Palīdzība - Meklēt - Biedri - Kalendārs
Pilnā versija: !R! LIMC 2: Amnēzija Savrupmājā.
Kurbijkurne forums > Foruma spēles > Spēles
Nimue
-------------
Šajā pavedienā varat uzdot jautājumus par noteikumiem. Tā kā tie tika sastādīti tiko - iespējams, kaut kas vēl ir jāpaskaidro sīkā - tādēļ droši prasiet, ja kaut ko nesaprotat. Kas attiecas uz karti - varbūt vēlāk būs labāka. Ja kāds var uzzīmēt citu, ērtāku karti ar tāpat savienotām telpām - droši. Zinu, ka šis nav ērtākais variants - bet svarīga jau ir tikai ideja - svarīgi kura telpa ar kuru savienota, nevis kur kura atrodas.

Papildinājums noteikumos: Sadaļā "Minējumu sekas" pievienots viens teikums 2. punktam, pievienots 3. punkts.

Šajā pavedienā varat arī pieteikties uz pirmo spēli. (max 6 spēlētāji) Rēķinieties, lai vismaz vienreiz dienā spētu iesūtīt rakstu.

Lai spēlētu: obligāti jāizlasa noteikumi, pretējā gadījumā būs grūti saprast, kas vispār notiek. Īpaši cerēt, ka sapratīsies spēlēšanas gaitā, tad ja nebūsies lasījuši, nevajag. Savukārt, ja izlasot paliek neskaidrs kaut kas nenozīmīgs - vai nu prasiet - paskaidrosim, vai arī gaidiet spēli - ja visu citu zināsiet, tad tos sīkumus sapratīsiet, tāpat arī spēles gaitā mēģināsim pateikt priekšā, kas ir jādara. Svarīgi, lai jūs saprastu princibu, kā spēle notiek, un aptuveni stādītos priekšā, kas no jums tiks gaidīts.

Spēli vadīs Case.


---------------
...Kas tas ir?...
Foruma spēle, tās uzdevums: rekonstruēt notikumu norisi, noskaidrojot, kurš, kā un kur nogalināja šerifa palīgu, izmantojot informāciju, kuru sniedz spēles vadītājs, un kuru izsecināt no pārējo spēlētāju atbildēm.

Kopīgs ar iepriekšējo LIMC: atkal jāatrod vainīgais slepkavībā (šoreiz - slepkavība viena, bet versijas par tās norisi daudz).

Spēles norise atšķiras no iepriekšējā LIMC - šeit var iztikt ar mazāk spēlētājiem., visi spēlētāji (ja spēlē godīgi) spēlē visu spēles laiku. Domājams, spēle būs mazdrusciņ mazāk vardarbīga, pie tam - vardarbība netiks vērsta pret pašu spēlētāju tēliem. spēlētājiem nepieciešams iekļauties R reitingā, nevis PG13 - īsi sakot - vardarbība var būt, bet neaizraujieties ar pārāk detalizētu aprakstu.
(eyedam deva atļauju LIMC spēlēšanai, ja tā atbildīs R reitingam. Attiecībā uz iepriekšējo LIMC - ir diskutējams, vai visi apraksti atbilda pat šai R kategorijai)
------------------------------------------------
...Apstākļi...

Šerifa palīgs , Maniaks, Vampīrs, Vilkacis, Ārsts, Nekromants un Vecmāmiņa pavadīja nakti Ciematiņa Vecajā Savrupmājā.
No rīta viņus pamodināja Ciematiņa Šerifs, ļoti sarūgtināts par to, ka viņa palīgs ir nogalināts.
Kā izrādījās, kādas, šķiet, maģiskas iedarbības dēļ neviens no 6 aizdomās turamajiem neko daudz no iepriekšējās nakts neatcerējās - bija skaidrs, ka pat slepkava neatceras ko, kur un kā ir pastrādājis.
Paziņojis, ka Ciematiņam šādi garīgi traucēti radījumi nav vajadzīgi, Šerifs aizslēdza Savrupmāju, painformējot, ka ir izsaucis Nacionālo Gvardi, kas drīz ieradīsies un nolīdzinās Savrupmāju kopā ar tās iemītniekiem.
Aizdomās turamajiem tika piedāvāta viena iespēja izglābties: Ja kādam no viņiem izdosies atrisināt slepkavību - noskaidrojot kas, kur un kā nogalināja Šerifa Palīgu, tad šī persona būs pierādījusi savu derīgumu sabiedrībai. Lai kas šī persona būtu, un pat tad, ja tieši viņš bija Šerifa Palīga slepkava - viņam pienāksies vienīgā brīvbiļete ārā no nolemtās Savrupmājas. Brīvbiļete pilnīgi noteikti pienākas tikai vienam, vai arī vispār nevienam no Aizdomās Turamajiem - iespēja, ka izkļūs vairāki, netiek pieļauta.

