Pavediena drukājamā versija

Klikšķini šeit, lai skatītu šo pavedienu sākotnējā formātā.

Kurbijkurne forums _ Ārpustēla diskusiju arhīvs _ Asinsbalss — ATD

Iesūtīja: Ungaarijas ragaste ; laiks: 14.04.2008 02:33

Spēles vadītāju duets — Ungārijas Ragaste & Mattiass — piedāvā lomu spēli

ASINSBALSS

______________________ PROLOGS ______________________


Rīga,
2008. gada jūlijs


Rit ikdienas dzīve, valdība, kā parasti, dzīvo cepuri kuldama, parastie iedzīvotāji, kuri nevar atļauties visu laiku sēdēt mājās pie ventilatoriem, pastiprināti patērē saldējumu, dzērienus un citus tamlīdzīgus dzesētājus. Dabas resursi, kā parasti, tiek intensīvi ekspluatēti, magnāti un korporācijas tikpat parastā veidā sapņo par monopolu, zinātnieki patvērušies laboratorijās ar nemainīgu gaisa temperatūru un turpina izstrādāt savus projektus. Vārdu sakot, mūsdienas to visparastākajā atbaidošajā veidolā… Tomēr tuvojas brīdis, kad nekas nekad vairs nebūs tāds, kā agrāk.


— Spēles noteikumi —

Spēles noteikumi, kuros aprakstītas spēles vadītāju un spēlētāju tiesības un pienākumi, var atšķirties no foruma lomu spēļu noteikumiem. Tādos gadījumos saistoši ir šeit rakstītie noteikumi. Pārējos gadījumos, ja spēles vadītāji vai sadaļas moderatori nav norādījuši citādāk, jāievēro foruma lomu spēļu noteikumos rakstītais.

Zemāk esošie noteikumi nav domāti, lai ierobežotu, bet gan lai ieviestu skaidrību un zināmu spēles disciplīnu. Mēs ceram, ka tie jūs neatbaidīs, jo tie tika radīti tādēļ, lai visiem spēlēšanu padarītu patīkamāku (haoss dažās citās foruma lomu spēlēs mūs pārliecināja par šādu nepieciešamību).

1. Spēles vadītāji
  1. Pašreizējiem spēles vadītājiem ir visas tiesības uz lomu spēli Asinsbalss, tai skaitā rīkoties ar to, kā uzskatīs par nepieciešamu (publicēt, izbeigt un slēgt, utt.), vajadzības gadījumā sarunājot ar spēlētājiem un/vai foruma sadaļas modiem.
  2. Kaujas (gan parastās, gan burvju) tiesā spēles vadītāji. Ja viņi saka, ka kaut kas nav iespējams, tātad nav. Kaujas laikā burvestības iedarbību apraksta spēlētājs tā, lai citiem tas būtu saprotams. Pasaulē pastāvošās burvestības un personāžam pieejamo burvestību skaits (un to iedarbība) tiek noteikti, saskaņojot starp spēles vadītājiem un spēlētāju viņa tēla veidošanos un attīstību.
  3. Spēles vadītājiem (un tikai un vienīgi viņiem) ir tiesības lemt par to, vai spēlētāja tēls kādas darbības rezultātā nomirst. Šī jautājuma apspriešana notiek tikai pa PZ. Spēles vadītāji patur tiesības tēla vai spēlētāja neadekvātas darbības gadījumā likvidēt spēlētāja tēlu bez apspriešanās un pēc saviem ieskatiem.
    Gadījumā, ja personāžs kaujas (vai citu objektīvu apstākļu, kas nav paša muļķības radīti) iznākumā ir uz nāves robežas, spēlētājam kopā ar spēles vadītājiem ir jānolemj, vai varonim ir pienācis laiks beigt savas gaitas stāstā.
  4. Par tēla reakciju uzbrukuma (vai cita negaidīta atgadījuma) gadījumā var lemt lomu spēles vadītājs, kā aprakstīts lomu spēļu noteikumos, bet ne citi spēlētāji.
2. Spēlētāji
  1. Pirmais un galvenais — atspēlēt savu tēlu ticami, un tā, lai pašam un citiem būtu interesanti. Tas ir lomu spēles galvenais iemesls.
  2. Iesaistīt savu tēlu var, tikai iepriekš sarunājot un tēlu saskaņojot pa PZ ar spēles vadītājiem. Nesankcionētas pieteikšanās spēles vai ATD pavedienā gadījumā modiem tiks lūgts tēla aprakstu izdzēst un tas tiks ignorēts.
  3. Vispārzināmie tēli netiks pieņemti. Netiks pieņemti arī pasaulē neiederīgi vai jau bijuši tēli (ja viens ir zaudēts, otru tādu pašu klonu netaisīt).
  4. Lūdzu nepamest savus tēlus bez iepriekšēja brīdinājuma. Ja vēlaties izstāties, ziņojiet spēles vadītājiem. Ja radušies kādi iemesli, kuru dēļ spēlētājs uz laiku nevar iesūtīt rakstus un sekot līdzi spēlē notiekošajam, ziņojiet spēles vadītājiem.
    Ja tēls tiks pamests bez iepriekšēja brīdinājuma uz laiku, kas lielāks par divām nedēļām, spēlētājs savu tēlu var arī zaudēt. Spēles vadītāji patur pilnas tiesības rīkoties ar bez brīdinājuma novārtā atstātajiem tēliem, kā uzskatīs par vajadzīgu.
  5. Raksti tiek iesūtīti, ievērojot pareizrakstības likumus. Pārrakstīšanās nav nekas briesmīgs, bet rakstīšana bez pieturzīmēm, vai neadekvāti lietojot/nelietojot lielos burtus ne tik, un tā tagad ir modē vai tāds ir mans stils kā argumenti neder.
3. Spēle
Spēles satura kategorija: R ar visām no tā izrietošajām sekām. Tas nozīmē, ka pastāv tāda lieta kā vecuma ierobežojums (no 17 gadiem), bet pastāv arī zināma brīvība spēles aprakstu veidošanā. Pēc modu pieprasījuma mums ir jāzina, ka spēlētāji, kas piesakās spēlei, ir atbilstoša vecuma.

