Palīdzība - Meklēt - Biedri - Kalendārs
Pilnā versija: Rezumē par S.U.X
Kurbijkurne forums > Foruma spēles > Brīvdabas lomu spēles > BDLS arhīvs > 2007. gada sezona > S.U.X 2
Kamazs
Kā solīts, arī šogad plānojas viena lomu spēle S.U.X settingā, tas ir, S.U.X2. Tomēr, pirms nākt klajā ar oficiālu paziņojumu, noteikumu izklāstu un tematikas prezentāciju es, šobrīd vēl vienpersoniski vēlējos atkal pārjautāt visiem tiem, kas ieradās uz spēli, kas viņiem patika un kas nepatika -- lai saprastu, kas ir tas, ko saglabaat un tas, ko uzlabot. Negaranteeju, ka visu njemsim veeraa, tomeer katrs komentaars tiks ruupiigi analizeets.

Aicinu tiem, kas vēlās piedalīties S.U.X 2 šeit, šajā pavedienā iepostēt pozitīvās un, svarīgi, arī negatīvās atmiņas un pārdomas par to, kādai spēlei vajadzētu būt, vadoties pēc pagājušā gada pieredzes.
Grims
Principā galvenais, kas bojāja spēli bija nefunkcionējoši ieroči (lai gan arī salauzts automāts komplektā ar pašpārliecinātu smaidu vajadzīgajā brīdī ātri atrisināja visas problēmas, vienkārši karājoties plecā), bet tur, protams, GMi neko nevar darīt (ja nu vienīgi apkopot statistiku par izturīgākajiem ieročiem).

Nezinu, kā klājās barības ķēdē, bet man kā sektantam amosfēras netrūka. Galvenokārt tāpēc, ka dzīvība tikai viena - to fīču noteikti tādā vai citādā formā jāsaglabā. Nekas nav postapokalipsei atbilstošāks kā bailes par savu dzīvību.

Vienīgais, kas reāli nepatika - virtuālās personības. Ja reiz ir kaut kāds uber-džo, tad es arī viņu gribu redzēt saulenēs, zelta zobiem un lielā kažokā ar pūkainu apkakli. Lai viņu nevarētu vienkārši atšaut, nevis tādēļ, ka viņš neatrodas poligonā, bet gan tādēļ, ka viņam pie katra pleca ir purns ar automātu.

Kas attiecas uz šaudīšanos ar BB-guniem - mēdz būt problēmas ar trāpījumu sajušanu, it sevišķi, ja tiek trāpīts pa plandošu apģērba gabalu. To, ka esmu beigts es arī pats uzzināju tikai pēc aizkaitināta bļāviena no šāvēju puses.

Aizvākt šaudīšanos pa visam nebūs lāga, bet sakarīgu risinājumu es šai problēmai neredzu. Varbūt eksistē kaut kāda paintbola variācija ar tukšām (tb nekrāsojošām) bumbiņām. Variants ar "kamēr nejūti, tikmēr dzīvo" arī diez kā nerīmējas (vai tikai jau netika apsriests pirms spēles?), dēļ jau pieminētajām plandošajām drēbēm (ādas jakām kaut ko cauri vispār jūt?).
DarkJedi
EDIT: Postējo pakāsu posta sākumu.

S.U.X. piedalījo barības ķēdē kā bomzis.

Kā jau droši vien rakstīju pēc spēles tad tā man ļoti patika dēļ tā, ka visu laiku bija jāvazājas apkārt ar mērķi ieraudzīt kādu citu ko nogriezt/nošaut.

Tāpat episkā mājas aizstāvēšana/ieņemšana 1h vai cik tur garumā arī bija neaizmirstams mirklis un spēles elements barikādes vs iebrucēju vienību ir noteikti tas ko gribētu redzēt arī S.U.X.2. Tas piedod tādu jauku fīlingu. Vieniem izdosies noturēt vai neizdosies, savukārt otriem izsvēpēsim tos dranķus vai nē. smile.gif


Par lietām kuras varētu uzlabot.

Kā jau Grims minēja vissāpīgākais ir ieroču lūšanas problēma + iespēja nesajust, ka tev trāpa.

Otra lieta ir tas, ka kropļi laikam iznāca nedaudz čīteriska klase, jo ar saviem 10 hit pointiem viņi varēja iznest jebkuru bez jebkādas piepūles. Jo lai ar pistoli izšautu 10 reizes, kroplis tevi 5x jau paspējis pieskriet un nosist. Bet nu tas tā.

Citās lomu spēlēs ievēroju, ka interesanti ir skaldīt arī NPC spēlētājus (kur NPC spēlētāja loma tāda arī ir, eksistē tikai tādēļ, lai viņu nosistu). Moš kad kāds parastais spēlētājs nomirst, lai atdzimtu viņam ir jātēlo agresīvs NPC (kāds, to jau GM ‘’nāves zonā’’ noinstruēs)? Lai citi viņu varētu nosist. Tādejādi iznāks, ka tu visu laiku neskaldi vienus un tos pašus PC spēlētājus, bet ik pa laikam ir random klases un spēju ‘’gaļa’’.

Teiksim NPC ‘’Appīpējies psihopāts’’, kuram ieraugot PC spēlētāju obligāti ar skaļu rēcienu jānesās virsū. Vai kaut kā tamlīdzīgi.

