Palīdzība - Meklēt - Biedri - Kalendārs
Pilnā versija: SW LARP idejas apspriešana
Kurbijkurne forums > Foruma spēles > Brīvdabas lomu spēles > BDLS arhīvs > 2007. gada sezona > SW: Dengolas drupas
Sindra
Hmm.. DJ piesakās tēlot bābu, ja mēs taisītu sw larpu.
Hmmm.....

Varbūt vērts atteikties no Lindleiras idejas?
Hmm....

Kurš grib redzēt kā DJ tēlo sievieti?
DarkJedi
Jā esmu ar mieru arī tēlot Impērijas sieviešu dzimuma leitnanti ja būs Star Wars larps. smile.gif
Farliner
Nu, par SW larpu ir vairākas idejas, bet jārēķinās gan ka kosmiskās kaujas utml izpaliks, jo tehnisku sanāk padārggi (65 miljoni dolāru starts vien tongue.gif)... ja nopietni, tad cik liela būtu interese?
Dvēselīte
Es neko tādu neteicu DarkJedi, ja atceries, tad jūs mani piespiedāt atzīt, ka esmu to uzņēmusies, lai jūs liktu mani mierā.


Bet cik saprotu, tad ir šādi tādu projekti, kas iespējams būs uz nākamo vasaru.
Kormaka brigade
SW - nav iespejams! labakajaa gadijumaa - kabinetka, balstita uz diplomatiju.

Jebkuraa gadijumaa es diez vai piedalishos, nepatik (joprojam neesmu redzejis 3. SW dalju smile.gif, tikai lasiju).
Plus bus pilns ar dzedajiem, sithiem, un parejiem Force luzuriem.........
Farliner
Kormak, kur ti tādu info izraki par to ka būs pilns ar Force Useriem??? Savulaik kad taisīju SW kabiņetku, bija 2 Sithi, 2 Džedaji un 1 Force Sensitive (npc, kas beigās tika piebeigts). Uz vairākiem desmietiem spēlētāju ... arī lielajā spēlē domāju ka 4-6 Force sensitive (ne obligāti trennēti forceuseri) ir pilnīgi pietiekoši uz visu poligonu. Diemžēl, pateicoties jaunajām epizodēm ir radies priekšstats, ka SW sastāv gandrīz vai tikai no Džedaju un Sithu savstarpējām razborkām sad.gif
DarkJedi
Force jūzerus var jau arī vispār neiesaistīt. Konkrētajā spēlē to vienkārši nav. Star Wars ir gana plašs un force jūzeri ir tikai daļiņa no tas, ka mierīgi var iztikt bez viņiem. Mums taču vēl ir Impērija, Dumpinieki, Kontrabandisti, senatori, fermeri, tirgotāji, prasti zagļi, laupītāji, kā arī vienkārši kretīni. u.t.t. smile.gif
Dinaer
laprāt piesakos uz mazā, pūkaina ````a lomu happy.gif

nu come on ... ja jau ir tāds pieprasījums, tad kāpēc neviens negrib taisīt SW spēli ?
Kormaka brigade
""nu come on ... ja jau ir tāds pieprasījums, tad kāpēc neviens negrib taisīt SW spēli ?""

Visi grib spelet..... smile.gif
Roviela
Pa kādam Force jūzerim varētu būt, bet labāk, lai tie ir nemācīti vai pusmācīti neprašas (ar STINGRI noteiktu - to vari un to - nē). Protams, daudzi gribēs to spēju, bet reāli poligonā, man šķiet, tas ir stipri grūti realizējams. Kādus 2-3 uz visu poligonu, un tas jau ir daudz.
Protams, ja stāsts nav par notikumiem, kas risinās, piemēram, Džedaju Akadēmijā un tās tuvākajā apkārtnē. laughing.gif

Kormaks tikai izsaka pieņemumu, ka gandrīz visi GRIBĒS būt Force Sensitive. Protams, viņam ir taisnība, bet, lai tā nebūtu, ir Stāsts, GM un leģendas.
Farliner
Ja es saņemšos taisīt SW spēli, poligonā vienlaicīgi vairāk par 2-3 Force Useriem nebūs, tas noteikti... Bez tam, Force User vēl nenozīmē automātiski klasisku Laitseibera vēzētāju smile.gif Force sensitivi var būt arī vairāk, bet tas neko daudz nedod - par Džedaju/Sithu/Whatever 3 dienās nekļūst.

