Palīdzība - Meklēt - Biedri - Kalendārs
Pilnā versija: Mežezera tornis ATD
Kurbijkurne forums > Foruma spēles > Lomu spēles > Lomu spēļu arhīvs > Ārpustēla diskusiju arhīvs
novemberunge
Fereldena ir zeme kā jau visas zemes, ar saviem plusiem un mīnusiem. Jau neskaitāmus gadus to pārvalda cilvēku rase, bet, kā jau tas gadās ar visādām zemēm, reiz bija laiks, kad elfi bija prinči un karaļi. To laiku, tiesa, pat paši elfi neatceras.

Fereldenā, kā jau visās zemēs, nevalda miers un utopija; protams, ka tai ir savas problēmas. Tā kā ķēniņu kāds ir veiksmīgi noslepkavojis (un vaina tiek nogrūsta uz Pelēkajiem Sargiem, bet šāda ideja joprojām liekas absurda, jo tie vienmēr bijuši ķēniņa uzticīgākie draugi un padomdevēji) un pēcnācējus viņš nav atstājis, no tuvām un tālām Fereldenas malām uzrodas visādi augstmanīši un aristokrātiņi, kas tīko pēc troņa. Tiesa, šobrīd šķiet, ka ķēniņa vietā sēdīsies nelaiķa sievas, ķēninienes, tēvs, un, ziniet, pārējiem augstmaņiem un lordiem tas ne īpaši patīk, ņemot vērā, ka ne ķēninienei, ne viņas tēvam nav zilas asinis (tas ir, abi nāk no parastiem zemnieku ļaudīm).
Fereldenā briest pilsoņkarš; ķēnienes tēva atbalstītāji pret aristokrātiem. Godīgi sakot, izskatās, ka varētu sanākt arī trešā puse – tie parastie ļaudis, kas izlēmuši, ka pienācis laiks demokrātijai, kaut, godīgi sakot, tie ir maz skaitā un resursiem nabadzīgi.

Fereldena ir zeme kā jau visas zemes, ar saviem plusiem un mīnusiem. Ģeogrāfiski tā atrodas necilā vietā - kontinenta vidū, līdz ar to tai nav pieejas uz jūru. Rietumos no kaimiņzemes (Orlejas, ja jums kaut ko izsaka vārdi) šķir pietiekami augsti, sniegcepuroti kalni, lai tur ieperētos un uzkundzētos rūķi. Pārējās (austrumu, ziemeļu un rietumu) robežas klāj biezi meži. Un pašas robežas jau arī nav tā īsti noteiktas; ir pastāvējuši plāni par mūru un torņu būvēm, taču labāk kā par akmeni šos mežus sargā brīvie elfi (dališi) - tie noslaktē katru cilvēku, kas pamanās ieklīst viņu teritorijās.
Meži vispār ir Fereldenas galvenā ainava. Šur tur, protams, parādās pa kādai pļavai, bet īstu ganību te nekad nav bijis. Tāpat kā te nav lielu upju, tikai tādas maziņas, akmeņainas, seklas un nekuģojamas. Ir pāris mežezeri, ne īpaši lieli, taču tie vairāk kalpo glītai ainavai kā cilvēkiem praktiskam pielietojumam.
Fereldenā, zemē kā jau zemē, vasaras ir kā vasaras – siltas, ziemas kā ziemas – pilnas ar sniegu. Dzīvnieki kā jau dzīvnieki, nu, ja neskaita vienradžu vai pūķus, kas cilvēka acīs gan nerādās un lielākoties draudzējas (ja draudzējas) tikai ar brīvajiem elfiem.

Taču, lai vai kāda būtu Fereldenas politika vai ģeogrāfija, mūs tas maz interesē. Mūs vairāk interesē…

Magu Pentagons atrodas vienā no tādiem iepriekšminētajiem meža ezeriem, kaut kur aptuveni Fereldenas vidū. Sakot „vienā no ezeriem” es nedomāju – zem ūdens, bet gan paša ezera centrā, virs tā. Tas ir tornis, kā jau varētu to noprast, piecstūra formā, kas celts no akmens un sniedzas augstu, augstu debesīs neskaitāmos stāvos. Un es saku „neskaitāmos”, jo ar maģijas palīdzību, protams, telpa tornī ir paplašināta. Būtu muļķīgi mēģināt saspiest visus Fereldenas burvjus vienā šaurā tornītī, ne?

Tātad, Magu Pentagons, saukts arī par Kinloha torni (Kinlohs ir ezers, kurā tornis atrodas), ir mājvieta organizācijai, ko sauc par Magu Akadēmiju (vai vienkārši Akadēmiju, jo citas jau Fereldenā nav). Tiesa, Akadēmija pilda ne tikai burvju apmācīšanas funkcijas, patiesību sakot, citas instances, kurā vērsties ar maģiskām spējām apveltītām personām, nav.

Par Akadēmijas vēsturi nav daudz, ko runāt, kā vien to, ka vispirms bija tornis, tad Akadēmija. Kas tornī bija pirms tam, neviens nezina. Bet tornis ir bijis kopš senākajām pasakām. Varbūt tas ir elfu roku darbs, varbūt nav – kā jau teicu, pat elfi to neatminās.