Ja nu spēki taisa patiešam tādu, kur visi sit visus, tad lai to motivētu vajag arī aizvākt XP zudumu pēc nāves. Ja nezudīs XP, tad cilvēki moš vēl aktīvāk skaldīs viens otru.

Katrā ziņā es S.U.X.2 saredzu spēli kur mazāk spiež uz sociālajiem kvestiem vairāk uz bietē došanu un mātes vārda piesaukšanu katra teikuma galā. smile.gif
Shadowstalker
Ieroču lūšana nav problēma. Ieročiem zināmā mērā arī dzīvajā piemīt niķis bojāties. Un mums piemīt spēja tos labot.

Heh, noīrēt peintbola rīkus uz tādu laiku būtu pasālīti, bet varbūt ir vērts? Par true überatmosfēru.
Grims
BB-guni lūzt krietni ātrāk nekā īsti ieroči. Ja spēles laikā salūzt puse (nepārspīlējot) ieroču, tas nav lāga. Ar labošanu arī mēdz būt dažādi - S.U.X. laikā kādas pāris stundas pavadīju ap shotgunu ņemoties, bet bez rezultātiem. Vismaz atmosfērīgi - sēdi pamestā mājā un pie neznokurienes atstiepta galda labo ieroci grin.gif

Peintbola ieroči visai attāli atgādina īstus, tādēļ atmosfēru tas tikai bojātu. To bonuss būtu grūti nepamanāmais trāpījums.
bengalaas
Mani, narkašu, kaitināja tas, ka reizēm vajadzēja sakostiem zobiem izdomāt iemeslus, kādēļ sadarboties ar sektantiem, jo viņi nevarēja neko jēdzīgu mums piedavāt apmaiņā pret painkilleriem (kuri beigās arī jau saradās par daudz, zaudējot jelkādu vērtību kā iekārojams items) vai infu vai vēl visu kaut ko, ko varējām viņiem sagādāt.

Varbūt derētu kaut kā daudz stingrāk novilkt robežas starp klasēm, iedalīt frakcijām savus "rajonus" vai resursus, kaut ko tādu, kas tiešām liktu sadarboties (vai izkauties).

Un doma par reālu, biedējoši krutu Džo ir tiešām laba smile.gif
DarkJedi
A moš vajag atļaut arī ugunsmetējus (ūdenspilstoles) un sērskābes bumbas (prezervatīvus kas piepildīti ar ūdeni). Ja vasara ir karsta, tad slapja veldze ir tīri patīkama. smile.gif
Shadowstalker
CITĀTS(Grims @ 13.02.2007 00:00) [snapback]1103440[/snapback]
Peintbola ieroči visai attāli atgādina īstus, tādēļ atmosfēru tas tikai bojātu. To bonuss būtu grūti nepamanāmais trāpījums.
Tam, kuram trāpa, ir vienalga, cik līkumu ir stobram, trāpījums tāpat autentisks. A vai spēles lielākā daļa nebija tumsā, kur jebkura pagale aptuceni izskatās pēc ieroča? Un, ja ļoti gribas, var dabūt stroķus, kuri izskatās pēc īstiem.
Grims
Runa neiet par to, kuram trāpa, bet to, kurš nēsā to ieroci apkārt, un to, kurš viņu redz. Gana liela daļa spēles notika arī dienā. Trāpījums (ar sarkanu lodi), protams, būtu autentiskāks, bet runa neiet par to, vai šaujamais attāli atgādina ieroci, bet kurš atgādina vairāk. Pēc izskata BB guni > standarta peintbola šaujamie.
Jaukais Aikis
Vajag spēlēt vasarā! Tad kad ir karsts! Tad bb gun trāpījums pa T-kreklā segto miesu būs pietiekami jūtams. Pie tam, spēles koncepcijā jāiekļauj arī obligāta prasība, lai t-krekli būtu par vienu izmēru mazāki (meitenēm pat divu izmēru mazāki).
Dinaer
aiki - tu varēsi staigāt bez krekla happy.gif

nakts spēle bija ok.

lielas problēmas tiešām ir ar ieroķiem.
nekādā gadījumā nedrīkst vienāspēlē apvienot divas dažādas spēļu sistēmas.
ja ir WYSIWYG - tad pie tā pieturās, ja vituālais, tad virtuālais.

BB gunus nevar tik viegli salabot. Trāpījumi ir gana jūtami.

vispār spēlē bija baigākais juceklis.

prims izdomāšu braukt arī uz otro spēli - rūpīgāk visu pārdomāšu.
Kurbads
manupraat, speele vasaraa vai rudenii tiesaam buutu labaaka, lai labaak juut traapijumu.

varbuut speele kaadaa pamestaa ruupniicaa vai jaunceltnee ar maaksliigo apgaismojumu buutu kruta, bet nedomaaju, ka to ir iespeejams noorganizeet..... vismaz viegli nee

WYSIWYG - the future of gaming (tfog)

vispaar mans ieteikums visaam speeleem (balstoties uz bdls "sala" ieguutaas pieredzes)... vajadzeetu samazinaat hp daudzumu un likt uzrtaukties par savu dziiviibu, tad ari bb guni liksies biistamaaki

p.s. jaanopeerk strokis
Šī ir pamatsatura "Lo-Fi" versija. Lai skatītu pilno versiju ar papildinformāciju, formatējumu un attēliem, lūdzu, klikšķini šeit.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.