Šis tikko atvērtais pavediens ir domāts tam, lai ikvienu Troļļu Nakšu spēļu interesentu informētu par jaunu projektu paralēli vasaras beigās briestošajai lielajai spēlei "Troļļu Nakšu Hronikas".
Spēles uzbūve ir gandrīz tāda pati kā sērijas "Troļļu Naktis" pašai pirmajai spēlei. Par settingu, geimpleju skatīt http://www.asdfghjkl.times.lv. http://www.lffb.org/index.php?menu=04&submenu=33700204
Tiem, kas slinki lasīt, pavēstīšu, ka spēlē ir daži PC jeb spēles varoņi un vairāki NPC, kas priekš PC spēlē dažādas lomas, lai tiem veidotos sižets un piedzīvojumi. TN:L paredzētas vietas 4 PC un aptuveni 16 līdz 24 NPC, atkarībā no intereses. Minimālais NPC skaits - 7-8. Šobrīd ir iespējams pieteikties uz 2 PC vietām. Mēs īpaši aicinām pieteikties cilvēkus vispār mazu LARPu pieredzi - tā ir lieliska iespēja pašiem pamēģināt, kā tas ir. Tāpat mēs arī aicinām visus tos, kas uz TN spēlēm raugās skeptiski', īpaši gaidīti būs pieredzējuši RPG un LARP spēlētāji.
Spēles notikumi norisinās (kā parasti) diezgan lielā nomalē, mežonīgā pasaulē un PC ir no dažādām vietām saaicināti "adventureri", kuriem ir piedāvāts uzņemties riskantu un bīstamu pasūtījuma darbu. Viens no nosacījumiem - nekāda informācija par to, kas būs jādara pirms noslēgta vienošanās netiek izpausta. Zināms tik, ka pasūtītājs ir ļoti spēcīgs un ļoti bagāts Ziemeļzemes šamanis. Spēlētāji, kas piekrīt būt PC, attiecīgi piekrīt mesties uz galvas riskantos piedzīvojumos. Ņemot vērā principu WYSIWYG, esiet gatavi mēreni ekstrēmiem notikumiem, pastaiga pa parku tā nebūs.
Spēles ilgums - viena diena, tīrais geimpleja laiks - aptuveni 4-6 stundas. Laiks - kāda no nedēļas nogalēm, kad visiem izdevīgi. Spēles vieta - aptuveni 40 minūšu brauciena attālumā no Rīgas.
Gaidīšu komentārus un pieteikumus gan PC, gan NPC lomām šajā pavedienā. Tie, kas vēlas būt PC var automātiski uzreiz arī aprakstīt savu tēlu - vārds, biogrāfija, ekipējuma apraksts (ar/bez ieročiem, kādiem? citas mantas? burvestības (par pamatu ņemt TN3 burvestību sarakstu)?) un iemesls, kāpēc piekritāt šim piedāvājumam, kā arī laiku (nedēļas nogali), kad jums būtu visizdevīgāk.
liela gan tā izvēle
nu tad count me in! es gribētu būt pc!
mm! Es arī gribu!!! PC......
Labprāt iejustos kaut kādā NPC lomelē, ar noteikumu, ka violeti apmetņi nav aizliegti.
Cik izsmeļošas leģendas
Njam..es labprāt pieteiktos (tikai ar zīmuli, again) uz PC lomu.
Reku šeku, heisā hop - leģenda un citas figņas:
Vārds:Minda Žūpa
Biogrāfija:Minda ir nerunīga meitene no cilvēku rases. Agrāk mēdza dzīvot ciematnieku saimē, taču nolēma pārcelties uz labāku vietu, t.i. - uz mežu. Tur nejauši reiz uzgājusi kādu puisieti. Tā nu sagadījās, ka šie mija zāļu gredzenus un Minda ieguva sev jaunu uzvārdu - Žūpa. vīrs gan tagad aizgājis uz labākiem medību laukiem un Mindai atstājis vien dūcīti un diezgan citušu zobenu. Tagad Minda apsver iespēju doties izpētīt ko tālāku par pašas mežu.
Ieroči/magic/other:Viens duncītis un viens daudzcietis zobens. No ciemata šamaņa nosperts BLAAR BLAAR(nu tas ar ko varēja mobilo lietot) amulets un dažas personīgās mantas, ko Minda svešiem nerāda.
Nez, man nav ko sestdienās darīt, turklāt runā, ka man patīkot LARPi. Domāju, ka iemesli ir daudz un dažādi.
Tiesa, nevaru droši teikt par nevienu nedēļas nogali. Visiespējamākā man liekas 7.-8. maijs, kas ir pēc 2 nedēļām (oi, čorts..jau MAIJS :blink: )
woow! šeku reku jau pirmā leģenda apsveicam, apsveicam
Lap, būs arī kaut kas jāmēģina uzrakstīt, bet nu gadījumam, ja nekas labs netop, rezervēju jau NPC vietu
Oh, forshi, MK, tikai man interesee nevis kaapeec tu piekriti shim piedaavaajumam:), bet kaapeec tavs teels, Zhuupas kundze, piekrita piedaavaajumam un kaapeec vispaar shamanis vinjai piedaavaaja sho darbu.
Paareejiem gribeetaajiem - sekojiet MK paraugam.
Ā
Tikpat kā neviens netic, ka Mindai ir ''visi mājās'', jo kā gan savādāk viņa viena pate būtu pārcēlusies uz mežu, apprecējusi klaidoni un ne vārda nekad neteikusi. Tāpēc šamanis izdomāja, ka šitā sieva jau nu nevienam neko izstāstīt nevarēs, jo nav gana gudra un uzaicināja Mindu doties šajā uzdevumā.
Pati Minda, savukārt, labprāt grib izpētīt ko tālāku par septīto mellenāju pa kreisi no kalna un šamaņa ierosinājums nāk kā paša Haļavas sūtīts.
P.S. Tagad zinu, ka tieku pavisam noteikti. Jāatsakās gan no treniņiem un riteņbraukšnas...
Nu ko, var jau ar pamēģināt
Vārds: Ringus Vindermārs
Izcelšanās: Cilvēks, no Ziemeļniekiem. Pēc nodarbošanās - algotnis un piedzīvojumu meklētājs. 'Dzimis ģimenē, kurā jau bijis gan adaudz bērnu, lai puikam agri nāktos sākt meklēt iztiku un tādēl piesities algotņu kompānijai - sākumā kā izpalīgs, bet vēlāk arī pats apguvis kara māku un kļuvis par algotni. Tomēr ar vienkārša karotāja dzīvi nav bijis gana, jo lielu bagātību tā saraust nav viegli, tālab labprāt iesaistās dažādās avantūrās, ja vien ir izredzes uz labu guvumu. Arī šoreiz, padzirdējis par šamaņa uzdevumu pieteicies, cerībā uz laupījumu. Kādēl'samanis varētu piēņemt? Nu, Ringus ir labs karotājs un par viņa piedzīvojumiem, kuri gan vēl cerēto bagātību nav atnesuši, jau ir šādi tādi stāsti dzirdēti...
Ekipējums: Melnas krūšu bruņas, kājsragi, rokusargi utt., vairogs. Bufota zobena gan nava bet varbūt var kādu uz spēli sarunāt? Ir šādas tādas personiskās mantas, par maģiju - vēl nezinu, bet varbūt kāds amulets ir ar.
Laiks: Pagaidām der visas tuvākās sestdienas, izņemot nākamo.
pēcē loma laikam nespīd, bet kāpēc gan nepamēģināt?
Vārds: Mo'orna
Rase: pustrollis (it kā)
Biogrāfija: līdz noteiktam vecumam bija tipiska ziemeļnieku sieviete, saukta par Mariellu, Mārgaretu vai kaut kādu tikpat crapīgā vārdā (sēdēja mājās un gatavoja rijamo vīram) līdz ciemā iebruka troļļi. Troļļi, attaisnojot pārākās rases pārstāvju nosaukumu, atļāva izvēlēties - mirt vai kļūt par pustrolli, tā kā mirt viņai negribējās, tad izvēle krita uz kļūšanu par pustrolli. Viņai tika piešķirts Mo'ornas vārds un sākts mistiskais rituāls - tas ilga līdz tai vietai, kurā vajadzēja sievieti nogalināt un tad viņa kļūtu par pustrolli, bet... ak vai. Atjāja z-nieku izsauktie papildspēki un izsita troļļus (virsroku ņēma nevis kvalitāte, bet kvantitāte). Pēc tam kaut kāda padome lēma par Mo'ornas likteni. Tā kā neizdevušās rituāla dēļ viņas rasi nevarēja tā īsti noteikt (ne ta cilvēks, ne ta pustrollis), tad nolēma, ka viņa tiks atstāta dzīva, bet pie cilvēkiem viņa nedrīkstēja atgriezties, jo tad viņu izvalētu un nogalinātu (a varbūt arī otrādi, pazīstot z-niekus). Mo'orna tā arī aizgāja, pa ceļam no kāda miruša troļļa savācot interesanta paskata bruņas, kaujas cirvi un naudu.
