Palīdzība - Meklēt - Biedri - Kalendārs
Pilnā versija: "Izraidītie" – ATD
Kurbijkurne forums > Foruma spēles > Lomu spēles > Lomu spēļu arhīvs > Ārpustēla diskusiju arhīvs
Lapas: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Sindra

Lomu spēle fantasy pasaulē


Skaistā pasaule Astindela ir serafu mājvieta.
Cilvēki droši vien to dēvētu par Paradīzi. Bet serafi paši? Tā vienkārši ir viņu mājvieta. Drīzāk viņi to sauc par - soli pirms Paradīzes -. Tā tas arī ir. Šī ir pasaule, kas sevī sargā Vārtus.
Kas atrodas aiz Vārtiem, serafi paši tā īsti nespēj paskaidrot. Taču tur dvēseles saņemot atpestīšanu. Viņi paši nekad nedevās cauri vārtiem, jo tas ir vienvirziena ceļš. Tas, kurš reiz devies cauri Vārtiem, atpakaļ ceļu vairs nerodot.
Taču baumoja, ka serafu valdniekam gan piemītot spējas doties cauri Vārtiem un tikt arī atpakaļ. Taču līdz galam drošs nebija neviens. Neviens nebija redzējis valdnieku dodamies cauri Vārtiem.

Astindelas debesīs allaž mirdzēja divas saules. Tās mainīja dienu un nakti. Bet nakts šeit nekad nebija tumša. Tā bija kā krēslaina pēcpudiena.
Gaisā virmoja savāda skaņa. Tāda, kā mūzika. Tāda, kā melodija, kas šķita tik mierinoša un skaista. To varēja klausīties bezgalīgi un likās, ka tā dziedina. Piepildot sirdi un dvēseli ar iedvesmojošu spēku.
Šīs pasaules lielāko daļu klāja brīnumskaisti meži, ziedošas pļavas. Tad skaisti ezeri un jūras ar kristāldzidru ūdeni. Šeit dzīvnieki dzīvoja harmonijā. Pat plēsīgiem dzīvniekiem serafi droši varēja pieskarties. Tie nedarīja eņģeļiem pāri.
Serafi mitinājās mazos ciematiņos. Kur viens otru pazina, uzturēja saimniecības.

Pati iespaidīgākā celtne šajā pasaulē bija Metatrona pils. Tā atradās uz salas, kura levitēja gaisā, līdzās ar citām mazām saliņām.
Metatrons bija Astindelas valdnieks. Varenākais no Eņģeļiem.
Savas dienas valdnieks vadīja savā pilī kopā ar serafu padomi, kurā ietilpa viņa dēli, dēlu mātes un citi padomnieki.

Kad serafi sasniedza pilngadību, kuru dēvēja par Pirmo Soli, (tas ir aptuveni 18 gadi pēc cilvēku vecuma) viņi devās vizītē pie valdnieka, lai apliecinātu savu gatavību kalpot Gaismai. Tad jaunie eņģeļi arī izvēlējās savu nākotnes profesiju. Un saņēma svētību no valdnieka. Šī svētība jaunajiem eņģeļiem piešķīra Gaismas spējas.

Serafi zin, ka bez viņu pasaules pastāv arī citas pasaules. Viņi spēj tajās nokļūt, taču kurš gan to vēlas! Nevienā no citām, apkārt esošajām pasaulēm, serafi nejūtas tik labi, kā savējā. Nemaz jau nerunājot par Tumsas pasauli, no kuras, līdzīgi, kā no Vārtiem atpakaļceļa nebija. Nē, patiesībā, tas nemaz nebija līdzīgi. Stāstīja, ka no Vārtiem neatgriežas, jo otrpus esot tik labi, ka neviens nevēlas doties atpakaļ.
Ar Tumsas pasauli bija savādāk. Ja eņģeļiem šeit gadījās iekļūt, tad prom viņi netika tādēļ, ka viņus prom nepalaida tumsas radības, kas bija Tumsas pasaules iemītnieki.
Jau kopš mazām dienām ikvienam serafam tika stāstīts, ka viņš nekad un nekādos apstākļos nedrīkst spert savu kāju Tumsas pasaulē.

Tas tā kā bija skaidrs.
Taču kā bija ar tiem Vārtiem?
Vai tiešām atpkaļceļa nebija?

* * *

Te arī sākas mūsu stāsts.
Spēlētāji attēlo personāžus, kuri ir jauni serafi.
Iepriekšējā dienā apliecinājuši savu gatavību kalpot Gaismai un vaigu vaigā tikušies ar Astindelas valdnieku, viņa pilī.
Patiesībā, ar to vaigu vaigā tikšanos gan ir mazliet sarežģīti. Jo Metatrons bija tērpies gaišā apmetnī. Viņa galvu sedza kapuce un no tās apakšas staroja gaisma, tā ka valdnieka seju saskatīt nemaz nebija iespējams. Jaunajiem serafiem bija vēlme tikai godbijīgi nolaist skatienu, kad valdnieks viņus uzlūkoja.
Pēc svinīgā zvēresta seko svinības. Pirms doties atpakaļ pie saviem vecākiem, jaunie serafi nakti drīkst pavadīt uz salām, kuras atrodas ap valdnieka pili. Šeit ir jauki atpūtas namiņi.
Taču vārds pa vārdam un izaicinājums pēc izaicinājum, kā jau tas jauniešiem gadās un kā bija un kā ne, tikko iesvētītie izdomāja, ka viņiem ir jāpārbauda, kas īsti slēpjas aiz Vārtiem. Nav taču jāiet cauri. Var jau tikai pavērt un palūkoties. Un var jau pieturēt to, kurš skatās un paraut atpakaļ, kad tas gana redzējis.
Nakts aizsegā devušies uz vārtiem, jaunie eņģeļi nolēma īstenot savu plānu.
Taču necik tālu ar to netika, jo tika sardzes pieķerti. Redz! Šeit bija sardze un par to gan viņi nebija informēti.
Tagad bija.

Tagad arī bija par vēlu. Sardze nogādāja jaunos pārkāpējus uz salu, kas atradās pie valdnieka torņa. Jā, tā principā īpaši neatšķīrās no tās salas, kur viņiem iepriekš bija ierādītas guļvietas. Tikai ... ak vai... šis bija cietums. Jaunieši nevarēja pamest salu, ja viņiem nedeva atļauju.
Tika noteikts gaidīt līdz rītam, kad tiks ziņots valdniekam par pārkāpumu un tālāk izlemts ko iesākt ar šiem neapdomīgajiem jauniešiem.

