![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Uzlauž lāstus Gringotu bankā ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 14.11.03 Kur: Rīga, Olaine Labākā krievu valodas tulkojuma autore ![]() |
Tātad, tie, kas bija uz Latkonu, dzidēja, ka tiek rīkota spēle par Konana pasauli.
Palasīties par to krieviski var šeit: http://www.hyboria.eu.tt/ Un tātad. Bards un klejojošā teātra īpašniece meklē aktierus. Vajadzīgs: 1) varoņu lomu tēlotājs 2) ļaundaru lomu tēlotājs. Prasības: nopietna attieksme pret lomu 2) labas latviešu valodas zināšanas 3) normāls tērps vai vēlme tādu pagatavot. Aktierdotības nav obligātas. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) Pretendentus pieteikties pie manis. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/smile.gif) |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Loveless ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 06.03.04 Kur: playing the hydrogen sonata Oriģinālākā pareģojuma autore ![]() |
Vispārīgie principi Spēlei tiek pielaisti tie spēlētāji, kuri: jau iepriekš ir apsprieduši un saskaņojuši savas lomas ar meistariem; kuru tērpi ir atzīti par pieļaujamiem; un protams pēc dalības maksas samaksāšanas. Tie, kas vēl nav sasnieguši 18 gadu vecumu, spēlē drīkst piedalīties tikai ar rakstisku vecāku atļauju. Ir aizliegts atrasties poligonā, kur notiek spēle, ar stikla brillēm (lūdzam izmantot plastikāta stiklus vai lēcas)!!! Tas, kas ir noticis pa spēlei, IR noticis pa spēlei. Nekādu atkāpju. Spēlētājam ir aizliegts norādīt otram spēlētājam par tā nekorekto atspēli. Ja ir kādas pretenzijas pret citu spēlētāju – lūdzam vērsties pie meistariem. Par bļaustīšanos „Meistar! Meistar!”, spelētājs var tikt nosūtīts uz mirušo zonu. Visas sarunas ar meistariem – „kaktiņā un čukstus”. Cilvēks, kuram ap galvu ir balts apsējs – nav spēlē, dodas uz mirušo zonu utt. Citiem spēlētājiem viņš ir jāignorē. Sarunāšanās ar mirušo – droša iespēja pašam par tādu kļūt. Telts neskaitās spēles teritorija. Teltī ir aizliegts turēt spēles mantas. Mirušo zona un meistaru zona – arī nav spēles zona. Jebkurā citā vietā nedrīkst atrasties „ne pa spēlei.” Cilvēks ar masku – nav atpazīstams. Ir aizliegts izmantopt spēlētāju reālos vārdus vai iesaukas, lai aprakstītu viņu spelētos personāžus. Spēlētājs, kurš alkohola reibumā tiek atrasts uzturoties ārpus telts, dodas uz mirušo zonu. Spēlētājs, kurš ķeras pie ieroča pēc alkohola lietošanas, tiek izraidīts no poligona. Ir aizliegts izmantot tuvcīņas paņēmienus (metienus, sitienus, sagrābienus, kājas aizlikšanu utt.). Ir aizliegti sitieni ar vairogu vai sitieni ar kāju pa vairogu. Spēlētāju pienākums – uzturēt kartību nometnēs un sekot līdzi tam, lai tiktu savākti atkritumi. Ar to brīdi, kad cilvēks ir ieradies poligonā, viņa pienākums ir ievērot spēles noteikumus. Spēlējiet paši un pacentieties radīt spēli arī citiem. „Nespēle” ir sodāma. Čītošanā pieķerts spēlētājs tiks izraidīts no poligona. Meistara vārds – likums. Un ir prioritāte pār jebkuriem noteikumiem, izņemot drošības noteikumus. Sociālie nosacījumi Bagātība un uzplaukums Katram spēlētājam, atkarībā no viņa sociālā stāvokļa un atbilstoši viņa spēles tērpam, kam ir jābūt saskaņā ar ieņemamo stāvokli, pieder zināma bagātība. Šis bāgātības stāvoklis nosaka tiešos ienākumus – cik monētas personāžs saņems katra ekonomiskā cikla sākumā. Otrā lieta, kas ietekmē personāža ienākumus – ekonomiskais stāvoklis