Un visu atlikušo laiku viņa piestrādāja dažādās vietās: krogā par ārāsviedēju, tirgotāja miesassargu, santehniķi, noslēpumainu amuletu/artefaktu meklētāju u.t.t.
Galvenais - lai labi maksātu. Un tad atnāca piedāvājums no kāda noslēpumaina cilvēka...
Ieroči/magic/other: kaujas cirvis, bruņas, ēdamais, labi orientējas vietēja topogrāfijā ( )
Bet jebkurā gadījumā - rezervēju vietu arī pi enpēčiem.
Ak ````a ````ā izdrāzenība
Māte ir izlingojusi laukā manus TN zābakus un tagad izjūk viss settingam atbilstošais tērps ar baltām zeķītēm skriet man tāpat neļaus, bet ar citiem zābakiem, kas ir melli, mākslīgās ādas un izskatās visai..neatbilstoši..arī nē...
es varu piedaavaat gumiijniekus 47 izmeers vai vallinkus 43
es ssoreiz nemaz negribu pretendeet uz pc es uz npc
Jā es arī tākā piesakos. NPC protams. Tik kā tur būs ar transportu?
Minda Žūpa ... nē nu ir labs.
Vārds: Jukka Kokkonens
Rase: Cilvēks.
Bio: Dzimis kokgrebeeju ģimenē, bet garlaicīgais amats viņu maksimāli kretinēja, tāpēc Jukka jau no bērnu dienām mēdza labprātāk piesist citus bērneļus un atņemt viņiem naudu. Saprotams tas neapmierināja ne Jukas tēvu, ne arii nabaga kaimiņu bērnu vecākus, tādēļ Jukka ar citiem maziem neģēlēniem pievienojās laupītāju ordai.
Pēc vairākiem gadiem Juka nodeva savus biedrus un aizlaidās ar milzīgu laupījumu pēc kāda augstmaņā aptīrīšanas... Bet tā bija kļūda, Juku sāka vajāt atriebīgio laupītāju konglomerāts (filiāles visā pasaulē) . Juka gan bija izslavēts kā viens no šaušalīgākajiem rīkļurāvējiem, bet tādam pārspēkam gan pretoties nespēja. Tādēļ Juka noslēdza darīumu ar Ziemeļzemes vareno šamani kurš dotu Jukam jaunu seju un identitāti.
Ekipējums: Bruņas un tuvcīņas ieroči.
P.S. Izskatās, ka 11, 12 tajā netieku.
P.P.S. Varu būt arī NPC, bet...
Es tā saprotu un ceru, ka šitāds spēles stils NETIKS piekopts TN:H. Es tevi vispār gribu nolamāt par TN zīmola stiepšanu un ekspluatāciju, sasodītais kapitālists, buržuju cūka. Storytelling BDLS Troļļu naktīs, nē tas nerullē. TN rullē tieši ar to visatļautību.
Jebkurā gadījumā laiks vēl ir pārāk daudz, tāpēc pieteikšos (tu tik un tā pārdomāsi)
(N)PC
Rase: Cilvēks (nožēlojami!)
Vārds: Kaku ("sveiki, mani sauc par Kaku")
Amats, nodarbošanās utt: vienkāršs menestrelis/bards (tas, ka mana balss ir galīgā žopā & spēlēt es nemāku tikai palīdzēs)
Vēlmes: labi, savas perversākās vēlmes nerakstīšu, bet bards Kaku vēlas piedzīvot lieliskus/drosmīgus/apjomīgus notikumus, kurus pēc tam varētu apdziedāt. Seno laiku žurnālists ķipa. Tusē apkārt pa ciemiem un vispār ir baigais. Antīkais Peksis.
Apbruņojums & ekipējums: Kaut kāds paštaisīts mūzikas instruments (jo sviestaināk, jo labāk, pašlaik domāju par japāņu semisena parodiju), 2 smagi gari dunči.
Pieteicās, jo cerēja piedzīvot kaut ko, ko varētu pēc tam apdziedāt savās svietainajās dzesmiņās & vispār kā cilvēks nežēlīgi vieglprātāgs, tāpēc nedomājot pieņem jebkuru piedāvājumu.
Vo.
Kamaz, tu ne tikai centies ierobežot spēlētājus ar savu storytelling TN, bet pat aptaujā tu esi... hmmm... nu... ne sevišķidaudzveidīgs
Okey, neņem pie sirds! Tas viss tavā labā!
Tas, ka tehniski ir iespējams rakstīt lamuvārdus liekot starp burtiem punktus, nenozīmē, ka to drīkst darīt. Nākamreiz atbildes ar šādu saturu tiks dzēstas ārā pavisam.
Es domāju piedalīties kā NPC. Kaut gan, ej nu sazini, varbūt, ja nenogulēšu konkursa beigas, varētu vēl izdomāt pieteikties uz PC, jo patiesībā esmu pilnīgs nejēga larpu lietās un, cik sapratu no šī pavediena ievadraksta, tā ir viena no šī pasākuma mērķauditorijām.
P.S.-offtopic Bet kāda velna pēc vārds "a.t.s.p.i.r.d.z.i.n.o.š.s", rakstīts bez punktiem starp burtiem, tiek izķēmots kā "ats````zinošs"??? Te jau prasās kļūdu ziņojuma sastādīšana šīs vietnes uzturētājiem.
Berlog, vai galvenais nav havot phunu? Vai tomeer visautljautiiba?
Nu tad mērķējam uz PC!
Vards: Mārtuss Klaipēda
Uzvārds: Kukurznis
Amats: Laba laika pavadītājs. Kā nonācis pasakumā.. nu ja dzīvot gribēsi - nejautāsi. Bet ja pajautāsi, tad saņemsi atbildi - No rietumu krastiem ar ziemeļu laivu atlidoju un izkritu pa ceļam. Kā izskatās? Slaidz čalis ar zilpelēkām acīm, ņirdzīgu smīniņu un veiklu mēli. Tā vien tirinās starp zobiem.
Kā visādi citādi - izskatās nu ļoti līdzīgs zemniekam.
Lieliski. Pēc maniem aptuveniem uzmetumiem, spēlei ir nepieciešami 13 PC. Ja tādi novācas, tad spēli var raut kaut tūlīt. 6-7.maijs(6dien/7dien) ir piedāvājums, ko jūs sakait?
emm man izskatās, ka 7/8 i brīvdienas, bet nu jā...baisi drīz!!!! nevar kaut kā biku vēlāk, lai paspēju saņemties, sagatavoties utt, m?!
Tātad: ir vēl viens brīvprātīgais uz PC lomu, tikai viņš nav reģistrējies, tādēļ šis gods, iepostot leģendu, ir ticis dots man:
Vārds: Lielās purva šausmas
Rase: trollis (es tur neesmu pie vainas )
Biogrāfija: dzīvoja troļļu ligzdā kā normāls ierindas trollis, bet tad palika garlaicīgi un aizgāja no ciema. Uz savu roku sāka laupīt un terorizēt apkārtējos z-nieku ciemus. Pēkšņi nāca tāds interesants piedāvājums...
Respekt Kamaz! 7. maijs labi... es apcepju! (6. no manas puses iesuukaa, jo kursi... bet what the hack... fu... em)
ā un par to fanu .... atbildēšu Berloga vietā ... khm...jā.
p.s. Es ,diemzēl, nevarēšu tikt uz to spotu sestdien peec trenninja... jo kursi... Būs vien jābūt apr pc
Vārds: Osana
Rase: trollis
Biogrāfija: mazā Osana jau kopš bērnības sapņoja par lieliem ceļojumiem, plašām zemēm, purvainiem mežiem, tādēļ kādā jaukā dienā saviem radgabaliem paziņoja, ka vēlas izpētīt ne-tik tuvo apkārtni. Ar pētīšanu viņa tik ļoti aizrāvās, ka apmaldījās svešās zemēs pie dziļā, dziļā meža troļļiem. Trollis paliek trollis, tādēļ Osana pievienojās šai grupiņai. Bet dziļā, dziļā mežā troļļi nebija tik miermīlīgi, kā nedziļā meža troļļi. Bet visi taču zina, ka dziļā, dziļā meža troļļi ir ļoti labi... karotāji? Ieradās vēstnesis, kurš paziņoja, ka vajadzīgs kāds brīvprātīgais mazliet riskantai misijai, bet dziļā, dziļā meža troļļi nevēlējās līst ārā no sava dziļā, dziļā meža. Tā kā osana bija vienīgā, kas piekrita doties uz nezināmajām zemēm.