Akadēmijas piecu līmeņu (pentagona) hierarhija ir vienkārša:
  • Akadēmijas vadītājs (direktors, līderis, ķēniņš, godīgi sakot, viņš veica visas no šīm funkcijām) tiek saukts un uzrunāts par Pirmo Vārdotāju. Tas nu nekādi nenozīmē, ka viņš ir pirmais burvis, kas jebkad spēris kāju uz Fereldenas zemes, „pirmais” norāda tikai uz viņa (vai viņas) statusu;
  • Vecajie vārdotāji ir sava veida viedo kapituls, parlaments, sanāksme, kas sastāv no pāris sirmākajām un pieredzes pilnākajām Akadēmijas galvām. Viņu pienākums un gods, protams, ir pārraudzīt un organizēt lietas Akadēmijā. Vecajie vārdotāji pārvalda arī iekšējo kārtību un tiesu;
  • Vārdotāji ir tie magi, kam dotas privilēģijas apmācīt citus magus;
  • Magi ir visi ar maģiskajām spējām apveltītie indivīdi, kas izturējuši iesvētību rituālu;
  • Mācekļi ir tie, kuri, protams, mācās, lai kļūtu par magiem un vēl nav izturējuši iesvētību rituālu.
Kā šajā pasaulē darbojas maģija?
Tie ar „maģiskajām spējām”, patiesību sakot, vienkārši ir tie, kas spēj ielūkoties Bālē (no vārda „bāls”, „balēt”). Akadēmija ir paredzēta tam, lai iemācītu tos, kuri spēj ielūkoties Bālē, no tās arī ņemt.

Bāle, kā vēstī svētie raksti, ir pirmā vieta, ko izveidoja Radītājs. Tā ir vietas, kur mīt mieru neradušās dvēseles. Šīs dvēseles spēj mainīt Bāli pēc saviem ieskatiem, tāpat kā katrs guļošais to maina sapņos. Jā, Bāle ir vieta, kurā visi nokļūst, kad sapņo. Magi izmanto Bāli, lai burtos, tas ir, tie izmanto Bāles dvēseļu enerģiju – šo procesu sauc par „pieskārienu” (jo mags tikai pieskaras Bāles enerģētikai kā mēdz pieskarties ūdens virsmai, bet neienirst tajā), un enerģiju – par manu (protams).

Atšķirībā no citiem, kas nokļūst Bālē tikai tad, kad sapņo, magi spēj tur nokļūt jebkurā laikā – tas tiek darīts ar dziras, liriuma (saukta arī par Bāles viras), palīdzību.
Iesvētības procesā jaunajam censonim tiek dots liriums; topošais mags ceļo uz Bāli, kur tam jāsastopas ar dēmonu (dvēseles tumšās daļas atspoguļojumu – dusmām, naidu, alkām) un tas jāuzveic, kamēr to ķermenis turpina atrasties Akadēmijā. Jaunie magi šajā senajā rituālā negūst nekādas jaunas spējas, tas vienkārši kalpo kā pierādījums, ka esi gana spēcīgs, lai turpinātu mūžīgo cīņu ar dēmoniem.
Jo, redziet, tā kā magi vienmēr spēj piekļūt Bālei, dēmoni mēdz izmantot viņus kā vārtus uz reālo pasauli, līdz ar to katrs mags ir potenciāls drauds sabiedrībai (un tieši tāpēc visus magus jau kā mazus bērnus aizved prom no mājām uz Akadēmiju, lai mācītu). Kas notiek ar tiem, kas neuzveic sastapto dēmonu? Dēmons, protams, iemiesojās viņos, un viņu pasaulīgais ķermenis tiek nogalināts, jo tas ir praktiskākais veids kā tikt galā ar vienu dēmonu.

Līdz ar to, ir sestā magu grupa, kurus gan grūti nosaukt par „magiem”. Viņus sauc par trankvilajiem. Tie ir tie magi, kuri nekad tā arī netiek pie iesvētības rituāla, jo vārdotāji tos uzskatījuši par vārgu esam. Šie burvji pārcieš trankvilizācijas ceremoniju, kurā tiek pārrauta maga saikne ar Bāli; viņi vairs nevar sapņot. Bet tā kā Bāle ir saistīta ar visām cilvēka emocionālajām funkcijām, šie magi kļūst absolūti bezjūtīgi. Viņi nespēj izjust ne prieku, ne bēdas, ne laimi, ne naidu, neko. Magu sabiedrībā šī ceremonija (kas, jā, izklausās līdzīga kastrēšanai) tiek uzskatīta par lielu labestības un izpalīdzības izpausmi, lielākā daļa trankvilo parasti nemaz nav vēlējušies kļūt par magiem. Trankvilie Akadēmijā tiek izmantoti kā zižļu un bruņu, un citu maģisku lietu meistari, kas izmanto liriumu, lai apveltītu dažādus rīkus ar īpašībām un spējām.