valstī un tās uzplaukums (kurā personāžs dzīvo). Vienkārši runājot – jo bagātāka ir valst, jo bagātāki ir tās iedzīvotāji. Tirdzniecība un amatniecība Spēles ietvaros ir modulēti 15 spēles resursi, kuri sadalīti 3 nozarēs: • Partika: lopi, gaļa, zivs, graudi, augļi • Amatniecība: dzelzs, koks, akmens, āda, māls Greznums/”glamūrs”: garšvielas, dārglietas, vīns, audumi, vergi Valsts uzplauksts tad, ja tās tirgū ir atrodami pietiekami daidz visa veida resursu. Resursa cena ir atkarīga no konkrētā resursa cenas valsts tirgū. Noteiktās tirgus stundās, spēlētāji var pirkt un pārdot resursus pie tirgoņa-meistara (viena stunda katrā ciklā). Resursu cenas būs iespējams uzzināt tirgus laukumā. Pirkuma vai pasūtījuma cena ir atkarīga no konkrētā izejmateriāla cenas. Pēc pasūtījuma izgatavotu priekšmetu izcenojums būs zināms amatniekiem. Lai izgatavotu kādu priekšmetu, amatniekam jāsadabū nepieciešamais izejmateriāls (piemēram, dzelzs čipu, lai izgatavotu zobenu) pie cita spēlētāja vai tirgoņā-meistara, bet pēc tam iet pie meistara un samaina izejmateriālu čipu pret to, ko vēlas izgatavot. Priekšmets skaitās pagatavots pēc tam, kad meistars ir atrisinājis atjautības uzdevumu (a la „cieto riekstu”), kura grūtības pakāpe ir atkarīga no tā, cik, teorētiski, sarežģīti ir pagatavot priekšmets. Zemes īpašumi Personāžiem, kuriem ir augsts labklājības līmenis, var piederēt zemes īpašumi. Lēņi netiek atspēlēti „ģeogrāfiski”, līdz ar to skaitās kā virtuālās vienības. Visa informācija par šiem lēņiem – to stāvoklis, ienesība – glabājas pie meistara. Reizi ciklā, katrs piederošais zemes gabals, nes tā īpašniekam attiecīgus ienākumus, resursu veidā, kurus pēc tam var pārdot, mainīt utt. Zemes īpašnieki ir tiesīgi rakstīt vēstules saviem padotajiem, ar norādījumiem, kā labāk vadīt un attīstīt lēni. Tāpat viņi var atstāt šo vadību savu kalpu ziņā. Iespējamās darbības ar piederošo lēni, tiks realizētas caur saraksti. Katrā galvaspilsētā atradīsies speciāla kastīte, kurā varēs iemest šos norādījumus. Profesijas Jebkurš personāžs, teorētiski, var pieprast jebkuru profesiju. Spēles laikā, izpildot zinamus nosacījumus, personāži varēs apgūt jaunas profesijas. Personāža profesija ir norādīta spēlētāja pasē, kopā ar aprakstu. Profesijas esamību un prasmi, spēlētājs norāda savā leģendā. Pamatprofesiju saraksts Barbars – Sarkanais niknums dod +1 vārdu aizsardzībai pret maģiju. Barbaram ir 2 personīgie hiti, taču bruņas nedod klāt vairāk par vienu bonus hitu. Karotājs – pateicoties pieredzei cīņās, karotājam ir 2 personīgie hiti. Zaglis – ir spējīgs atslēgt slēdzenes un izvilkt no kabatām labumus (aut.pieb. – cepumiņus (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/happy.gif) ). Pulkvedis – viņa komandēts „Simts” saņemt +1 hitu. Gudrais – prot lasīt seno valodu rakstus. Ceļinieks – pārejot pāreju, viņš var vilkt vēl vienu lozu, jau izvilktās vietā. Var pārvietoties naktī, ārpus nometnes, bez lukturīša vai lāpas. Vieglāk par citiem atrod ceļu uz nezināmām lokācijām. Kartogrāfs – var pierakstīt ceļu līdz viņam zināmai lokācijai, lai to varētu izmantot citi spēletāji. Vienvārdsakot – veido kartes. Bards – var izplatīt vairāk kā vienu baumu ciklā. Ambīcijas Katram personāžam (pie nosacījuma, ka viņš savu pieteikumu ir iesūtījis laicīgi) uzsākot spēli ir neliels daudzums „ambīciju”. Ambīcijas, kuru apmierināšana ir personāžā mērķis, tiek pārvērstas skaitļos un ierakstītas