Aprīkojums: arbalets, bultas.
Īsti nezinu, kas ir larps, bet Raine mani jau kādu mēnesi aģitē šim pasākumam klāt.
Pieredzes larpos nav. Pagaidām. Sistēma arī līdz galam nav skaidra. Pagaidām. Bet ir ļoti liela cerība labi pavadīt laiku.
Pretendēju uz PC lomu, bet ja neizdodas - labprāt būšu arī NPC.
Dažādu apsvērumu dēļ troļļiem šoreiz nav pieejamas PC vietas. Tas nav saistīts ar rasu segregāciju, bet ar organizatoriska rakstura grūtībām. Lūdzu izturēties ar sapratni.
Tie, kas iesnieguši troļļu leģendas var iesniegt ziemeļnieku leģendas.
PS:
Tā kā jūsu transportēšana līdz spēles vietai ir vismaz daļēji uz maniem pleciem, man ir svarīgi zināt tieši kuri cilvēki brauks un kāda ir viņu kontaktinformācija. Es droši vien mēģināšu izveidot sarakstu ar spēlētājiem, tāpēc visi ir laipni aicināti pieteikties šoreiz jau oficiāli.
7tajā notiks vietas apskate vai pati spēle? Uh..es atkal nekā nejēdzu..
nupatās ir iegadījies tā, ka patiešām nezinu, vai tikšu - sūra dzīve devītās klases skolēnam...
Spēle. Apskati domāju veikt šonedēļ.
nu tad pieraksti mani
manis iesniegtaa leģenda paliek spēkā...7.tajā - OK
7tajs liekas visnotaļ OK. Kamaz, man šķiet ka mana mobilā numurs tev ir?
Farliner, man ir nelāgas aizdomas, ka nav, lai gan skaidri atceros, ka tev zvanīju. jeb tas nebiju es? Hm...
Labāk iedod vēlreiz, ja nav pārāk sarežģīti.
nuta ... kas tur iisti notiks ;D, kuri buus PC utt utt utttttt ?
Atnāksiet redzēsiet:). Savukārt PC..pamazām kārtojas, vēl jānoprecizē šis un tas.
UZMANĪBU! Visi, kas grib piedalīties spēlē, bet vēl nav pieteikušies, tiek laipni aicināti to darīt pēc iespējas laicīgāk dodot man ziņu via PZ. Man ir nelaba pieredze ar tiem, kas "tipa pēdējā mirklī piesakās":/.
kamaz mees atradaam kaartiigu pc pilniigi neko nejeedz no lomu speeleem bet normaals dzzeks iespeejams ka zzanete tev jau aizrakstiija taccu es vienalga drossiibas labad veel iepostoju sseit
ja zzanete tev neko nav teikusi tad dod man zinnju un es tev pastaastiissu siikaak
No, no, no...Aivvv slow down. Viņš nepiedalīsies.
Citējot Big K: ''Tas nav priekš manis''. Njam..es tur neesmu vainīga!
Nu i ļoti labi, jo uz doto brīdi visas PC lomas rādās aizsistas.
????? :blink: taa gan neizklausiijaas bet nju ja vinnss tiessam taa saka tad wateva.....
OK, tavta, palūgšu uzmanību. Spēlei vajag ieročus, bet tā nu sagadījies, ka to krājumi būtiski izsīkuši. Ja kādas labas personas aizdos vai varbūt pat izgatavos kaut vienu zobenu vai duncīti, būšu ļoti, ļoti pateicīgs.
Citādi es trešdien braucu poligonu veelreiz luukoties. Tas tā, informācijai.
Troļlu nakts?
Diezin vai. Tās ir vairākas naktis.
Visas naktis ir troļlu, Muahaha! Un troļli var savas naktis kā grib!
Nē, ne gluži...Man liekas, ka šajā gadījumā nav domātas leģendas, kuras rakstiski iesūta kā spēlētāja tēla history, bet gan tieši paši tēli, kas arī ir Troļļu Nakšu Leģendas. Tāpat kā, piemēram, karalis Arturs ir leģenda...
Būtu tā kā pienācis laiks atklāt kur un kad mēs sestdien 7. maijā satiekamies, lai dotos uz šīm pašām TNL spēlītēm? Kamaz, lūdzu noskaidro situāciju!
Situācija ir gauži vienkārša - jums sestdien 10.50 no rīta būtu jāizbrauc ar autobusu 7964 Rīga-Suntaži-Ērgļi un jābrauc līdz pieturai "Kangarīši". Tur jūs sagaidītu droši vien kāds draudzīgs pavadonis, kas aizvestu uz spēles poligonu. Cenu, diemžēl nezinu, lēšu, ka līdz 80 santīmiem vienā virzienā.
Tiem, kas tik agri nevar ir jāpaziņo laicīgi, lai varam domāt, ko ar jums darīt. Un varb't ir vērts pārcelt spēles sākumu vēlāk...tiesa, nākamais autobuss iziet tikai 15.00.
Pankūka
Nē, es jau esmu pieradusi celties sestdienās ap septiņiem Um..tad turpat autoostā visi arī savācas? Un kā atpakaļ?
Ja tu esi PC tad paliec šeit un taalaak NEKAADAA gadiijumaa nelasi, jo tas sabojaas Tev speeli. Un ne tikai Tev, bet daudziem NPC, jo nekas nav interesantaaks kaa PC, kas nezina, kas pie velna notiek.
Neliels labojums augstāk esošajam postam. Jābrauc jums ir nevis līdz pieturai "Kangarīši" bet nākamajai, kas ir aiz tās, tai vispār nav nosaukuma. Bet vislabāk būtu,ja Jūs iekāpjot autobusā ar šoferi vienotos, ka viņš jūs paved vēl tālāk - iekšā Kangaru kalnos (Jā, tur notiek spēle) līdz "stāvvietai" (šoferim būtu jāzina), kas atrodas ~ 4km no šīs pēdējās "bezvārda" pieturas. Ja ne, nāksies šos 4 km nostaigāt:) (tātad ~30 min) Tāpēc iesaku tomēr uz šoferi palietot karizmu. Tajā stāvvietā (kas būs kreisajā pusē) noteikti būs cilvēki, tā kā garām nepabrauksiet. Es pats nebūšu tur uz vietas, tādēļ uz free-transport neceriet:P.
Biļetes cena līdz Kangarīšiem esot 65 santīmi, nez cik būs papildus uzcenojums par ~7 km.
Tiem, kas 10.50 netiek, bet var pēc 12iem var apdomāt kaut kādu variantu par mani, sametoties braucienam kādus 3-4 ls. Mašīnā 4-5 vietas aptuveni. Bet nu tad jāizdomā šis otrs laiks un cik cilvēkiem to vajag.
Diskutējiet.
O, jā...nevienam neiesaku uzticēties tādiem murmuļiem, kas sola pagādāt zobenu, bet beigās izrādās pazudis tālēs zilajās.
Esmu palikusi bez ieročiem, so, centieties mani ilgi nedauzīt.
PC var lasīt
Ufffa che noia. Ieroči ir diezgan sāpīgs jautājums..bet nu gan jau kaut kā. Ir gana daudz tēlu bez ieročiem, lai mēs kaut kā tiktu galā. Galvenais, lai nepietrūkst cilvēku :/. (Atmiņā atklīst trauksmainais TN1 laiks.)
Vēl tikai informācijai - izskatās, ka tie PC, kas piedalīsies TNL varēs "importēt" savus tēlus iekš TN:C, ja vēlēsies līdz ar lielāko daļu mantu un izpatikas. Runājot par to - spēles varoņiem ir teorētiska iespēja savākt izpatiku veseliem diviem līmeņiem un vēl nedaudz tā kā PC, neatstājiet asprātību pagultē (jo izpatiku dod tikai par kvestiem) un domājiet arī par nākotni. (Lai būtu stimuls savam tēlam izveidot maksimāli pozitīvas nākotnes izredzes.)
Savukārt, domāju, ka arī NPC, kas pagodinās TNL ar savu ierašanos saņems kaut kādus bonusus.
Nja sestdien netieku ( sveetdiena dereetu, bet laikam jau taadi briinumi nenotiek.
Vilcienu nevajag, autobusu vajag a jamais iet. +/- 10 minūtes, autoosta nav sleegta un arii stacija neraadaas taada.