Un spēli es taisītu par vai nu Impērijas, vai New Republic laiku kad Impērija ir gana spēcīga, ar primāro uzsvaru uz kontrabandistiem utml tautu kaut kādā ūķī...
Andza
Mani gan vairāk interesē, kā vispār tehniski iespējams šo settingu kaut cik jēdzīgi realizēt LARPā? Kāds varat pastāstīt?
DarkJedi
Kā būtisks faktors Star Wars gadījumā ir jāatzīmē arī OOG stiprā ietekme uz spēli, jo mēs labi zinām, ka dažādiem cilvēkiem atšķiras izpratne kaut vai par to kas ir tumši vai gaiši no Spēka puses. smile.gif

Tāpat Impērijas un Alianses atšķirīgās ideoloģijas. Tas, protams, no vienas puses ir labi, jo tādejādi spēlētājiem ir kur ārdīties. Teikt ‘’Tu ļaunā Imperiāļu cūka’’ vai ‘’Tu netīrais Dumpiniek’’, taču galvenais, lai tas nepanesas OOG farsā, kad tiek citēti kaut kādi nevienam nezināmi citāti no vells zin kurienes, kad teiksim kāds izdara it kā settingam neatbilstošu. Piemēram, teikt, ka ‘’Džordžs Lukass 1987. gada radiointervijā 17:22 pēc austrumkrasta laika teica, ka Imperiāļi vienmēr sāk soļot ar labo kāju, tādēļ tagad tavs uzbrukums man neskaitās jo tu uzbruki man ar kreiso kāju pa priekšu.’’ smile.gif

Imo Star Wars LARPa gadījumā ir Star Wars ta Star Wars, tikai nevajag pārcensties ar galējībām un 100% kanonismu, jo 100% tāpat neviens nezin Džordžu Lukasu ieskaitot, kur nu vēl nabaga spēlētāji. smile.gif

Tādēļ pašam LARPam ar vietu Star Wars pasaulē jābūt nosacīti neitrālam.

Tāpat kādēļ man šķiet, ka force useri nav laba doma, tas droši vien tādēļ, ka es atbalstu ‘’vienādā sākuma’’ pieeju. Tā teikt visi ir 1 lvl un nevienam nav krutāka fiška par citiem kas defoltā katram ir iespējams izvēlēties no saraksta. Pat tad ja atsūta 20 lpp garu ūberkruto leģendu. Līdz ar to par force useri tad var vai nu kļūt ingeim leveļoties, vai arī tas ir NPC personāžs. Spēle tieši tādēļ ir spēle, ka visi sāk relatīvi vienādi un zinot, ka vienmēr kāds apvainojas, ka kāds ir krutāks no sākuma bijis par viņu, tad apvainošanās iespēju imo vajag izcirst saknē, ka ir saraksts ar klasēm/spējām. Lūdzu še ņem izvēlies, taču iespējams kāds cits ar būs izvēlējies tieši tādu kombināciju. smile.gif

Bet tas tā. Par cik man Star Warsos nekas nav svēts, tad es varu spēlēt dažādi, taču cik zinu Star Warsi ir baigi specifiskais universs, kur tā pārāk laba pārzināšana var būt taisni kā traucējošs faktors, jo ir lasīti ārzemju saitos par biežiem gadījumiem, kad Star Warsos it kā vienkāršs ingeim konflikts pāriet konflikta risināšanā tīrajā OOG, dēļ tā, ka cilvēki nevar pieņemt, ka viens no sākuma ir krutāks par otru, kā arī sithu/džedaju atšķirīgās izpratnes par Spēku. Tieši tādēļ man šķiet, ka Force Useriem LARPā vieta ir kā NPC lomām nevis kā spēlējamām lomām. Protams, izņemot ja settings ir minētā Sithu/Džedaju Akadēmija un var nodrošināt, ka katram spēlētājs kurš vēlas var būt Force Useris. smile.gif

Mēs neesam tik ideāli, lai zinātu, ka nebūs OOG konflikti, tādēļ spēles mehānikā ir jārada, ka nekas tāds nav iespējams. smile.gif
Farliner
Kabineta spēlē problēmas neradās - un, godīgi sakot, es nemaz neesmu 100% pārliecināts ka "visiem jāsāk vienādās poziīcijās" visās spēlēs - kaut vai sociālais statuss var daudz ko nozīmēt. Esmu piedalījies gana daudzās spēlēs un vienādā sākuma spēles nav labākais risinājums visās situācijās... bet tas jau ir mehānikas apspriešanas jautājums. Kā mināju, tad setings būtu jebkurā gadījumā puslīdz neitrālā vietā un tendēts vairāk uz "galaktikas ēnu ekonomikas" daļu, lai gan arī kādiem "ideologiski apgaismotiem" personāžiem vieta atrastos... smile.gif
Farliner
uz šejieni ir pārvietoti raksti no paveidiena par 2007 g BDLS.
Inx
Pirmais un galvenais - NEDRĪKST MAINĪT LINDLEIRU PRET SW!!! DJ kleitiņā nespēj atsvērt Lindleiru.