...Norises Sastāvdaļas...
----------------------
6 tēli:
1) Maniaks (Goldberry. Noteikumi atprasīti)
2) Vampīrs (Forte- tiek gaidīts noteikumu zināšanas apstiprinājums)
3) Vilkacis (Calipso. Noteikumi atprasīti.)
4) Ārsts (NorthWatch. Noteikumi atprasīti)
5) Nekromants (Nimue. Noteikumi atprasīti)
6) Vecmāmiņa (saule pazare. Noteikumi atprasīti)


6 "ieroči"
Zemenītes
Žurka
Lapsu pāris un spīdošs ponijs
Grāmata
Nazis
Cilpa

9 telpas:

(1. stāvs):
Viesistaba
Guļamistaba
Pirts
Ēdamzāle
Virtuve
Gaitenis

Lielās kāpnes

(2. stāvs)
Laboratorija
Observatorija

Nonākšana no vienas telpas citā notiek par durvīm vai trepēm (no guļamistabas uz observatoriju vai no virtuves uz laboratoriju).

Izņēmums - Lielās kāpnes 1. un 2. stāvā tiek uzskatītas par vienu un to pašu telpu. Tās ir tik lielas, ka slepkavība var notikt arī tur - gājiens tiek iztērēts, lai nonāktu uz Lielajām Kāpnēm, vai arī izkļūtu no tām - pa durvīm, nevis pa trepēm, kas ir kāpņu sastāvdaļa.

No kā kur var nonākt:
No viesistabas: pirtī, guļamistabā, ēdamzālē, gaitenī.
No pirts: guļamistabā un viesistabā.
No ēdamzāles: viesistabā, gaitenī, virtuvē
No gaiteņa: viesistabā, guļamistabā, uz lielajām kāpnēm
No guļamistabas: viesistabā, pirtī, observatorijā
No virtuves: ēdamzālē, gaitenī, laboratorijā
No lielajām kāpnēm: gaitenī, laboratorijā, observatorijā
No observatorijas: guļamistabā, laboratorijā, uz lielajām kāpnēm
No laboratorijas: virtuvē, observatorijā, uz lielajām kāpnēm.



...Noteikumi...
-----------------

*Piesakoties katrs spēlētājs pats izvēlas, kuru tēlu spēlēt. (Katru tēlu spēlē viens spēlētājs)

*Minimālais spēlētāju skaits: 3. Maksimālais spēlētāju skaits :6.

*Pēc pieteikšanās beigāmi, spēles vadītājs jums nosūtīs Privāto Ziņu, kurā minēts, ko atceras Jūsu tēls. Pēc visu PZ izsūtīšanas tiek pasludināts spēles sākums.

*Katrs no tēliem atceras ziņas, kas norāda - kurš noteikti nenogalināja Šerifa Palīgu, ar ko noteikti nenogalināja šerifa palīgu, kur šī slepkavība pilnīgi noteikti nenotika.
Katrs tēls atceras vismaz vienu ziņu no katras kategorijas. Katrs tēls tēls atceras vismaz 3 lietas, kas nenotika (piemēram - slepkavība nenotika pirtī un guļamistabā, to neveica vampīrs). Ja spēlētāju mazāk, daži atceras vairāk - kā nu kuram paveicas.
Jūs atceraties tikai ziņas par to kas NENOTIKA Izmantojot to, ko jūsu tēls atceras un to, ko secinat no pārējo atbildēm, jūs centīsieties noskaidrot visu, kas nenotika, lai paliktu pāri tikai 1 istaba, 1 aizdomās turamais un 1 ierocis - kas arī būs pareizā atbilde.