Un, ja reiz ieminējos par sesto magu grupu, laikam jau jābilst vārds arī par septītajiem. Šīs ar Bāli sasaistītās būtnes nekad nedēvē par magiem. Paši magi viņus sauc par renegātiem, pārējā pasaule – par raganām, burvjiem, šamaņiem, pesteļotājiem un tā tālāk. Tie, protams, ir Akadēmijai nepiederīgie maģijas lietotāji, kas tiek uzskatīti par ļoti, ļoti lielu draudu Fereldenas zemei. Bieži vien par šo draudu kļūst ne tikai tas, ka caur renegātiem netraucēti un neuzraudzīti reālajā pasaulē var ielauzties dēmoni, bet arī tas, ka šīs raganas un burvji nav ierobežoti, līdz ar to, uz savu roku iemācās pielietot neiedomājami spēcīgu maģiju. Šādi renegāti ir arī asinsmagi, ieguvuši savu nosaukumu vienas īpašas mākas dēļ – viņi Bāles enerģijas (manas) vietā iemācījušies lietot asinis. Un, protams, ne savējās. Akadēmijā nav īsti izdibināts kā, bet ir kāda saikne starp šim trim vielām – asinīm, manu un liriumu, kas ne tikai pieļauj šādu maģijas pielietojumu, bet arī spēj manipulēt ar to, piemēram, pielietojot nekromantiju, dēmonu izsaukšanu un transformāciju. Šīs trīs arī ir Akadēmijā aizliegtās mākslas.

Šos renegātus pa visu pasauli (nu, precīzāk, Fereldenu) dzenā templieši. Templieši sākotnēji Fereldonā kalpoja kā vietējā policija un tiesa, jo ir ļoti cieši saistīti ar baznīcu, Radītāja Templi (katrā pilsētā ir pa šādam mūku un templiešu pieskatītam templim, Akadēmijā templieši, tiesa, uzturas nemitīgi). Laikam jāpiemin, ka fereldonieši (izņemot elfus un rūķus) ir ārkārtīgi ticīgi un Radītāju (savu vienīgo dievību) iepin it visās dzīves situācijās. Tad parādījās pirmās ārpuslikuma raganas un burvji, kas bija jānotver un jānogalina, tikai tādēļ, ka cēla nemierus tautā. Un tad jau šie renegāti kļuva par patstāvīgu problēmu. Gadi gāja un, galu galā, Templis iejaucās Akadēmijas darbā, uzskatot, ka ir jāuzmana VISI Fereldenas maģijas lietotāji. Tā nu šobrīd valda situācija – kur mags, tur templietis. Kaut Akadēmija nevēlās to atzīt, magu sabiedrība ir nokļuvusi stingrā templiešu uzraudzībā.

Paši templieši ir tāds kā mūku ordenis. Par templieti, protams, var kļūt tikai vīrietis. Jau kopš agras bērnības viņš tiek apmācīts par kareivi, jo, protams, ka labākais veids kā nogalināt burvi, ir sakapāt viņu ar zobenu kā salātlapu, tērptam spožās formas bruņās. Tad, kad templietis sasniedz pilngadību (21 gada vecumu), notiek iesvētīšanas rituāls (acīmredzot, viņiem tā lieta patīk), kurā templietim dot dzert liriumu. Liriums ar maģiju nesaistītai būtnei izraisa tūlītēju atkarību - tas ir tas, kas līdz sirmam vecumam notur templiešus uzticīgus Templim, jo Templis ir vienīgais liriuma tirgotājs valstī. Taču tam ir arī citas, pozitīvākas puses – liriuma lietošana iemāca templiešiem apturēt burvestības un pazudināt maga manu.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Sižeta aizmetnis? Nu, jums ir dots pilsoņkarš, templieši, kas kašķējas ar magiem, kā arī kaut kas par kaut kādiem renegātiem… vēlos, lai vispirms izveidojat tēlus, jo šai lomu spēlei būs jauns (nu, patiesībā jau vecs, es vienkārši cenšos izklausīties aizraujoša) spēles stils. Sižets sākumā ir diezgan otršķirīgs. Tēli, to raksturi veidos stāstu. Mums būs kāds bariņš ļaužu un it kā GM, kurš ik pa brīdim iemetīs kādu notikumu, kādu personāžu, kas it kā pavirzīs kaut ko uz priekšu, bet lielākoties jau strādāsiet paši. Vai vismaz es gribētu, lai tā būtu. Ja jūs uztrauc spēles obligāta pabeigšana, es neko nevaru solīt. Vai nu stāsts veidosies, vai arī nē – kā jau teicu, ir tikai sižeta skelets. Jūs izlemsiet vai nokļūsiet līdz galam.

VĀRDS:
DZIMUMS:
VECUMS: atceroties, ka templiešiem tas ir >21
RASE: templieši – cilvēki, magi – cilvēki, elfi
ORGANIZĀCIJA: Magu Akadēmija / Radītāja Templis
IEROČI: magiem – visa veida zižļi un nūjas, templiešiem – viss, kas ienāk prātā
SPECIĀLI SPĒKI: magiem – kādas burvestības pārvalda?, templiešiem automātiski – maģijas pārtraukšana, manas izsūkšana, var pieminēt kādu īpašu fizisku talantu
RAKSTURS:
IZSKATS: vēlams, bet ne obligāts ir attēls, bilde, foto – vienalga;

Pieteikšanās, izmantojot PZ. Anketu postot pavedienā pēc manas atļaujas. Īpašas prasības? Būt lēniem un slinkiem, bet pamatīgiem. smile.gif Neceriet uz lielu spēles kustības ātrumu, lielu postu skaitu vai drausmīgu ekšenu. GM tāpat droši vien iepostot reizi 2 dienās. Bet tā gari un saturīgi, pievēršoties jums katram.

