Kurbijkurne  · Foruma noteikumi Palīdzība  ·   Meklēt  ·   Biedri  ·   Kalendārs
Kurbijkurne -> Neskaidrības -> Noslēpumu kambaris
Jautājumi pārdomām: Harijs Poters un Azkabanas gūsteknis
  • Kā Dobijs iekļūst Cūkkārpā bez teleportēšanās?
  • Gan Hermione (vairākkārt), gan Strups atzīmē, ka Cūkkārpā nav iespējams ieteleportēties, ne no tās aizteleportēties. Kā tādā gadījumā Dobijs (tad – Malfoju mājas elfs) apciemo Hariju slimnīcā pēc kalambola spēles?
  • Kā Fokss iekļūst Noslēpumu kambarī? | Komentāri
  • Kāpēc Harijs nemēģina sarunāties ar bazilisku, kā viņš to darīja dueļu klubā?
  • Vai profesors Strups nojauš, ka Harijs ir šņācmutis? Kāpēc citādi viņš ieteiktu Malfojam uzrīdīt Harijam čūsku. Turklāt, vai Drako Malfojam, otrā gada studentam, nevajadzēja būt pārāk sarežģīti uzburt čūsku no nekā?
  • Kā gan Vaidu Vaira spēja appludināt tualeti? Spoki taču, izslīdot cauri priekšmetiem, tos nemaina un neietekmē! Tas aprakstīts arī vairākās citās grāmatas vietās (piemēram, kur profesors Bijs ieslīd klasē caur tāfeli).
  • Kā bazilisks varēja savulaik nogalināt (nevis tikai sastindzināt) Vaidu Vairu? Viņa taču nēsāja brilles!
  • FA-ī ir minēts, ka Harija brilles ir sasietas kopā ar lenti. NK-ī Harijs sadauza brilles (kuras acīmredzot ir veselas), kad ierodas Nakteņu alejā. Vai viņa brilles tika salabotas kaut kad FA-ī. (Runa ir par grāmatu.)
Šī lapa pēdējoreiz atjaunināta 2003. g. 2. oktobrī.