*Spēles sākumā katrs no spēlētājiem jau atrodas kādā Spēles Vadītāja noteiktā telpā. No šīs telpas citā nonāk vai nu veicot gājienu, vai, ja cits tēls izsauc jūsu tēlu uz citu telpu.


*Spēlētāji izdara gājienus iepriekš norādītajā tēlu secībā.

*Gājiens:
**Došanās uz vienu no pieejamajām telpām (ņemiet vērā no kurām telpām uz kurām iespējams nonākt)
**Minējuma izteikšana. Minējums ir jūsuprāt iespējamais slepkavības apraksts (stāstiņa formā, vismaz dažos teikumos), kurš satur visus trīs elementus:

1)telpa, kurā tiko nonācāt
2)Kāds no sešiem tēliem (Tas drīkst būt spēlētāja paša tēls. Tas drīkst būt cita spēlētāja tēls. Tas drīkst būt tēls, kuru neviens nespēlē (ja ir mazāk par 6 spēlētājiem) Īsi sakot - tas varbūt pilnīgi jebkurš no 6 tēliem, pat tad, ja spēlē tikai 3 spēlētāji.
3)Viens no ieročiem

šos elementus izceliet ar sarkanu krāsu

Ļaujiet vaļu fantāzijai, lai izdomātu, tieši kā varēja notikt, piemēram, vecmāmiņas veikta slepkavība pirtī, izmantojot lapsu pāri un spīdošu poniju.

Svarīgi: Tēls, kurš izteikts minējumā, uzreiz ierodas šajā telpā, neatkarīgi no tā, kur atradies pirms tam.

Svarīgi: Minējumus var izteikt tikai saistībā ar istabu, uz kuru šajā gājienā pārvietojies.

Svarīgi: Gājienā došanās uz citu telpu vienmēr notiek no tās, kurā jūsu tēls atrodas konkrētajā brīdī. Ja pirms jūsu gājiena, visi pārējie tēli jūsējo izvazāja pa visu māju - tad jūs uz citu telpu dodaties no tās, kurā nonācāt pašā pēdējajā.


Uz minējumiem visi spēlētāji atbild savu tēlu secībā sākot ar nākamo aiz minētāja (pēc Vecmāmiņas - Maniaks) - publiski, spēles pavedienā norādot "nezinu" (ja jūsu tēls neatcers informāciju, kas norāda uz kļūdu. Pārbaudiet spēles sākumā saņemto PZ no vadītāja.) vai "tu kļūdies" (ja jūsu tēls šādu informāciju atceras)

Atbildot "tu kļūdies" nepieciešams nosūtīt PZ jautājuma uzdevējam, pasakot, vai kļūdās par telpu, izdarītāju, vai ieroci. Šīs PZ kopija jānosūta spēles vadītājam
*Svarīgi: Arī, ja jūsu tēls atceras vairākas ziņas, kas sakrīt ar kāda spēlētāja minējumu, jums jāatklāj tikai viena no tām.
"atceras" tikai to informāciju, ko uzzinājāt spēles sākumā. Tas, ko jūs izsecinat no spēlētāju atbildēm ir jūsu darīšana, citiem to teikt nedrīkst.
------------------------------------
(piemēram - Jūs esat Maniaks. Jūsu minējumā tika nosaukti "Vampīrs", "Viesistaba" un "Zemenītes".

Ārsts atceras, ka slepkavību neveica vampīrs, un tā nenotika viesistabā. Vecmāmiņa atceras, ka slepkavība netika veikta ar zemenīšu palīdzību. Šajā brīdī Vampīrs nonāk viesistabā, neatkarīgi no tā, kur bijis pirms tam.