Vairāk informācijas (par torņa izskatu un izkārtojumu, piemēram) parādīsies īsi pirms spēles sākšanās.
Tikmēr visiem (arī tiem, kas nemaz negrasās pieteikties un spēlēt) ir dota vienreizēja iespēja uzdot jebkuru jautājumu par šo spēli šajā pavedienā!

Dažas idejas, nosaukumi, sižeta pagriezieni © Bioware, Dragon Age: Origins
Massacre
Vai liriums darbojas kādu konkrētu laiku vai arī tas jāiedzer pirms katras pieskaršanās?
Vai speciālie spēki izslēdz parastās maģijas lietojumu?


Wīīīīīī! Tu esi ģeniāla! ♥
novemberunge
Nē, liriumu lieto tikai tad, kad mags vēlās nokļūt Bālē, lai tai pieskartos liriums parasti nav vajadzīgs.

Ar "speciāli spēki" vienkārši domāts tas, ko tavs tēls māk un prot. grin.gif Kāda ir tēla specializācija. Tur var nosaukt visas iespējamās maģijas, nepārspīlējot, protams.

Un, mmm, paldies! happy.gif smile.gif
Roviela
Man ir neskaidrība par templiešiem.
Es tā saprotu, ka viņi skraida pakaļ magiem, bet magi mums būs spēlētāju tēli. Pārsvarā. Vai ne? Bet vai tad spēlētājus drīkst nogalināt bez spēlētāju piekrišanas?
Un tad jautājums - ko darīs templieši? Sitīs NPC magus? Vai NPC renegātus? Vai templiešiem vispār sanāk kaut kāda saspēle ar citiem spēlētājiem?
Ungaarijas ragaste
Jēj, jēj, jēj, es pirmā iesūtu anketu! w00t.gif Magi saturieties, lai Radītājs ir jums žēlīgs!

VĀRDS: Sers Ludvigs Turviks jeb vienkārši Sers Turviks

DZIMUMS: vīrietis, protams

VECUMS: 21

RASE: tīrasiņu cilvēks

ORGANIZĀCIJA: Radītāja Templis (lai Radītāja gaisma vienmēr rāda pareizo ceļu tumsā klīstošajiem)

IEROČI: Radītāja svētīts zobens žiletes asumā, duncis, vēl viens sudraba duncis, arbalets ar bultām

SPECIĀLI SPĒKI: maģijas pārtraukšana, manas izsūkšana, fiziski ļoti spēcīgs

RAKSTURS: tikko izdzīvojis rituālu, tāpēc pār viņu vēl joprojām valda jaunības maksimālisms, kas liek visu saskatīt vai nu Radītāja (baltās) vai renegātu (melnās) krāsās. Katrā neikdienišķākā vai reizēm pat ikdienišķā notikumā saskata Radītāja radošo dzirksti, no kuras attiecīgi arī smeļas ticību saviem spēkiem. Uzskata par savu sūtību nepieļaut, ka tauta novērstos no Radītāja noliktā ceļa un tāpēc ar lielu sajūsmu uzņēma vēsti par nosūtījumu uz Akadēmiju pieraudzīt magus. Var kļūt visai fanātisks savā rīcībā.

IZSKATS: nu gatavais meiteņu mīlulis — stalta auguma, muskuļains, zeltaini blondiem matiem, kuros liekas pati saule ievijusies, zilām acīm, kurās debesu zilgme iestrēgusi, dižciltīgiem sejas vaibstiem (viņa vecāki ir kaut kādi augstmanīši) un maigi zemu balsi, kas plūst kā medus no pārpilnām kārēm.
novemberunge
Man likās, ka izteicos skaidri un secīgi, un ceru, ka citiem nav radies tāds pārpratums kā Rovielai.

Templieši "neskraida" pakaļ magiem (Akadēmijas iemītniekiem), vienkārši viņus uzmana, jo baidās, ka kāds no viņiem "norausies no ķēdes". Templieši sit un nogalina burvjus un raganas, kas nav piederīgi Akadēmijai - renegātus. Ko darīs templieši? Varbūt sitīs NPC renegātus, varbūt nē. Nesaprotu, kādēļ lai templiešiem nesanāktu saspēle, ja viņi uzturās tajās pašās telpās, kurās uzturās magi, respektīvi, tornī. smile.gif

