Vietnes personāls

Kurbijkurne bibliotēkas raksts

Versija, kas saglabāta 21:53, 21 augustā 2016; skatīt pašreizējo versiju
?Vecāka versija | Jaunāka versija?
Pārlēkt: navigācija

Ja vēlies papildināt vai uzturēt kādu Kurbijkurne sadaļu, tev ir labas idejas par to, kā uzlabot lapu, vai kā citādi vari palīdzēt, sūti e-vēstuli!

Šajā lapā minēti šobrīd aktīvie vietnes darbinieki. Bijušie darbinieki atrodami vietnes bijušo darbinieku lapā.

Satura rādītājs

Vietnes vadība

eyedam
Lietotājvārds: eyedam
Vārds: Jānis
Dzīvesvieta: Rīga
Sazināties: E-pasts

Sveiki!

Pirmoreiz ar Poteru iepazinos, sēdēdams kinoteātrī un skatīdamies Filozofu akmeni. Vislabāk prātā, šķiet, iespiedās skats, kā Strups kalambola laikā mēģināja nolādēt Harija slotu (vismaz tajā brīdī tā likās), kā arī vairāki citi vispārīgi skati, kas Harijam (un līdz ar to skatītājam) pirmoreiz atklāja burvju pasauli.

Tagad dažkārt es tos ar patiku atsaucu atmiņā un cenšos izjust vēlreiz. Lai atcerētos, kāpēc man tik ļoti iepatikās Harijs Poters un kāpēc es ar to "nodarbojos" pašlaik. Jā, interesanti skan, "nodarbojos ar HP"…

Arī jums es novēlu neaizmirst un vēlreiz spēt izjust tos mirkļus, kas jūs piesaistīja Poteram, – tagad, dzīvojot jau poterrutīnā!


Roviela
Lietotājvārds: Roviela
(Izveidot lietotāja lapu)
Vārds: Lilita
Dzīvesvieta: Ogre
Sazināties: Privātā ziņa

"Hobits", "Gredzenu pavēlnieks" un tad Poteriāde. Tā ir kārtība, ka to iepazinu. Visas šīs grāmatas joprojām ir kopā ar mani. Šīs un vēl daudzas, daudzas citas.

Kad fantāzija paceļas spārnos, tad tā ir kā vētrasputns — nemeklē vairs krastus. Vērtasputnam vajag kādu klinti bangojošas jūras vidū, uz kuras atsperties, fantāzijas klints ir grāmata.

Novēlu, lai forumiešu jūrās būtu daudz klinšu!


Daiļdarbu vadība

Daiļdarbu vadītāja

Ungaarijas ragaste
Lietotājvārds: Ungaarijas ragaste
Vārds: Dagmāra
Dzīvesvieta: Rīga
Sazināties: E-pasts


Sveicināti!

Izlasījusi visas piecas Harija Potera daļas, sāku internetā meklēt informāciju par sesto. Lai arī kādus atslēgas vārdus ierakstīju, tie vienmēr aizveda uz Kurbijkurni. Nolēmu paskatīties, kas tad te tāds ir, un redzētais iepatikās. Atklājās, ka te runā ne tikai par HP, bet arī par GP, mistiskām lietām, spēlē lomu spēles… Piereģistrējos, un tā nu te esmu un jūtos labi.

Tieši šis forums mani pamudināja pievērsties rakstīšanai, vēl vairāk nostiprināja patiku uz fantāziju, iepazīstināja ar daudziem jaukiem cilvēkiem un ļāva uzzināt dažādas interesantas lietas. Es priecājos, ka esmu kļuvusi par mazu šejienes daļiņu.

Novēlu arī pārējiem atrast šeit savu vietu un izbaudīt to, ko Kurbijkurne spēj sniegt!


Daiļdarbu pārzinis

Aiva
Lietotājvārds: Aiva
Vārds: Aivars
Dzīvesvieta: Ķekava, Rīga
Sazināties: Privātā ziņa, e-pasts

MSN Messenger: aliepa@lib.acadlib.lv

You can't please everybody so you might as well be hated by those you don't care about and loved by those you do.

Ar fantāzijas un fantastikas žanra grāmatām saslimu jau bērnībā, un tā arī neesmu izārstējies. Laikam palika tikai sliktāk, jo piecus gadus vadīju Latvijas Fantāzijas un Fantastikas biedrību.