Par tiem, kas sajaukushi - nu jaa, sajaucu es ar, bet toreiz mani uzreiz palaboja, nospriedu, ka viss ok:).
Varbūt derētu kāds roll call? Atsaucās, kas būs. Ja mani nesavāks drošībnieki (ejot pa ielu ar loku!), tad es parādīšos..
Nu, man laikam šādi tādi (šaujam) ieroči būs, tā ka nebēdā Kaziņ.
Es būšu..nu ne uz vietas, kad juus ieradiisieties, bet nedaudz veelaak.
es diemžēl nebūšu (sajaucu dienas)
Juhū..un plok spēlētāju skaits kā apcisāts sniegs.
Duh...dzer vaig mazāk un gulēt vairāk Saputrojos..
Tā ir vienmēr, tā ir ````g vienmēr.
Ir kāds gribētājs uz PC vietu, kas nav bijis poligonā?
Kamaz, būtu iespējams uzzināt cik kopumā cilvēki ir plānoti rīt? Un cik NPC.
Skaitlim nav nozīmes, jo, kā jau pats labi redzi, nevar īsti saprast, kurš būs, kurš ne. Es ceru uz vismaz 8 NPC un 3+1+1 PC. TN1 iztikas minimums.
Ak jā, cik noprotu, ir atradies PC. Visi var atvilkt elpu.
zinu, debīli sanāca. Bet ir bijis vēl sūdīgāk. Ko lai saka -sorr.
Diemžēl es ar netieku. Ceru, ka jūs labi izklaidēsieties!!!
Ei ei! Kas notiek? Neviens vairs negrib spēlēt. Traitors! Laigan es ar vienubrīd apsvēru iespēju nebraukt laikam ka tomēr aizbraukšu gan.
Es (joprojām) tieku un cik nu tas atkarīgs no manis - būšu.
(pē tiem, kuri atsakās ierasties, lai gan teicās. paši zina)
Šitas jau notiek tāpēc ka uz LARPu visi gatavojas pēdējā vakarā un tāpēc tad arī parādās visas problēmas. Bet šitas tomēr var pamatīgi nosist spēles prieku.
...bet par laimi man ir pieredze ar tādiem LARPiem. Spēle notiks, ja vien tas būs fiziski iespējams. Visi, kas vēlas to atbalstīt - 10.50 Ērgļu autobuss no auto ostas, skat. iepriekšējos postus. Ap 70 santīmu. Gaidīsim.
Bet tiem, kas tagad atsakās - .. - tā ir viena no nejaukākajām lietām, ko var izdarīt - pieteikties un pašā pēdējā brīdī atteikties. Ir ļoti svarīgi, lai GMi šo atteikšanos saņemtu pēc iespējas ātrāk - vēlākais 2 dienas pirms tam. Lūdzu nākamajām reizēm to apdomāt un +/- izplānot savu klātbūtni vai neklātbūtni un neatlikt šīs lietas uz pēdējo brīdi.
Ha! Lai kompenseetu daudzo cilveeku nebuushanu, es skalji un lepni pazinjoju, ka buushu!!!
OK, esmu brīnumainā kārtā (gandrīz tikpat brīnumainā, kāda ir ultramena pārvēršanās) transformējies par PC. Laikam iepostošu savu leģendu.
Mana alter-ego koncepcija: Vārdā Juris, dzimis un audzis tirgotāju ģimenē, 3 tēva dēls.
Uzskatīts par pamuļķi- un tāds arī ir. Bet nē, te arī latvju mitoloģijas saknes apraujas. Audzis, nekādus īsti atbildīgus darbus viņam neuzticēja, bišķiņ atpalicis.
Tad, kā gadījies, kā nē, 17 gadu vecumā iemīlējies donnā Dulcin.. tfu tū.. Taņā. Taņai ir 22 gadi. Taņai īstenībā Juris ir diezgan nepatīkams, bet par Juri var veiksmīgi paņirgāties. Taņa izliekas, ka ir ieinteresēta Jurī un visu laiku liek viņam sarkt, par ko visi smagi ierēc. Tikai pats Jurītis uzskata visu par 100% patiesu un ir gatavs vai pa oglēm rāpot, ja Taņa tā vēlēsies.
Kādu laiciņu tas tā turpinās, līdz Taņai apnīk auklēties un viņa pasūta Jurīti. Jurītis ir ļooti saskumis tar to. Visu laiku sienās Taņai klāt, bet viņa sūta mīlnieku.. tālāk.
Tad, kā gadījies, kā nē, pilsētā cauri ejot piestāj kāda armijas daļa. Vienu brīdi, kad Jurītis noklausās zem loga, Taņa saka liktenīgos vārdus, vērojot kādu armijas virsnieku: "Ak, paskaties, Oļa, kāds tas virsnieks drosmīgs un izskatīgs, viņš noteikti ir nogalējis vismaz 1000 troļļus! Ak, ja tāds vīrietis mani bildinātu, es vienkārši nespētu atteikt!" Jurīša sirdī iemājo cerības liesma, viņš visu savu visu dzīvi krāto naudiņu iztērē zobenā un vairogā (tā kā naudiņas pamaz, arī bruņojums tāds krapīgs), aizmūk no mājām un dodas uz pierobežu savu vīrišķību pierādīt.
Līdz šim viņš Taņas vārdā ir nogalējis jau vienu galīgi piedzērušos un gandrīz kustēties nespējīgu bandītu! Par to viņam iedeva cūkas stilbu un naktsmājas.
Naudiņa iet uz beigām, bet no piedzīvojumiem ne vēsts. Loģiski, ka viņš piekrīt aicinājumam. Varbūt pēc tam viņš varēs apprecēt Taņu, jo Taņa noteikti iemīlēs Jurīti, kad redzēs, kāds viņš drosmīgs un varens, un ka viņš arī ir nogalinājis 1000 troļļu!!
Nu lūk. Jābūt jautri, lai arī pastāv liela iespēja ātri mirt. Tāds impulsīvs troļļu sitējs. Kaujassauciens: "Taaaņāāāā!
Nu ko, pasākums ir noticis, paldies spēles vadītājiem un NPC komandai, ka neļāva mums tā vienkārši pavadīt laiku pastaigājoties pa Troļļu zemes plašajām ārēm. Īpašs paldies - mūsu uzticamajam acmetnim, kas kopā ar PC komandu dabūja izbradāties pa purviem un briksnājiem, bet nepameta mūs
Arī es tikko ievēlos mājās, pabiju Valmierā. Pasākuma izgāšanās procents ~60%, ieradušies - 14 ~40% no solītājiem, tātad TN1 likums strādā pilnā sparā.
Man prieks, ka PC komandai - vai vismaz kādam no viņiem - tomēr bija interesanti (kā es sapratu) un atvainošos NPC staffam, kam laikam "ne vienmēr" bija tika incanti. Sorry, veči, mea culpa. Kaut kad iepostēšu sižetu un gan jau tauta pastāstīs kā īstenībā notika. Plus, būs pieejams videomateriāls no notikuma, jo radījums, ko medīja komanda bija cieši saistīts ar videokameru. Operators - NorthWatch. Redzējis neesmu, nemāku spriest.
Čieplis ir mūžam pateicīgs Kamazam, kurš vislaipni atveda mani līdz pat Valmierai!!!!
Spēle visā visumā ļooooti izdevusies, ja piever acis uz drauso poligonu, kurā ikvienam bija iespēja noslīkt vai vismaz dabūt slapjas kājas. Un kādu ērci. Bet tas pieder pie lietas.
Bet mēs jau pārbaudījām tavu viltīgo domu gājienu - ''viss ir sūdīgi, nekam neder''..ja ja...
Ak jā, savu kriku mugurā esmu izārstējusi. Tā kā es dotu spēlei 8 punktus no 10...(a ```` 8? A vot - viens par drauso rāpaļāšanos un otrs nost par to, ka čiepļiem jāpārvietojas ar saliektu muguru )
Jaaa, acmetnni never dies.....
Visaa visumiibaa paldies Kamazam par to, ka man uzticeeja videokameru un fotoaparaatu ar pusspraagussaam baterijaam Ir safilmeeti materiaali ilgai lietossanai pret dazziem cilveekiem
Un manupraat visvairaak ierulleeja spuuki ar savu "Za-a-a-a-aje-e-e-eba-a-a-a-a....", trolli ar pazinnojumu par seennu medniekiem, un ccieplis, kas visaa visumaa bija visnotall ccieplisks un uzvedaas kaa iistam ccieplim nepieciessams
Un jaa.....was THE HOLY PHUN!!!!