— Personāža apraksts —

Pacentieties pēc iespējas vispusīgāk pārdomāt savus personāžus. ATD pavedienā netiek iesūtīta visa šī informācija, bet gan tas, ko mēs norādīsim pēc tēla apstiprināšanas.
  1. Vārds, uzvārds
  2. Dzimums
  3. Rase Izcelsme (pilsonība, tautība)
  4. Dzimšanas diena (datums, mēnesis, gads)
  5. Dzimšanas vieta
  6. Izglītība
  7. Nodarbošanās
  8. Izskats (augums utt., attēlu var likt, bet tas neatceļ vajadzību pēc rakstiskā apraksta)
  9. Raksturs
  10. Dzīvesvieta
  11. Ģimenes stāvoklis
  12. Pagātnes apraksts
— Atļauja —

Piekrītu R kategorijas piešķiršanai, kvalitatīva LS sadaļas papildinājuma vārdā. Ievērot noteikumus, pieklējību un, galvenais, piešķirto R kategoriju, ja liksies, ka kāds rkasts ir nevietā "izskaistināts" ar vardarbību dzēsīšu bez žēlastības!

Arwen

Iesūtīja: Antaress ; laiks: 16.04.2008 09:04

Un tā man ir tas gods stādīt jums priekšā pirmo tēlu.

  1. Vārds, uzvārds: Ingrīda Rudzīte
  2. Dzimums: Female
  3. Rase Izcelsme (pilsonība, tautība): Latviete
  4. Nodarbošanās: Matemātika. Mācās doktorantūrā, strādā pie pāris projektiem, vada pirmkursniekiem praktiskos darbus matanalīzē.
  5. Izskats (augums utt., attēlu var likt, bet tas neatceļ vajadzību pēc rakstiskā apraksta): Attēla nebūs, jo man ir problēmas ar atbilstošu attēlu atrašanu. Vidēja auguma sieviete, 1.70 Dabīgi rudiem matiem, gaišu ādu un lērumu vasarraibumu. Ikdienā vienmēr ģērbjas zolīdās biksēs vai kostīmos, necieš svārkus.
  6. Raksturs Laipna un atsaucīga, bieži vien ļauj sev kāpt uz galvas, pat labi to apzinoties. Šobrīd kā apsēsta taisa augšā doktora darbu un interesējas bezmaz vai tikai par empīrisko lielākās ticamības funkciju, kernel smoothing un bootstraping.

Iesūtīja: Grēkmeistars ; laiks: 17.04.2008 09:38

  1. Vārds, uzvārds: Kristians Vētra
  2. Dzimums: vīrietis
  3. Izcelsme (pilsonība, tautība): latvietis
  4. Nodarbošanās: topošais students
  5. Izskats: Tumšbrīni, pusgari mati, gaiši pelēkas acis, asi vaibsti. Augumā vidēji garš, bet diezgan kalsns. Parasti cenšas izskatīties augstprātīgs un noslēpumains. Uzskata, ka ir piedzimis nepareizajā laikā, vienmēr ģērbjas samērā senlaicīgi, un…
  6. Raksturs: …un dievina senlaicīgus stāstus un priekšmetus, interesējas par filozofiju, kristiešu reliģiju, viduslaiku arhitektūru… Neprot izklaidēties, vai vienkārši necieš savu vienaudžu izklaidēšanās veidus. Diezgan sabiedrisks, bet ietur zināmu distanci ar cilvēkiem, kas acīmredzami atšķiras no viņa paša. Kristianam patīk izteikt dažādas piezīmes, pie sevis vai balsī, arī nevietā. Viņam ir augsti ideāli īstu draugu izvēlē, tāpēc viņam īpaši nav draugu. Viņš bieži runā par lietām, kuras nepārzina un viņam grūti atzīt kāda cita patiesību, ja viņam ir noteikta sava. Mazliet sapņotājs un politikas/varas nīdējs, necieš arī cilvēku vēlmi pēc sakārtotības, ikdienu un vienmuļību, nepamatotu agresivitāti. Reizēm ir īpaši vienaldzīgs. Gatavs izpalīdzēt vienmēr un visiem, jo vēlas būt vajadzīgs.

Iesūtīja: Elony ; laiks: 17.04.2008 20:34

Pievienoju anketu ar GM atļauju.

  1. Vārds, uzvārds: Aleksandrs Volkovs
  2. Dzimums: Vīrietis
  3. Izcelsme (pilsonība, tautība): Krievs, Latvijas pilsonība.
  4. Nodarbošanās: Strādā SAB — Satversmes aizsardzības birojā.
  5. Izskats: Izskatās pajauns saviem 38 gadiem. Garums 1,80 m. Miesas uzbūve ir spēcīga, lai gan ne iztiekti. Seja diezgan glīta, jo viņam veicās nopietni netraumēt degunu un zobus boksā. Tomēr ir lūzuma pēdas un citas rētas uz rokām un kājām. (http://img441.imageshack.us/img441/723/imageexqv8.png)
  6. Raksturs: Vēss un vērtējošs cilvēks, kuru grūti izturēt ilgi, lai arī parasti viņš ir pieklājīgs. Ja nedzer, tad neļaujas dusmām. Spēj labi iepazīt raksturus un dzelt sāpīgās vietās. Lai arī ir mērķtiecīgs un cītīgs, savu dzīvi ļāva vadīt straumei un to reizēm pārdzīvo. Ieslīdzis rutīnā un arī to reizem pārdzīvo. Augstu vērtē pienākumu.

