Palīdzība - Meklēt - Biedri - Kalendārs
Pilnā versija: TN pasaules radījumi
Kurbijkurne forums > Foruma spēles > Brīvdabas lomu spēles > BDLS arhīvs > Troļļu naktis > TN:C
Kamazs
Šad un tad cilvēkiem, kas piedalās kādā TN settinga spēlē vai kas vēro kādu TN filmu nākas sastapt vai ieraudzīt savādus radījumus, kas nav cilvēki. Lai nedaudz padarītu skaidrāku to, ko kādam neradījumam varat uzskriet TN spēlēs, esmu sagatavojis nelielu būtņu sarakstiņu ar anotācijām.

Troļļi
Lai arī pilnībā spēlējama rase, vidēji normālam cilvēkam nav īsti skaidrs līdz galam, kas tie tādi ir, kā tie izskatās, ko dara, ko tie nedara, kur mīt utt..
Par troļļiem pilnīgas skaidrības nav, ir zināms ļoti maz, jo tie, kas vēlās pētīt šīs rases kultūru bieži vien nenodzīvo līdz savu publikāciju iespiešanai. Vidējs trollis vairāk vai mazāk atgādina cilvēku, taču viņa tērpā dominē melnais, bieži minēts, ka troļļiem "ir melni sviedri", tumša āda, dažādas zīmes uzkrāsotas uz sejas vai citām ķermeņa daļām. Fiziski troļļi ir krietni izturīgāki par cilvēkiem un viņu gribasspēks ļauj tiem skriet vai turpināt cīņu arī ar ļoti smagiem ievainojumiem. Tā kā rase, pēc visa spriežot, ir tehnoloģiski ļoti attīstīta, troļļi bieži manīti ekipēti ar sarežģītas konstrukcijas arbaletiem un citām pārsteidzošām ierīcēm. Pēc uzvedības trollis arī ir vairāk vai mazāk cilvēks, taču ar pāris būtiskām iezīmēm - absolūti neprognozējamu un vardarbīgi impulsīvu raksturu. Tas nozīmē, ka troļļi var būt pat līdz nelabumam jauki un izpalīdzīgi, taču ir pilnīgi droši, ka aizsvilstoties pat par nelielu sīkumu tie pārgrauzīs rīkli jebkam - draugam vai ienaidniekam, nešķirojot. Pamatā troļļi nav liekulīgi, novērots, ka tie ir ļoti saliedēti un savstarpēji izpalīdzīgi. Vēlviena būtiska iezīme - tie labprāt pasvītros faktu, ka ir pārākā rase.

Vidēji parastam ceļotājam mežā sastopot troļļu bariņu (pa vienam tie reti staigā) ir vai nu ātri jābēg prom vai arī jāgatavojas ļoti bīstamai cīņai. Vienmēr ir iespēja, ka ar troļļiem varēs arī sarunāt kaut ko, bet ... nu jā, uz to paļauties nebūtu prātīgi.

Pustroļļi
Ir arī tādi radījumi. Tie ir troļļu un cilvēku jaukteņi. Uzreiz gan jāpiezīmē, ka tie nav radušies vienkāršas abu rasu pārstāvju krustošanas rezultātā nedz arī pēc īpaša rituāla veikšanas, viss ir krietni sarežģītāk. Bet parastu ceļotāju tas neskar. Pustroļļi manto no troļļiem savu raksturu, kas patiesībā, vēl vairāk ir attīstījies un, atšķirībā no troļļiem, pustroļļi praktiski nepārtraukti ir mežonīgi, asinskāri un ļoti, ļoti nežēlīgi. No troļļiem tie nav mantojuši izturību, arī sejas tiem ir gaišas, nav manīti tumši eksemplāri. Pustroļļi mēdz klaiņāt arī vienatnē. Sarunāties ar tādiem (atšķirībā no troļļiem) nav iespējams vispār.

Vidēji parastam ceļotājam ieraugot, sadzirdot vai tikai nosapņojot pustroļļus/pustrolli ir steidzami jādomā par savas ādas glābšanu.