Labākais iznāciens no Acmetņa puses:
Sēž tāds nošņurcis radījums uz koka. Pēc brīža sakustas apmetņa kapuces mala. Parādās pirksts, tad zods, tad seja. Jautājošs skatiens. Tad lēēēēēni tiek izvilkta kamera (pavisam pierasta lieta TN pasaulē, ne?)
Un sasodītā ēsma, kas n e s p ī d ē j a
Huh! Beidzot izgulējusies, paēdusi brokastis, varu izklāstīt savu TN pieredzi.
Vienā vārdā sakot, lai arī spēles koncepcija pavisam atšķirīga no iepriekšējām TN, tomēr LABAIS!!!
Desmit baļļu sistēmā 9 noteikti, jo man nenācās bradāt pa PC taciņām un jānīkst nebij ne mirkli, un, pateicoties Kamazam, pat skraidīt vairākas reizes apkārt mežiņam, bet bij OK! Un sāku pat domāt, ka būt par NPC varētu būt daudz interesantāk kā par PC, jo spēles laikā var paspēlēt vairākus tēlus.. dažādība you know...
Un gaišā piemiņā noteikti paliks:
Troļļi ar KUR IR SĒNĒS ... AHHH un Mārīc rēkdams šķaida slapjās purva sūnas uz visām pusēm!! Arī izsaucieni troļļu zemes! UUU ; troļļu meži UUU; troļļu purvi UUU!!
Pavisam neaizmirstams skats kā Trakais Vecis Bez-groz-galvis ar mega lielo zobinu klopē manu māti Dvešju!! Ak nez kā šodien jūtas viņas mugura?!?! Un visudārgie PC stāv manā un mierīgu sirgi apvaicājas, kamdēļ gan tas trakais šamo tā klopē un ko tad tantuks Vecim tādu izdarījis..lai tak pārstājot bet mans mammuks gandrīz jau kājeles atstiepis
Pateicoties Acmetnim bija ekskluzīvā iespēja video variantā iepētīt, ko tad pārējie šajā laikā labu sadarījuši un visspilgtākie, protams, bija pus-plikā pus-troļļa sākuma deja ap bērzu arī trakā pustroļļu bāba (kāpēc tevi atkal nedēvēja par Klopi, m?? ).. un spuuki!! Protams, spuuki! Ak iedomājoties vien kā jūs dzīvē izpildījāt zaaaaaajeeeebaaa..hehe ...baisi laps! arī čiepļa lavīšanās bija labi atstrādāta
Visbeidzot lielumlielais paldies Kamazam & CO par spēli, bet TN vienai dienai naff īstas TN....
Troll Nights: Legends
NPC story guide
Troļļu Nakšu Leģendas ir vienas dienas, neliela spēlētāju skaita storyLARPs ar konkrētu, lineāru sižetu. Spēlē piedalās aptuveni 8-16 NPC un 3+1+1 PC (gids, kas ved pa spēles maršrutu, speciālais NPC, kas paralēli filmē notikumus (in-game)). Spēles ilgums tiek aptuveni plānots 4-6 tīrā geimpleja stundas un papildus 2-3 tehnisko formalitāšu nokārtošanai paredzētās. Spēle paredzēta 2005.gada 7.maijā, sākums aptuveni pulksten 13.20-13.40. Spēle notiek Ogres rajona Kangaru kalnos aptuveni 2-3 kvadrātkilometru platībā. Teritorijā daudz mitruma, stāvi kalni, biezi egļu meži, priežu sili, purva ezers, tīrelis, upe, izcirtums, pļava, cauri iet diezgan noslogots lielceļš pa kuru kursē autobuss. Spēlētāji laukumā ierodas ar autobusu ap 12.00 dienā (10.50 no Rīgas, cena 0,65-0,75 Ls, oficiālas pieturas nav, tuvākā Kangarīši). PC tiek atvesti ar privāto transporta līdzekli no Rīgas, iepriekš nav redzējuši poligonu, tiek vesti aizsietām acīm.
1.Oora (Raine) sagaida PC uz lielceļa (Dūmu čūskas), pie zīmīgā koka (ar nošķelto mizu) un ved pa zināmo maršrutu gar ezera malu uz spēles sākumu. Tas ir intro sākums, priekšspēle.
2.Pa ceļam, aptuveni vidū Raine nobrīdina visus un tiek piedzīvota cut-scene garām paiet troļļu warparty (3-4 troļļi). Tie nepamana PC, PC nogaida. Atsākas gājiens.
3.Raine atved PC pārtiju pie norunātās tikšanās vietas ar veco šamani. Tas pastāsta visu sākuminformāciju, sižetu.
4.Info: vecais šamanis ir diezgan ietekmīgs Ziemeļzemes buris un nodarbojas ar savu zinti jau gana augstā līmenī. Lai veiksmīgi izpildītu arvien augstāka līmeņa rituālus, viņam nepieciešams ļoti spēcīgs papildus elements savs acmetnis. Acmetņi drīkst piederēt tikai karaļiem un dieviem, tādēļ legāli viņš tādu nevar iegūt. Vecais šamanis tomēr ir izšķīries par šo soli un apejot likumu, izplānojis lielu acmetņa iegūšanas operāciju. Lai iegūtu acmetni viņam to vajag noķert izmantojot īpašu artefaktu Ēsmu kuru gan viņš jau ir ieguvis. Tā ir nelegāla manta un tādēļ slēpjama no svešām acīm. Tagad viņš ir noalgojis Ooru (Raini) un vēl 3 dažādus piedzīvojumu meklētājus avantūristus, lai tie ar šo Ēsmu noķertu Acmetni un nogādātu to viņa tornī Ziemeļzemē. Ar to arī spēle sākas šamanis iedod Ēsmu, paskaidro tās lietošanu kamēr tā ir apsegta, tā nedarbojas, to vajag atklāt tā lai Acmetnis redz un tad tas tai sekos noteiktā attālumā. Viņš arī norāda, kur meklēt vienu acmetni.
5.PC ķer acmetni mežājā tīreļa otrā pusē, tur kur ir partizānu zemnīca ar pieminekli. Mežājā atrodas 2-3 pustroļļi, viens, lielākais, ir zemnīcā, pārējie klīst apkārt pa mežiņu. Turpat arī klīst acmetnis. PC vajag sūtīt vienu ar ēsmu, lai tas vilina acmetni (barā nevar, to pasaka Raine, kā pieredzējusi medniece), bet tas ir bīstami, jo var uzskriet pustrollim. PC jābūt klusiem, pacietīgiem un uzmanīgiem. Ja tie uzraujas pustrollim, notiek cīņa. Tie var iztraucēt ar trokšņošanu vai neapdomīgu līšanu būdā arī lielo pustroļļu tētiņu, kuram 5 hiti.
6.Aptuveni pēc 15 minūtēm Acmetnim jātop noķertam un tagad tas paklausīgi sekos līdzi visam pārtijam. Pārtijs dodas atpakaļ uz tikšanās vietu.XP+1
7.PC atgriežas, bet atklāj, ka vecais buris pazudis. Ja viņi uzmanīgi pameklē, atrod zīmīti un tīstokli. Ja ne, tad pēc krietna laika Raine pati atrod. Raine ved visus pa stigu (slepeno ceļu) prom. Zināmā momentā (aptuveni 100-200 metru no tikšanās vietas) no meža atskan sasaukšanās, kas liek saprast, ka tie ir ziemeļnieki. Ja PC pašiem nepielec, tad Rainei vajag paskaidrot, ka tie ir ielenkuši visu šo nostūri un ir jāmeklē cits ceļš. Vienīgā alternatīva ir iet gar otru ezera krastu. To tad viņiem arī vajag darīt.
8.Ja PC tomēr lien pie ziemeļniekiem, tad viņus var saņemt ciet, atdauzīt utt.. Nopietni ceru, ka viņi tā nedarīs. Rainei vajadzētu histēriski iebilst pret tik stulbu rīcību un galu galā izraut Ēsmu un skriet pareizajā virzienā, skaidrojot to tā, ka viņa nevar pieļaut tādu muļķību.
9.PC mierīgi šķērso purvāju un ienākot mežā, ejot pa taku, drīz vien satiek troļļu warparty(3), kas viņus šoreiz pamana un notiek cīņa.