pasē. Ambīcijas kopā ir piecas: alkas klejot/ceļot, zināšanas, slava, vara, bagātība. Apmierināt ambīcijas ir iespējams, sasniedzot kādu mērķi vai iegūstot priekšmetus. Šeit būs neliels personāža ambīciju uzskaitījums un veids kā tās apmierināt: Alkas ceļot:• Pārejot pāri pārejai • Katrs uz lokāciju atrastais ceļš Alkas pēc zināšanām: • Var sasniegt atrodot un studējot grāmatas, rakstus utt. (tas būs norādīts grāmatā/rakstā) Alkas pēc slavas: • Pulkvedim – uzvara kaujā • Tekošās cīņas uzvarētājs arēnā • Veicot varoņdarbu • Baumas Alkas pēc varas: • Personāža sociālais stāvoklis. Ieņemamais amats un tituls. • Atrašanās vieta ietekmes kāpnēs Alkas pēc bagātības: • Mākslas priekšmeti un greznumlietas • Paša ienesīgākā zemesgabala pārvaldīšana • Paša lielākā harēma saimnieks Kad kāda no ambīcijam ir piepildīta, jādodas pie meistara, lai saņemtu jaunu (par ko protams pienaksies „pļuška” par centību). Baumas Katram personāžam ir tiesības reizi ciklā izplatīt baumu. Šai sakarā, viņš raksta visu ko domā par kādu personāžu (NE spēlētāju!) un atrāda uzrakstīto kādam meistaram. Pēc tam viņš dodas uz Belverusas vai Tarantijas laikumu, vai krogu, kur tā piespraušanai būs atvelēta īpaša vieta (Baumu Dēlis), un skaļi kliedz, kādu tieši baumu viņš izplata un tad piestiprina to pie dēļa. No šī brīža nevienam nav tiesības to noņemt. Bet lasīt gan var jebkurš. • Pēc baumu satura, meistari var pacelt vai samazināt kāda personāža slavu. Baumām būs arī citas sekas. • Bardi un menestreļi, pēc laba izpildījuma, var izplatīt vairak kā vienu baumu ciklā. Ietekme un kompromāti Katram brīvajam cilvēkam ir zināms daudzums „ietekmes” un „atbalsta”, kurus viņš var izmantot uz citiem personāžiem, tādējādi paceļot arī viņu status. Ietekme ir atkarīga no personāža sociālā stāvokļa, pakļauto zemju skaita, kā arī no tā, cik ietekmīgi ir tā piekritēji. Jebkurš personāžs var izrādīt atbalstu jebkuram citam personāžam. Šādā gadījumā šī personāža atbalsta apjoms tiks pieskaitīts viņa favorītu ietekmei. Lai to izdarītu, tas, kurš izsaka atbalstu, dodas pie meistara un paziņo, kuram viņš izsaka savu atbalstu. Pēc tam tiek uzrakstīta vēstule – „kompromāts”, kuru abas puses paraksta. Kompromāts visu laiku glabājas pie atbalsta izteicēja. Jebkuru kompromātu (tai skaitā svešu) ir atļauts vai nu turēt pie sevis, vai arī glabāt jebkurā spēles mājā (un nekur citur). Ja jūsu rokās ir nonācis sveša personāža kompromāts, jūs to varat parādīt meistaram. Šādā gadījumā atbalsts tiks zaudēts. Kompromātus var zagt, atņemt, pārdot utt., bet nekādā gadījumā ne fiziski tos iznīcināt – vēstule ir tikai abstrakta modeļa atveidojums un var glabāties vai nu pie kāda personīgi, vai kādā mājā. Personāžs var pats pārtraukt kādu atbalstīt vai mainīt atbalstāmo personāžu, taču ne biežāk kā reizi ciklā. (Maiņas gadījumā tiek rakstīts jauns kompromāts. Tostarp, tas, kuru atbalstīja, neuzzina par to, ka viņš atbalstu ir zaudējis). Personāžs jebkurā brīdī var atteikties no viņam izteiktā atbalsta, paziņojot par to meistaram. Ir atļauts izteikt atbalstu personāžiem no citas karalistes. Pašu ietekmīgāko ģimeņu vārdi tiks izkārti katra galvaspilsētā, blakus baumu dēlim. Tiešais ietekmes apjoms būs zināms tikai meistariem. Ietekmes līmenis var celties vai krist, atkarībā no baumām, kā arī no spēlētāja darbībām. Šo rakstu rediģēja Dvēselīte: 27.07.2007 16:32 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 21.06.2025 09:30 |