Iesūtīja: Corvus ; laiks: 21.04.2008 09:40

  1. Vārds, uzvārds: Ivans Vorons
  2. Dzimums: vīrietis
  3. Izcelsme (pilsonība, tautība): krievs līdz kaulu smadzenēm
  4. Nodarbošanās: gadījuma darbi — izziņu dienests, celtniecība, dažādi projekti (apgūtā profesija ne visai saista)
  5. Izskats: augums — 192cm, svars 82kg, blonds, zilām acīm, asiem sejas vaibstiem, kas atgādina plēsonīgu putnu, deguns ir bijis lauzts, kas šo asociāciju tikai pastiprina. Parasti ģērbjas formāli, tumšās drēbēs, izskats ir gandrīz vai pedantiski kārtīgs. Visbiežāk nēsā vienkāršu, melnu uzvalku, melnu kreklu un pelēku zīda lakatu ap kaklu, melnas lakādas kurpes.
  6. Raksturs: piedzīvojumu meklētājs, nekad nevar atrasties kādā vietā ilgu laiku. Pedantisko kārtību Ivanam ieaudzināja vecāki. Parasti nopietns, ar nenosakāmu sejas izteiksmi, mazliet pat dusmīgu. Ciniķis, bet ne stagnāts. Patīk kritizēt, tomēr parasti šī kritika ir vietā. Runasveids ļoti pieklājīgs. Slepenībā pie sevis sapņo, ka kādu dienu kļūs bagāts, slavens un varens.

Iesūtīja: Arsuka ; laiks: 21.04.2008 14:24

  1. Vārds, uzvārds: Ulrika Hensen
  2. Dzimums: siev.
  3. Izcelsme: Pilsonība – Somijas; tautība – somiete
  4. Nodarbošanās: studente, darbs uz nepilnu slodzi kā žurnālistei
  5. Izskats: Garums – 1,63 m; Matu krāsa, garums – blonda, līdz lāpstiņām; Acu krāsa – tumši brūna; Ķermeņa uzbūve – proporcionāla garumam, diezgan smalka.


    Ulrika Hensen

    Skatoties no malas visai simpātiska, bet vienkārša meitene. Nemīl lietot uzkrītošu kosmētiku vai vispār krāsoties, sejas krāsa ir svaiga un dabiski bāla, kā jau somiem. Pāris reizes mēnesi mēdz apmeklēt sporta zāli, sevišķi ziemas mēnešos, bet tas ir vairāk izklaides pēc. Sportiska, bet ne atlētiska. Vajadzības gadījumā var noskriet vairākus kilometrus, bet ne no brīva prāta.
    Mācoties un lekciju laikā nēsā brilles smalkā zelta ietvarā. Redze gan pati par sevi ir laba, bet ilgo nodarbību, kā arī datora dēļ, acis ātri nogurst un sāk sāpēt galva, tāpēc viņa arī iegādājās brilles.
    Nekādu īpašu, ārēji redzamu, pazīmju nav, bet kādās brīvdienās, kas tika pavadītas Amsterdamā, viņa pamodās ar trijiem tetovējumiem – ķeltu krustu uz kakla (skausta), uz gurna (kreisajā pusē) pieci punktiņi (no abām pusēm mazāki un pa vidu lielāks), kā arī vārds „sinä” („tu”) labās rokas iekšpusē, tuvāk elkoņa locītavai.
  6. Raksturs: kā jau kuram katram jaunietim. Savā reizē ir nopietna, savā reizē nē. Apveltīta ar augstu atbildības sajūtu, tāpēc ļoti nopietni attiecās pret studijām, kā arī nelielo darbu. Draugiem ir uzticīga tikmēr, kamēr tādi ir viņi. Viegli prot iepatikties cilvēkiem – viņa ar katru komunicē tieši tā, kā šim cilvēkam patīk vislabāk, ļaujot justies ērti. Tas gan viņu neattur no tiešiem vārdiem, reizumis sagraujot kādu pārliecību, jo kas attiecās uz patiesību, tad to viņai patīk teikt brīžos, kad tas ir izdevīgi. Un kurš gan nemelo!
    Par spīti aktīvai sabiedriskajai dzīvei, augsti vērtē klusumu un vientulību. Reizēm sanāk ātri sadusmoties, bet tikpat ātri ir iespējams dusmas arī aizmirst. Viņa vispār ir garastāvokļa cilvēks.

Iesūtīja: Massacre ; laiks: 30.04.2008 15:50

  1. Vārds, uzvārds Tatjana Gulbe
  2. Dzimums Sieviete
  3. Rase Izcelsme vecāki krievu tautības, kuri pārvācās uz Latviju PSRS laikā. Tatjana pēc pilsonības latviete.
  4. Nodarbošanās Latvijas diplomātes vietniece Krievijā un AAE diplomāta tulks Latvijā.
  5. Izskats 177 cm gara, tumšbrūniem matiem, garumā pāri lāpstiņām, izteiktām auguma formām, tumšām, zaļām acīm.


    Tatjana Gulbe
  6. Raksturs Sabiedrībā spēj būt jebkas. Sākot no dzirkstošas, ideju pilnas mākslinieces, beidzot ar nopietnu biznesa haizivi. Mājās un ikdienā ir vienkārša, mīļa, dažreiz pat noslēgta un nerunīga, bez īpašām kaprīzēm, gatavībā darīt visu ģimenes labā. Stingra savos lēmumos, ja kaut ko izlemj, tad to arī realizē.

Iesūtīja: Arsuka ; laiks: 23.05.2008 12:59

Tēls arvien mazāk sāk lidzināties augšā apskatāmajai bildei un vairāk sāk izskatīties pēc šīs --->


Ulrika Hensen

Iesūtīja: Mattiass ; laiks: 22.08.2008 10:51

Aktīvie tēli


Iesūtīja: Elony ; laiks: 22.08.2008 11:08

Aktīvajā grupā ir tāds čars Aleksandrs, kuru vadu es, Elony un, kāda sagadīšanās!, mans posts ir pavedienā pēdējais. Tā ka tas par aktivitāti tiek bakstīts uz citiem.
Un es jau arī bakstu. smile.gif

Iesūtīja: Mattiass ; laiks: 22.08.2008 12:06

Visiem jābūt aktīvākiem. wink.gif Arī GM, bet ne tikai. Un, piemēram, no Arsukas mums ir krietni retāk neka raksts dienā.