10.Ejot tālāk pa taku, jau dziļāk, konkrētā vietā, kur ir celmi, baļķēni, sēd vecītis. Nekas īpašs, tikai ar to iezīmi, ka Acmetnis piepeši neiet vairs uz priekšu un turās noteiktā attālumā no vecīša. Vecītim, kā izrādās ir īpašs amulets, kas biedē acmetņus Acmetņa kauls, viņam tas ir nepieciešams, jo ir šaušalīgi bail no acmetņiem. Vienkāršākais veids, kā problēmu atrisināt apiet apkārt, bet tas ir gana liels līkums, līdz Acmetnis sāk atkal sekot. Pierunāt pamest vietu vecīti nevar. Viņš piekrīt mantu iemainīt tikai pret kādu citu acmetņu artefaktu PC vajadzētu iedomāties iemainīt Ēsmu (nepasakot, kas tas ir), tad ātri likvidēt (aizsviest, ja to neieodomājas citi, Raine subtlē) Acmetņa kaulu. Acmetnis tūdaļ dosies pie vecīša, jo viņam ir Ēsma. Tas šausmīgi sabīsies, paskraidīs apkārt, sapratīs āķi un aizbēgs, nometot Ēsmu. Ja tā izdara, saņem XP+1.
11.Pēc vecīša pārtijam jādodas nedaudz ieslīpi iekšā biezoknī, kur pēc kāda laika pie tiem pieskrien kāds puika un lūdz palīdzību viņa vecākus ir apsēdis grozgalvis. Sekojot puikam (pa labi, uz ceļa, ezera pusi) pārtijs drīz nonāk pie dažiem kokiem, kur paslēpušies divi cilvēki vīrs un sieva, bet viņiem klāt mēģina tikt grozgalvis. Paredzot, ka PC gribēs atdauzīt grozgalvi, viņam ir daudz dzīvību 17 - un viņš uzlasa visas šautās bultas. Viņu nevar aizvilināt, viņš visu laiku tēmē uz sievieti. Nu puikas vajag uzzināt, ka vecāki ir tipiskie skavendžotāji, kas vāc dažādus maģiskus artefaktus un tos pārdod..tad vajag saprast(Raine nepalīdz), ka pie vecākiem ir amulets, kuru arī grozgalvim vajag, vajag vecākiem pierunāt aizmest amuletu vai atdot grozgalvim. Tad tas aiziet (XP+2). Ja grozgalvi noslaktē, var paņemt amuletu ziņotāju tuvojoties briesmām, tas zvana (Rainei uz mobilo ar speciāli piemeklētu melodiju). Ja grozgalvis mirst, XP+1.
12.PC nonāk tīreļa malā..pa kuru klīst 3 spūki. PC jātiek drošībā mežā, eglēs.
13.Pa Dūmu čūsku kursē ziemeļnieku patruļas (2 grupiņas pa 1-3), tāpēc Raine norāda, ka viņiem jāsagaida izdevīgs moments un jāpāršmauc pāri. Ja ziemeļnieki pamana, viņi brīdi vajā (ne ilgi). No Dūmu čūskas pārtijam sāk sekot čiepslis.
14.Dziļāk mežā aiz čūskas, tuvāk silam pārtijam uzbrūk troļļu warparty tik šoreiz
15.pārspēkā (4-5), atņem Ēsmu un pamet pārtiju guļam. Tie ir gaišie troļļi un viņi devušies izbraukuma rituāla sesijā un šamo šamanis noprata, ka šis nav parasts pārtijs, bet bruņots ar Ēsmu. Un to nu jams ļoti gribēja, rituāls plānots laukumiņā priežu silā pie purva, ceļa galā. Risinājums (ko iesaka Raine) viens no grupas pārģērbjas par trolli un piebiedrojas rituālam. Tiklīdz viņu uzskatīs par trolli, tā 100% uzticēsies (troļļi savai sugai pilnībā uzticās), tad arī būs iespēja nolaupīt Ēsmu. Lai taptu akceptēts troļļu vidū, kandidātam ir jāpierāda tas netiešos testos (neviens nesaka, ka tie ir testi, vienkārši, kad pirmo reizi izliktenis ierodas pie bara, viņi tam uzdod jautājumus un provocē). Pirmā ir troļļu zināšanu pārbaude izliktenim jāzina, ka troļļi ir daudz un dažādi. Kad viņam jautā no kuriem troļļiem, galvenais viņam nosaukt jebkuru citu troļļu rasi izņemot gaišos troļļus (jo tie ir šitie un savējos tie labi pazīst). Pēc tam ir troļļu slavenās impulsivitātes pārbaude viens no troļļiem sāks gruzīties augumā par to, ka tas nav īsts trollis un pareizais risinājums ir viņam uzbrukt. Viņus izšķirs. Noslēdzošais ir troļļu augstprātības pārbaude - tiek uzdoti 3 jautājumi ar atbilžu versijām -
Kas ir paši gudrākie?
Cilvēki
Puselfi
Troļļi
Kas ir paši spēcīgākie?
Pustroļļi
Troļļi
Grozgalvji
Kas ir visskaistākie?
Cilvēki
Puselfi
Maatrilas
Pareizā atbilde uz ikvienu (arī 3o) jautājumu ir Troļļi. Ja izliktenis izgāž divas vai vairāk pārbaudes, viņu grābj ciet kā viltvārdi. Rainei šajā momentā vajadzētu mudināt pārējos PC uzsākt pārsteiguma uzbrukumu sagrābt Ēsmu un bēgt prom, kamēr izliktenis kopējā haosā aizlavītos pa citu ceļu. (XP+1)
1.Ja tomēr izlikteni akceptē, tad viņu (kā jau svešinieku) nosēdina goda vietā pie Ēsmas un pārējie tikmēr iesāk rituālo deju. Ap vidu, kad visi ir iekaisuši dejā, izliktenim vajadzētu aiztīties prom. (XP+2)
12.Čieplis sāk kļūt apnicīgs (šķērsojot purvu un otrajā, maatrilu silā), mēģina nospert kaut ko. No viņa var tikt vaļā ļaujot (ticami) nozagt kādu mantiņu. Ja viņu slaktē, par katru slakt-reizi saņem XP+0,25 , bet jau pēc kāda laika jams atdzīvojas un neliekas mierā atkal. Pie čiepšļa ir maatrilu krelles.
13.Ap vidu, kur parādās augstāki koki, biežņas, uzrodas viena vai divas maatrila(s), kas izskrien uz ceļa un aicina palīdzēt (tjipa, sidekvests!). Ja pārtijs uzķerās, tad viņus sagaida vai nu grozgalvis vai pustroļļu tētiņš. Ja pārtijs ignorē maatrilu aicinājumu, tās sāk kliegt un nerimstas no krūmiem, meža lien laukā visādi neradījumi un ielenc pārtiju. Pareizā rīcība vai nu izmantot Rinkusaarg, tad neviens netiek klāt un pēc brīža mošķi sāk sist pašas maatrilas. Vai arī izmantot Maatrilu krelles krelles, kuras ieraugot maatrilas kļūst kā hipnotizētas un grib dabūt. Tiklīdz dabū, tās gan atgūstās, taču pateicīgas par dāvanu, palaiž ceļotājus. Alternatīva var pasniegt ziedus, viņas samulst un nosarkst..vairs neuzbrūk. Sist maatrilas nav jēgas, tām ir 7-9 hitpointi, bruņotas ar nazi, kliedz un nāk mošķi. Aizbēgt grūti, jo Acmetnis lēnīgs. Ja atrisina to nenogalinot maatrilas vai neaizbēgot, XP+1.
14.Nonākot pie Bandītu kalniem, Raine mudina lavīties ļoti uzmanīgi pa pašu kalnu virsotni un pārsteigt vai apiet laupītājus, kas paslēpušies bedrēs. Ja iet pa ceļu, tomēr, vienā mirklī laupītāji kā spiets metas virsū. Kopā to 3-4, katrs savā bedrē, diezgan atstatus var pa vienam iznest, var izvairīties.
15.Raine ved pārtiju gar Burja torni, kur pats buris gan sēž un labprāt parunājas vai paārstē, taču nekas būtisks tur nenotiek. Labprāt spēlē Krumaku un iemāca noteikumus.
16.Pie upes pārcēlājs par pārcelšanu prasa 1 monētu no katra. Aiz upītes jau sākas normālā Ziemeļzeme,bet..eku nelaime, Acmetni nevar pāri upei dabūt tā vienkārši, tā ir īpaša upīte, tā saucamā Mirušo upīte (garām aizpeld līķis ar pudelēm). Pārtijam jāizdomā, ka jārunā ar buri par teleportēšanu. Ja tie neiedomājas, pārcēlājs iesaka.