Piesakoties, jums jānorāda šādi parametri:

1)tēla vārds,
2)dzimums,
3)rase - serafs
4)klase (karotājs, dziednieks, orākuls)

Karotājs - cīnītājs. Labi pieprot kaujas mākslu, veikli darbojas ar ieročiem. Spēcīgs, veikls, labu reakciju un refleksiem. Minimālas spējas izdziedēt kādu no biedriem.
Dziednieks - specializējies dziedināšanas maģijās. Viņš, protams, var arī ķerties pie ieročiem, ja vēlas, taču viņam tie liksies smagi un neveikli.
Orākuls - viņu dažkārt piemeklē vīzijas, viņš spēj sazināties no attāluma ar personu, ar kuru noslēdz saikni. Vieds, ar lielu zināšanu bagāžu. Viņš spēj nedaudz dziedināt, taču ātri nogurst. Ar ieročiem drīzāk uz jūs, nekā uz tu.

5)augums,
6)vecums,
7)izskata apraksts,
8)rakstura apraksts


NB!
Serafiem ir spārni. Astindelā pavisam noteikti. Viņi tos izmanto lidošanai. Kaut vai lai uzlidotu uz salas, kur atrodas valdnieka pils.
Varat izvēlēties vai jūsu spārni ir melnā, baltā vai pelēkā krāsā.
Citās pasaulēs serafu spārni var nebūt redzami, kā arī mainīties viņu ārējais izskats pielāgojoties vietējiem pasaules iemītniekiem. (izņemot Tumsas pasauli. Šajā plānā serafi nespēj sevi nomaskēt) Taču, kad serafi izmanto savas specifiskās maģijas, to spārnu būs manāmi. Ēteriski, caurspīdīgi.
Visiem serafiem acis ir violetā krāsā. Astindelā pavisam noteikti. Citās pasaulēs pielāgojas vietējiem iedzīvotājiem. Kad bur specifiskās eņģeļu maģijas, acis vienmēr ir violetā krāsā, kas savā ziņā serafus nodod.
Serafs nespēj dziedināt pats sevi. Tikai citus!


Savu tēla leģendu sūti man uz PZ kasti.


Atļauja

Piekrītu R kategorijas piešķiršanai. Ievērot noteikumus, pieklājību un, galvenais, piešķirto R kategoriju; ja liksies, ka kāds raksts ir nevietā "izskaistināts" ar vardarbību un seksuālām ainām, dzēsīšu bez žēlastības!

Pūķēns Sāra
Andromeda
Ar GM atļauju.

Tēla vārds: Alisters Eoins Ransoms
Dzimums: vīrietis
Rase: serafs
Klase: karotājs
Augums: 185cm
Vecums: 23

Izskata apraksts: Gara auguma jauneklis. Cēlas un labi veidotas aprises. Spēcīgs un izveicīgs. Violēto acu skatiens mēdz būt sasaistošs, tā, ka parastajam mirstīgajam ir grūti novērsties no tādas dailes. Tumši brūni, gari, cirtaini mati un spārni. Tērpies baltās drānās un apmetnī, pie jostas smalki izrakstīts un labi balansēts zobens, bez kura Eoins nesper ne soli.
Rakstura apraksts: Visnotaļ daudzšķautnaina un harizmātiska personība. Labsirdīgs un lielākoties nosvērts, lai arī reizēm var rīkoties visai impulsīvi. Neglābjams sapņotājs. Aizrautīgs un azartisks . Šad tad mēdz būt izklaidīgs un nenopietns, tomēr spēj sakoncentrēties un nofokusēties svarīgos un būtiskos brīžos, atmetot visu lieko un darbojoties loģiski un veikli.
Roviela
Tēla vārds - Joels
Dzimums - vīriešu
Rase - serafs
Klase - orākuls
Augums - 1,78 m
Vecums - 18 (pēc cilvēku mērauklām)

Izskata apraksts - pelēki spārni, sudrabaini pelēki gari mati, parasti staigā sniegbaltā gurnautā, kas sasiets tā, ka ar zāles zaļo samtaino lentu rotātie gali nokarājas priekšā.
Rakstura apraksts - Joels labprāt būtu mierīgi pavadījis savas dienas meditācijās un jaunu zinību apguvē arī pēc tam, kad pienāca Pirmā Soļa laiks, jo viņam zināšanu nekad nebija par daudz, un jaunā serafa sirds līksmoja pie domas, ka arī visu mūžu mācoties, viņš neiemācīsies visu un nezinās visu, un vienmēr būs interesanti, jo vienmēr būs kaut kas jauns. Diemžēl, kopā ar zinātkāri nāca arī krietna deva ziņkāres, kas Joelam iedeva nelāgo padomu - pievienoties Vārtu pētniekiem. Jau tagad viņš nožēlo savu neapdomību un nemaz negrasās izvairīties no soda, jo padarīts ir un paliek padarīts.
echo3
Tēla vārds - Ereijass
Dzimums - vīriešu
Rase - serafs
Klase - karotājs
Augums - 180 cm
Vecums - 18

Izskata apraksts - Slaids, gaišiem, gariem matiem, kurus parasti sasien "zirgastē". Spārni balti.
Rakstura apraksts - Miermīlīgs, uzticams, pašaizliedzīgs. Tieši tāds, kādus iztēlojas eņģeļus-aizstāvjus.
Septīma
Tēla vārds: Selebriāna
Dzimums: Sieviete
Rase: Serafs
Klase: Dziednieks
Augums: 1,67m
Vecums: 19

Izskats: Trausls augums, balti spārni. Smalki sejas vaibsti, brūni vijīgi mati. Ļoti pievilcīga ar savu grāciju un vieglumu. Izskatās jaunāka par savu vecumu un tāda, kuru visu laiku gribas sargāt un pilnīgi satvert viņas smalko rociņu un turēt, lai nenotiktu nekas slikts.
Raksturs: Īsta dziedniece. Pati par sevi arī ir ar viegli sievišķīgu un reizēm bērnišķīgu skatu uz dzīvi. Prātīga un līdzjūtīga, pat cilvēku acīs no harizmātiskās personības plūst tāda eņģeliska nevainība un naivums. Reizēm ir ļoti gaisīga un mēdz piekrist trakiem lēmumiem pat nepadomājot.
josephine
1)tēla vārds - Hava
2)dzimums - sieviešu
3)rase - serafs
4)klase - dziednieks
5)augums – 1,68
6)vecums - 18