Atbildes uz jūsu minējumu būs:

Vampīrs: Nezinu
Vilkacis: Nezinu
Ārsts: tu kļūdies. Pēc tam Ārsts Privāti jums nosūtīs - jūs kļūdījāties, vampīrs nav vainīgs. (jāatkāj tikai viens no fragmentiem, kuru jūs atceraties - pat, ja minējuma 2 vai visi 3 elementi sakrīt ar jūsu atmiņām par nenotikušo)

Nekromants un Vecmāmiņa neteiks neko, jo ārsts jau norādīja, ka Maniaks ir par kaut ko kļūdījies)

----------------------------------------

Minējuma sekas
Ir tikai trīs varianti:

1)Kāds no spēlētājiem atcerējās informāciju, kas liecina par jūsu kļūdu. Gājiens nākamajam spēlētājam.

2)Neviens no spēlētājiem neatceras informāciju, kas liecinātu, ka jūsu pieņēmums ir nepareizs. Arī jūsu tēls šādu informāciju neatceras. -Apsveicam, jūs esat uzvarējis, pierādījis savu atjautību un ieguvis vienīgo vietu glābšanas laivā - pat, ja jūs nogalinājāt šerifu.

3) Neviens no pārējiem tēliem neatceras informāciju, kas liecinātu, ka jūsu pieņēmums ir nepareizs, taču jūs ļoti labi zinat, ka jūsu tēls zin vismaz kaut ko, kas jūsu minējumā ir nepareizs. (drīkst izteikt arī šādus minējumus, ja ir vēlēšanās). Šādā gadījumā, pēc visu pārējo spēlētāju atbildēm "nezinu" jūs pats paziņojat "Bet es zinu, ka kļūdījos". [/u]Nevienam nekādu PZ sūtīt nav nepieciešams.
(Ja jūs šādu paziņojumu publiskajā pavedienā neizteiksiet pats, to jūsu vietā izdarīs spēles vadītājs - tāpat, kā tad, ja kāds no spēlētājiem nesniedz atbildi uz minējumu)


----------------------------------
Ja spēle iesprūst spēlētāja neaktivitātes dēļ?
Nav atbildes uz minējumu

Ja ir pagājusi vairāk kā stunda no pēdējā minējuma un ir pienācis vismaz 21:00, spēles vadītājs pavedienā nopublicēs publisko informāciju.

Attiecībā uz privāto informāciju - atkarībā no apstākļiem - vai nu nedaudz pagaidīs, līdz šo informāciju izsūta konkrētais spēlētājs, vai pats izvēlēsies informāciju ko sūtīt, un nosūtīs to gan jautājuma uzdevējam, gan tam, kuram bija jāatbild.

Ja spēles ritms to prasa un/vai ir vienošānās ar spēlētāju, spēles vadītājs var atbildēt uz minējumiem kāda vai dažu spēlētāju vietā arī daudz ātrāk - ja ir pārliecība, ka spēlētājs/i pamanīs, kurā telpā atrodas, kad pienāks viņu gājiens.

Minējums netiek izteikts
Ja diennakts laikā gājiens netiek izdarīts, tad gājiens nākamajam spēlētājam. Tiek pieņemts, ka gājiens ir izlaists - iet varēs, kad pienāks kārta nākamreiz.

Nekā citādi gājienu garums nav ierobežots. Tikko kāds ir atbildējis "tu kļūdies" (un nosūtījis PZ), kārta nākamajam spēlētājam.


-------------------------------------------
Šis tas, kam, kā noskaidrojās noteikumu pārbaudes procesā, jāpievērš papildus uzmanība

1) PZ (kas satur informāciju par vienu no kļūdām, ko pielaida minējuma izteicējs) kopija jānosūta arī spēles vadītājam. Pirmajā spēlē - Case

2)Pirms publiski dodiet atbildi uz minējumu - sagaidiet savu kārtu. Pat, ja zinat, ka neviens pirms jums neko citu, kā "nezinu" pateikt nevar.