17.Buris ir ar mieru teleportēt, tikai ar vienu noteikumu viņš jāuzvar 3 reizes pēc kārtas Krumaka spēlē. Katra spēle notiek ar likmēm, pie tam būtiskām. Ja arī PC uzvar, buris tāpat pieprasa naudu par pakalpojumu (10 monētas), paskaidrojot, ka jādzīvo vien viņam ir. Ja nav naudas, to var noskavendžot no laupītājiem vai ietirgot ieročus karavānai, kas kā reiz iet tur pa ceļu. XP+1
18.PC atgriežas pie pārcēlāja un beidzas spēle. Urrā! (XP+1)
Ja kāds no pārtija savainojas (1 dzīvību) viņš jāārstē, kamēr nav saārstēts, viņam bruņas, hp neatjaunojas. To var vai nu ar Aarengarm amuletu, tīstokli (no vecā šamaņa) to izlasot skaļi un tad saplēšot, vai arī vecais šamanis, vecītis ezermalē, troļļu šamanis (izliktenim), buris tornī.
Ja kāds ir pavisam atdauzīts (0), tad viņš nevar paiet un ir tikai nesams, pats staigāt nevar pat balstīts ne. Ja to pamet mežā, nomirst. Var atveseļot tāpat kā augstāk aarengarm etc..
Ja pārtijā nomirst vairāk kā viens grupas dalībnieks pirms Dūmu čūskas šķērsošanas, ierodas Daasns un izņēmuma kārtā atdzīvina nobrīdinot, ka tik muļķīgi nevajag rīkoties.
Ja pēc, tad neko. Ja visi nomirst spēle beidzas.
Viens spēlētājs var nomirt jebkurā brīdī, PC jāsajūt, ka spēlītes te nav, joki mazi, katra tikšanās ir reāli bīstama.
Pārtijs sāk ar pēc iespējas sūdīgāku ekipējumu, pamazām, sitot vai levelupojoties viņi iegūst jaunas mantas.
Ja pārtijs sāk staipīt par daudz ieroču līdzi, parādās warparty.
Ja pārtijs savāc levelupam nepieciešamos izpatikas punktus, viņi sastop vīriņu, kas meklē ceļu mežā. Ja viņam parāda, par labo darbu tas ļauj izvēlēties vienu no mantām Rinkusaarg, Aarengarm, Maatrilu krelles, ieročus, bruņas, ēdamo, ūdeni, bultas, alfabēta gabalu (pirmā leveļa).
Levelapu līmeņi:
3, 7, 12, 18, 25, 33, 42, 52, 63, 75
PC var saglabāt un vēlāk importēt savus tēlus TN:C ar minimālām izmaiņām. Ja viņiem izdodas izdzīvot, protams. Tad var arī sākt spēli ar zināmu naudas summu (atlīdzība par misiju).
Sorry, ka nav formateets, bet man slinkums. PC tika līdz 13.punktam, kur spēle aprāvās tehnisku problēmu dēļ.
O, es jau domāju, ka scenāriju tā arī neizlasīšu - man iedotais eksemplārs kaut kur pazuda.
Nez, man liekas, ka esam turējušies diezgan tuvu pie scenārija. Nu, vismaz mūsu kompānija...Aber kāds līdz maatrilām tika?(pardon, mani piekukuļoja..)
[Edit]Tika..tikko izlasīju
beidzot nobriedu parakstīt.
So... patika. Kamazs neticēja un visu laiku žēlojās, ka viss ir galīgi izgāzies, bet man patika. Tikai ko es saku - sples teritorija reāli nerullē garām... vismaz manas domas.
Dažādas nianses un atsevišķus fragmentus pārstāstīt nav vērts, bet to, ka, CITUPRĀT, tupie troļļi visu izdarija laikā un visur bija vietā, gan mani pārsteidza. Patīkami, tas tiesa, bet pārsteidza. Nezinu kas un kā risinājās PC frontē, bet pat tad, kad bija beztolkā novazājušies pa purvu viņi no meža iznāca varen apmierināti.
Hih-hip urrā Kamzam un Andzam
Beidzot esu maajaas UN pie neta.
So visaa visumaa esmu dzilji apmierinaata ar labi pavadiito laiku Bija jautri. Logjiski, ka ik pa briidim kaut kas bija pilniigaa, nu Juus pashi zinat kur. Tachu, ja njem veeraa faktu, ka galvenais no LARPa, lai kaada tipa, koncepcijas, GM etc tas buutu, iir hav'ot fun'u un to jau nu vareeja dariit peec sirds patikas. Neesu iisti informeeta, kaa gaaja citiem NPC un veel jo mazaak, kaa gaaja PC, tachu, aljaujos teikt, ka vismaz pustroljlji/spuuki bija ljoti apmierinaati Taapat arii neesu maniijusi nevienu 9iznjemot saaposho farlainera galvu) kas buutu gluzhi par kaut ko aktiivi iebildusi - protams ja atskaita staigaashanu un jaukaas izklaides kuras piedaavaaja placderms - jaa TUR IR MITRS un kaa veel ir
Visaa visumaa respect kopaa ar pateiciibu Kamazam un Andzham par pasaakuma koordineeshanu
NW - par chaklo filminju taisiishanu. Reinim/Kamazam par vadaashanuv, Zanetei par gandriiz-shkjeepa aizdoshanu Martinam par " eesmu" - paikas formaa un visiem tiem, kas padariija dienu par labu esam un, nu jau pozitiivu atminju apviitu
O jā, vakar mana galva laiku pa laikam izrādīja zināmu protestu pret notikušajiem mēģinājumiem savietot to ar boofiem un paddediem, savukārt es pats nebeidzu lamāt sevi par lēmumu atstāt mājās ķiveri
Manuprāt, placsdarms bija ideāli piemērots spēlei, un rezerves zeķītes veiksmīgi risināja problēmas ar sabristajām kājām
Čieplis bija ļoti "čieplīgs" - taisni vai žēl sametās, ka vienīgais spīdīgais priekšmets, kas man bija līdzi bija bruņukrekls:) būsu žēl, ja čieplim nāktos ar to zobos skraidīt apkārt .
Erm, man ne par ko nevajadzeetu pateikties, jo es tikai uz vietas sho to koordineeju. Vairaak nekaadus nopelnus nenesu.
Citaadi triis lietas:
1) Man shkjiet, ka bija crap'iigi. (mans un tikai mans HO) Jautri jau bija, bet tomeer ne tas, kam vajadzeetu buut. Tas vienkaarshi taa, lai nebuutu tikai pozitiivas atsauces.
2) Cerams, ka Martins ieliks driiz safocheeto (ja tas bija digitaalais).
3) Ir atklaajies, ka esmu VICAN (vai kaa to pareizi raksta).
O yes you are. And it is Wiccan do not uderestimate the power of this specific type of crystal-waving tree-hugger. And they have orgies in forest.
Fotografēju ar digitālo, zo bildes rīt no darba ātrā interneta izlikšu apsaktei. Filmēju gan ar vhs kameru, tas diez vai vēl kādu laiku būs pieejams. Mana filmēšanas ideja ir savākt tādu kā dokumentālo materiālu par to, kā notiek TN, kas piedalās, kas ko par to saka. Varbūt kādreiz kaut ko samontēšu, varbūt vienkārši savam priekam pafilmēšu.
Par spēli. Man likās gana laba izkalide un neko citu arī negaidīju. Norises vieta, manuprāt, bija izvēlēta izcili laba. Ij brikšņi, ij purvainākas vietas, ij priežu sils, ij riktīgi pauguri - ļoti piemērota vieta TN spēles pasaulei. Vasarā tur noteikti būtu arī daudz visādu niknu kukaiņu, kuru pašlaik nebija, kas nāca tikai par labu. Biju NPC ziemeļnieks. Būtu gribējies vairāk pamainīt lomas, jo ar PC sanāca tikai viena tikšanās aci pret aci, bet arī tā nebija slikti. Gan pārējie "ziemeļnieki" (Žanete, Kaza - jūs abas esat labas ), gan arī troļļi ar kuriem piedalījāmies PC biedēšanas akcijās, bija jautra kompānija un garlaicīgi nebija. Nodzenāts pārāk nejutos. Varbūt tāpēc, ka kaujas ainās piedalīties neiznāca. Kāvies gan es tāpat būtu tikai formas pēc, jo nekāds cīnītājs no manis nav, bet tad droši vien būtu arī vairāk piekusis. Laikapstākļi arī nelika vilties.
Piezīmes, jautājumi un ieteikumi:
Martin, atrast Latijvas teritorijā vietu no kurienes nevar dzirdēt autoceļu ir gandrīz neiespējami - vai nu purvājos pie Salacas vai varbūut pāris vietās Kurzemē un Latgalē, tācu rīgas tuvumā šādu vietu, diemžēl nav. Domāju, ka uz pārējā fona ceļš nebija pārlieku traucējošs objekts, la gan piemēslotās ceļmalas patiesi nebija patīkamas
Lūk, tā izskatījās varonīgie NPC -
Visas bildes varat apskatīt http://kurbildes.latnet.lv/tnl/.
