![]() |
Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )
![]() |
![]()
Raksts
#1
|
|
Knakts autobusa konduktors ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 05.10.03 Kur: Kastaņkalni Tulks 2007 ![]() |
Heisā!
Mana garā auss pagājšceturtdien Preses Bārā saklausīja, ka daži no mums (Jēkabs, Aksels, Mārīts, Kalējs un laikam Erns) plāno mazliet vairāk uzmanības pievērst rekonstrukcijai. Cik un kā tas izpaudīsies, iespējams, ne pārāk precīzi sapratu, taču vismaz par plānoto zobencīņu nometni es pastāstīju (aizmetu linku) Latvijas Etnokultūras centram (aka Jānim Puntulim un Mārtiņam Zergam). Viņus tas tā kā ieinteresēja. Un LEC savukārt ieinteresēja Kalēju, kad viņam par to ieminējos. Vismaz infas un, iespējams, resursu (ieroču, apģērbu izgatavošanas) ziņā varētu būt interesanta sadarbība. Cik saprotu, viņiem ir pieejama rotu kalve, bet nav diez ko daudz saprašanas par zobencīņu tehniku. Ar ko konkrēti viņiem būtu jārunā? Kā lai jūs saved kopā? Ja interesē, protams. (IMG:style_emoticons/kurb_gaiss/grin.gif) |
|
|
![]() |
![]()
Raksts
#2
|
|
Bēg no sera Kedogena ![]() ![]() Grupa: Biedri Pievienojās: 25.03.04 ![]() |
Nu labi.
Sāksim ar vienkāršāko jautājumu. Brūnkaķi, apvienoties ar rotkaļiem es īsti neredzu jēgu. Pārāk dažādas jomas. Nē protams ja kādam no viņiem ir interese par paukošanu, tu vari iedot viņiem kaukādu manu kontaktinfu, un viņi ir laipni lūgti uz mūsu treniņiem. Nekāds inventārs nav nepieciešams. Rekopnstruktoru stila kautiņi, gan nav galvenais fokuss. Tālāk es tā arī nesapratu no kurienes radies priekšstats par "mēs viņus visus izmācīsim attieksmi". Nē protams ejot turnīrā, tu gribi kārtīgi sgatavoties parādīt ko labāko spēj, bet tas nebūt nenozīm, ka uzskati sevi par nepārtraukti PWNojošu kara dieva inkarnāciju, kura tagad visus noliks pie vietas. Un es nezinu, kas tur ko pateicis Foruma Balodīšos (lol). Es nedaudz tos palasiju, neko neatradu un gribu atpakaļ piecas savas dzīves minūtes, kuras es šādā veidā iztērēju |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi versija | Pašlaik ir: 22.06.2025 12:03 |