Kurbijkurne 
Kurbijkurne · Foruma noteikumi Palīdzība  ·  Meklēt  ·  Biedri  ·  Kalendārs
Kurbijkurne -> Joki -> Anekdotes
Iesūti savu anekdoti!

Lido pūce mežā: "Uhu, uhu!"
Priekšā koks: "Oho, oho!"
/ Iesūtīja: Ils /
***
Toma Melsudora sarunas ar sirdsapziņu noritēja sekmīgi: tika panākta vienošanās par atlaižu palielināšanu un iepriekšējo parādu norakstīšanu. Abas puses augsti novērtēja jauno soli ceļā uz abpusēji izdevīgo sadarbību.
/ Iesūtīja: Ils /
***
Nevils jautā vecmāmiņai:
– Vecmāmiņ, kas ir mīļākais?
– Mīļākais? Vai, vai, mīļākais!!!
Vecmāmiņa panikā skrien uz lielo istabu, norauj no sienas paklāju, atver slepeno kambari, bet no turienes izveļas skelets.
/ Iesūtīja: Ils /
***
Drako uz slotas:
– Meitenīt, sēdies, pavedīšu!
– Man nav laika, man jāiet!
/ Iesūtīja: Ils /
***
Hagrids raksts sludinājumu.
"Pārdodu medu dabīgā iepakojumā (strops, bites)."
/ Iesūtīja: Ils /
***
Lēniņš: "Vecmāmiņ, mans skolā visi saka, ka es esot ļoti aizmāršīgs!"
"Puisīt, tu taču dzīvo blakus mājā!"
/ Iesūtīja: Ils /
***
Profesors Zibiņš ierodas skolā noskumis. Dumidors viņam jautā, kas par lietu.
– Mani vakar sieva nosauca par veco āzi!"
– Nu, neesi jau nemaz tik vecs," Dumidors mierina.
/ Iesūtīja: Ils /
***
Sludinājums burvju avīzē.
"Mainu galdautu "Galdiņ, klājies!" pret līdzīgu palagu."
/ Iesūtīja: Ils /
***
Harijs atskrien pie Rona šausmās:
– Es redzēju Voldemortu!
– Tas nebija Voldemorts.
– Nu tad es redzēju atprātotāju!
– Tas nebija atprātotājs.
– Nu, ja tu esi tik gudrs, tad pasaki, kas tas bija!
– Harij, es arī biju mikstūru stundā!
/ Iesūtīja: Hermione /
***
No rīta Harijs Poters atmostas ar milzīgām galvas sāpēm.
"Ak, kungs!" viņš šausmās metas pie loga, "Voldemorts ir atgriezies!"
"Kāds Voldemorts? Vakar Ronam bija dzimšanas diena," noburkšķ Hedviga.
/ Iesūtīja: Ils /
***
Mikstūru stunda. Profesors Strups jautā:
– Hermione, kādā krāsā tev ir iznācis šķīdums?
– Sarkanā.
– Lieliski. Desmit punkti Grifidoram. Bet tev Poter?
– Oranžā.
– Nu, labi. Pieci punkti Grifidoram. Un kā ar tevi Nevil?
– Melnā krāsā.
– Slikti. Desmit punkti Grifidoram nost, un klase – gulties!!!
/ Iesūtīja: Ils /
***
Nākošgad uz ekrāniem izies kārtējā un pēdējā Potera filma, ko uzņems Krievijā. Tā sauksies ,Harijs Poters un krievu mēmā noslēpums. Šajā filmā jaunajam burvim būs tikai viena replika: "Gerasim, par ko?"
/ Iesūtīja: Ils /
***
Ienāk Harijs Poters pie Hermiones un sāk līmēties viņai klāt.
– Vai zini, Hermione, tu man jau sen patīc un es saprotu, ka es tev arī patīku. Mums jau ir 16 gadu un ir laiks kļūt pieaugušiem. Tad nu es ierosinu tev zaudēt nevainību..."
– Nav slikta doma, tikai pa priekšu jāpaskatās par to burvestību grāmatā. Kā tu teici? Kā to lietu sauca?
/ Iesūtīja: Ils /
***
"Erektus!," iesaucās Harijs Poters un pavicināja zizli. Brīnums nenotika. Viņš pamēģināja vēlreiz un atkal nekā.
"Impotentus!!!", vīlusies noteica Hermione, skatoties uz nolaisto Harija zizli.
/ Iesūtīja: Ils /
***
Jaunumi no Holivudas. Arnolds Švarcenegers devis iepriekšēju piekrišanu filmēties filmā Harijs Poterminators.
/ Iesūtīja: Ils /
***
Hermione gatavo eksāmenam kārtējo burvju dziru un redz, ka ir aizmirsusi vienu sastāvdaļu guļamtelpā. Skatās apkārt, ko nu lai dara, beidzot atrod risinājumu. Pienes virumu komisijai: "Diemžēl, vistas man nebija, taču es to aizvietoju."
Bet tajā pašā laikā Harijs izmisis skraidīja pa Cūkkārpas gaiteņiem un veltīgi sauca: "Hedviga! Hedviga!"
/ Iesūtīja: Ils /
***
"Kur ir palicis Nevila krupis?" nesaprašanā murmināja Harijs Poters, vērdamies pagultē.
"Tu vēl būtu Rona žurku atcerējies!" Hedviga nodomāja, apmierināti tīrot knābi.
/ Iesūtīja: Ils /
***
Harijs Poters pagatavoja pieburšanas zāles Hermionei, lai viņa iemīlētos Poterā. No rīta viņš pieber zāles Hermiones tējai, bet dienā Hermione pazūd. Meklē šo abi ar Ronu, nekur neatrod. Beidzot vakarpusē, atrod viņu Cūkmiestiņa krodziņā galīgi pilnā. Velk abi Hermioni uz skolu un Harijs pukojas: "Es taču precīzi atceros, ka buroties sacīju "Poters", nevis "porters"!"
/ Iesūtīja: Ils /
***
Nāk piedzēries Hagrids no kroga mājās un ieveļas ezerā. Harijs ierauga slīkstošo milzi un steidzas glābt. Velk laukā no ūdens, cik spēj. Līdz pusei izvilcis, iesāk mākslīgo elpināšanu. Līst no Hagrida mutes laukā ūdens, pēc tam nāk laukā aļģes, pēc tam vēži... beigās jau zivis! Te Hagrids ar mokām atgūst samaņu un šļupst:
"Harij, puisīt! Tu vismaz dibenu man no ūdens izvelc. Citādi visu ezeru man cauri izpumpēsi!"
/ Iesūtīja: Ils /
***
Profesors Drebelis stundā: "Bērni, parunāsim par kaut ko skaistu!"
Skolēni: "Jā! Jā!"
Drebelis: "Vai jums cērmes ir!"
Skolēni: "Nē, nav, profesor!"
Drebelis: "Nu, redziet, cik tas ir skaisti!"
/ Iesūtīja: Ils /
***

161-170 | 141-160 | 121-140 | 101-120 | 81-100 | 61-80 | 41-60 | 21-40 | 1-20


Šī lapa pēdējoreiz atjaunināta 2006. g. 12. februārī.