Spēlējot kā templietim, paveras iespējas, piemēram, uzsākt konfliktu (un es nedomāju uzreiz vardarbīgu konfliktu), visur izsekot magu tēlus tikai aiz paranojas, ka viņos piepeši iemiesosies dēmons. Kā jau minēju spēles apraksta beigās, šī spēlē nav paradzēta ļoti action-orientated, drīzāk character-orientated, nedaudz humoristisks skats uz jūsu tipisko fantasy pasauli.
Roviela
Tu tiešām izteicies skaidri un secīgi, par to nav pārmetumu, un tieši tāpēc man radās šāds jautājums - ko sitīs templieši? smile.gif
Pilnīgi bez action un story nav saistoši, bet, domāju, GM par to ir iedomājies. Jo, pēc manas pieredzes, tad šī spēle dabiski nobeigsies pēc lappusēm pāris.
Jāsaka, ka pagaidām nepieteikšos, bet pavērošu no malas - vai ideja aiziet vai neaiziet. Ceru, ka tad, kad tomēr iebraukšu, kas šajā visā var būt aizraujošs (PC savstarpējie kašķi mani absolūti nesaista), mani vēl spēlē ņems?
Vārdu sakot, es vēl neieraudzīju to "pipariņu", kas man liktu aktivi iesaistīties.
Uztaisīt character-oriented tēlu problēmu nav, bet pat tādam nepietiek tikai ar pļāpāšanu. Vismaz kādu mērķi vajag.

(P.S. Un teiciens - "nedaudz humoristisks skats uz jūsu tipisko fantasy pasauli", vismaz man, personīgi, uzdzina domu pat to, ka GM sevi stāda augstāk par tiem nožēlojamajiem, kas aizraujas ar tipiskām fantasy pasaulēm. Iespējams, tas tā nav domāts, bet vārds "jūsu" to par tādu padara, it īpaši tāpēc, ka tā ir atbilde uz manu rakstīto, bet es neuzskatu, ka aizrautos ar fantasy kopumā. Sci-Fi ir cita lieta.)
novemberunge
Actions būs, es vienkārši nevēlējos jau sākumā izklāt visas kārtis, ieskaitot tās, kas paslēptas piedurknēs. Saprotu, ka neesmu labākais GM (patiesību sakot, droši vien, ka viens no sliktākajiem uz pasaules), bet neviens jau neliedz mēģināt nenobeigt spēli pēc pirmajām lapaspusēm. Man žēl, ka nesaskati šeit nekādu "pipariņu", nudien.

(P.S. Es atvainojos par savu draņķīgo latviešu valodu, bet "jūsu tipisko fantasy pasauli" bija domāts kā tiešs tulkojums no angļu valodas izteiciena "your typical fantasy", un tas nekādā veidā nav apvainojums, vismaz es to nelietoju tā. Šis GM fantasy uztver nopietni (vai atsauce uz tādu rpg kā Dragon Age uz neko nenorāda?) un nestāda sevi augstāk par pārējiem, vismaz ļoti cenšās to nedarīt. Man vienkārši likās, ka pienācis laiks kārtējo reizi paskatīties uz to visu nedaudz nenopietni un vieglprātīgi.)
Roviela
grin.gif Jā, es jau tā nodomāju, ka "jūsu" šoreiz ir pārpratums. Latviski tā tiešām nerunā. Tad tas ir atrisināts un vairs nav jāpiemin.
Nē, es nedomāju, ka GM būtu pats tas draņķīgākais, vismaz spēles iesākuma stāsts drīzāk liek domāt otrādi. Ka te var sanākt laba spēle.