Iesūtīja: Ungaarijas ragaste ; laiks: 17.09.2008 08:21

CITĀTS(Elony @ 17.09.2008 07:11) *
(OOC: GM, man nav saglabāti dati par tās ēkas un iekšpuses aprakstu. blush.gif )

Tu tos vari arī nesaglabāt, galvenais, ka mums tādi ir. biggrin.gif
Tā ka tu, Elony, darīji ļoti pareizi, ka uzrakstīji, ka aizvedi un neko vairāk. Tālākais ir mūsu ziņā. grin.gif

Un…

Iesūtīja: Elony ; laiks: 22.09.2008 16:44

Paklau, kā Ingrīda izskatās? Proti, mums te pārvērtības notika, tāpēc gribu zināt, vai šī tagad neizskatās savādāk kā sākumā, vai nevar saprast ka šī ir elfs vai tamlīdzīgi.

Iesūtīja: Kira Haru ; laiks: 22.09.2008 16:46

Man likās, ka viņa ir cilvēks vispār ermm.gif

Iesūtīja: Mattiass ; laiks: 22.09.2008 16:47

Vizuāli ar viņu viss ir kārtībā, tā kā aprakstā.

Iesūtīja: Kira Haru ; laiks: 06.10.2008 11:15

Atvainojos, bet vēl arī šonedēļ nevarēšu piedalīties. Sākot ar nākamo tikai.

Iesūtīja: Ungaarijas ragaste ; laiks: 06.10.2008 11:32

Labi.

Bet tas nenozīmē, ka dārgais Elony un Antaress un Massacre nevar turpināt risināt sarunas. Vajadzības gadījumā Kira Haru tēls tiks pavilkts līdzi no GM puses (ja nu piepeši izrādīsies, ka kaut kur Ingrīdas mājās ir paslēpts Bāskervilu suns, no kura vajadzēs laist ļekas vaļā laughing.gif).

Iesūtīja: Ungaarijas ragaste ; laiks: 10.10.2008 11:18

Atļaušos atgādināt spēlētājiem tādu lietu, ka mēs ļaujam jums vārīties pašiem savā sulā. Un līdz ar to, no tā, cik ātri jūs izrunāsiet savas lietas un paēdīsiet pusdienas, atkarīgs tas, cik ātri atkal GM sāks piespēlēt vis kaut ko. shifty_a.gif (Ragaste berzē savas ķetnas, aiz nepacietības.)

Iesūtīja: Kira Haru ; laiks: 13.10.2008 09:56

Ļauni, "tikai tad, kad paēdīsi putru, dabūsi konfekti". GM ir nelieši xD.gif

Iesūtīja: Mattiass ; laiks: 20.10.2008 12:00

Ja gribat spēles rezultātus, lūgtum aprakstīt spēles sākumu (nav obligāti jākomentē katrs sitiens ar kiju — drīzāk iedomājieties, ka rakstat grāmatu, kuras varoņi sadomājuši uzspēlēt — mēs veidojam stāstu) un arī savu personāžu attieksmi tās laikā pret komandas darbu — nez kādēļ man liekas, ka Ulrika ar Ingrīdu sastrādāsies labāk nekā divi pārējie.

Iesūtīja: Massacre ; laiks: 20.10.2008 12:03

Muļķības. Tatjana dara visu, lai komanda spēlētu perfekti. Un tā ir viņas sava veida ieriebšana Aleksandram. Baigi loģiski, ne?
Bet tur ir baisā loģika. Kaut kur. laughing.gif
Labi, veidosim stāstu. happy.gif

Iesūtīja: Kaķis ; laiks: 30.10.2008 23:52

  1. Vārds, uzvārds: Kašmira Amaranti
  2. Dzimums: s/f
  3. Izcelsme: latviete
  4. Nodarbošanās: strādā(ja) par oficianti "Melnajos mūkos" Vecrīgā
  5. Izskats: Gari, vijīgi gandrīz gaiši mati, bāla āda, neizteikti zilpelēkas acis, kas pareizajā apgaismojumā šķiet pat tirkīzzilas, toties citā — vadmalas pelēkas. Auguma uzbūve ir gluži kā trauslai četrpadsmitgadniecei — glītas, pat skaistas ķermeņa plūdlīnijas, tomēr par sievieti diez vai kāds viņu nosauktu, par meiteni gan. Augums ap 1,60 m. Matu garums — līdz muguras lejasdaļai. Ķermeni nerotā ne rētas, ne tetovējumi, ne citi mākslīgi izskaistinājumi. Kosmētiku nelieto. Meitenes izvēlētajam http://img148.imageshack.us/img148/5458/apgerbspd7.png nav nekādu firmas zīmju. Ap kaklu vai rokas locītavu. vienmēr nēsā masīvu, uzkrītošu kristiešu http://img100.imageshack.us/img100/9977/gothiccrossbydarkcrissuvo5.jpg, kas iekārts smalkā sudraba ķēdē.


    Kašmira Amaranti

  6. Raksturs: Sprigans un dzīvs. Lielākā problēma, ko viņa pati gan par problēmu neuzskata — prasme iekulties nepatikšanās, izmantojot tikai savu mēli. Apķērīga un apsviedīga meitene. Ja emociju kopa būtu ērģeles, tad Kašmira būtu visu taustiņu haotiska spēle. Meitenē sadzīvo visas iedomājamās un neiedomājamās emocijas, viņa spēj būt gan koncentrēties spējīga, gan ļoti pavirša — tas viss atkarīgs no garastāvokļa un tā, vai viņu interesē tas, ko viņa dara. Spēj būt kaitinoša. Pat, ja kādam emocionāli pieķeras, tomēr to nemēdz izrādīt un par aizgājējiem lieki nesēro.