Dāsna eņģeļi
Viens no vissavādākajiem radījumiem. Pēc savas būtības Dāsna izpalīgs tehniskos jautājumos (Dāsns nevar atļauties bieži pamest Prizdi), tātad it kā Dāsna palīdzēšanas, pacifisma principu īstenotājs dzīvē, šis radījums tomēr ir ārkārtīgi bīstams. Protams, nav uzreiz jāiedomājas, ka tas ir asinskārs asszobu nezvērs. Nē, pilnīgi noteikti nē. Eņģelis nenēsā ieroci, lai arī tehniski ir ļoti izturīgs, "grūti nositams" kā saka tautā. Bet pacelt roku pret eņģeli nav prāta darbs, jo Dāsnam tas noteikti nepatiks... tāpēc tie ir jāpacieš kā zobu sāpes. Eņģeļi uzdodas par miera nesējiem un palīgiem, bet patiesībā vij vissarežģītākās intrigas, kas var novest līdz asinscīņai ne tikai divus nenovīdīgus kaimiņus, bet pat veselus ciemus. Uzreiz gan jāpiebilst, ka šie radījumi rīkojas tā ne jau savas ļaunās dabas dēļ, jo vairāk, tie nebūt nav ļauni. Tiem ir tikai ļoti, ļoti netradicionāla uztvere un problēmu risināšanas metodes. Patiesībā tie vēlās mieru pasaulē un dara visu (burtiski visu) iedomājamo, lai to sasniegtu. Kāds izskatās? Ej nu sazin.

Vidēji parastam ceļotājam jāuzmanās no radībām, kas sniedz padomus un jācenšās palikt pie sava viedokļa.

Maatrilas
Savdabīgi sieviešu dzimuma radījumi, parasti smukas meitas. Tie mēdz vilināt neuzmanīgākus ceļotājus sev līdzi. Kādā brīdī tas var beigties ar jauko maatrilu ne tik jauko vīru satikšanu, kas ir ļoti griezsirdīgi un ļoti, ļoti spēcīgi. Maatrilas ir ar ļoti sīkstu dzīvību un bruņotas arī ar īpašu "kliedzienu", kas, izkliegts pulcina dažādu rangu un izmēru, specifikas neradījumus, kas labprāt noslaktēs ikvienu(lasi: tevi ceļotāj un tavus dullos draugus), lai tikai apklusinātu maatrilu.

Vidēji parastam ceļotājam ir jācer nesatikt maatrilu. Ja, tomēr, šķiet, ka tāda satikta, tad jāizdomā, kas labāk - satikties ar tās dusmīgo vīru vai tomēr labāk stāties pretim daudziem uzbrucējiem.

Grozgalvji
Lai arī augumā parasti tikpat gari kā cilvēki, galvas trūkuma dēļ šķietami lielāki neradījumi, kuriem tur, kur parastam cilvēkam atrodas galva, ir kaut kas līdzīgs grozam, no kurienes arī nosaukums. Tās ir maģiskas būtnes, bruņotas parasti ar garu sitamo - vai nu bozi, vai lielu zobenu.Pazīstamas ar makten labu izturību - Troļļu Mežos sastaptie īpatņi bija jācert septiņas reizes, pirms tie krita, bet ir zināmi arī indivīdi, kuri vēl pēc 14 cirtieniem nelikās savainoti. Grozgalvis tāpat vien neklaiņā apkārt, viņam parasti ir kāds uzdevums no dieva, spēcīga šamaņa vai arī tie ir saistīti ar kādu maģisku artefaktu, amuletu.

Vidēji parastam ceļotājam satiekot grozgalvi, ja iespējams, jāņem kājas pār pleciem, jo šie radījumi pazīstami ar savu lēnīgumu.

Nilki
Leģendas klīst par visbriesmīgākajām plēsoņām Troļļu Nakšu mežos - nilkiem !!! Pēc savas būtības tie ir vienkārši neredzami vilki. Nevis optiski izkropļojumi vai caurspīdīgi tēli - nē, pilnībā neredzami radījumi. Tie gan nav īpaši izturīgi vai spēcīgi, taču neredzamība sniedz tiem ļoti nopietnas priekšrocības.

Vidēji parastam ceļotājam jāizvairās ilgi "vazāties" pa maģiskām vietām, jo, kā zināms, maģiskās būtnes sastopamas pamatā tikai tur. Ja tomēr ir nepieciešamība, tad jātur gatavībā dūcis, jo, lai gan pirmais uzbrukums gandrīz vienmēr būs veiksmīgs, varbūt izdosies iegrūst nezvēram rīklē duramo, ja izdosies izdzīvot tik ilgi un neapjukt.