Ar "pipariņu" gan tiešām ir, kā ir. Ja godīgi, man nepatīk arī vienīgā pareizā Dieva doktrīna un mazliet pārliekais fanātisms (tas mani atbaida arī dzīvē), fantasy ir raksturīga daudzdievība pat līdz tam, ka katrs pielūdz to, ko vēlas. Droši vien, tas ir tikai man personīgi. Bet idejas par saistību ar dēmonu pasauli utt., ir labas, jā. Tiešām labas!
Es apdomāšu iespējamo personāžu, un tomēr pagaidīšu, kā tas viss risināsies tālāk.
Esenga
VĀRDS: Evērio Tvernaki
DZIMUMS: sieviete
VECUMS: 25
RASE: magi – cilvēki
ORGANIZĀCIJA: Magu Akadēmija
IEROČI: Garš ozolokoka ceļa spieķis ar zīmētu jasmīnu ziedu rakstu. Spieķa galā uztupināts glīts, ar ziediem apaudzis akmens.
SPECIĀLI SPĒKI: Pārvalda ar zemi saistītos spēkus. Ziedi, zemestrīces, paātrināta fotosintēze gaisa trūkuma gadījumā - tas viss ir Evērio lauciņš.
RAKSTURS: Principā tāda pati kā visas viņas vecuma sievietes, kas vēl nav nodrošinājušas attiecības, - gaida vienīgo un īsto, tāpēc gatava būt jauka pret ikvienu pretējā dzimuma pārstāvi, jā, pat pret īpaši šausminošu elfu vai rūķi. Iesākto bieži nepabeidz, tāpēc nevajadzēju Evērio uzticēt lielas lietas. Būtībā Evērio noteikti nav iedomīgajiem cilvēkiem, arī lepna viņa nav. Vienkārša un dabiska. Varētu pat apgalvot, ka daudz ko dara pat neapdomājot, tā spontāņi.
IZSKATS:
Massacre
Vārds: Gede Nibo
Dzimums: sievišķais
Vecums: 23
Rase: mags - māceklis - elfa;
Organizācija: Magu Akadēmija;
Ieroči: īves nūja; kaklarotā iekārts izstrādājums, kam viena puse ir kalnu kristāls, otra — safīrs, vidū maza lāse liriuma, viss veidojums iekalts elfu dzelzī;
Speciāli spēki: slimību, nespēka, ievainojumu un likstu maģija gan pozitīvi, gan negatīvi vērsta (uzlikt, noņemt); retos gadījumos viņu pārņem dēmons, lai izmantotu viņas ķermeni un gribu saviem mērķiem vai arī nodotu kādu ziņu;
Raksturs: mierīga, apdomīga un mazrunīga, rada pat nomāktu vai nopietnu iespaidu sabiedrībā, turpat arī tic, ka jaunā sieviete ir žēlsirdīga un nevēlas nevienam nodarīt ļaunu. Sevī — kalkulējoša, nogurusi no mūžīgās kontroles, no tā, ka, kamēr pati lēnām mācās savu spēju neitralitāti, brīvo raksturu, kurš jāpieņem, nevis jāapspiež vai jākontrolē, jebkurš viedais nav spējis līdz tam aizdomāties un dot tieši šo padomu, ka viņi visi ir ieslīguši savā vecišķumā tiktāl, ka viss sāk šķist pašsaprotami un notrulināties. Dievina slimības un dievina veselību, labprāt padodas ļaunajam, labprāt dod savu ķermeni dēmonam, labprāt izrunā viņa skarbos vārdus publikai, tai pašā laikā kā mazs bērns priecājas par visu labo, kaut arī to uz āru neizrāda. Maģijas Akadēmijā nav pati pēc savas izvēles, bet tāpēc, ka viņai tur jābūt, viņa ir bīstama un Gede ar nepacietību gaida brīdi, kad viņas dzīve negrozīsies ap kāda cita svēto reliģiju un pareizo;
Izskats: slaida, pievilcīga meitene, kura vienmēr būs kā nepastrādāts kristāls — neizteiksmīga, pelēka, slēpsies zem tunikām, kad veiks maģiju un būs sabiedrībā, taču mirdzēs, kad pati sevi atklās, ieģērbs kleitā un izlavīsies no Akadēmijas un būs parasta meitene, kuru neviens uz ielas neatpazīs kā Gedi, bet vienkāršu, pievilcīgu, nezināmu radījumu:
Massacre
Elfiem esot cita ticība. Kāda?


Runājot par Rovielas nevēlēšanos spēlēt pasaulē — vai tad lomu spēle nav vieta, kur Tu izaicini sevi izspēlēt arī to, kas ikdienā Tev nav pieņemams? Vai arī es esmu vienīgā, kas ir pret visu reliģisko fanātismu, tomēr nesaskata nekā slikta šādā LS atspēlē, kas nesaskan ar paša uzskatiem par realitāti?


P.S. Viens no iemesliem, kāpēc es aizgāju no KBKN LS — neviens nelasīs Tava tēla garos izjūtu postus, pamatojumus, n'stuff un bieži vien aiziet tikai uz actionu pārāk daudz un posti in general in ne garāki par 10 rindiņām, ja nav GM rakstīti. Nāh. Apnika. Man personīgi tēla radīšana nav anketa, uz kuras balstās turpmākās tēla rīcības, neiedziļinoties domas mehānikā un tiri piri, tāpēc tas ir tas, kas mani piesaistīja novemberunges ATD.
Roviela
Es uzrakstīju savas domas par LS, un tās ir te. Ja interesē kādam.
novemberunge
Daudzdievība. Kaut kas līdzīgs grieķiem, romiešiem. Medību, mīlestības, auglības dievietes, pērkona, kara, ražas dievi. Un viens īpašs - Hallas dievs. Hallas ir elfu svētie dzīvnieki, brīvo elfu plašāk lietotais pārvietošanās līdzeklis - balti brieži, kuri nekad nenomet ragus, tāpēc gadu laikā tie savijās dažādās varenās formās. Ja vajag vairāk detaļas, tad es varu šo to uzrakstīt, bet tam ir vajadzīgs laiks.

Atļaušos atbildēt Rovielai te, jo "Kam ir jābūt Lomu Spēlē?" pavedienā mans sakāmais īsti neiederās.

Cik cilvēku, tik viedokļu. Man personīgi patīk izkāpt no savas komforta zonas un patēlot reliģisku fanātu, muļķi un kašķa meklētāju.
Vienīgais, ko nesaprotu ir tas, kādēļ piepeši ap tieši šo, tieši manu spēli tika sacelts... nu, sauksim to par "traci", jo nevaru atrast citu vārdu, lai gan "tracis" ir mazliet pārspīlēti, vētra ūdens glāzē. Es taču nevienu nepiespiežu spēlēt, tikai, cenšoties, lai jums, spēlētājiem, būtu labāk, pabrīdināju, ka nemēdzu postot katru dienu un, ka neesmu trīsrindīšu rakstītājs, pat nepiebilstot, ka man būtu kādas pretenzijas pret trīsrindīšu rakstītājiem - vienkārši baidījos, ka tādiem varētu nepatikt tāds GM kā es. Jo man patīk aprakstīt detaļas, it īpaši vietu, notikumu, situāciju, personu aprakstos. Es cerēju uz mierīgu, klusu saspēli ar tiem, kuri vēlēsies spēlēt, jo esmu vienkārši noilgojusies pēc fantasy. Bet nu šīs spēles ATD pavedienā ir ieperinājies diezgan nelāgs offtopic un es pat īsti nesaprotu, kāpēc.