Iesūtīja: Ungaarijas ragaste ; laiks: 06.11.2008 22:31

w00t.gif Es vienkārši nevarēju noturēties, sēžu, lasu un rēcu par dažiem labiem dialogiem.

Iesūtīja: Antaress ; laiks: 06.11.2008 22:34

Ungaarijas ragaste, tas ir spams ATD sadaļā rolleyes_a.gif

Es ceru, ka GM nav iebildumu pret Ingrīdas u Kašmiras pārvietošanās ātrumu, tobiš, ka viņas teju teju piebrauks pie mājas vārtiem?

Iesūtīja: Kaķis ; laiks: 06.11.2008 22:39

xD.gif Es tā sasmējos par Ingrīdas atbildi.

Es katrā ziņā neapskaužu viņu par tādu ceļabiedri.

Pavisam konkrēti jautājumi:
Kāds no ārpuses izskatās Ingrīdas nams?
Cik garš ir piebraukšanas ceļš?
Un pieņemu, ka tīri teorētiski mums būtu jābrauc ļoti tuvu garām abiem puišiem, no kuriem vienam rokās pistole.
Bildīti ar tās apzāģētās bises izskatu drīkst palūgt?

+No ATD pavediena ir izgaisis Kr.Vētras vizuālais photo, to arī kārotos apstīties. rolleyes_a.gif

Un jā - mājas vispārīgs apskats - cik stāvi, kā izskatās vārti utt būtu baigi noderīgi tik ziņkārīgam cilvēkam kā Kašmira.

Iesūtīja: Ungaarijas ragaste ; laiks: 06.11.2008 23:20

SPAMs, kas izraisīja jau pavisam neSPAMīgu turpinājumu. biggrin.gif

Tātad, atbildes uz jautājumiem.
Iebildes it kā nav, jo Aleksandrs vispirms kādu laiciņu pavadīja, mēģinot saprast, kas ir kas sardzes telpā.
Par Ingrīdas namu un piebraukšanas ceļu var lasīt http://www.kurbijkurne.lv/forums/index.php?s=&showtopic=43328&view=findpost&p=1340156.
Teorētiski būtu jābrauc, ja vien viņi nepagūs aizdoties līdz mājai. grin.gif
Par bildīti došu ziņu Mattiasam.

Iesūtīja: Grēkmeistars ; laiks: 07.11.2008 11:44

Par bildīti runājot, nezinu, kur tā vecā zudusi, bet te būs http://pu.i.wp.pl/?k=MzYzOTgzNDUsNDI1MjMz&f=Oli_Goodwill.jpg ar to pašu, bet citā pozā.
Bet apjomīgākai apskatīšanai var noskatīties kādu http://www.youtube.com/watch?v=cEoP43Pv57k, kur tas pats esot tas glītais jaunietis pie galda.

Iesūtīja: Kaķis ; laiks: 07.11.2008 19:47

"Glītais jaunietis" ir maigi teikts. silent.gif

Kāds ir saīsinājuma "ATD" paplašinājums?

Iesūtīja: Elony ; laiks: 07.11.2008 20:45

CITĀTS(Kaķis @ 07.11.2008 19:47) *
Kāds ir saīsinājuma "ATD" paplašinājums?


Ārpus
Tēlu
Diskusijas.
smile.gif

Iesūtīja: Ungaarijas ragaste ; laiks: 12.11.2008 15:54

Tie kas grib gulēt, var iet gulēt, tie kas grib kārtot nakts darīšanas, dariet to tagad, citādi patīsim uz priekšu.

Vai visi kopā vēl kaut ko vakarā domā darīt?

Iesūtīja: Ungaarijas ragaste ; laiks: 15.11.2008 14:01

Mēs ar Mattiasu nonacām pie slēdziena, ka attiecīgā diena spēlē ir vilkusies tik ilgi, ka turpmāk 1 nedēļa OOG = 1 diena IG. Izņemot reizes, kad spēle būs jāpabīda uz priekšu par lielāku laika posmu. smile.gif

Un tagad, lūdzu, jūsu domas par mūsu ideju.

Iesūtīja: Antaress ; laiks: 15.11.2008 14:33

CITĀTS(Ungaarijas ragaste @ 15.11.2008 14:01) *
Mēs ar Mattiasu nonacām pie slēdziena, ka attiecīgā diena spēlē ir vilkusies tik ilgi, ka turpmāk 1 nedēļa OOG = 1 diena IG. Izņemot reizes, kad spēle būs jāpabīda uz priekšu par lielāku laika posmu. smile.gif

Un tagad, lūdzu, jūsu domas par mūsu ideju.


Nav forši, ja laika plūsmu spēlē grib padarīt tieši proporcionālu laika plūsmai reālajā dzīvē. Piemēram, ja tēli IG sāk sarunāties, bet OOG akurāt visi iesaistītie nav online.

Vēl, vai tas pats attieksies uz brīvdienām, piemēram, šīm pašām novembra vai Ziemassvētku? Tas atkal nav forši.

Mans domā, ka labāk, lai GM paši nosaka laika plūsmu. Ko darot, viņi, protams, var vadīties no visādiem apsvērumiem.

Iesūtīja: Ungaarijas ragaste ; laiks: 15.11.2008 14:42

Aha, un tieši tāpēc, mēs pajautājam spēlētāju, tas ir jūsu viedokli, tāpēc esat brīvi izteikt visu, ko domājat.

Iesūtīja: Mattiass ; laiks: 15.11.2008 15:33

Nu nav noteikts, ka viena diena IG ir viena nedēļa OOG. Vnk mums mazliet apnicis, ka viss tā velkas un ka neaktīvie biedri nobremzē visus pārējos. No otras puese, šie "neaktīvie" nav tik neaktīvi, lai pret viņiem uzsākt kaut kādas represijas. grin.gif

Tādēļ mēs meklējam kādu visiem pieņemamu variantu, kā to lietu bīdīt uz priekšu. Antaress ir izteikusi visai veselīgu domu.