Acmetņi
Acmetnis ir ļoti maģisks radījums, tas ir cieši saistīts ar TN maģiju. Nav nekas zināms par tā paša dzīves jēgu un mērķiem, bet labi zināms, ka nu jau vairāk kā 200 gadus tie tiek oficiāli izmantoti par spiegiem augstu amatpersonu - karaļu vai ļoti ļoti ietekmīgu šamaņu - labā. Tos tā arī dēvē - "karaļa acis" jo visu, ko redz acmetnis, redz arī tā "saimnieks". Šis apstāklis padara acmetni par kārotu laupījumu topošo varenšamaņu aprindās, jo, ja rituāls tiek veikts šāda radījuma klātbūtnē ir pilnīgi droši, ka dievi par to uzzinās līdz pēdējiem sīkumiem - tātad ir krietni lielāka iespēja, ka burvestība īstenosies. Šie apstākļi ir padarījuši acmetņu izmantošanu bez karaļa ziņas par absolūti nelikumīgu un bargi sodāmu. Paši acmetņi ir absolūti nepieskarami - ja kāds vai tikai pieskarsies acmetnim, tas lai ir gatavs ne tikai karaļa, bet arī dievu dusmām. Par laimi, acmetņi ir pilnīgi nekaitīgi, tas ir, tie nevienu neaiztiek. Briesmīgākais, ko tie spēj ir ... aizbēgt. Lielākā daļa cilvēku no tiem šaušalīgi baidās, respektē, parastā rīcība ir pilnīga ignorēšana, radījuma neievērošana, normāla, parasta, ikdienišķa uzvedība. Acmetni neaiztiek ne troļļi, ne neviens cits radījums.
Acmetni var pazīt pēc liela apmetņa ar dziļu kapuci un savādām rokas kustībām. Stāsta, ka tā īstā acmetņa acs, tā, kas spiego karaļa labā, tā ir paslēpta rokā, tāpēc būtne mēdz roku tā dīvaini kustināt.

Vienkāršam ceļotājam sastopot acmetni...nav jādara pilnīgi nekas. Vislabāk ir ignorēt acmetni, izlikties to neredzam, katrā ziņā nekādā gadījumā neskatīties tam virsū cenšoties saskatīt "īsto aci". Stāsta, ka dievi mēdz sadusmoties arī par tādu uzvedību. Dažkārt acmetnis mēdz pielīst pavisam klāt..tad galvenais ir nenervozēt un turpināt izlikties, ka tā nav. Nekādā gadījumā nedrīkst mēģināt uzsākt sarunu ar acmetni, tam tieši skatīties virsū vai uzbrukt!

Čiepļi
Iespējams, vissavdabīgākie Troļļu Nakšu pasaules radījumi. Būdami absolūti nekaitīgi, nenodarot nevienam ļauna..nū..nū, nevienam neuzbrūkot, tie mēdz kļūt par īstenu sērgu. Čieplis varētu raksturot kā Golluma (no LOTR), žagatas un GoldLeader'a krustojumu. Par visu augstāk vērtējot spīdīgas mantiņas un iespēju kaut ko nozagt (nočiept), tie izmanto visas savas priekšrocības..pamatā nogurdinoši pretīgo uzvedību un veiklos pirkstus, kā arī neciešamo neatlaidību, lai tiktu pie kārotā. Tos var pazīt pēc raksturīgās iesēdinātās stājas, viegli dzīvnieciskām kustībām, paraduma turēt laupījumu zobos, gaišajām drēbēm, trauslās ķermeņa uzbūves.

Vienkāršam ceļotājam sastopot čiepli .. būtu jācenšās no tā tikt vaļā. Lai arī diez vai tie spēs nočiept kaut ko no ceļotāja, tomēr pacietīgi gaidīs nākamo nometnes vietu un neatstāsies kamēr kaut ko nenospers. Labs variants ir ļauties nozagt kādu spožu, bet nevajadzīgu mantiņu. Monētas gan neder, jo, kopš pirms 70 gadiem visas karavānas tās sāka izmantot, lai apmānītu čiepļus, tie ignorē mazos metāla gabaliņus. Tikai jāatcerās, ka nedrīkst mantu tāpat vien atdot čieplim - ir jāizliekas, ka viņš to veiksmīgi nolaupīja. Pie tam, viņam nedrīkst būt ne mazāko aizdomu, ka tas ir apmāns. Ja viņš šaubīsies par zagšanas akta īstenumu, drošības pēc paliks tuvumā un mēģinās nozagt ko atkal.