7)izskata apraksts – Blondi, gari mati. Slaida, gracioza. Gaiši, gaiši pelēki spārni.
8)rakstura apraksts – Klusa, mierīga, apdomīga, dāsni apveltīta ar dziedniekiem tik raksturīgo nebeidzamo empātiju. Vienmēr situācijas cenšas izanalizēt no katra iesaistītā skatu punkta, pirms izdara kopējus secinājumus. Vienmēr cenšas atrast visām iesaistītajām pusēm visveiksmīgāko un piemērotāko iznākumu, kā viņa pati to sauc -„Perfekto risinājumu”. Viegli padodas dziedināšana jau no mazām dienām, tāpēc uzskatīdama, ka tas ir tas, ko visi no viņas sagaida, iet dziednieka ceļu, kaut vienmēr ir gribējusi būt par orākulu. Zinātkāre - neizsīkstoša (it īpaši ar radīšanu saistītos jautājumos), taču vienmēr ir jutusies, ka kaut kas viņā pietrūkst (varbūt viedums, uzmanība, laba atmiņa, ass prāts), lai kļūtu par orākulu.
No iešanas uz vārtiem, visus iesaistītos centās atrunāt, izsakot savas bažas par to, ka tā darīt nepavisam nebūtu prātīgi, taču redzēdama, ka centieni atrunāt nelīdz, gāja vien līdzi, jo negribēja izlikties pārlieku paštaisna. Neuzdrošinājās arī ieminēties, ka bija brīdinājusi, kad viņi tika satverti, jo saprata, ka visi iesaistītie tāpat jau sevi pietiekami šausta par neapdomīgo rīcību un tā gala rezultātu.
hellwoman
Vārds: Viktorija
Dzimums: sieviete
Rase: serafs
Klase: orākuls
Augums: 170 cm
Vecums: 18
Izskats

Smalka būtne, lieliskas skrējējas kājas, pilnīgas lūpas, zeltaini brūni, gari mati, violetās acis viegli zaigo ar zaļiem lāsumiņiem. Spārni melni.
Raksturs: egoiste, darīs kā iegribēs, pārkāps pāri, kam vajadzēs, ievilinās kur tik vēlas, pievils, nodos, uztrauksies par to kā izskatās vairāk kā par to, kāda ietekme ir pašai uz realitāti. Tomēr vienmēr smaidīga un viņas naivā sejiņa, acu skatiens nekad neatklās, ka zem trauslās ārienes slēpjas viltīga žurka. Viņa bija tā, kas nevainīgi savaņģoja Pirmā Soļa veiksmē iereibušos biedrus doties uz Vārtiem tīras izpriecas pēc.
Aiva
Vārds - Sardiels Arntali
dzimums - vīriešu
rase - serafs
klase - karotājs
augums - 1,90cm
vecums ~18 (pēc cilvēku mērogiem)
Izskats:

Slaids, garš, tap ļoti kalsns. Gari pelēki mati, mēdz sasiet astē vai arī mezglā, ja aste varētu traucēt. Valkā pelēcīgas drānas, pieskaņojoties pelēkajiem spārniem, tikai nedaudz krāsainu akcentu pie tērpa.
Raksturs:
Lēnīgs, nosvērts, trīsreiz apdomās pirms metīsies avanturās, ja vispār metīsies. Pārāk paļāvīgs uz draugu kompāniju, kas arī noveda pie tā, kas nu bija sastrādāts. Mēdz paslinkot, bet ja ierauts cīiņā izliek sevi visu bez rezerves, lai gan nav tas labākais no cīnītājiem, prasmes trūkumu atsverot ar enerģiju.
Rouzijs
Tēla vārds - Meja
Dzimums - sieviete
Rase - serafs
Klase - karotāja
Augums - 165cm
Vecums ~18
Izskata apraksts

Melni mati, kuri saules gaismai spēlējoties tajos atspīd tumši brūnā tonī, gluži kā koka miza, kuri aug Astindelas brīnumainajā pasaulē. Acis violetas, veras uz pasauli ar nedaudz skumju un domīgu skatienu, kamēr pirksti spēlējas ap loka stiegru. Bet augums trausls, tas slēpj spēku un veiklību, bet lūpās bieži vien mirdz nenodzēšams viltīgs smaids.
Spārni piķa melni, gluži kā kraukļu spalvas.
Rakstura apraksts - Nosvērta un apdomīga, strauja kā ūdenskritums, reizēm klusa, lai gan draugu pulkā pārāk atvērta un gatava uz visdažādākajiem nedarbiem, pat palūkoties, kas ir aiz Vārtiem. Cīnīsies par savējiem un par savu viedokli līdz pēdējam, ziedojot visus savus spēkus.
washulis

1)tēla vārds, Sariša
2)dzimums, seviete
3)rase, serafs
4)klase, karotājs
5)augums, 1,76
6)vecums, pirmais solis pirms divām nedēļām
7)izskata apraksts, Veselīga, saulē iebrūnējusi āda, vingrs augums, garumā vidēja, muskulatūra gana sīksta, lai arī ķermeņa masu par lielu nosaukt nevarētu. Lielākais pluss ir veiklība. Ovāla seja, rūsganu salmu krāsas matu rotāta, tie sniedzas nedaudz pāri lāpstiņām. Uz vaigiem manāmas vasaras raibumu nianses. Acis, protams, violetas. Tas uz visu pārējo silto toņu fona krietni izceļās, jo gan uzacis, arī lūpas, skropstas, viss, bija pildīts ar salmu vai saulrieta krāsām. Arī spārni, lai arī balti, tik un tā šķiet silti un viegla zeltā vizoši, bet iespējams vienīgais, kas šādu iespaidu rada, ir abas spožās Astindelas saules.
Citu specifisku pazīmju nav. Nebūs saucama par izcili skaistu, bet izskatā mīlīgu gan. Ar to nu viņa no sava rakstura atšķiras pietiekami.
8)rakstura apraksts, Ir no tiem cilvēkiem, kas pa priekšu dara un tikai tad domā. Mīl izaicinājumus, atbalsta kaislības, ātri iekarst un nevar ātri nomierināties. Grib visur ielīst, visu redzēt, visu pataustīt. Varētu jau teikt, ka ir visai nekaunīga, bet viņai ir izpratne par to, kas ir labs, kas slikts, savus uzskatus ir gatava aizstāvēt, tāpat aizstāvēt savus draugus. Kamēr viņas mērķi ir labi un gaiši, tikmēr nevienam sabiedrotajam par pretinieku nekļūs. Daudz runā un grib būt ar visiem pa draugam, bet kad nokaitināta, tad gan nenovaldīs kādu asāku vārdu. Vēlas būt vislabākā un likt ģimenei lepoties. Protams, sakara ar pēdējā laika notikumiem tas ir tapis visai sarežģīti. Kompānijas dvēsele. Nav brīnums, ka viņa parakstījās uz Vārtu izpēti.
Whitefox


1)tēla vārds: Ramiels
2)dzimums: vīrietis
3)rase: serafs
4)klase: dziednieks
5)augums: 1,82 cm
6)vecums: 18
7)izskata apraksts: Melni, pusgari mati, kas krīt bieži vien pār acīm. Slaids, vingrs augums un melni spārni.
8)rakstura apraksts: Neizdibināms.
Sindra
Pāris svarīgas lietiņas iesākumam!