Tad nu tā:

Iestājas jauna diena, jo lielākā daļa personāžu ir aizgājuši gulēt vai arī dodas gulēt. Tie, kas pa nakti kaut ko dara, var vai nu to iekļaut savā vienā nākamā rīta postā (ja šī infa ir svarīga citu zināšanai — ja nav, sūtīt GM pa PZ), vai arī, ja tur vajag GM, izspēlēt pa PZ/Skype.

Kas attiecas uz mūsu abu šobrīd ar mums neesošo elfu meiteņu pirmsmiega sarunu, tā nekur nepazudīs. Kad Massacre un Kira Haru atkal ir online, lūgtum padot mums ziņu. Ir doma to nokārtot caur Skype konferenci.

Iesūtīja: Kaķis ; laiks: 15.11.2008 18:19

Piekrītu Antaress par 100%. silent.gif

Iesūtīja: Mattiass ; laiks: 22.11.2008 12:37

Tā kā daži spēlētāji vakar neiepostoja par jau notikušiem notikumiem, spēlē ir izveidojies jūklis, kuru mēģināšu sakārtot. Ulrika Aleksandru pagrabā nevarēja atrast, jo viņš jau bija uzkāрis augšā. Drīzāk — Aleksandrs tieši beidza sarunu ar komisāru, kad sardzes telpā, viņu meklēdama, pabāzās Ulrika. Tieši sardzes telpā, jo no pagraba Aleksandrs jau bija aizgājis. Ja kāds cits tēls vēlas satikties ar abiem iepriekšminētajiem, lūdzu, sagaidiet, līdz viņi būs tikuši galā un raksti tiks attiecīgi izrediģēti.

Massacre, tu ieposto, ka Tatjana ierodas virtuvē tieši tad, kad pēc visu rakstiem iznāk, ka tajā neviena nav. Kādam ir šizofrēnija?

Iesūtīja: Elony ; laiks: 22.11.2008 12:39

Man vienalga, kā teiksiet, tā būs. blink_a.gif

Iesūtīja: Kaķis ; laiks: 22.11.2008 12:47

Ja nu kādam palīdz sakārtot savu tēlu dienas ritmu, atļāvos no sev zināmiem faktiem izveidot Kašmiras esamību vai neesamību konkrētā vietā konkrētā laikā:

9:30 - saule jau sen ir uzlēkusi, Kašmira pamostas
10:00 - saruna ar Aleksandru (virtuve)
10:15 - Atgriežas savā guļamistabā
10:30 - sākas saruna ar Kristianu (pagrabstāvs)
11:00 - Beidzas saruna ar Kristianu, dodas uz savu istabu
11:30 - Pamet Rudzīšu māju (visticamāk, ka Aleksandram jau zināmā virzienā) smile.gif
19:30 - Parādās redzamības robežās (tiks precizēts spēles ietvaros)

Iesūtīja: Massacre ; laiks: 22.11.2008 12:53

Kā jau es Ragastei paskaidroju Tatjanai ir rīta gļuki. Tā kā miers!
Un mēs ar Kira Haru jau nokārtojām visu ko vajadzēja pa skype. Ja vajag kopiju vienkāršai sarunai - pajautā, kad būsi skype onlainā, iekopēšu.

Piedodiet par manu neaktivitāti, bet dzīve nav LS. happy.gif

Iesūtīja: Antaress ; laiks: 22.11.2008 13:03

Tad man jājautā GM, ap cikiem Aleksandrs uzcēla Ingrīdu?

Iesūtīja: Elony ; laiks: 22.11.2008 13:10

CITĀTS(Antaress @ 22.11.2008 13:03) *
Tad man jājautā GM, ap cikiem Aleksandrs uzcēla Ingrīdu?


Man domāt, bez 15 min vienpadsmitos. unsure_a.gif

Iesūtīja: Massacre ; laiks: 22.11.2008 13:25

Ah, tādā gadījumā es pie reizes vēlos noskaidrot cikos šizofrēniskā Tatjana parādās virtuvē? happy.gif

Iesūtīja: Kaķis ; laiks: 22.11.2008 13:29

CITĀTS(Massacre @ 22.11.2008 13:25) *
Ah, tādā gadījumā es pie reizes vēlos noskaidrot cikos šizofrēniskā Tatjana parādās virtuvē? happy.gif


Man sanāca: aptuveni pēc 11:15, ņemot vērā, ka
10:45-11:00 Aleksandrs runā ar Ingrīdu, apmēram,
11:00-11:15 Cik saprotu parādās Ulrika virtuvē, apmēram, kafiju ilgāk diez vai dzers,

Iesūtīja: Mattiass ; laiks: 22.11.2008 13:30

Apmēram tā varētu būt. smile.gif

Iesūtīja: Massacre ; laiks: 26.11.2008 01:15

Ulrikas saruna pa telefonu ir ļoti smieklīga.

Iesūtīja: Mattiass ; laiks: 26.11.2008 12:36

Jā, ir. happy.gif

Mēs abi jau ierēcām.

Iesūtīja: Ungaarijas ragaste ; laiks: 04.12.2008 20:47

Uzmanību, lūdzu!


Antaress jau laipni parūpējās par galveno, tā kā man paliek tikai sīkumi. happy.gif

Pulkstenis ir ~15:00. Laiks joprojām nomācies, vējš triec mākoņus pa debesīm visnotaļ ātri, taču no gaisa nekas nenāk.