Baidos izteikt pieņēmumus, bet teikšu tā - es zinu, kādas ir kurbijkurnes lomu spēles, tāpēc neuztraucieties, nepataisīšu "Mežezera torni" par otru IC. laughing.gif Tik character-orientated nekas nebūs. Foruma lomu spēles ir foruma lomu spēles, pavediena lomu spēles ir pavediena lomu spēles.
Roviela
Jā, tev taisnība.
Īstenībā es rakstu tikai tāpēc, ka ļoti gribas kādu jauku spēli, kas pēkšņi neapstājas un neiznīkst. Šī spēle var izvērsties tiešām laba, un man būtu žēl, ja tā nesanāktu, un tāpēc es piesienos tiem "caurumiem", kas, protams, tikai manuprāt, ir.
Es mazliet jau esmu garām tai stadijai, kad gribas izspēlēt to, kas es pilnīgi nemaz neesmu. Ja saskaita visus manus tēlus, tad es pat nezinu, cik sanāktu. 30? 40? Visi nebūt nav manā komforta zonā.
Nē, šis tracis nav par tavu spēli, tā ir līdz galam neizrunāta lieta, kurai vieta būtu "Kam ir jābūt Lomu Spēlē?" Tāpēc savas pārdomas es pārcēlu uz turieni.

No GM detaļas, vietu apraksti, pasaules reakcija - tas ir pat ļoti vajadzīgs! Ja Tu to grasies darīt, tad tas ir ideāli. smile.gif

Hmmm... un man atkal ir mazliet problēmas. Šoreiz ar Massacres tēlu. Viņā reizēm iemājojoties dēmoni. Tā var būt. Tur nekas nav iebilstams. Bet ko tādā brīdī darīt blakus esošam templietim? Pēc šejienes LS noteikumiem otra tēlu nogalināt nedrīkst, bet tas gan būtu pirmais, kas tad būtu jādara, vismaz jāmēģina, ne tā? Bet, šķiet, es jau atkal piesienos! Lūdzu mani atvainot. Šoreiz vaina ir ne GM vai spēlētājā, bet kbkn LS noteikumos. To visu var atstāt risināšanai brīdim, ja tāds gadījums spēlē tiešām notiks.
novemberunge
Tad jau man jāsaka, - paldies, ka piesienies. smile.gif Es jau nojautu, ka šis ir vienkārši tāds lūzuma punkts vienmēr aktuālajā jautājumā par to, kas ir svarīgāks - kvalitāte vai kvantitāte, gari posti vai īsi posti, emocijas vai darbības utt. Ir tikai saprotami, ka cilvēkam gribas tikt ar visu skaidrībā.

Tādēļ Massacres tēls atrodas Magu Akadēmijā. Jā, templieša uzdevums būtu uzreiz viņas tēlu novākt, tiklīdz kā parādās dēmons. Bet magi zina citus veidus kā atbrīvoties no dēmoniem, un magi it kā ir humānāki. Trankvilizācija, piemēram, ir veids kā, nenogalinot būtni, atbrīvot to no dēmonu viesošanās. Massacres tēlu es pieņēmu, jo man ienāca prātā jauns sižeta pavediens, bet neiesaku tagad citiem arī pieteikties par dēmonu apsēstiem magiem, jo tad zudīs spēles ideja.