"Eņģeļa asara"

Pirmkārt, ņemiet vērā, ka eņģeļi raud asinis. Tas ir uzkrītoši un to pamanīs jebkurš, kurš uz jums paskatīsies.
Otrā lieta, eņģeļi nemēdz raudāt aiz skumjām, vai tādēļ, ka nobijušies, vai uztraukušies. Meitenes nemēdz liet asaras, jo nav sanācis romāns ar kāroto puisi un tamlīdzīgi. Eņģeļi neraud par sevi. Tāpat arī par citiem eņģeļiem, ja tie gājuši bojā. Jā, viņi skumst, cieš, bet tās ir skumjas dvēselē, kas neparādās asaru veidolā.
Tomēr ja eņģeļi spīdzina un ievaino, viņš var raudāt aiz sāpēm. Šādos gadījumos lēnām izdziestot serafa dzīvībai, viņa sajūtas paspilgtinās un viņš īpaši spēcīgi sajūt apkārt esošo ciešanas un bēdas. Apziņa, ka apkārt esošie ir nelaimīgi un cieš, serafu padara vēl skumjāku un tad jau viņa asaras rit žēlojot tos nelaimīgos apkārt, ne vairs par savām sāpēm.

Eņģeļi raud par citiem. Ar citiem šajā gadījumā ir domātas būtnes, personas, apstākļi, kas nav saistīti ar serafiem pašiem, viņu rasi un pasauli.
Kad eņģelis raud, viņš lēnām mirst. Viņa asaras no tumši sarkanās krāsas vēršas arvien gaišākas. It kā asinis kāds visu laiku atšķaidītu ar ūdeni. Un tad beigās pēdējā asara būs dzidrāka par tīrāko ūdens lāsi pasaulē. Tā noritēs pār eņģeļa vaigu, aizslēgs viņa acis un pārvērtīsies par dārgakmeni. Spēcīgu maģijas artefaktu dēvētu par "Eņģeļa asaru."


Serafu padome

Metatrons - valdnieks.
Viņš nav diktators. Taču viņam patīk, ja viņam pakļaujas un viņa lēmumus neapstrīd.
Neklanās nevienam.
Parasti tērpies gaiša auduma apmetnī un nēsā kapuci, kas slēpj gan viņa seju, gan matus.
No kapuces apakšas, sejas vietā, parasti redzama visai spilgta gaisma, kas apžilbina un liek gribot vai negribot novērsties. Izraisa bijību un cieņu.
Ja Metatrons atļauj sarunbiedram redzēt savu seju, tad lūkojoties uz to nevar saprast, cik īsti valdnieks ir vecs. Nenosakāmi sejas vaibsti. Vienā mirklī palūkojoties liekas, ka viņš ir ļoti vecs un sens, jau nākošajā mirklī viņa seja izliekas jauneklīga.

Vīriešu kārtas serafi sveicot valdnieku noslīgst uz ceļa un noliec galvu.
Sievietes izpilda reveransu un nolaiž skatienu.

Gabriels - Metatrona vecākais dēls.
Arī viņam patīk, ka viņam klausa. Atsevišķos jautājumos viņa viedoklis var krasi atšķirties no Metatrona viedokļa.
Kopuma jauks un laipns. Ļoti pacietīgs.
Viņam piemīt gan orākula, gan dziednieka spējas.
Gabrielam ir gari sniegbalti mati, kas sniedzas līdz viduklim. Skaisti veidots augums, kuru var aplūkot, kad viņš pastaigājas pa Astindelas dārziem, tērpies vien baltā gurnautā. Viņa spārni ir balti.
Hierarhijā nākamais aiz valdnieka.
Viņš klanās tikai valdniekam. (Dažreiz)

Vīriešu kārtas serafi sveicot Gabrielu noslīgst uz ceļa un sveicienam pieliec galvu.
Sievietes izpilda reveransu pieliecot galvu.

Rāls - tiesnesis
Vai tu rekā! Arī viņam patīk, ka viņam klausa. Taču viņš nemēdz strīdēties pretī Gabrielam un Metatronam.
Ļoti pacietīgs, taču nav pārlieku laipns. Skarbs, būtu precīzāks apzīmējums.
Viņam piemīt orākula un karotāja spējas. Viņa pienākums ir tik galā ar pārkāpējiem, sodu izpilde un citi nepatīkami pienākumi.
Rāls izskatās pēc vīrieša spēka gados, taču jaunība viņam jau aiz muguras. Mati tumši, deniņos nosirmojušo. Īsi. Kas ir visai netipiski serafiem.
Parasti tērpjas vai nu neuzkrītošās mantijās, kas būtu apzīmējamas, kā vienkāršas, vai arī tērpjas ādas bruņās. Vienmēr pie jostas nēsā zobenu. Viņa spārni ir pelēkā krāsā.
Viņš klanās tikai Gabrielam un valdniekam, pārējos sveic ar vieglu galvas pieliekšanu.

Vīriešu kārtas serafi sveicot Rālu dziļi paklanās.
Sievietes izpilda reveransu.

Tiara - orākulu aizbildne
Sieviete gariem, baltiem matiem. Gabriela māte.
Viņa ir samērā klusa. Vienmēr laipna. Lielākoties laiku pavada Metatrona pilī, savā tornī, ieslīgusi meditācijā.
Tērpjas baltā, garā kleitā. Viņas spārni ir baltā krāsā.
Ar reveransu sveic valdnieku. Citiem padomes locekļiem paklanās.

Vīriešu kārtas serafi sveicot Tiaru paklanās.
Sievietes arī paklanās.