Šajā forumā ienācu jau pasen, pārdzīvoju visādus laikus, gan smagus, gan jaukus, gan atkal smagus, vairākas reizes pat apsvēru virtuālo pašiznīcināšanos, bet galu galā esmu piesaistījies vēl ciešāk.

Patīk lasīt un tulkot, laikam tāpēc likumsakarīgi, ka nokļuvu tulkotāju, un pēc tam daiļdarbu uzraudzības grupās. Brīdinu, ka piekasīšos pie drukas un stila kļūdām jauno autoru darbos.


Foruma vadība

Aurors

Mattiass
Lietotājvārds: Mattiass
Vārds: Arturs
Dzīvesvieta: Rīga
Sazināties: Privātā ziņa

Sveicināti Kurbijkurnē!

Agrā bērnībā lasīju Hobitu, un man tā grāmata tik ļoti patika, ka vēlējos turpinājumu. Pēcvārdā Gredzenu pavēlnieka triloģija bija minēta, taču Latvijā nebija pieejama, un vēl biju par mazu, lai meklēt citur. Interneta veikali arī vēl nebija tik izplatīti. Lai kā arī nebūtu, daudzus gadus vēlāk, kad parādījās afišas par pirmo Gp filmu, ieraudzīju nosaukumu un sajutu iekšēju grūdienu — jāiet! Pēc pirmās filmas sekoja grāmatas, kas visai nejauši sakrita ar laiku, kad sāku interesēties par fantāziju vispār.

Pirmās divas Potera grāmatas lasīju poļu valodā. Pēc tam sāku pirkt tās jau latviešu valodā. Un tad pienāca brīdis, kad sērijas sestā grāmata bija dabonama oriģinālvalodā, bet uz tulkojumiem bija ilgi jāgaida, un tā nu manā grāmatplauktā Poters ir atrodams trijās valodās.

Šai forumā mani savulaik ieveda atskaites un bildes no fantastu pasākuma, kurā biju piedalījies. Nepilnu gadu vēlāk atgriezos, lai te uzkavēties. No daudzām labām lietām, foruma lomu spēles izrādījās ļoti interesanta nodarbe.

Novēlu katram atklāt ko interesantu, un nepazaudēt bērnu sevī, kura acīm skatīta, pasaule ir krietni neparastāka!


Pasaules

Viduszeme

Vingrotāja
Lietotājvārds: Vingrotāja
Vārds: Elza
Dzīvesvieta: Rīga, Vecāķi
Sazināties: Privātā ziņa, e-pasts

Sveiki Kurbijkurnē!

Šeit registrējos tīri nejaušības pēc, 2012. gada martā. Pēc tam par Kurbijkurni aizmirsu. Bet, kad sāku meklēt info par GP, teju viss veda uz šejieni… Tad atcerējos, ka esmu šeit reģistrējusies. Nolēmu apskatīt, kas tad īsti šī par vietu? Nu savu dzīvi nespēju iztēloties bez šī foruma! Ieguvu draugus, domubiedrus un iepazinu daudz jaukus cilvēkus. Man šķiet, ikviens šeit var atrast ko tādu, kas interesēs tieši viņu!

Novēlu Tev pavadīt šeit neaizmirstamus mirkļus roku rokā ar fantāziju! :)


Šerloks Holmss

Andromeda
Lietotājvārds: Andromeda
Vārds: Jolanta
Dzīvesvieta: Valmiera
Sazināties: Privātā ziņa

Sveiciens!

Šeit forumā rodu sev līdzīgos. Jau agrā bērnībā biju sīkaliņa ar bagātu iztēli. Pat spēju māsai iegalvot, ka esmu citplanētietis vai skraidīju apkārt kā indiāņu virsaite būvēdama vigvamus un apgūstot pielavīšanās mākslu. Daudz jau nav mainījies, tikai tagad šādi varu izpausties foruma Lomu spēlēs. Forumā atrodu daudz, sev interesantus un saistošus kaktiņus, pa kuriem tad varu urķēties, kā cits pa piemājas dārzu.

Citiem novēlu nebūt visu laiku nopietniem un nepazaudēt to mazo fantāzijas un spēles gariņu sevī.

Cheers!


Foruma spēļu vadītājas

Rowenny
Lietotājvārds: Hikari
(Izveidot lietotāja lapu)
Vārds: Jeļena
Dzīvesvieta: Ogre
Sazināties: Privātā ziņa

Salve!