Otrais un nemaz ne galvenais - SW settingam manuprāt visatbilstošāk būtu sistēma, kas ir līdzīga Kamaza vadītajam SUXam: visiem ir vienādas izejas pozīcijas, ir xp un līmeņu sistēma. un par džedajiem vai ko tamlīdzīgu varētu kļūt tikai spēlētāji, kas tiešām pirms spēles ir bijuši spējīgi uzbūvēt gaismas zobenu.
Farliner
IMO, reālā laikā noteikošai SW spēlei SUXa sistēma neder - par Džedaju vai Sithu vai jebkuru citu SPēka lietotāju pāris dienās kļūt nevar (teorētiski var tikt paņemts par mācekli pie kāda zinošāka, vai arī, piem. Džedajs nokārtot pārbaudījumu lai iegūtu Jedi Knight titulu). Bet tas viss atkarīgs no spēles settinga - kurā laikā un kurā vietā notiek darbība. IMO optimālais ir posms starp Episode IV un Episode VI - Alianse pamazām pieņemas spēkā, bet Impērija (it kā) visu kontrolē. Visam pa vidu darbojas dažādi puslegāli un nelegāli darboņi/bounty hunteri/algotņi utml. Vēlams kādā nomaļā ūķī jo diezin vai kāds varēs adekvātu Stormtroopera tērpu pagatavot....
Dinaer
par force sensetive un useriem:

personīgi uzskatu, ka liela jēga no spēka spēlē nav. iespējams, ka ir kāds kaifs būt forssensetive, bet userim? grāmatās un filmās tas protams ir ļoti skaisti atainots. mums ir foršais džedajs vai siths, kas paceļ tējas krūzīti, lieto mindcontrol, un vispār ir mēreni kruts, bet nedomāju, ka to spēlē ir iespējams īpaši attēlot, lai vienkārši nesāktu čakarēties. nu cilvēks nav spējīgs pacelt smagus priekšmetu tikai ar domu spēku, un ja kāds paziņos, ka tagad es gribu darīt tā, es noteikti vispirms gribēšu zināt, un ļoti iespējams ka nepiekritīšu. respektīvi - domāju, ka spēka lietotāji spēlē nav vajadzīgi.
ar spēka jūtīgajiem iespējams ir vieglāk. varbūt viņam spēles laikā uzrodās iespēja kaut drusku atīstīt savas spējas, jeb labākajā gadījumā atrast kādu kas būtu gatavs viņu apmācīt.

ja spēlē nav šāda virtuālā spēka, tad diezvai ir vajadzīga level up sistēma. Daudz patīkamaka uzreiz WYSIWYG. Ir iespējams atēlot dažādas rases, un šaubos, vai visi zina visu par visām rasēm, tākā paliek zināms intrigas moments.
Farliner
IMO SW spēlē līmeņi diezin vai vispār būtu nepieciešami - dažādas prasmes gan, bet tās arī tā, lai pēc iespējas mazāk atsaucas uz redzamo daļu (piem, ja ir prasme kodu uzlaušanā tad iekodētu ziņojumu varēsi ātrāk atkodēt utml.) Ja spēlē par to laiku kad Impērija ir pie vadības, tad krūzīšu pārvietošana ar Spēka palīdzību publiskā vietā, visticamākais, beigsies neveselīgi smile.gif pat Mos Eisley kur jau visādas "sabiedrības padibenes" bija savākušās, lielai daļai no kuriem bija piekāst uz Impēriju par nekārtībām gana ātri tika paziņots "kur vajag" (Episode IV - 2 stormtrooperi uzradās burtiski pēc pāris minūtēm kopš Obi Vans pavēzējās ar laitseiberu.)
DarkJedi
CITĀTS
IMO, reālā laikā noteikošai SW spēlei SUXa sistēma neder

Bet vai tam jābūt tik dziļi realistiskam? Mans SW fanošanas līmenis nemazinātos no tā, ka nav īsti korekti, ja Force Useris attīstās nedabīgi ātri. Imo ja kanonisms traucē spēlei, tad jāmaina kanonisms, ja vien spēli nav iespējams sakarīgi un interesanti pielāgot kanonismam.
Vai arī otrs risinājums, ka laiks nav reālais. smile.gif