Meja - dziednieku aizbildne
Sieviete gariem, melniem matiem.
Dzīvespriecīga un jautra. Mīl aprunāties ar citiem serafiem. Vienmēr cenšas noskaidrot, kā citi jūtās un kas viņus nomāc. Priecājas līdzi citu priekiem, prot atbalstīt skumjās.
Viņa parasti tērpjas garās kleitās, kuru krāsas variē. Pie jostas allaž mazs, sudraba duncītis. Taču tas nav pašaizsardzībai. Ar to Meja nogriež ārstnieciskos augus mežā. Viņas spārni ir baltā krāsā.
Ar reveransu sveic valdnieku. Citiem padomes locekļiem paklanās.

Vīriešu kārtas serafi sveicot Meju paklanās.
Sievietes arī paklanās.

Anils - karotāju aizbildnis
Jauns vīrietis. Dzeltenīgi blondiem matiem, kurus parasti nēsā zirgastē.
Vienmēr tērpies ādas bruņās, pie sāniem zobens. Viņam ir arī vēl citi ieroči. Daži no tiem, kā piemēram, pāris dunči, arī redzami. Viņa spārni ir gaiši brūnā krāsā.
Valdnieka priekšā noslīgst uz ceļa. Gabrielu un Rālu sveic dziļi paklanoties. Abām sievietēm paklanās, taču ne tik godbijīgi, kā Rālam un Gabrielam.

Vīriešu kārtas serafi sveicot Anilu paklanās.
Sievietes arī paklanās.


Nākamā lietiņa.

Klases un to spējas.

Pirmkārt, jau sākšu ar to, ka spēles laikā jums būs iespējams sasniegt levelapus, kad tēla spējas palielināsies.
Par jaunajām iespējām un spējām, es jums paziņošu PZ veidā.

Tāpat tiem, kas nekad nav spēlējuši šāda tipa spēles, es vēlos atgādināt, ka cīņas rezultātus, jūsu burto maģiju rezultātus un pasaules reakciju uz jūsu darbībām, visu norāda GM.

Karotāji.

Te būs visvienkāršāk.
Ja jums ir ierocis, jūs varat cīnīties. Ja nav ieroča, arī varat cīnīties, tikai mazāk efektīvi.
Padomājiet ar kādiem ieročiem jūsu tēls prot cīnīties. Ar kādiem diviem viņš varētu mācēt labi cīnīties. Ar cita veida ieročiem nebūs tik veikls.

Tāpat jāņem vērā, ka cīņas nogurdina un serafs nevar cīnīties nepārtraukti stundām no vietas.

Karotāja dziedēšanas spējas ir visai vājas un viņš neko daudz saviem savainotajiem biedriem palīdzēt nevar. Vismaz ne ar maģisku dziedināšanu. Tur, teiksim, apsiet brūces un tādas tehniskas lietas var.

Tāpat arī karotāji nebūs tie tēli, kas savu brīvo laiku pavadīs pie grāmatu kalniem smeļoties gudrības, kuras viņiem kaut kad, kaut kur dzīvē varētu noderēt.
Tiesa, tas neizslēdz, ka karotājs var būt visai izglītots un inteliģents. Gudrs.

Arī karotājiem piemīt maģiskā enerģija, kuras izmantošana, protams, arī tos nogurdina un nav neizsmeļama.
Taču karotāji ar savu maģisko enerģiju spēj uzburt maģijas, kas palīdz cīņā.
Teiksim, ja vēlas precīzi trāpīt ar loku izšautu bultu mērķī, tad uzbur maģiju, kas vada bultu tieši mērķī.
Tāpat ir iespējams apburt arī citus ieročus. Teiksim zobenus, lai tie nodarītu pretiniekam lielākus ievainojumus.

Dziednieki.

Dziednieku primārās spējas ir palīdzēt citiem. Ārstējot. Dažādos veidos. Tās var būt gan dziedinošas sarunas un atbalsts, gan dziedēšanas maģiju buršana, gan arī tehniska palīdzība ievainotajiem. Tāda, kā pārsēji, zāļu sagatavošana, zināšanas par būtņu veselības stāvokļa noteikšanu.

Spējas burt dziedējošas maģijas serafiem palielinās laika gaitā. Kad tie jaunāki, viņi spēj mazāk. Nav pieredzes un dzīves rūdījuma. Laika gaitā spējas paplašinās. Pirmo soli sasniegušie serafi spēj uzburt dažāda līmeņa dziedēšanas maģijas.
Ja viņiem gadās sniegt palīdzību personām, kuras praktiski ir mirstošas un smagi savainotas, tad viens dziednieks spēs diennakts laikā izdziedēt divus šādus cietušos. Tad viņš pats būs noguris un viņam vajadzēs atpūsties.
Ja serafs mēģinās izdziedēt vairāk par diviem smagi cietušajiem, tad reakciju uz šādu dziedināšanu noteiks GM. Tā var būt dažāda. Serafs var pats zaudēt samaņu, vai pat iet bojā. Vai arī viņam dziedināšana var izdoties.

Vidēji smagus ievainojumus serafs varēs izdziedēt četrām personām. Bet tas nesummējas kopā ar smagi ievainotajiem.
Jūs, protams, varat arī izlemt piemēram smagi ievainoto neizdziedināt pilnībā, bet tikai, lai tas nemirtu. Stabilizēt viņa stāvokli. Tad attiecīgi varēsiet izdziedēt vairāk cietušo.

Vieglus ievainojumus var dziedināt visai brīvi.
Taču, nu jūs jau saprotat, ka jūsu maģiskā enerģija nav neizsmeļama. Tā tērējas.
Maģisko enerģiju atjauno miegs un atpūta.
Lai pilnībā atjaunotu savas spējas, serafam jāguļ/jāmeditē vismaz sešas stundas diennaktī.
Ja dziednieks neatpūšas, viņa maģiskā enerģija neatjaunojas.

Bez tam, ņemiet vērā, ka serafs dziedējot, savā ziņā tā kā savāc sev cietušā ievainojumus un sāpes. Tādēļ arī dziedēšana nogurdina. Protams, ievainojumi neparādās uz dziednieka ķermeņa, taču dziedējot viņš nogurst.

Karotāji no dziedniekiem švaki. Viņi var mēģināt sevi aizstāvēt, taču ar ieročiem apieties nav mācīti, tādēļ viņiem tas ne visai padodas.

Tad jau drīzāk dziedniekiem tuvākas ir orākulu spējas. Jo viņi arī savā ziņā ir viedi un alkst zināšanu.


Orākuli.

