Kurbijkurne forums: Soli tuvāk fantāzijai

Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )

> Lomu spelju noteikumu izveidoshana
Kormaka brigade
iesūtīt 21.08.2006 15:44
Raksts #1


Gāž podus mikstūrās
***

Grupa: Biedri
Pievienojās: 12.07.04



Pienacis laiks nevis kritizet, bet dalities ar gaisham idejam kaa to dara Nichs!

Shajaa pavedienaa rakstit interesantas un noderigas idejas.
Sapigakie jautajumi manuprat ir ekonomika, magija, krogs, kaujas noteikumi

p.s. savas idejas uzrakstishu velak.

Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu
 
Sākt jaunu pavedienu
Atbildes
Andza
iesūtīt 24.08.2006 22:16
Raksts #2


Studē augstākās pārvērtības
****

Grupa: Biedri
Pievienojās: 12.11.03
Kur: Jauko poniju zemē.



Es gan neuzskatu, ka levelupi būtu vajadzīgi vienmēr. Man pašam laikam pat drīzāk nepatīk, ka ir level'upi, nekā patīk. No vienas puses, protams, priekš geimiem atrisināta problēma - spēlētāju motivācija - proti, visi grib leveloties. No otras puses kaut kā tā pārāk pašpietiekami - automātiski padara spēlētājus par mančkiniem, visi tiecas pēc kaut kāda nedaudz spēles settingā abstrakta ļevaka.

Kā arī tas nozīmē, ka GMiem vairāk darba spēlētaju levelošanā.

Varbūt vienkārši esmu noguris no virtuālajām spēlēm un gribās tādu, kurā spēlētāja krutumu nosaka, nevis kaut kāda virtuāla informācija, bet gan viņa sociālais stāvoklis (kuru viņš ir nopelnījis spēlē, piemēram, kļuvis par karavadoni, kas nozīmē, ka viņam steigs palīgā bruņoti vīri), un atrastās mantiņas, artifakti, spēlē dabūtais ekipējums utt.

Go to the top of the page
 
+Citēt rakstu

Raksti šajā pavedienā


Closed TopicSākt jaunu pavedienu
2 lietotāji/s lasa šo pavedienu (2 viesi un 0 anonīmie lietotāji)
0 biedri:

 



RSS Lo-Fi versija Pašlaik ir: 07.06.2025 02:36