Kamaza un Andzas lietotajām level upu sistēmas tomēr ir godīgākas pret spēlētājiem, jo tās nepieļauj situācijas, kad divi veci pudeles brāļi krogā pirms spēles risina sarunu ‘’davai Fedja, es esmu tev labs draugs un vispār kruts spēlētājs, iecel mani par ciema vecāko, iedod trīskāršo firebālu un vispār spēju, ka mani nevar nogalināt’’ smile.gif

Ja cilvēki šajā komūnā būtu absolūti nepazīstami un bez kaut kādiem aizvēsturiskiem apvainojumiem iz sērijas, ka ‘’tavs tēvabrāļa pusdzemdētais mazdēls uzkāpa uz kājas mana pusbrāļa māsas sievas vecātēva papucim’’, tad varētu bīdīt baigi uz lomām balstīto spēli, bez stingri klasificētām un kategorizētām klasēm, taču par cik situācija ir tāda kāda tā ir, tad ‘’vienādais sākums’’ un stingri noteikta, iepriekš zināma čara spēju attīstības iespējas ir vitāli nepieciešams, lai izvairītos no OOG čītošanos ar spiedienu uz GM pirms spēles, kā arī spēlētājiem zinot, ka tie un tie dārgie biedri vienmēr kaulē spējas un pēc tam killo to un to spēlētāju dēļ Overpower, nerastos vēlme ar kaulēt un krist ceļos GM, lai izdabūtu fišku, ka ja viņš šņauc degunu, tad visi apkārtējie nomirst no pretīguma.

Tiesa Kamaza un Andzas sistēmām mīnuss ir ja spēle plānota miermīlīga. Tās ir griešanu veicinošas, taču ja spēle plānota nav plānota miermīlīga, tad, protams, tad sistēma atkal ir pozitīva.

Principā sistēmai nav jau svarīgi, kāda tā tīri tehniski izpildās, bet gan, ka spēlētājiem tai jābūt skaidrai pirms spēles, ir zināms, ka viss ir godīgi un nevar dabūt OOG veidā ‘’kaut ko krutāku, dēļ leģendām vai vienkāršas pazīšanās’’, tāpat jābūt skaidram visām iespējamā personāža attīstības iespējām ja ir levelups, vai vienkārši piefiškošanās klāt. Random piefiškošanās ja nav levelupu gan manā skatījumā nav pozitīvi, jo tad tu teiksim izpild ‘’ūberkvestu’’ sacirst malku un tev par to GM uz sitiena izdomā piešķirt +2 Hiti.
Ja tā ir tad imo tas parasti panesās ‘’ev vecais, šitais bija baigi smagais kvests, davai neviss +2 bet +3’’.

Ja ir stingri iegrožota, ierāmēta un aizcementēta čaru attīstības iespējas, kas pirms tam uzliktas ‘’uz papīra’’, tad tas ir godīgi pret spēlētājiem , jo garantē, ka daži nebūs vienlīdzīgāki par citiem, dēļ OOG spiešanas uz nerviem vai vienkārši par skaistām acīm.
Andza
Vienīgais atzīmēšu, ka man nav nekāda sakara ar SUX sistēmu. Tā ir Kamaza un Lord_Fiša radīta.
Farliner
IMO mēs daudzos gadījumos aiz "fišku" kaudzes aizmirstam par spēli kā tādu.... tā vietā lai domātu par to kur dabūtkaut ko ar ko "pārfiškot" kādu citu vairāk vajadzētu domāt par personāžiem - lai tie izturās un izskatās atbilstoši lomām. SW ir vairāk nevis "team/individual based conter strike LARP" bet gan kā stāsts - kur svarīgāk ir nevis fišku daudzums bet gan tas kā stāsts tiek izspēlēts. Ideālā variantā vispār gandrīz nekādas speciālas spējas nebūtu nepieciešamas. Tā kā nekas nav ideālas, tad zināma mehānika noteikumu veidā būs vajadzīga, bet es gan gribētu iztikt bez levelupa sindroma (eu, man vēl 3 stormtrooperi vai 15 evoki līdz līmenim... ejam kādu nosist?)
DarkJedi
Vispār jaatzīst, ka patiešam pārāk iegrimu tehniskos sīkumos. Galvenais jau pati spēle. smile.gif