Tie nu ir parastākie Troļļu Nakšu pasaules radījumi, kurus var pamanīt laiku pa laikam šur un tur. Ja atklāsies, ka kādu neesmu pieminējis, droši vien centīšos pievienot tuvākajos postos.



Vecīši
Kā sērga dažādas maģiskās zemes ir apsēduši ļoti dīvaini radījumi - vecīši. Bieži vien tie ir pat diezgan jauni, bet tik un tā tiek dēvēti par vecīšiem. Tie slēpj savu seju, runā mīklās un parasti grib kaut ko pilnīgi neloģisku. Vēl viņiem ir neticami vērtīgas lietas, lai arī nav skaidrs, kāpēc tiem tādas būtu vajadzīgas. Vēl vairāk, tur, kur tos parasti sastop, tie parasti sēž uz celma vai koka stumbeņa, akmens, pilnīgā ````ā absolūta meža vidū. Vēl vairāk, bieži vien tas ir purvs, kur ilgi sēdēt nebūt nav patīkami. Kas tie tādi, no kurienes - neviens nezina, bet skaidrs ir viens, ka tiem ir kaut kas aiz aadas un tie nav vienkaarshi veci cilvēki, nē, ser, pilnīgi noteikti nē. Lai arī ne miermīlīgi, vecīši tieši nekad nenodarīs skādi, viņus galināt tomēr nav prāta darbs, jo ... viss, kas nelāgs notiek pēc tam.

Vidēji parastam ceļotājam sastopot vecīti ir jāsakoncentrē viss savs smadzeņu piliens un jāspēj gūt maksimāls labums no šīs tikšanās. Ir pilnīgi skaidrs, ka vecītis grib atdot kaut ko vērtīgu jebkuram pretimnācējam, tikai viņš grib dzirdēt atbildi uz kādu muļķīgu mīklu vai lūdz kādu nožēlojamu pakalpojumu - ceļotāj, droši mēģini palīdzēt, tevi var atalgot bagātīgi. Tikai nepiemirsti, ka visi viņi ir nelāgi viltīgi un vienmēr kaut kādu sīkumu noklusē. Vienmēr.

Spoki
Tie, principā, ir mirušu būtņu tēli, kas klimst pa zemēm. Lielākā daļa ir diezgan steidzīgi, jo dodas atdzimt, taču ir tādi, kuri nezināmu iemeslu dēļ nevēlas īpaši atdzimt un tā vietā klaiņo pa zemēm, uzplijoties dzīvajiem ar saviem padomiem vai informāciju. Zīmīgi, ka nepieciešams īpašs amulets, lai ar tiem sazinātos, bet, ja tas ir pieejams, var uzzināt daudz vērtīgas informācijas...vai arī vēl vairāk nevērtīgas informācijas.

Vidēji parastam ceļotājam satiekot spoku nevajadzētu īpaši nobīties un vienkārši turpināt ceļu, ja amuleta nav. Gauži muļķīgi būtu viņam braukt augumā, mēģināt nosist (tas to tikai nokaitinās) vai mēģināt runāt bez amuleta. Savukārt, ja maģija ir pieejama, tad var mēģināt uzmanīgi ar to parunāties, bet, tā kā amuleti ir retumis, izrunāties spoki var tikai ar dažiem un kad tie sāk runāt...nu jā...tur jāfiltrē informācija. Kaut kas tur var izrādīties noderīgs.

Sēņotāji
Tehniski tie ir gari - ne šīs pasaules radījumi. Tie klimst apkārt pa mežu, blenžot sev zem kājām it kā meklētu kaut ko. Darbība visā visumā atgādina sēņošanu, no kurienes arī nosaukums. Tiesa, visiem tāpat skaidrs, ka tie nav tādi sēņotāji. Izskatās tie ļoti dažādi, bet acīs krītoša ir galvenā to pažīme - to tērps ir ... dīvains, neparasts, netipisks. Tie nekad, pasvītroju, NEKAD nenēsā zobenu (atšķirībā no daudziem spokiem). Vēl to uzvedība ir pilnīgi neparasta..ja iztraucēti, tie ar pārgrieztām acīm skatīsies uz traucētāju tā it kā tas nebūtu no šīs pasaules..daļa taisnības jau ir - seņotāji un visi pārējie atrodas dažādās pasaulēs.