Runājot par spēlētāju tēlu nāvi, es domāju, ka visu var sarunāt. Nedomāju, ka vispār nāksies pārkāpt LS noteikumus, bet, ja nāksies, tad domāju, ka visu nokārtosim diplomātiskā ceļā. Īsāk sakot, jā, kad būs ar to problēma, tad risināsim. Pagaidām domāju, ka varu "izbraukt" uz spēles pasaules īpatnībām.
Elony
VĀRDS: Eruss
DZIMUMS: Vīrietis
VECUMS: 30
RASE: cilvēks
ORGANIZĀCIJA: Radītāja Templis
IEROČI: Zobens un neliels duncis.
SPECIĀLI SPĒKI: Maģijas pārtraukšana, manas izsūkšana kā normālam templietiem. Redz priekšmetus, lietas, kas ir tuvumā un izdomā, kā tos izmantot savā labā.
RAKSTURS: Inteliģents, nosvērts un nopietns cilvēks. Vienmēr balstās uz loģiku un prātīgiem argumentiem. Ir pieklājīgs un laipns. Nemēdz izrādīt spilgtas emocijas, ne pozitīvas, ne negatīvas. Var teikt, ka viņam ir emociju aizture. Godprātīgi kalpot ordenim, seko tā likumiem un kārtīgi pielūdz Radītāju.
Viņš labi apejas ar zobenu, bet pašam nepatīk aktīva darbība. Eruss dot priekšroku izmantot vairāk prātu, lai sasniegtu mērķi.
IZSKATS:
Kima
VĀRDS: Kara
DZIMUMS: sieviete
VECUMS: 19
RASE: mags - cilvēks
ORGANIZĀCIJA: Magu akadēmija
IEROČI: neliela nūjiņa, kuras galā atrodas atrodas metālā iestrādāts sarkans kristāls; uz labās rokas gredzens ar līdzīga izskata kristālu.
SPECIĀLI SPĒKI: Aizraujas ar uguns maģiju, dažāda veida maģijas, kas ir saistītas ar spīdēšanu, sprāgšanu, liesmām u.tml. Patīk paeksperimentēt, kas ne vienmēr sanāk kā plānots.
RAKSTURS: Neskatoties uz aizraušanos ar destruktīvām maģijām, pēc dabas noteikti ir labais tēls. Pret apkārtējiem vienmēr ir pozitīvi noskaņota, pat naiva, vienkārši pārāk maz ir saskārusies ar ļaunumu pasaulē. Bieži vien ziņkāres vadīta var rīkoties neapdomīgi. Jūtas patīkami akadēmijā tās resursu dēļ, lielāko daļu laika pavada ar degunu grāmatā vai eksperimentējot par izlasīto.
IZSKATS: Maza auguma, slaida, īsiem rudiem matiem, brūnām acīm. Nepievērš pārāk daudz uzmanības izskatam. Regulāri biš apsvilinātas drēbes, mati.

Izdevās atrast dažus ar tēlu saistītus attēlus smile.gif

Doro
Sveiki, spēlētāji. Tā kā esmu pirmo reizi šajā forumā, lūdzu norādiet uz manām kļūdām, bet neesiet pārāk skarbi pret mani. A nepacietību gaidu mūsu saspēli. smile.gif

VĀRDS: Ilians Houvens
DZIMUMS: Vīrietis
VECUMS: 32
RASE: Mags – cilvēks
ORGANIZĀCIJA: Magu Akadēmija
IEROČI: Tērauda nūja, kas ir darināta izmantojot liriumu, lai tā būtu izturīgāka. Nūjas galā ir kaula „radziņi” ar nefrīta akmentiņiem galos un zem tiem piestiprinātas dažas baltas spalvas.
SPECIĀLI SPĒKI: Dziednieciskā un aizsardzības maģija.
RAKSTURS: Ticīgs. Radītājs ir Iliana dzīves ‘gaisma’, kurai seko, lai gan Radītāja Tempļa macībai ne vienmēr piekrīt. Viņš neieredz templiešus un templiešu sistēmu, bet tai pašā laikā no tās ļoti baidās, citreiz pat pārspīlēti. Mērķtiecīgs un zinātkārs. Ļoti nopietni uztver maģijas apgūšanu, izprašanu un kontroli, jo viņaprāt, pareiza maģijas pielietošana var palīdzēt daudzās Fereldanas problēmās, pat ja dotajā laikā cilvēki no maģijas baidās. Tāpēc Ilians uzskata, ka Magu Pentagonam ir jādod lielāka brīvība, jo īpaši atbrīvojot to no templiešu grožiem. Savu zināšanu apgūšanai Ilians bez sirdsapziņas pārmetumiem izmanto palīdzētgribošus mācekļus un citus magus, jo viņš savu spēju uzlabošanu vērtē daudz augstāk par jebkuru magu Akadēmijā.
IZSKATS:
novemberunge
REDIĢĒTS:

spēles sākums pārcelts uz jūnija beigām/jūlija sākumu. atvainojiet par sagādātajām neērtībām.
~Vanesa~
VĀRDS: Pari
DZIMUMS: vīrietis
VECUMS: 21

RASE: templieši
ORGANIZĀCIJA: Radītāja Templis
IEROČI: 4 collas garš duncis, arbalets, zobens
SPECIĀLI SPĒKI: maģijas pārtraukšana, manas izsūkšana

RAKSTURS: Jau kopš bērnības dzīvojis fanātiskās ilūzijās par Fereldenā notiekošo un templiešu sūtību. Fanātisms ir galvenā rakstura iezīme. Viss Pari perspektīvā ir košās krāsās, jo maigas krāsas un kompromisi neeksistē – tikai nežēlīgais vai dievišķi labais spēj pastāvēt. Vērtības ir – vara, kārtība, spēks, cīņa.

IZSKATS: smalka, taču atlētiska miesas būve, šķietami saulei piemērota, tumsnēja āda, dziļi novietotas acis, mazizteikti uzacu kauli.
Lotārs Briesmīgais
Vai ir vēl iespēja pieteikties spēlei?
Šī ir pamatsatura "Lo-Fi" versija. Lai skatītu pilno versiju ar papildinformāciju, formatējumu un attēliem, lūdzu, klikšķini šeit.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.
Kurbijkurne - Foruma datu bāzes kļūda
Kurbijkurne.lv
 
Ir radušās problēmas ar Kurbijkurne.lv datu bāzi.
Vari mēģināt atsvaidzināt lapu, klikšķinot šeit.



Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!