Tātad SW spēle mums būs un Farliner mums ir GM. Lieliski. Rakstiet spēļu kalendārā, ka nākamvasar ir SW LARPs. Viss ir sarunāts un neatgriezeniski neatceļams tongue.gif
Farliner
Hehe, cik labi ka mums ir Dark Jedi kas visu nokārto... skaties ka nerekrutēju Impērijas armijā... t.i., GM grupā *Insert evil grinn here grin.gif *

Patiesībā, man ir vēl viens priekšlikums... varbūt noorganizēt kādu SW kabineta spēli noteikumu patestēšanai? Tipa sanāktu kā iesildīšanās lielajai spēlei, kur vismaz daļa varoņu varētu darboties tālāk.
DarkJedi
Jā, jā! SW kabineta lomu spēli arī noteikti vajag. Star Warsu vajag vēl un vēl un vēl. tongue.gif
Sindra
Ak.. bet mums ir tikai džedaju tērpi...
Ko nu?
Urdrunir
Nu, uzšuj vēl kādu! tongue.gif

Vispār es esmu pret SW LARPu. Tādēļ, ka vienmēr atradīsies cilvēki, kas gribēs norādīt, ka "SW pasaulē tā nekad nenotiktu". Laikam esmu pesimists. Vai brīvdomātājs.

Runājot par noteikumiem, Spēks ir vienkāršāks nekā pirmajā acu uzmetienā liekas. Ja mēs izslēdzam reālu zobenu dūkšanu un vīrus, kas ar domas palīdzību nēsā apkārt kosmosa kuģus, tad Spēks ir bonuss kādai darbībai. Un bonusus skaldot sīkāk var pavisam vienkārši tos padarīt piemērotus spēlei.

Esi veikls, izturīgs un Spēks tev palīdz izvairīties no briesmām - plus hiti vai plus bruņas.
Baigais snaiperis un vari šaurā lūkā torpēdu ielaist - plus ievainojums uz ieroci.
Nelietīgi izmanto telekinēzi kauliņu spēlē - vienmēr pieskaiti metienam 1 punktu, un, kad kāds nojautīs nelabu, tad savu ādu pieskati pats.

Nu, ar telepātiskām spējām ir problēmas, bet varētu pieņemt, ka spēlētāju vidū nav ļaužu ar tādām spējām. Vai arī kādam ir idejas kā viegli ar plusiņiem un mīnusiņiem var šo nodefinēt?
Farliner
Principā ir idejas - to pašu afektmaindu var gana viegli atspēlēt, ja katram ir tāds parametrs kas nosaka, cik viegli/grūti viņu ietekmēt. Forceuseris mēgina kādam "čakarēt smadzenes"? Tad viņam ir speciāla kartiņa uz kuras ir atzīmēts cik "stipru prātu" viņš var apčakarēt. Nu un darot to tipisko žestu kas parasti pavada affectmindu smile.gif (vai citādi) viņš to kartiņu parāda "upurim" kurš pats zina vai viņu tas ietekmē vai ne, un rīkojas attiecīgi.

BTW, par zedaju tērpiem runājot... tie apmetņi ir plaši izplatitie All temperature cloak pārsvarā gadījumu kādus mēdz valkāt liela daļa no dažādiem skautiem/fermeriem/utt. Paskatieties kaut vai kā Episode IV gērbjas Oens Larss, kas nebūt nav džedajs.

Par SW pasaulē tā nekad nenotiktu - nu, tāpēc jau varam paņemt gana nomaļu regionu lai mazāk ir lietas "kas nekad nenotiektu", nav jau jāspēlē uz Koruskanta... Un spēles noteikumos var ielikt pamatlietas kas jāatceras saistībā ar spēles pasauli (tjipa "Neviens nezina ka Veiders patiesībā ir Anakins" vai "Yislamiri eksistence ir ļoti labi slēpts noslēpums par kuru šajā laikaposmā nezin praktiski neviens" utml.)
Dinaer
šai gadījumā daudz vieglāk un interesatāk ir tiem, kas par SW pasauli tik daudz nezin.
Ar mindcontrol tomēr ir kā ir. vispār jau tās nav nekas patīkams tīri cilvēciski (jā, ir gadījies), j tas tiek pieļauts, tad iespējams vajadzētu limitet to cik reižu to var izmantot spēlētājs, jeb cik reizes to vari izmantot uz vienu spēlētāju. vai vienkārši novilkt to robežu cik tālu var pavēlēt. bet protams, tie jau ir sarežģījumi.
levelup sistēmai ir savi plusi. ļoti labi tā strādāja S.U.X. un bija visnotaļ patīkama Ceļā. Bet Sw ir daudz interesantāk izpētīt pašu setingu un pasauli, ko tu spēj paveikt saviem spēkiem, bez brutālā. ko tu vari reāli sarunāt un kas ar ko tā smuki varētu reāģēt. būtu žēl, ja tas beigās aiiet uz vienkāršu iznešanu, jo kā izrādās, mēs to varam.
Būtu interesanti ja izdotos īstenot tāda veida sociālo spēli kā sākumā bija iecerēta otrā Dispora, ar sava veida pilsētu, sociālajiem slāņiem un kopīgajām interesēm. Ir lietas kas no arpuses to visu vairāk vai mazāk ietekmē, bet iekšā jau ir cita padarīšana.
Farliner
Konceptuālā ideja spēlei:

Star Wars: Dengolas drupas.


Dengolas sistēmas vienīgā apdzīvojamā planēta Dengola II bija smagu cīņu arēna Klonu Karu laikā - uz planātas bija izvietoti nozīmīgi Separatistu flotes un armijas atbalsta centri. Tādēļ kopš kara beigām par tās iedzīvotāju (kuru nav palicis daudz) galveno nodarbošanās veidu ir kļuvis dažādu kara tehnikas palieku savākšana un pārdošana. Mūsdienās planētas nozīme ir tik neliela, ka uz tās pat neatrodas liels Impērijas garnizons - tikai muitas postenis pie vienīgās kosmoostas un oficiālais uzpirkšanas agents. Tomēr runā ka lielākā daļa atradumu nonākot melnajā tirgū, un darbojoties dažādu kriminālo organizāciju tīkli. Arī Alianses pārstāvji izmanto iespējas iegūt militāro tehniku - pat ja tā ir novecojusi.
Vienmēr ir apkārt klejojušas legendas par kādu "galveno kontrolcentru" kur esot pieejas kodi slepenai Separatistu flotei kas kara beigās tikusi iekonservēta. Un tagad parādījušās ziņas ka šī bunkura atrašanās vieta ir noskaidrota! Protams ka šāda objekta atrašana būtu labs stimuls Impērijas posteni komandējošā virsnieka karjērai... bet pieprasīt papildspēkus nedrīkst - jo tad visu slavu noteikti piesavināsies kāda augstākstāvoša amatpersona! Aliansei šādas flotes atrašana būtu neapšaubāmi liels ieguvums un atbalsts cīņā pret tirānisko Impērijas režīmu, tādēļ nelielā Alianses šūniņa ir nosūtījusi ziņu un darbojas, gaidot speciālo uzdevumu vienības ierašanos, taču kavēties nedrīkst, jo nesnauž arī kontrabandisti un citi nelegālā biznesa darboņi - šāds atradums maksā miljonus!
Tomēr planēta glabā vēl citus noslēpumus, par kuriem nemaz nenojauš vieglo kredītu tīkotāji....
Andza
Idejiski ļoti eleganti.
DarkJedi
Jā izklausās tīkami.

Tāpat prieks, ka SW LARPs sāk ieņemt cerīgus apmērus. smile.gif

p.s. Es jau šuju kleitu, lai varētu pildīt solījumu, ka spēlēšu meiteni, ja būs SW LARPs. tongue.gif
Dinaer
DJ - neaizmirsti par pushup krūšturi smile.gif

lai vai kā, liekas ka izvēršanās iespējas ir diezgan plašas. Farliner - tu tiešām uzņemies šo spēli uz nākošo vasaru ?
Farliner
Ar noteikumu ja būs gana liela spēlētāju atsaucība šim projektam, protams. Kas attiecas uz noteikumu tehnisko pusi, tad mēģināšu tos maksimāli vienkāršot, atstājot tikai pašu nepieciešamāko, līmeņu celšana spēles laikā nenotiks, jo plānojas reālā laika spēle maksimāli pieturoties pie WYSIWYG principiem - t.i., ja tu redzi cilvēku ar blasteru, tu redzi cilvēku ar blasteru nevis stormtrooperu bataljonu smile.gif Pirms spēles katram kas to vēlēsies būs iespēja uzmest metamos kauliņos lai noteiktu vai viņš gadījumā nav Force Sensitive (varbūtība gan būs visai neliela, bet, ja nu paveicas...).