Orākuli ir viedi un izcilām prāta spējām apveltīti serafi.
Lai arī it kā jau jaunais serafs var pats izvēlēties kļūt pat orākulu, vecākie eņģeļi mēļo, ka orākulu spējas ir iedzimtas. Un tie, kuriem lemts kļūt par orākuliem, to zin jau visai agri un viņiem nekad par šo lēmumu nav bijušas šaubas.

Orākulu spējās ietilpst vadīt un būt līderiem.
Viņi spēj nodibināt saiknes ar citiem, kas ļauj izmantot telepātiju. Jauni orākuli gan spēj vienlaicīgi nodibināt saikni tikai ar vienu personu, taču laikam ritot, tie spēj uzturēt vairākas saiknes vienlaicīgi.
Orākuli spēj saprast gandrīz lielāko daļu citu tautu un būtņu valodas.
Tāpat viņus ik pa laikam piemeklē vīzijas.
Viņiem ir izteikta intuīcija un spējas atminēt sarežģītas mīklas.
Orākulus ir grūti piemuļķot, savā ziņā tā kā redz cauri citu viltībām un mēģinājumiem krāpties.

Lai arī visiem serafiem piemīt spējas iznīcināt demonus un cīnīties pret tumšo maģiju, tieši orākuliem šīs maģijas padodas vislabāk.
Viņi var arī puslīdz normāli cīnīties ar ieročiem, ja ir veltījuši laiku, lai apgūtu šādas prasmes.
Arī ārstēšanas spējas piemīt augstākā līmenī, kā karotājiem. Taču viņi nav dziednieki. Un ārstējot nogurst daudz ātrāk, nekā serafi, kas kļuvuši par dziedniekiem.


Serafu spējas.

Serafi ir eņģeļi.
Viņu pusē ir Gaisma. Un viņu ienaidnieki ir visi, kas par savu patronu izvēlas Tumsu. Tie būs demoni, vampīri, tumšie burvji, dažādas tumsas radības un tamlīdzīgi.
Metatrona spēks nodrošina eņģeļiem iespēju burt maģiju, kas iznīcina Tumsas pārstāvjus.
Taču, viņiem ir jāņem vērā, ka tieši tāpat Tumsas pasaules valdnieka pavalstnieki medī un iznīcina eņģeļus.

Ja eņģelis pārkāpj Gaismas morāli un ētiku, viņa spārni nodeg un viņš kļūst par kritušo eņģeli, kurš nonāk Tumsas pasaulē. Viņš gan nekļūst par vienu no Tumsas radībām. Viņam šajā pasaulē tik un tā ir grūti un viņš cieš. Tas ir sods, kurš ilgst mūžību.

Metatrons var sodīt eņģeli nodedzinot viņa spārnus. Ja valdnieks uzskata, ka serafs ir nogrēkojies un pelnījis sodu.

Serefam ir iespēja upurēt savu dzīvību, iegūstot spēku maģiskajai enerģijai, ar kuras palīdzību var paveikt Brīnumu.
Brīnums šajā gadījumā būs kaut kas, ko ikdienā serafs paveikt nespēj. Brīnums var būt jebkas. Kaut vai pagriezt atpakaļ laiku, vai piecelt mirušo. Taču šī Brīnuma cena ir serafa dzīvība.
Pārvērtis savu būtību par maģisko enerģiju, serafs izpilda Brīnumu un pats iet bojā.

Un vēl pie serafu maģijām pastāv arī aizsardzības maģijas.
Tās var burt visas klases, taču ņemiet vērā, ka maģiskās enerģijas stabiņš jums uz visām maģijām ir viens. Un ja daudz sevi šīldosiet, var gadīties, ka būs par īsu pēc tam dziedēšanas maģijām.
Tādēļ aizsargāšanu serafi parasti uztic karotājiem.

Serafi spēj uzburt dažādus aizsardzības vairogus. Gan aizsargāt tikai sevi, gan aizsargāt sevi un sev apkārt esošos.

Tāpat viņi spēj uzburt maģiju, kas saucas Svētnīca un sargā tos, kas šajā svētnīcā atrodas. Taču svētnīcas efekts izzūd mirklī, tiklīdz kāds bur kādas agresīvas maģijas, vai veic agresīvas darbības iekš šīs Svētnīcas.
Uzburta svētnīca izskatās, kā zeltains kupols.
Iesākumā, jauniem serafiem, piemīt spējas uzburt nelielu svētnīcu, kurā var patverties kādas trīs personas.
Laikam ejot, viņu spējas palielinās.

_________

Tas laikam īsumā viss.
Ja ir kādi jautājumi, droši vaicājiet.
Var jautāt gan šeit, gan PZ, vai skaipā (sindra6), ja vēlaties par kaut ko vienoties, kas citiem spēles biedriem nav jāzin.
Tāpat, ja jums ir kādas idejas par spējām, kuras jūs labprāt piešķirtu savam personāžam, jo viņam tās piestāvētu, arī sazinieties ar mani.
Roviela
huh.gif
Kas notiek? Kur pazuduši visi aktīvie spēlētgribētāji?
Sindra
Jā, jā. Es te drusku sabremzējos.
Bet, es šodien apdeitošos.
Apsolos!
:sun:

zomg!
Te nav saulītes smaidiņa!
Sindra
Lūk jums jauna diena. Un bīdām notikumus tālāk.
Jūs varat aprakstīt, kā pavadījāt pēdējo dienu Astindelā.
Un ierasties Arku dārzā.

Jā, nu tā arī ir problēma, ka spēlēs, kurās ir pārāk daudz spēlētāju, visiem ir grūti atrast, ko darīt un būt lietderīgiem.

Iespējams, ka arī kādam vairs nav laika un viņš ir pārdomājis.
Tāpēc, ar šo pārceļošanu uz Morveru, es arī atklāju tādu, kā mazu Roll Call.
Respektīvi, uz Morveru pārceļos un spēlē tālāk piedalīsies tikai tie, kas iepostos, ka viņi ierodas Arku dārzā.

Roll Call'am jāatsaucas līdz mirklim, kad jūs nonākat Morverā.
Es pieņemu, ka tik tālu notikumus es varētu aizbīdīt kaut kādā sestajā datumā.
Sindra
Atvainojos par iebremzēšanu.
Turpmāk centīšos apdeitoties regulārāk.

Šobrīd, par savu lēmumu neturpināt spēli, ir paziņojusi Selebriāna.
Tātad jums ir viens dziednieks mazumā.
Bet es domāju, ka tas nav nekas briesmīgs.