Jauku jums dienas otro daļu un raitu postošanu! biggrin.gif

Iesūtīja: Bio ; laiks: 06.12.2008 02:02

  1. Vārds, uzvārds Edvards Lauva
  2. Dzimums Vīrietis
  3. Izcelsme Latvietis
  4. Nodarbošanās Bija celtnieks Londonas būvfirmā MRT UK Structures, veidošanas sistēmu sektorā
  5. Izskats Diezgan paprāva auguma — 2,07 m. Miesasbūve vidēja, pateicoties darbam celtniecībā, labi atīstīta muskulatūra, kas, protams, ir labi veselībai un tā un tā, zinot, ka parasti cilvēkiem ar anomāliju vai vismaz tuvu tai var rasties šādas tādas problēmas. Mati īsi apgriezti, brūni, vienkārša izskata puisis, kura seja īpaši neizceļas ar neko, dažām praktisski nesaskatāmām rētiņām, pat ja cilvēks ir pietiekami garš, lai varētu kārtīgi apskatīt viņa seju. Acis pelēkzilas, neizteiksmīgas, bet ar biezām skropstām. Viņš nav ne īpaši glīts, ne īpaši neglīts, vienkāršs latvju puisis, kuram smaids bieži ir uz lūpām, viņš varbūt atgādina draudīgu personu, kādu, kas varētu izmantot savu augumu pret jebkuru citu personu, ņemot priekšroku ar kādu pamatīgu dūres zvēlienu no augšas, bet tas smaids, tas var atdzīvināt to sejas izteiksmi, kas biedē dažu labu garāmgājēju drūmi pelēkā rudens dienā uz vietējās sānieliņas. Sejas apmatojums ir rets. Mugurā vienkrāsains, līdz dibenam garš t-krekls. Pa virsu tumšāka auduma vieglā veste ar garākām rokām, nedaudz virs elkoņa, ar kapuci. Apakšā tumši zilas krāsas džinsi. Mugursoma.


    Edvards Lauva

  6. Raksturs Nav nekā, ko Edvards nedarītu citu labā, ja vien tas iekļaujas likuma robežās. Pēc viņa uzskatiem katrā cilvēkā ir kas labs, pat ja šis cilvēks ir izdarījis nepiedodamas lietas, ir tikai jādod iespēja viņam tās labot. Vardarbība ir liels "Nē, nē", ja situācija ir atrisināma mierīgi vai bez nopietniem miesas bojājumiem, lai gan bieži bez tā nevar iztikt — Edvards to saprata jau bērnībā, ka dažreiz tomēr ir nepieciešama spēka pielietošana, lai liktu saprast citiem, ka tas nav pareizākais veids, kā risināt problēmas. Viņaprāt, šāda attieksme var mainīt sabiedrību, vismaz uzmundrināt to. Lai gan viņam jau ir 26, tomēr ir daudzas lietas, kas viņu vēl joprojām pārsteidz un interesē.

Iesūtīja: Antaress ; laiks: 07.12.2008 18:21

Man ir tāds jautājums, kurš datums šobrīd ir spēlē?
[Es atvainojos, ja tas jau ir zināms, jūs taču zināt, ka es sirgstu ar sklerozi.un absolūtu infantilismu, kas izpaužas kā nespēja atrast informāciju]

Iesūtīja: Mattiass ; laiks: 07.12.2008 21:11

Pavedienā ir rakstīts.

Sākoties katrai jaunai dienai, mēs uzrakstam datumu.

Iesūtīja: Ungaarijas ragaste ; laiks: 19.12.2008 19:29

Nez kāpēc mani moka dežavū sajūta attiecībā uz dažām lietām? Varbūt tāpēc, ka daži no jums jau ko tādu ir lasījuši (skat. 1. citātu)?

CITĀTS(Ungaarijas ragaste @ 17.12.2008 10:39) *
Mani dārgie, lūdzu, pievērsiet arī šai spēlei savu uzmanību!

Piemēram, Antaress izrādās gaida Elony atbildi.
Savukārt, Kaķis netiek pie spēlēšanas, jo jūs pārējie nespēlējat gana raiti!
Kuro reizi jau atgādināšu, ka šajā spēlē GM spēlētājus NEVED AIZ ROCIŅAS UN NERĀDA, KUR ATRODAMS KVESTS! Gribat tādus, lūdzu meklējiet, kvesti tad nāks pie jums. Nevarat atrast? Nezināt kur meklēt? Kādas citas problēmas? Lūdzu, mēs taču esam gatavi uzklausīt un darīt kaut ko lietas labā. Un vispār, kamēr jūs te nespēlējat, jau vesels kvestu ganāmpulks nepacietībā gaida, kad jūs beidzot izrādīsiet par tiem interesi.

Un arī citāts Nr. 2 jau liekas kur dzirdēts.

CITĀTS(Ungaarijas ragaste @ 17.12.2008 10:39) *
Ja jums kļuvis garlaicīgi un vairs nav vēlmes spēlēt, lūdzu, nekautrējieties pateikt.

Lūdzu, mēs sagaidām no spēlētājiem vidēji rakstu dienā. Un tas nemaz nav tik daudz. Taču spēle tad vismaz kaut kā virzītos uz priekšu un mēs izkļūtu no šīs iesākuma zonas.

Iesūtīja: Grēkmeistars ; laiks: 19.12.2008 19:33

Es atzīšu, ka nepacietībā gaidu tumsas iestāšanos, lai varētu ķerties pie spēles. Kā nekā, gaismā es mirstu. ^^

Iesūtīja: Kaķis ; laiks: 21.12.2008 03:55

Paldies par lielo linku Ragastes parakstā grin.gif

TIMELINE:
30.10 - Ir kāda-tur-datuma vakars. Namā ierodas Kašmira-kā-viņu-tur;
15.11 - no GM puses tiek pieņemts lēmums 1 diena IG = 1 nedēļa OOG;
15.11 - vakars ir veiksmīgi piebeigts, iestājas jauna diena;
22.11 - ir 11.30 IG tai pašā mistiskajā datumā (neatceros), Kašmira-kā-viņu-tur pamet namu (noklīšana no ganāmpulka, protams, ir slikta lieta, nekad bērni tā nedariet silent.gif var gadīties aizmirst kā sauc jūsu tēlu vai kādai rasei viņš pieder);
04.12 - ir 15.00 namā ierodas kaut kas uzvārdā Lauva (bilde forša);
21.12 - ir sazin cik tai pašā dienā (atvainojos, līdzi nesekoju, iespējams tas kaut kur ir minēts).