Jau tagad varu paziņot to, kuras lomas noteikti būs nepieciešamas (saraksts noteikti tiks papildināts):

Impērijas posteņa vadītājs
Impērijas ierēdnis kas nodarojas ar vecās tehnikas uzpirkšanu (oficiāli to drīkst pārdot tikai viņam)
Impērijas izlūkdienesta aģents (var but arī kādas citas lomas pildītājs, cita loma tiek izmantota kā aizsegs)
Impērijas posteņa vadītāja palīgs
Impērijas muitnieki (4-8) - nav stormtrooperi bet tomēr trennēti karavīri.

Impērijas muitas korvetes "Dzelonis" virsnieki kas ieradušies uz planētas atpūtā (var būt vairāki)

Krodzinieks/ce ar palīgiem - vietējais izklaides centrs utml, atcerieties ka SW pasaulē liela daļa dažādu darījumu mēdz notikt tieši krogā (Kantīnā). Kantīnas personālā var ietilpt arī dažāda profila izklaides personāls smile.gif

Alianses šūniņa:
Vadītājs
Vadītāja palīgs
Sakarnieks
šūniņas biedri (var būt vairāki)

Alianses Specvienība:
Komandieris
Komandosi (3-4)
Tehniskie eksperti (datorspeciālists, spridzniātājs, sakarnieks.)

Hatu karteļa aģents
Hatu karteļa aģenta miesassargi (2-4)

Jorj Kar'das organizācijas aģents
Jorj Kar'das organizācijas aģenta miesassargi (2-4)

Black Sun aģents
Black Sun aģenta miesassargi (2-4)

Atlīdzības mednieki (Bounty Hunter) - ja uzskatat, ka varēsiet to notēlot, droši piesakieties, bet pašiem būs jāgādā ekipējums...

Kontrabandisti - neierobežots skaits
Dārgumu mednieki (jeb lūžņu lasītāji, kā labāk patīk smile.gif ) - neierobežots skaits

Ja kādam ir kādas oriģinālas idejas.... bet atcerieties, ka ne Dartam Maulam, ne Obi Van Kenobi bērnu nebija un par Palpatīna atvasēm arī ziņas ir visai pretrungas smile.gif tādēļ nevajag sacerēt pārspīlētas leģendas.

Protams, ka visiem nelegāļiem ir kāda "oficiālā" nodarbošanās - kontrabandisti parasti ir brīvie tirgoņi, Alianses biedri maskējas par ikdienišķiem iedzīvotājiem (patiesībā Alianses biedri var būt jebkuras citas lomas tēlotāji, izņemot Impēristus un Black Sun darboņus.) Par Spēka lietotājiem - ja kāds tiešām uzskata ka varēs adekvāti notēlot šādu personāžu, sūtiet savas idejas, bet rēķinieties ar to, ka izredzes tikt akceptētai šādai leģendai ir niecīgas.

Kas attiecas uz tērpiem, tad tuvākajā laikā mēģināšu salikt bildes ar adekvātiem SW apģērbiem, taču droši var izmantot iedvesmai kadrus no filmas kur redzami dažādi "vienkāršie ļauži" kā arīcitus SW resursus (spēles, komiksus uttml) bet netradicionālākas idejas labāk saskaņot... Tipiskie "Džedaju apmetņi" spēlē ir vienkārši "All temperature Cloak" - proti, apmetnis kas pasargā no nedraudzīgas temperatūras, un tā valkāšanai nav nekāda sakara ar Džedaju ordeni.

Par ieročiem un bruņām - liela daļa SW personāžu ir bruņoti, bet reti kas redzams staigājam bruņās (vismaz pastāvīgi). Tādēļ bruņas nēsāt gribētājiem varu ieteikt vadīties pēc filmās redzētajien kadriem un SW RPG materiāliem (attēli atrodami internetā un vēlāk es pielikšu paraugus). Par ieročiem - acīmredzot būs jālieto tās pašas bumbiņpistoles kuras futristiskajās spēlēs, tikai, vēlasm, ar zināmiem "apgreidiem" - pievienotiem papildus "tēmekļiem", "Sensoriem" utml. Nu un, protams, ka visiem būs jānēsā aizsargbrilles.
Andza
Es tā saprotu, ka šitais ir domāts tāds arī ne ļoti SW speciālistiem domāts, kā DJ un F pirms tam izteicās.

Bet, kad es cilvēks, kuram varbūt arī maģistra grāda Star Waros nav, bet kurš ir redzējis visas 6 SW filmas, izlasījis 3 Zāna grāmatiņas, izspēlējis kādas 3-4 datorspēles, neatpazīstu 2 no piedāvātajām 5 vai 6 pusēm, sāku satraukties.

Kas ir Black Sun?

Kas ir Jorj Kar'das?


