Iejaukt šeit X-COM: Terror From The Deep ir tā kā ne pa tēmu, apspriest citu spēļu grafiku arī, taču kautkāds sakars te ir vismaz ar Unreal Engine.
Šitais vecais Unreal Engine nav ar to labāko grafiku, bet vecais labais Unreal Tournament riktīgi owno ( nu labi, tagad owno UT2004, bet ja trūkst to 7 GB uz cietā, tad 700 MB, un atkal var paklausīties "
M-M-M-MONSTER KILL!" un "
GODLIKE!" ).
Tā kā EA paņēma veco UT dzini un uz tā izveidoja Poteru, grafika, protams, drusku atpalika no tā laika modernākās, bet HP faniem jau derēja, ka tik Poters.
Bet man nepatīk, ka tie ````i "Harijā Poterā un Azkabanas gūsteknī" mēģināja pielikt jaunās iespējas, dinamiskās gaismas un citas lietas, ko nu uz vecā UT nevajadzēja bāzt ( nu varēja jau, bet tad vismaz būtu sataisījuši kārtīgi ). Tā rezultātā spēle uz švakākiem kompjiem smagi bremzē, pat uz mana jaudīgā aparāta mēdz bremzēt pašas lielākās kartes, kā arī loadojas ilgāk par visām citām spēlēm, tai skaitā jauno UT2004, kurš visās iespējamajās vietās pārspēj veco, labo Tournamentu. Tā nu sanāk, ka viņi pamatīgi visu izcūkoja ar saviem "uzlabojumiem". Jācer, ka 4. Potera spēle būs uz cita dziņa, kas būs ar skaistāku grafiku un resursus tērēs atbilstoši spēles līmenim, nevis n-tās reizes vairāk.
PS - Grafika spēlē nav galvenais, ja ir labs sižets un ideja, tas gan.
Taču tad spēlei resursi jāēd atblstoši grafikas līmenim, sevi sižeta interesantumam.