Vidēji tipiskam ceļotājam būtu jāizvairās no sēņotājiem. Tādiem vajag mest lielu līkumu, jo, lai gan tie neuzbrūk, neveiksmīga tikšanās, it sevišķi, ja sēņotājs tiek izbiedēts. Viņu varā mēdz būt līdzekļi, no kuriem bīstās pat dievi, tādēļ labāk no sēņotājiem turēties pa gabalu.
Berlog
Hmm.. Kamaza jaunskungs, vai jums neliekas, ka līdz TN:H vajadzētu troļļus nedaudz "demitoloģizēt"? Galu galā tur viņi būs tikpat pilnvērtīgi spēlētāji kā ziemeļnieki, ar savu politiku, kultūtu utt. Ar to es domāju atklāt viņu sabiedrības struktūru, vēsturi.

P.S. Nilki rullē.
-----"you enter a dark room... ermm... forest of trolls
-----"you are likely to be eaten by a grue...ermm... nilk"
Farliner
Kamaza atbilde (sapludinot rakstus nācās griezt gabalu ārā)
CITĀTS
Kamaza jaunskungs, vai jums neliekas, ka līdz TN:H vajadzētu troļļus nedaudz "demitoloģizēt"?

Jā, sava fiška tur ir. Es padomāšu, bet vispār viens no āķiem par troļļiem ir tāds, ka par viņiem maz, kas ir zināms. Varētu būt tā, ka informāciju par troļļu kultūru vēsturi varētu saņemt tikai troļļi.

No otras puses, informācija tāpat noplūstu (kas nebūtu liela bēda, jo baumas jau tāpat klīst un tas piederās pie settinga). Lielākā problēma, ko es saskatu nedarot materiālu publisku ir faktā, ka daudzi neizvēlēsies troļļus tādēļ, ka nebūs nekāda informācija.

Vārdsakot es padomāšu un domāju, ka aprunāšos ar pārējiem GMiem.
Raine
CITĀTS(Kamaz)
Lielākā problēma, ko es saskatu nedarot materiālu publisku ir faktā, ka daudzi neizvēlēsies troļļus tādēļ, ka nebūs nekāda
*


Nedomāju, ka ar troļļu skaitu būs problēmas. laughing.gif
Dinaer
CITĀTS
Dāsna eņģeļi
Viens no vissavādākajiem radījumiem. Pēc savas būtības Dāsna izpalīgs tehniskos jautājumos (Dāsns nevar atļauties bieži pamest Prizdi), tātad it kā Dāsna palīdzēšanas, pacifisma principu īstenotājs dzīvē, šis radījums tomēr ir ārkārtīgi bīstams. Protams, nav uzreiz jāiedomājas, ka tas ir asinskārs asszobu nezvērs. Nē, pilnīgi noteikti nē. Eņģelis nenēsā ieroci, lai arī tehniski ir ļoti izturīgs, "grūti nositams" kā saka tautā. Bet pacelt roku pret eņģeli nav prāta darbs, jo Dāsnam tas noteikti nepatiks... tāpēc tie ir jāpacieš kā zobu sāpes. Eņģeļi uzdodas par miera nesējiem un palīgiem, bet patiesībā vij vissarežģītākās intrigas, kas var novest līdz asinscīņai ne tikai divus nenovīdīgus kaimiņus, bet pat veselus ciemus. Uzreiz gan jāpiebilst, ka šie radījumi rīkojas tā ne jau savas ļaunās dabas dēļ, jo vairāk, tie nebūt nav ļauni. Tiem ir tikai ļoti, ļoti netradicionāla uztvere un problēmu risināšanas metodes. Patiesībā tie vēlās mieru pasaulē un dara visu (burtiski visu) iedomājamo, lai to sasniegtu. Kāds izskatās? Ej nu sazin.