Katrā ziņā, Selebriāna arī sākumā nebija diez ko aktīva, varbūt, pieņemiet, ka viņas vienkārši tur nemaz nebija.
Nu, lai nebūtu lieku jautājumu, kur viņa palika un kāpēc.

Viktorija gan neierakstīja postu, bet teica, ka turpinās.

Veiksmi Morverā!
devil.gif
Sindra
Viktorija arī mūs pamet.
Tā, ka jums jāiztiek tikai ar vienu orākulu.
echo3
Aha. (Un kāpēc tas mani nepārsteidz?)
Sargājam Joelu two_handed.gif
Roviela
Jaunais gads pienāca un aizgāja! Turpinām?
Sindra
Jā, es domāju, ka esmu up.
Tāpēc arī jauns roll call!
Piesakās visi, kas gatavi turpināt.

Gribu zināt spēlētāju patieso skaitu, lai zinātu ar ko rēķināties.

Bez tam, tiem, kas šādu spēli spēlē pirmo reizi, lūdzu ņemiet vērā, ka grupai sadaloties vai kaut ko darot, jums ir jāraksta posti, kurā jūs norādat, kur jūsu personāžs paliek. Kā šajā gadījumā, ar kuru grupu aizgāja. Vai ar Sarišu, vai Joelu. Es taču nevaru izzīlēt.
echo3
Ereijass turpina.
Aiva
Sardiels. Turpinu.
Roviela
Joels arī turpina.
washulis
Turpinu happy.gif
Sindra
Tad es tā noprotu, ka palikušais sastāvs ir:

Joels - orākuls
Ereijass - karotājs
Sardiels Arntali - karotājs
Meja - karotājs
Sariša - karotājs
Ramiels - dziednieks
Roviela
Nevarēju sagaidīt citus.

Gribējās pavirzīt uz priekšu. Galvenais - kas ir Arviks? grin.gif
Sindra
Gribu restartēt spēli.
Tikai ar spēlētājiem, kas regulāri rakstīs un lai man nav jābiksta katru reizi.

Un ar restartu es domāju, ka šo esošo notikumu, mēs metam, pie malas.
Un ņemam kaut ko jauno. Lai pa vidu nemētājas liekie tēli, kuriem pēc noklusējuma ir jābūt, bet viņi neaktīvi.

Lai nepaliktu tukšuma pleķis tēla vēsturē, šo esošo uzdevumu, vienkārši izrunāsim OOC.

Ja gadījumā kāds vēlas mainīt tēlu, tad liekas, ka tas arī ir iespējams.
washulis
Atsaucos un savā tēlā neko mainīt nevēlos.
echo3
Turpinu! Ar to pašu tēlu (Ereijass, karotājs). Ja nu gadījumā pilnīgi nepieciešams, varu pārkvalificēties par dziednieku.
Roviela
Es gribu turpināt. Man patīk mans ziņkārīgais Joels.
Sindra
Lieliski!
Trīs spēlētāji jau ir.
happy.gif
Sindra
Tātad, pirms mēs dodamies tālāk... par to kaķi.
Jā, daži jau te uzminēja tālākos notikumus. Tur, tieši tā arī bija domāts, ka kaķis, kā pielūgsmes objekts bija nonācis pie Arvika cilts un tika uzskatīts par svētību.
Citu cilšu vadītājiem tas, protams, negāja pie sirds un viņi vēlējās šo savādo radību dabūt sev, vai vismaz dalīties. Lai svešās būtnes nestā svētība tiktu visiem. Vienīgie, kas nebija kaķī ieinteresēti bija mežā dzīvojošie Brīvie.
Vai kaķis vispār kādu svētību nesa, tas vēl strīdīgs jautājums. Taču likās, ka Nuī tīri labi patika viņa jaunais statuss, proti, lutināts pielūgsmes objekts, un viņš nemaz nevēlas tikt atgriezts Astindelā. Tāpat arī kaķi ir visai grūti no Arvika ciematiņa nolaupīt. Un Arviks jau pats to ar nemaz labprātīgi negrasās atdot.

Lūk. Visa šī sakarā, man no tālāk spēlēt gribošajiem, gribas uzzināt, kā jūs rīkojāties.
Vai jūs kaķi nogādājāt Astindelā. Vai atstājāt Morverā.
Katrā ziņā, lēmums ir jūsu pašu ziņā. Neviens no Astindelas, jums izšķirties nepalīdz.
Lai būtu vienkāršāk, pieņemsim, ka Sariša un Meja, pat ja nonāk mežā, pie Brīvajiem, visai drīz tiek palaistas prom un var atgriezties pie savējiem. Attiecīgi piedalīties lemšanā, ko iesākt ar kaķi un kā tālāk rīkoties.

Apspriesties varat tepat, vai skaipā, kā jums ērtāk.
washulis
Sariša atbalstītu ideju, ka kaķi jāatved mājās, tāds taču bija uzdevums, saimniece priecāsies, tik jāuzsaka, ka lai kaķi turpina lutināt, tad mincim būs gaužām vienalga, būt vienā vai citā pasaulē.
Roviela
grin.gif
Aha. Joels, kā jau iesāka, aizjož līdz tiem Brīvajiem (un es ceru, ka viņu kopā ar Sarišu un Meju kaut kad palaiž prom).
Gan jau kaut kā noskaidrojam, kas tur ir ar to svētību un pielūgto kaķēnu.

Mums bez kaķa ir aizliegts atgriezties, starp citu. Joels atbalstītu ideju, ka mēs kaķi tagad kaut kā (var mēģināt izmantot to, ka esam spārnoti, un mēģināt iestāstīt, ka kaķēnam un brīdi ir jāaizdodas ciemos pie sava lielā Debesu tēva/var mēģināt kaķēnu brutāli nolaupīt, bet tas tā kā nav jauki/ var mēģināt izvilināt no ciema ar viņa mīļāko spēlīti un paņemt līdzi tad/gan jau ir vēl citi varianti) tomēr nogādājam Astindelā, un tad parunājam ar viņa saimnieci, lai ļauj kaķim atgriezties ciematā, jo kaķim tur patīk. Ja pēc tam Metatrons atļauj, tad kaķēns varētu atgriezties tajā pasaulē.
Visādā ziņā, mums nav pilnvaru kaķēnu atstāt ciematā.
echo3
Ereijass iet līdzi Joelam. Ja jau tagad sižets ir izstāstīts, tad - [visu izspēlējot] Ereijass būtu centies kaķēnu tomēr dabūt. Jo citādi eņģeļi nevar atgriezties Astindelā. Kāvies par kaķēnu gan viņš laikam nebūtu, drīzāk būtu piedāvājies palikt par ķīlnieku, kamēr Joels un pārējie Nuī aizgādā atpakaļ uz mājām un [varbūt] pierunā Nuī saimnieci un Metatronu kaķēnu uzdāvināt Morverai. Vēlams, kopā ar tikpat simpātisku kaķenīti, lai nav jāstrīdas par vienu spalvainu murmuli, bet drīzāk jādomā, kam vēl ņaudošu "svētību" uzdāvināt. wink.gif
Sindra
Aha. Nu skaidrs.
Es saprotu, ka kaķis tiek atgriezts Astindelā un tiek meklēti risinājumi vai iespējas, kaķi tomēr atstāt Morverā.
Aivens painformē jaunos eņģeļus, ka Metatrons pateicas par uzdevuma izpildi un ka par kaķa turpmāko likteni padome izlems.

