Kurbijkurne forums: Soli tuvāk fantāzijai

Laipni lūdzam, viesi ( Pieteikties | Reģistrēties )

> harrypotterfanfiction aizveras
Aiva
iesūtīt 21.06.2021 11:06
Raksts #1

Šņācmēles tulks

Grupa: Daiļdarbu pārziņi
Pievienojās: 22.12.03
Gondoras sargs

Skumjas ziņas - https://harrypotterfanfiction.com/ , pēc vadības maiņas un trīs gadu varonīgām pūlēm noturēties finansiāli darbīgi, ir spiesti aizvērties. Labās ziņas ir, plānojas arhīvu pārcelt pilnībā uz Ao3, bet aizvērsies tas ātri. Pienācis gals vēl vienai ērai...

CITĀTS
Hi guys, This is Gwen.

​I took over this site when it shut down from lack of funds three years ago in the hope I could make it self-sufficient and kept all its stories online.

The horrible news is, I failed. I’ve tried writing courses, writing tools, a YouTube channel, fanfiction authors original book sales, even Patreon donations, and all of it in concert, and I still failed.

So HPFF is shutting down. :/ again :/. Probably permanently this time.

I’m so sorry, everybody.

The only good news is, I have all the stories archived so I should be able to transfer them to Archiveofourown.org to preserve them. Authors that want to opt out need to delete their stories before shutdown on June 30th at midnight.

Sign up below for updates on that and all my future books and creative projects.

​I’ll keep you all posted as the story transfer progresses. All my love to you all in this difficult time, Gwen
Go to the top of the page

+Citēt rakstu

Sākt jaunu pavedienu
Atbildes (1 - 1)
Hermaine
iesūtīt 22.06.2021 10:00
Raksts #2

Ataudzē kaulus pēc uzvaras kalambola mačā

Grupa: Biedri
Pievienojās: 06.04.07
Kur: Vakardienas trakumā

Jā, žēl. Manīju, ka nevarēju ievietot jauno nodaļu, kuru biju satulkojusi savam fanstātam - lapā vairs netiku iekšā.
Go to the top of the page

+Citēt rakstu

Atbildēt pavedienāSākt jaunu pavedienu
1 lietotāji/s lasa šo pavedienu (1 viesi un 0 anonīmie lietotāji)
0 biedri:

RSS Lo-Fi versija Pašlaik ir: 19.04.2024 23:19