Vidēji parastam ceļotājam jāuzmanās no radībām, kas sniedz padomus un jācenšās palikt pie sava viedokļa.


laughing.gif

labi labi - saprotu ka ar savu esiibu esmu to izpelniijusies smile.gif

vai kaadam gadiijumaa nav kaadas idejas kaa uztaisiit spaarnus?

bet vispaar labs... juutos pagodinaata grin.gif
Kamazs
Spūki
Tas būtībā ir viens no garu vai spoku veidiem. Iespējams, visnepatīkamākais. Spūki ir karotāju gari, kuriem nav miera, bet, kuri atšķirībā no gariem, spokiem nevis runāsies, bet drīzāk vicinās gauži materiālu zobinu. Tie izskatās uz mata kā dzīvie īpatņi, tikai vietumis redzamas gaišas auduma, kā līķauta plēksnes un tiem mēdz būt nedabiski bālas sejas, āda. Visbiežāk tos var satikt tīrelī vai purvā, tie ir piesaistīti vienai konkrētai vietai un tās robežas nepamet, taču šajās robežās tie ir praktiski neuzveicami - nogalināti, tie "atdzīvojas" gandrīz uz reiz, jau pēc dažām sekundēm. Nav ieteicams tos aplaupīt, jo pēc parunas spūka zobins nes nelaimi.

Vidēji parastam ceļotājam sastopot spūku būtu jādara pēc iespējas ātrāk tas, kas šeit darāms un jāņem kājas pār pleciem.
AxelBladd
Pie spuuku ipashibam varetu ari pieskaitit gaudoshanu rolleyes_a.gif
Niamh
O, jā - par klaujas saucienu pierakstīt jamo ''Zaa-aaajee-baaa'' laughing.gif
Torins Ozolvairogs
Tiem vecīšiem gan labi viņi tik sēž un sēž Zzzzzz........ Ui kur es paliku? blush.gif
Vispār ja iespēja būs es piedalīšos. grin.gif
..::Kael::..
Perfekti ir tas, ka shaadi mosntrinji pastaav, jo tas speelei piedot daudz interesantaaku un savdabiigaaku nokraasu! Tachu runaajot atklaati, vai tad nebuus taa, ka sho radiijumu buus vairaak nekaa parasto wondereru, oder Kamazs tikai dazziem un labi paziistamiem cilveekiem llaus par shaadaam buutneem klluut? huh.gif
Kamazs
Jā, norādītie radījumi patiesībā visi kā viens ir jau vai nu kādā TN spēlē vai filmā parādījušies, tāpēc te arī iekļauti, lai būtu ~ skaidrība kas ir kas.

TN:C spēlētāji būs tikai vai nu ziemeļnieki vai troļļi, taču zināmos apstākļos (kad izpatika ir diezgan zemu) viņiem var tikt piešķirta viena no šīm pārdabisko būtņu lomām (līdz ar kādu kvestu pārējiem spēlētājiem). Tiesa, šajā momentā spēlētājs kļūst par NPC un viņš nevar rīkoties savā tēlā kā vien iegribas - tie, kas piedalījās TNL kā NPC aptuveni sapratīs. Tāpat arī nomirstot, spēlētājs kļūs par spoku. Tā kā spoki un spūki izskatās uz mata līdzīgi, nevienam dzīvajam neiesaku tuvoties mirušajam, jo var gadīties, ka tas ir nevis miermīlīgais, balamutīgais spoks, bet gan asinskārais spūks - NPC - kurš atdzimst dažas sekundes pēc tam, kad nogalināts. TN3 varēja kļūt par grozgalvi, bet domāju, ka TN:C tas vairs nebūs iespējams.

TN:L PC var būt tikai ziemeļnieki, bet NPC - praktiski jebkura radība no TN pasaules.

TN:L2 varētu notikt kaut kad..kaut kad pēc Latkona, dažiem eksāmeniem, nedaudz mierīgākā laikā. Bet vispār teorētiski pirms jūlija vai arī tad jūlija sākumā. Nu tie tādi aptuveni minējumi.
Kamazs
Jauns radījums