Šajā forumā piereģistrējos, jo ieteica draudzene. Tajā laikā jau biju izlasījusi vairākas Potera grāmatas un noskatījusies pirmo filmu. Es iegāju un palūkojos, kas šeit darās un man iepatikās!

Šeit patiesi ir jauki uzturēties un var labi pavadīt laiku.


Lietotājvārds: Pūķēns Sāra
(Izveidot lietotāja lapu)
Vārds: Sāra
Dzīvesvieta: Rīga
Sazināties: Privātā ziņa, e-vēstule (caur forumu)


Sveiki visiem, te spēļu pārzine.

Ar forumu sapazinos jau senajā 2004. gadā, kad aktīvi dzīvojos vai, precīzāk, lasījos Gondoras tīstokļos (vieta, kur var izlasīt citu rakstītos gara darbus). Sākumā šķita, ka tas ir viss forums, bet, kā vēlāk atklājās, nav vis. Lai nu kā, pēc gada neredzēšanas tālāk par Gondoras tīstokļu malu, pēc netīšiem peles klikšķiem man atklājās lielā Kurbijkurnes pasaule. Pašsaprotams, ka pēc tās izpētes manu uzvedību piesaistīja lomu spēles. Kas var būt labāks, kā piedalīties stāsta izveidē un būt kādam no stāsta tēliem? Tā es sakravāju savu iztēli un fantāziju un pārvācos no Gondoras tīstokļiem uz aktīvu dzīvi lomu spēļu sadaļā. Process nebija grūts, bija atsaucīgi lomu spēļu iedzīvotāji, kas palīdzēja iekārtoties, bet, atskatoties tagad: katram no mums ir fanu meiteņu un Mērijas Sjū posms, tādēļ neesiet bargi pret citiem un paši pret sevi. Es neuzdrīkstētos teikt, ka šobrīd esmu profesionāla lomu spēļu spēlētāja par spīti savai garajai praksei, jo ar to ir tāpat, kā ar visu dzīvē: mūžu dzīvo, mūžu mācies.

Tagad Jūs zināt šo un to (un ne obligāti to gudrāko) par mani, tādēļ esat laipni gaidīti vairāk iepazīties ar forumu Kurbijkurne un lomu spēlēm, bet, ja esat jau tās sens biedrs: "Marš spēlēt lomu spēles, jo es tevi tur gaidu!"


Caurā katla saimnieks

Lietotājvārds: Overlord
Vārds: Sauron, Annatar, Gauroth, The Lord of The Rings, Dark Lord of Mordor, vai vienkārši Mārtiņš
Dzīvesvieta: Barad-dûr vai arī Ķekavas pagasts
Sazināties: Privātā ziņa, e-pasts


Šalom Aleikum!

Jau tas vien, ka ir atrasts šis Forums liecina par to, ka Tev ir vieta šeit! Neko daudz nevaru vēlēt, vien to, lai viegli raisās iejušanās un izziņa!


Ziņu reportieris

ils
Lietotājvārds: ils
(Izveidot lietotāja lapu)
Vārds: Ilmārs
Dzīvesvieta: Rīga
Sazināties: E-pasts

Dohajydh da visiem!

Mans ceļš uz Cūkkārpu sākās ar pirmo nopirkto HP grāmatu. Pirms tam – tikai baumas, ka trakoti labā grāmata esot! Un, tā kā es neesmu cilvēks, kas kaut ko noliedz tikai tādēļ, ka tas patīk visiem, tad nolēmu izlasīt un – nevīlos!

Mīlestību uz grāmatām un fantāziju esmu saglabājis no bērnības, tā palīdzēja izdzīvot arī vēlāk brīžiem ļoti skarbajā pasaulē, kas izcēlās ar savu nomācošo, pelēko trulumu. Ja rados nav saticības, ja uz ielas vidēji katrā mājā ir vismaz viens vai pāris bezcerīgu dzērāju, ja vide iet bojā, ja darba nav, ja TV ziņu raidījumus mierīgi var dēvēt par Sliktajām ziņām, kas palīdzēs, ja ne iztēles pasaule. Un ziniet, ja esi smēlies fantāzijā ko pozitīvu, tad arī dzīve sāk nokārtoties. Tā nu es internetā atradu jūs visus un – te nu es esmu. Ņemiet par labu! Daru, ko varu!

P.S. Labdien pateicu kornu (kornvoliešu) valodā, tā ir viena no daudzajām valodām, kuras es nezinu.