Jaunajiem serafiem tiek atvēlēta diena atpūtai, lai aiznākamajā rītā, visi atkal tiktos Arku dārzā.
Tālākie notikumi būs jau spēles pavedienā.
Aiva
Jāatvainojas, bet manas radošo emociju apsīkšanas dēļ laikam būs jāpamet spēle, neiesaistoties tālākajos piedživojumos.
Sindra
Man šovakar drusku nāk miegs un es nevaru uzrakstīt jums postu.
Taču, tur ir tā, ka Gabriels atbild Joelam un tad ir jūsu brīvā pusstunda.

Ā, nu es ierakstīšu to Gabriela atbildi un pēc tam jūs varat ierakstīt ko darat tajā pusstundā un ierašanos Arku dārzā.
Ja kāds ies meklēt kaut kādu informāciju, lūdzu uzrakstiet, ko jūs tieši darāt un es uz PZ nosūtīšu atbildi ar rezultātiem.
Romija
Sveiki, senie cīņu biedri! Paņemiet mani arī pulciņā! smile.gif
  1. Vārds: Flēra
  2. Dzimums: sieviete
  3. Rase: serafs
  4. Klase: dziednieks (kaujas)
  5. Augums: ap 1,60 m (ar galvu)
  6. Vecums: gads pēc Pirmā Soļa
  7. Izskats: Slaida, sarkaniem, paīsiem matiem, tumši brūnām acīm (Arda). Astindelas izskatu nereklamē. Spārni — pelēki. Apģērbs — bildēs: [1], [2], [3], [4].
  8. Raksturs: Optimiste. Kā jau dziedniecei — primārais ir palīdzēt citiem, kas arī izdodas. Pārsvarā pozitīvi noskaņota, katram melnajam mākonim cenšas saskatīt zelta maliņu, cīņās iesaistās no otrajām rindām. Pirmā prioritāte ir palīdzēt, otrā — ceļot, nonākt jaunās situācijās, piedzīvojumos. Skatās vairāk uz priekšu, nekā atpakaļ.
Sindra
CITĀTS(echo3 @ 18.04.2013 17:16) *
Savu pesonīgo izskatu mēs laikam nomainīt nevaram?


Jūs varat.
Ja ar to ir domāta matu krāsa, acu krāsa un tādas lietas.
Varbūt sejas vaibstsu nevajadzētu krasi mainīt, bet tā jūs varat kaut vai sev bārdu piekabināt klāt.

Dzimumu nevar nomainīt.
Roviela
Bet tā taču būs buršanās, ne?
Sindra
Jā, būtu gan.
Vienreizēja maģija, kas nomaina izskatu.
Ne gluži maģija klasiskā izpratnē, taču veicot šīs izskata maiņas maģiska aura gaisā virmos gan.
Bet tā gan pazudīs, tiklīdz kā jūs būsiet izskatu nomainījuši. Nav tā, ka jūs visu laiku pavada maģiska aura, jo esat mainījuši savu izskatu.
Sindra
Uzskates materiāls:
Mejas jaunais draudziņš.
Roviela
Man šķiet, tagad Ereijasam būtu jādod kādi paskaidrojumi. grin.gif

Un pārējie pat nesasveicinājās. Nu fui!
Romija
Ieraugot svešu, asiņainu vīrieti mājās, "Labdien!" nav gluži pirmais, ko gribās viņam pateikt! grin.gif

Viņš ir Alekss vai Aleksis?
Roviela
Pieklājīgāk būtu piedāvāt nomazgāties. tongue.gif
Kur tad viņš tagad skries, tāds noplīsis?

Bet redz, nē.
Ai... silent.gif
Romija
Joels var piedāvāt nomazgāties. Tā noteikti nebūs lielākā dīvainība, ar ko Aleksam nāksies saskarties! grin.gif
Roviela
Nē, nu tas viņam ir gan mēles galā, tomēr, es domāju, ka pēc tāda piedāvājuma Alekss ne tikai mēģinās aiziet, bet mēģinās to darīt ļoti steidzami. grin.gif

Vispirms jāpagaida Ereijasa paskaidrojums.
Sindra
Alekss. Viņam ir vārds.
Tā viņš saka.
happy.gif
Alvīna
1)tēla vārds, Alvīna
2)dzimums, Sieviete
3)rase - Serafs
4)klase, Orākuls



5)augums, 1,76 m
6)vecums, Nesen sperts pirmais solis

7)izskata apraksts, Gracioza melnmate, kuras galvas rota sniedzās serafei līdz viduklim. Tumši pelēki, praktiski melni spārni. Tāds melnums, kurā izcēlās ik katra skaistā spārnu spalva.
Acu krāsa citās pasaulēs bija tumši brūna.


8)rakstura apraksts
Tendēta uz zināšanām, bet diezgan nekomunikabla, jo atbildes nemeklē citos, bet visa esībā, ja to varētu tā nosaukt. Uzskata, ka pašai jāprot sevi aizstāvēt, bet nekad nav vēlējusies atteikties no sava dzīves ceļa.


------
Te nu es esmu.
Šī ir pamatsatura "Lo-Fi" versija. Lai skatītu pilno versiju ar papildinformāciju, formatējumu un attēliem, lūdzu, klikšķini šeit.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.
Kurbijkurne - Foruma datu bāzes kļūda
Kurbijkurne.lv
 
Ir radušās problēmas ar Kurbijkurne.lv datu bāzi.
Vari mēģināt atsvaidzināt lapu, klikšķinot šeit.



Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!