Kara čieplis
Vispār patiesībā kara čieplis un vienkārši čieplis bioloģiski ir tās pašas būtnes. Taču! Taču kara čiepļi ir tikuši pie kaut kādām bruņām un līdz ar to viņu hitpointu skaits ir kļuvis lielāks, tas ir, viņi kļūst izturīgāki (pēc čiepļu mērauklām) un tamdēļ vispār var mesties cīņā ar kādu pretinieku. Plus - tā kā viņiem ir vismaz divi hitpointi tagad, viņi var arī runāt! (un tas nav uz labu, protams) Ieguvuši šo neticamo bonusu, viņi kļūst arī pašpārliecinātāki un draud ikvienam, kuram nav žēl. Vēl viņi uzskata, ka ir spēcīgākā (un pārākā, kā parasti) rase, vienīgie no kā tie baidās esot grozgalvji. Protams, tā gluži tas nav, jo kara čiepļi bieži vien laiž ļekas vaļā arī ieraugot tikai kādu nožēlojamu zemnieku, bet pabēguši malā drosmīgi atsāk lielīties.
Neskatoties uz to visu, tomēr, kara čieplis ir diezgan izmanīgs karotājs, lai arī ne tik izturīgs kā cilvēks.
Nejaušam ceļotājam nejauši satiekot kara čiepli īpašas briesmas nedraud, ja vien nezināmu iemeslu dēļ abu sugas neatrodas karastāvoklī. Čieplis labprāt aprunāsies ar nekaitīgu ceļinieku un nemaz nemēģinās to aplaupīt (jo liekā hitpointa dēļ ir kļuvis ļoti lepns). Kara čiepļi šad un tad piebiedrojas varoņu pārtijiem, taču lielāku briesmu brīdī parasti aizbēg, ja vien nav jau novedusi līdz ārprātam visus pārējos komandas biedrus ar savu nemitīgo pāspārliecināto, saraustīto un ātro runāšanu. Sakaitināts kara čieplis ir vidēji bīstams.

Lūk viens piemērs -
subito
Paga, paga. Man rādās, ka kara čieplis tomēr ir gan tikpat izturīgs, cik parasts bezbruņu cilvēks. Vai varbūt es kaut ko jaucu?

Lai nu kā, ir jauki, ka TN pasaules radījumu sortiments paplašinās.



P.S Aplūkojot šo kara čiepļa attēlu, radās interesanta doma, ka būtu forši, ja tiktu ražoti ķēžu bruņubikini. laughing.gif
Dinaer
pag - uz keezu bikini es njau sen gaidu grin.gif

bet juutu liidzi tam nabadzinjam kursh buus karachieplis, jo damaaju ka vasaraa vazaaties apkaart pa brikshniem chainmeilaa un basaam kaajaam, nav tas gudraakais ko vareetu dariit smile.gif
Farliner
Zanete - ja ir kāds gatavs maksāt, tad var jau uztaisīt arī ķēžu bikini - sanāks krietni lētāk nekā pilns bruņukrekls smile.gif
Dagalur
Izklasuaas interesanti grin.gif

nilki varbuut ir teikti kaa briesmiigaakie, bet tomer tie seenjotaaji... brrr.....

bet teishaam shitie visi zveeri un nezveeri buus arii TN:C ?
tad jau NPC pieljauju ka varetu buut arii daudz variaak kaa pashu speeleetaaju un ka pashas frakcijas varetu nebuut tik bagaaiigi paarstaaveetas.. bet varbuut es ar ljuudos, jo neizu cik cilvekeu ir domajushi piedaliities.....
Kamazs
CITĀTS
bet teishaam shitie visi zveeri un nezveeri buus arii TN:C ?

Diez vai. Šeit ir apkopoti visi TN radījumi, par kuriem ir kaut kas dzirdēts, redzēts TN spēlēs, filmās, bet tas pilnīgi noteikti nenozīmē, ka viņi visi būs TN:C.

Un parastam TNC spēlētājam tik un tā pieejamas tikai divas rases - ziemeļnieki vai troļļi.
Andza
Man ir jautājiens. Tad troļļiem būs tas stulbais un čīterīgais +1 hits, vai arī nebūs? Mana attieksme vienkārši jau redzama, un dažos saitos, (vismaz otaku) tiek jau sludināts, ka jamiem tas ir. Baba-Yga protjiv!
aivvv/troll dream walker
buus silent.gif
Kamazs
Trollis-netīrā seja dabū +1.
subito
un ziemeļnieks-smirdīgā paduse?
Kamazs
pa seju no troļļa-netīrās sejas +1.

Nē, nopietni, ziemeļniekiem nekādu bonusu nav. Gribi bonusu? Ej pie troļļiem un smērē seju. TN nav par balansu.
Šī ir pamatsatura "Lo-Fi" versija. Lai skatītu pilno versiju ar papildinformāciju, formatējumu un attēliem, lūdzu, klikšķini šeit.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.