Kurbijkurne forums: Soli tuvāk fantāzijai

Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )

Closed TopicSākt jaunu pavedienu
> GM aivvv about LARP "Krēslas Hronikas", GM aivvv par BDLS "Krēslas Hronikas"
aivvv/troll drea...
iesūtīt 15.10.2012 23:34
Raksts #1

Pokemonu pavēlnieks

Grupa: Biedri
Pievienojās: 24.07.03
Kur: prefektu vannasistaba nodarbojoties ar...
Zilonītis Dambo 2012

Hello, Player. Do you know what i would like to do the most? PLAY THIS GAME!!!

No, I do not imagine this will be best game ever, or that I will like the weather and it will be all fun... I do know that I LOVE live action role playing as such. I know that when I do start to play I’m putting in all effort to make this role I have chosen to be everything for me. And I have iron will to have best experience I can make from game.

Enough with silly texts. What I really want is to give few tips for newcomers and remind some things to the ones who have played and are PRO’s.

What I suggest for the new player’s to concentrate on the character you have chosen. In the way the actors do that. If you are orc fighter then actually do try to imagine and act the way u would BE ORC. Make stereotypic imagine for your character and chose your actions from it. Next thing what is already a bit harder but still not so hard – try to imagine that fantasy world around you is real. That it is real tavern you are walking in. That next to you sits real high born dwarf woman and behind the bar stands splendid goblin but the brawl u will have with 789 years old elf. That really helps.

For all the COOL players who are coming I want to remind that one of very, very great things in the game are other players and people who do make game. The ones who YOU LIKE!!! There are so many ````ING SPLENDID PLAYERS!!! DO THE SHOW!!! Show them that you skills have not got rusty outplay them in every possible way and enjoy the process. Also remember there are many new players, maybe in front of you stand some new favorite player of yours, give him chance. OR DO NOT! Show him that you are GOD not by the name you have created before but cos there is no way to question your outstanding playing.

And for the end remember that 20 people out there who are making this game are just people. We still do not know how it will work out and we hope we will deliver you best we can. But what Game MASTERS create is just some part why people love LARP’s. PLAYERS CREATE THEM AWESOME! Do come to game with idea in your own head that this will be the best game ever cos of YOU. If YOU will play then YOUR decisions, actions and presence will make it great. None can break that for you.

Thank you for reading .
One damn good player - aivvv wink.gif

Sveiks, Spēlētāj. Vai tu zini ko es visvairāk vēlētos? SPĒLĒT ŠO SPĒLI!!!

Nē, es neiedomājos, ka šī būs labākā spēle kurā esmu piedalījies, vai ka tajā būs lieliski laikapstākļi un tā būs lieliska… Es zinu ka es MĪLU brīvdabas lomuspēles kā tādas. Es zinu, ka mirklī, kad es sāku spēlēt, es ielieku visu, ko spēju. Lai manis izvēlētā loma būtu lieliska. Un manī ir nepārspējama apņemšanās iegūt visu labāko ko spēju, no tās .

Pietiks muļķīga patosa. Tas ko es gribu pavēstīt ir daži ieteikumi jaunajiem spēlētājiem un daži atgādinājumi tiem kuri jau ir spēlējuši un ir kārtīgi PROFI.

Pirmais, ko gribu ieteikt jaunajiem spēlētājiem. Koncentrējieties savam izvēlētajam spēles tēlam. Tā kā to dara aktieri. Ja Jūs esat orku cīnītājs, tad cenšaties domāt un tēlot tā it kā tu BŪTU ORKS . Izveidojiet savā galvā stereotipisku tēlu un veiciet savas darbības balstoties no tā. Nākamā lieta, kas ir nedaudz grūtāka, bet nebūt ne grūta – centies iedomāties, ka fantāzijas pasaule tev apkārt ir maksimāli reāla. Ka tā ir reāla taverna kurā dodaties iekšā. Ka tev blakus sēž īsta augstdzimusi rūķu sieviete un aiz bāra letes ir neatkārtojams goblins. Bet elfs, ar kuru sakausieties, ir 789 gadus vecs. Tas tiešām palīdz.

KRUTAJIEM spēlētājiem, kuri gatavojas ierasties, es vēlos atgaināt ka viena, no ļoti lieliskajām lietām spēlēs ir spēlētāji un spēļu veidotāji. Tieši tie KURI JUMS PATĪK!!! Šeit ir tik daudz SASODĪTI LIELISKU SPĒLĒTĀJU!!! PARĀDIET LABĀKO, KO SPĒJAT!!! Parādiet ka Jūsu spēlētprasme nav ierūsējusi, apspēlējiet viņus visos iespējamos veidos un izbaudiet to. Tāpat arī atceraties, ka daudz ir jauno spēlētāju, iespējams Jūsu priekša stāv kāds no nākamajiem spēlētājiem, kuru dievināsiet. Dodiet viņiem iespēju. VAI ARĪ NEDODIET ! Parādiet viņiem, ka Jūs esat DIEVS, ne dēļ spēlēm ko esat aizvadījuši, bet gan tādēļ ka Jūsu sniegums ir tik nepārspējams, ka nav apspriežams.

Nobeigumam, atceraties ka 20 kuri veido spēli ir tikai cilvēki. Mēs joprojām nezinām kas mums sanāks , bet mēs centīsimies pasniegt labāko ko spēsim. Tomēr tas ko Spēles Veidotāji ir sagatavojuši ir tikai daļa no tā kādēļ cilvēki mīl BDLS. SPĒLETĀJI PADARA TAS ĢENIĀLAS! Ierodieties spēlē ar domu savā galvā, ka šī būs labāka spēle kāda jebkad ir bijusi tieši JŪSU DĒĻ. Jo tieši JŪSU lēmumi, darbības un klātbūtne padarīs šo spēli lielisku. Neviens Jums to nevarēs atņemt.

Paldies par lasīšanu .
Sasodīti labs spēlētājs – aivvv. wink.gif

ps. all info at facebook - http://www.facebook.com/events/27022448642...n_mall_activity

Šo rakstu rediģēja aivvv/troll dream walker: 15.10.2012 23:47
Go to the top of the page

+Citēt rakstu

Closed TopicSākt jaunu pavedienu
1 lietotāji/s lasa šo pavedienu (1 viesi un 0 anonīmie lietotāji)
0 biedri:

RSS Lo-Fi versija Pašlaik ir: 28.03.2024 11:58