Secinājums: kopš es sāku spēlēt, spēlē nav pagājušas pat 24h, toties OOG - 2 mēneši. Pametot bērnudārza grupiņu, es tomēr rēķinājos ar daudz maz 15.11 GM izteiktajiem apgalvojumiem (+/-, protams).

Es neapgalvotu,ka es šausmīgi gribu tagad atdzīvināt kā-viņu-tur no miroņiem (jo tas nozīmētu, ka man vēlreiz būtu jāizlasa milzīgs nešķirotas informācijas kvantums), tomēr vēlējos izteikt savus novērojumus, ja reiz šeit ienācu un izlasīju.


Iesūtīja: Mattiass ; laiks: 15.01.2009 23:01

Lai visiem viss būtu skaidrs:

Tā kā spēlē notiek ārpuspavediena notikumi, kā, piemēram, sarunas, ko citi nedzird, ārpuspavediena galvenie komunikācijas veidi ir PZ un Skype (konferencēm). Ņemot vērā to, ka ne katram var būt Skype dažādu iemeslu dēļ, par galveno un oficiālo ārpuspavediena saziņās veidu tiek uzskatīts privātais ziņnesis, tādēļ visiem LS Asinsbalss spēlētājiem ziņnesim būtu jābūt spējīgam pieņemt privātās ziņas, jo tā ir efektīva, universāla, visiem forumiešiem brīvi pieejama saziņas sistēma. Ceram uz jūsu sapratni.

Ja rodas tobrīd nenovēršami iemesli, kādēļ PZ nevar tikt lietots (dīvainības ar mobilo internetu un tamlīdzīgi), paziņojiet mums, mēģināsim atrast citu ceļu.

Iesūtīja: Kaķis ; laiks: 16.01.2009 17:09

Tā kā GM nenāca klajā ar šādu paziņojumu, tad, lai nebūtu pārsteiguma un tas būtu oficiāli, saku, ka Asinsbalsi vairāk nespēlēšu, negaidiet mani atpakaļ, man šis spēles temps un noteikumu maiņa ir pārāk nepiemēroti.

Izbaudiet spēli,
Kaķ.

PS Izsaku cerību vēl kādreiz uzspēlēt ar šiem spēlētājiem ko citu. smile.gif

Iesūtīja: Mattiass ; laiks: 16.01.2009 17:26

Jā, spēles temps tiešām liek vēlēties ko labāku.

Izstāšanās apstiprināta.

Iesūtīja: Mattiass ; laiks: 25.03.2009 01:30

Vispār derētu tā kā uzlabot aktivitāti spēlē, citādi tai būs jāapgriež spranda (ja spēlētāji vēlas, arī tā var darīt). Lai būtu skaidrs, kas ir kas, pārskats par tēliem un to aktivitāti:

Par šiem aktīvajiem tēliem:
Visi trīs forumā parādās apskaužami regulāri, un daži pat visai aktīvi posto citās LS. Šeit aktivitāte pieklibo, jo visi domā, ka viss bremzē, un viss līdz ar to arī bremzē. Apburtais loks. Ja jums šī spēle patīk, būtu jauki vienoties darīt tā, lai visiem būtu tiešām interesanti, un darboties mazliet aktīvāk, citādi līdz spēles beigām (kuras var diktēt arī apnikums pret šo situāciju) jūs tā arī nosēdēsiet, kur esat.
Ja pavediena sākumā ir noteikums par divām nedēļām, tas nenozīmē, ka iesūtīšanas biežums ir posts divās nedēļās. Vēlams būtu vidēji posts dienā. Šādā tempā mēs sākotnēji cerējām spēli noturēt. Ņemiet vērā arī to, ka, tā kā spēlei ir maz spēlētāju un GMi jūs tieši nevirza (jums ir smilšukaste, kurā pašiem pieņemt lēmumus un spēlēties), no jūsu aktivitātes ir tieši atkarīga citu spēlētāju un spēles vispār aktivitāte.

Par neaktīvajiem tēliem:

Iesūtīja: Elony ; laiks: 23.04.2009 13:57

Nepieciešams norādījums par to, vai Alekss un Ingrīda satikās ar vampīrēnu, vai arī nē.

Iesūtīja: Ungaarijas ragaste ; laiks: 23.04.2009 14:08

Jā, jūs varat satikties ar vampīrēnu.

Iesūtīja: Beppo ; laiks: 26.11.2009 15:37

Vai spēles vadītāji reiz teica kaut ko par 1 diena IG ir viena nedēla OOG? Pēc šobrīdējiem spēles tempiem apmēram 24 stundas IG ir apmēram 1 gads OOG whistling.gif

Iesūtīja: Beppo ; laiks: 30.01.2010 16:49

Dārgie meistari, vai šo spēli ir paredzēts turpināt?

Iesūtīja: Ungaarijas ragaste ; laiks: 02.02.2010 12:03

Liekas, ka dārgie meistari iestrēga savstarpējā diskusijā, vai ir vērts spēli turpināt iekš foruma, ja reiz spēlētāji ir pasīvi, vai turpināt vadīt jau ārpus foruma, jo tad tiem, kuri spēlē, būtu jāaktivizējas tikai vienu dienu un līdz nākamajai reizei būtu miers.

Iesūtīja: Ungaarijas ragaste ; laiks: 26.09.2012 13:04

Ar šo abi GM pasludina "Asinsbalss: Prologs" par slēgtu (un arhīvā ieliekamu).

Spēlei ir iespējams turpinājums (kā redzat, pēdējais spēles pavediena raksts neatbild uz jautājumiem), ja kādiem biedriem rodas vēlme spēlēt attiecīgajā pasaulē, tad var dot ziņu un mēs apsvērsim domu aktivizēt nākamo daļu. :]

Iesūtīja: Beppo ; laiks: 11.10.2012 09:50

Šņuk, man pietrūkst šīs spēles. Paldies abiem spēles vadītājiem.

Foruma dzinējis: Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)