DarkJedi
Par cik SW faniem būs kaut kad neliela slēgta tikšānās, tad tur cita starpā tiks spriests arī par SW LARPu (vismaz es tā domāju). Gan jau pēc tam būs globālāka, apjomīgāka un kvalitatīvāka infa. smile.gif


EDIT: Andza. Neuztraucies neesi vienīgs. Arī man par Black Sun infa ir tikai miglaina. Aprobežojas ar ''kaut kādi teh evil krimināļi''. Laikam vienā novelē uzbūvēja Nāves Zvaigznes feiku kopiju, bet tas šajā laika periodā neskar jo tas būs kaut kad pēc tam. Nu tas arī viss. Bet katrā ziņā palasīšu infu starwars.com un ja kādām būs jautājumi iepostēšu (kaut Farliners to droši vien varēs izdarīt kvalitatīvāk).

Pieņemu, ka vēlāk tiks iepostēti arī skaidrojumi par organizācijām (sākot vēsturi beidzot ar būtības skaidrojumu). Ar organizāciju skaidrojumiem tiks ietvertas arī Impērija un Alianse (ja nu kāds nezina smile.gif ).
Aiva

CITĀTS
Kas ir Black Sun?


"Shadows of Empire" grāmata, plus vēl atsauksmers šusr tur.

CITĀTS
Kas ir Jorj Kar'das?


Timoteja Zāna trilogiju jāpārlasa rūpīgāk tongue.gif
Farliner
Black Sun - lielākā kriminālā organizācija Galaktikā smile.gif un slepenākā arīdzen - bet šobrīd ir svarīgi tas, ka tā ir lieliski kontrolēta un stingru iekšējo paškontroli grupa.

Jorj Kar'das - vadītājs kontrabandistu un informācijas brokeru apvienībai kuru vēlāk kontrolē Teilons Kards (Zāna triloģijā). Vinkārši viena no gana nozīmīgajām kontrabandistu grupām kurai te is savs pārstāvis.
Elernass
Bet vispār info par šiem var atrast internetā. Vai nu wīkipēdijā vai nu googlē. Tikai angliski Kar'das uzvārds rakstās kā Car'das
DarkJedi
Un jā par cik pašlaik Star Wars LARPa projekts materializējās par kaut ko iespējamu, tad neņemiet ļaunā nelielo haosu. Par cik Farliner iepostēja tādu kā ieskatu, bet es labu gribot, bet nedaudz par agru, pacentos sataisīt 101 topiku (neliela PR dēļ tongue.gif ), kur jautājumu rodas vairāk kā atbildes, tad Impērija (tas ir GM) kārtību ieviesīs vēlāk.

Par cik Farliner pašlaik ir viens pats GM, tad vispirms domājams tiks risinātas organizatoriskas lietas (GM komandas vākšana, pārdomas par dzīvi vai vispār vajag u.t.t.), līdz ar to pēc organizatorisku lietu atrisināšanas un projekta ‘’Star Wars LARPs’’ darba grupas izveides, ķersies pie kvalitatīvas informācijas gatavošanas publikai, kā arī pašas spēles tehniskās veidošanas (vismaz man tā šķiet).

No savas puses es iespēju robežās centīšos informāciju sniegt, vienīgi par cik tas ir nesankcionēti, tad pastāv iespēja, ka GM komanda var ko kancelēt ,editēt, rediģēt (izlamāt mani), jo es jau ar tikai no zila gaisa domāju. smile.gif

Šitais LARPs laikam materalizējas tā divaini spontāni, bet laiks ir relatīvi daudz, lai visu sakārtotu un pasniegtu perfekti.
Farliner
Varu paziņot pavisam oficiāli ka GM komandā šobrīd ir jau divi cilvēki smile.gif
Kas attiecas uz projekta ideju tad šādas tādas istrādnes ir jau vismaz gadus piecus vai sešus... ja ne vēl vairāk, bet šķiet ka tagad ir reāla ispēja to izmēģināt dzīvē.
DJ, droši varilikt info no SW databanka, Wikipedia arī, ja tur nav pārāk daudz EU sviesta (nekādi "gray Jedi" nav un nebūs tongue.gif)
Elernass
Iesaku izveidot atsevišķu apakšsadaļu spēles apspriešanai.
Citādāk DJ draud mūs noslīcināt postu un topiku jūrā tongue.gif
Šī ir pamatsatura "Lo-Fi" versija. Lai skatītu pilno versiju ar papildinformāciju, formatējumu un attēliem, lūdzu, klikšķini šeit.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.