3) "Gājiens"- ir tad, kad pienākusi jūsu tēla kārta. Tātad -tas nav gājiens, ja jūsu tēlu kāds cits tēls ir izsaucis uz jaunu telpu. (nemainās gājienu secība, mainās tikai tas, no kādas telpas sākat iet). Arī - atbilde "tu kļūdies" nav gājiens. Gājiens ir tad, kad jū s izsakat minējumu.

4) Minējumu nevar izteikt saistībā ar telpu, kurā jūs sākat savu gājienu. Jums jāizvēlas uz kuru citu (ar šo tieši savienotu) telpu jūs dodaties, un minējums jāizsakat saistībā ar šo jauno telpu.

5) Uz jaunu telpu jums jāiet gan tad, ja jūs atceraties, ka neizdarījāt slepkavību, gan tad, ja jūs to neatceraties. Pietiek ar to, ka kāds spēlētājs minējumā izteicis jūsu vārdu... Atkārtoju - šī pārvietošanās nav gājiens

6) Ja gājiena sākumā atrodaties pirtī, tad jautājumu varat uzdot tikai par guļamistabu vai viesistabu -vienlaicīgi pats pārvietojoties uz šo telpu, kā arī pārvietojot uz nosaukto telpu (no jebkuras citas telpas) to, kuru nosaucat par iespējamo vainīgo (ja tas nav jūsu tēls).

7) Ja kāds no spēlētājiem uz konkrēto minējumu ir atbildējis "kļūda" vēl PIRMS jums, jums nekas nav jāsaka. Jāsaka "kļūda" tikai, ja visi pārējie pirms jums (ja tādiem pēc spēlētāju secības vajadzēja būt) atbildējuši "nezinu".
Northwatch
mmm....
njaa...
sarezzggiiti, bet domaajams ka speeles laikaa uz konsultaaciju cereet varees. smile.gif
Piesakos uz aarstu smile.gif
Sol Invictus
Man laikam radās aptuvena apjausma, kas jādara (es vismaz ceru blush.gif ).
Piesakos uz vecmāmiņu
Calipso
Piesakos! Nemaz nevareeju to neizdariit!
Un es atļaušos pieteikties uz Vilkača lomu!
Forte
es ņemu vampīru ^^
Nimue
Papildināti noteikumi:

Sadaļā "minējumu sekas" pievienots 3. punkts, un mazliet pie 2. punkta.


Noteikumu joprojām izstrādes stadijā - vienkārši uzreiz šāda situācija neienāca prātā.

Jau iepriekš atvainojos par sagādātajām neērtībām, bet nesolu, ka šie labojumi ir pēdējie (kaut gan - neko būtisko noteikumos nemainīsim, tikai sīkas detaļas)
Goldberry
Es lmiljuprat piesakos uz maniaka amaatu
shkjiet tas ir vienigiai kas palisici miliiigi briivs.
Nimue
Iespējams pieteikties uz tām spēlētāju vietām, par kurām ir atzīme "tiek gaidīts noteikumu zināšanas apstiprinājums". Ja pieteikusies persona neatsūtīs atbildi (vai arī atsūtīs ļoti paviršu atbildi, kas liecinās, ka ar noteikumu izpratni ir pārāk lielas problēmas, lai spētu piedalīties pirmajā sesijā), tad varēsiet spēlēt viņa vietā (protams, izpildot tos pašus nosacījumus, ko pārējie spēlētāji)


Principā - pastāv arī iespēja spēles vidū aizvietot spēlētāju, kam apnīk spēlēt/kas kādu iemeslu dēļ nespēj turpināt piedalīšanos - pārņemot viņa "atmiņu" informāciju, kā arī saņemot visas šim spēlētājam spēlē sūtītās PZ, kuru kopijām ir jābūt pie spēles vadītāja.
Case
Spēle iesākusies.
Pirmās spēles pavediens meklējams tur: http://www.kurbijkurne.lv/forums/index.php?showtopic=15631
Šī ir pamatsatura "Lo-Fi" versija. Lai skatītu pilno versiju ar papildinformāciju, formatējumu un attēliem, lūdzu, klikšķini šeit.
Invision Power Board © 2001-2021 Invision Power Services, Inc.