EDIT: Postējo pakāsu posta sākumu.S.U.X. piedalījo barības ķēdē kā bomzis.
Kā jau droši vien rakstīju pēc spēles tad tā man ļoti patika dēļ tā, ka visu laiku bija jāvazājas apkārt ar mērķi ieraudzīt kādu citu ko nogriezt/nošaut.
Tāpat episkā mājas aizstāvēšana/ieņemšana 1h vai cik tur garumā arī bija neaizmirstams mirklis un spēles elements barikādes vs iebrucēju vienību ir noteikti tas ko gribētu redzēt arī S.U.X.2. Tas piedod tādu jauku fīlingu. Vieniem izdosies noturēt vai neizdosies, savukārt otriem izsvēpēsim tos dranķus vai nē.
Par lietām kuras varētu uzlabot.
Kā jau Grims minēja vissāpīgākais ir ieroču lūšanas problēma + iespēja nesajust, ka tev trāpa.
Otra lieta ir tas, ka kropļi laikam iznāca nedaudz čīteriska klase, jo ar saviem 10 hit pointiem viņi varēja iznest jebkuru bez jebkādas piepūles. Jo lai ar pistoli izšautu 10 reizes, kroplis tevi 5x jau paspējis pieskriet un nosist. Bet nu tas tā.
Citās lomu spēlēs ievēroju, ka interesanti ir skaldīt arī NPC spēlētājus (kur NPC spēlētāja loma tāda arī ir, eksistē tikai tādēļ, lai viņu nosistu). Moš kad kāds parastais spēlētājs nomirst, lai atdzimtu viņam ir jātēlo agresīvs NPC (kāds, to jau GM ‘’nāves zonā’’ noinstruēs)? Lai citi viņu varētu nosist. Tādejādi iznāks, ka tu visu laiku neskaldi vienus un tos pašus PC spēlētājus, bet ik pa laikam ir random klases un spēju ‘’gaļa’’.
Teiksim NPC ‘’Appīpējies psihopāts’’, kuram ieraugot PC spēlētāju obligāti ar skaļu rēcienu jānesās virsū. Vai kaut kā tamlīdzīgi.
Ja nu spēki taisa patiešam tādu, kur visi sit visus, tad lai to motivētu vajag arī aizvākt XP zudumu pēc nāves. Ja nezudīs XP, tad cilvēki moš vēl aktīvāk skaldīs viens otru.
Katrā ziņā es S.U.X.2 saredzu spēli kur mazāk spiež uz sociālajiem kvestiem vairāk uz bietē došanu un mātes vārda piesaukšanu katra teikuma galā.