Kas attiecās uz autoceļiem. Ja TN spēles teritorijā ir automašīnas, tad vajag kaut kā tās iekļaut spēles pasaulē. Citādi nesanāk WYSIWYG. Jautājums Kamazam - kāds ir automašīnu, ceļu greiderētāju u.c. tehnikas izskaidrojums TN pasaulē, ja vispār ir kaut kāds?
Labs paskats, un vismaz no bildēm to purvāju, ar kuru Kamazs te biedēja, nemaz nemana
Bija purvājs, bija... fotogrāfs pats droši vien negribēja ļaudis biedēt Ja redzēsi Acmetņa safilmēto, tad tur gan jau ka purvu netrūks
Jā, šajās bildēs var redzēt vien skaisti zaļu sūnu un Latvijai ierastu meža ainu
Par pārējo var nojaust pēc PC sabristajām kājām un Dvesh pagurumu uz mašīnas bagažnieka
jap - skaisti mezi - skaistas dziesmas
ilgi sedeejaam un dziedaajaam - cerams ka visu putnus prom neaizbaidiijaam
jap - purvs, kalns, purvs (teritorijas apraksts)
bet bija saliidzinoshi labi pavadiita diena... es pat drusku izklaideejos.
man tai briidii bija dveshh loti zeel - laigan to laikam nevar spriest peec amnas sejas izteiksmes, jo cik atceros tai briidii vinja staastiijapar ka tas ```` ```` kamazs dzinies vinjai pakal un veel sitis - no malas izkalisiijaas uzjautrinoshi (sory dvesh)
zel ka mana matrilas loma beigaas taa arii izpalika
bet nekas - paardziivoshu
Diezgan apzināti nedaudz nogaidīju pirmos pēcspēles emociju uzplūdus un nu gribēju izteikt lielu
njā! nu ko pirmais iespaids ir radies un tas ir tiri labs. katrā ziņā man patikās un ar lielāko prieku piedalīšos arī nākošajās Troļļo naktīs.
Mežs arī labais atrasts, katrā ziņā viņā var viegli apmaldīties (pie tā bija vainīga Raine) un dabūt slapjas kājas, bet tas jau nav svarīgi. Galvenais ka smuka ainava. he, he!
visvairāk bija jānomocās ar acmetni, tas nu gan ir viens nepakļāvīgs radijums, bija riktīgi jānopūlas un tik un tā beigās mēs viņam to ēsmu mierīgi atdevām. eh!
Pilnīgi un galīgi atzīstu savu vainu gadījumā ar apmaldīšanos un gluži nevērtīgu laika zaudēšanu, kā arī vēlētos par to atvainoties.
Atlika tikai mazliet novirzīties no kursa, kad jau attopies līdz ceļiem iestidzis nezināmā purvā un domu: Ellē ratā - kā es te nokļuvu?.
Par pasākumu kopumā: mazliet vairāk laika, cits gids un spēle būtu izdevusies.
Hah, manuprāt bija gluži sakarīga situācija - pavadonis kā ieraudzīja to lielo orku, sorr, troļļu pūli, tā aizmirsa kur rīts kur vakars
*Spam mode on*
R: *Ej un atvilini to acmetni no troļļiem Natašas dēļ*
F, B & O kopā: *TAŅAS!!!*
protams ka piedaliishos speelee un protams ka lapraat piedaliishos arii otrajaa filmeeshanaa (tikai cerams ka buushu tikusi valaa no iesnaam,kas man tagad ir uzklupushas.) man tachu ir jaatspeela sava maatrilas loma, kam gan nepaaraak labi bet biju pilniibaa sagatavojusies
Tikai tēlo BAGĀTU mātrilu, OK?
Eh, Farliner, gribēšu redzēt kā tu no maatrilas atkratīsies.
A man ir "Ring of protection"
no manis pie labas gribeeshanas (ja nu tieshaam tada rodas) ir iespeejams atkratiities pat loti vienkaarshi (es gan neieteiktu meeginaat), bet no dusmiigiem viiriem gan tik viegli neatkratiisies
par bagaatiibu varam padomaat (veel viens veids kaa netikai ar izskatu pievilinaat upurus )
farliner - it's a good ring ...
Jā, cilvēkiem ironijas netrūkst - TNL grib piedalīties jau 37 indivīdi:/.
Atliek tikai izveidot TNL 2: return of the Legend
OK, OK, tātad apjautāsimies - kuri no NPC, PC un vēl citiem dalībniekiem grib redzēt spēles otro daļu, kurā būtu salaboti pirmās daļas bugi un beidzot tiktu pabeigts storijs? Un kad?
Heh, ēsma tika atdota out of game
Es jau labprāt piedalīšos, ka tik laiks sanāktu.
Es buutiibaa arii labpraat njemtu daliibu TN:L realoaded, tiesa gan laikus labpraat skatiitu kaut kad juunijaa/juulijaa. Maijs taapat ar visaadiem [cenzored] un sho to arii sakariigu piepildiits, a juulija saakumaa shkjiet ir senlatvieshi, pardon, asinsnaids, kuraa vareetu piedaliities tiiri daudzi no potenciaalajiem NPC; bet augstuaa ir TN:C un Celjsh.
Ok, man nav šonakt ko darīt, tāpēc ierakstīšu šeit Jurīša piedzīvojumu atstāstu no viņa paša redzes viedokļa (t.i. fantāzijas). Brīdinu par subjektivitāti kvadrātā.
"Tajā tur ciematā, kur bija tā jocīgā, šķībā māja, es satiku Mooru. Skaidrs, ka viņa redzēja, kas es esmu par drosminieku un tāpēc piedāvāja man slepenu uzdevumu! Bija jādodas iekšā Troļļu Zemēs!! Beidzot iespēja nogalināt daudz, daudz troļļus.
Es arī noteikti kļūšu slavens un kad mirdzošās bruņās, un varonīgs, un skaists un un... un tad Taņa mani ieraudzīs un viņa teiks: "Jurīti, tu beidzot esi atgriezies! Un tu esi tik varonīgs! Tu nogalināji 1000 troļļu un un... un tu esi mans varonis!" Un tad viņa kritīs man ap kaklu, bet es paņemšu viņas roku un.. un teikšu: "Taņa, vai tu mani precēsi?" Un Taņa teiks: "Jā!" Ui ui ui.
Tad viņa man vairs neteiks "Vācies projām, stulbeni", kā pagājušo reizi! Nē,nē! Tad es būšu slavens un visi man teiks: "Sveiks, Jurīt!". Nevis "Nost no ceļa!" Jā.
Un tad Moora kaut kur sadabūja vēl 2 cilvēkus- kādu meiteni ar arbaletu, kuru sauca par Osanu, un kaut kādu bruņās tērptu vīru, Ringu. Ui, viņš izskatījās kā tas bruņinieks no manas krāsojamās grāmatas- nu tas, kurš tur ar to lielo zobenu. Tikai Ringum bija vairogs arī! Ha, bet es tik un tā biju visdrosmīgākais un varonīgākais un un....
Mēs galu galā nonācām pie Dūmojošās Čūskas. Jocīga vieta. Labi, ka ilgi tur neuzturējāmies, bet šķērsojām to un devāmies tieši iekšā Troļļu mežos. Ūūū, tie bija tik tumši un un... un trollīgi! Bet jūs domājat, man bija bail? NĒ! Pārējiem gan, es jau redzēju!
Mēs vēl nebijām īsti ilgi gājuši- es gāju visiem pa priekšu, jo biju visdrosmīgākais, Moora tiki dažreiz rādīja ceļu-, kad kaut kur netālu izdzirdējām briesmīgu kliegšanu un brēkšanu, šausmīgu sēkšanu un vispār briesmīgas skaņas! Tie bija troļļi! Ha, es atkal nemaz nenobijos! Es jau būtu gājis cīnīties ar tiem nekrietnajiem troļļiem, bet man bija bail, ka Moora, Ringus un Osana pazudīs, vai kas cits slikts ar viņiem notiks, jo viņa nebija tik drosmīgi kā es un negribēja iet pie troļļiem cīnīties.
Mēs devāmies tālāk pa Troļļu zemēm. Un man nemaz nebija grūti tur iet, jo es esmu arī ļoti veikls. Tikai kājas bišķiņ slapjas palika, bet es taču esmu arī ļoti izturīgs. ha, kas tad man tādas bišķiņ slapjas kājas! Es katru dienu varu staigāt ar divreiz slapjākām kājām! Un rokām arī! Un mēs gājām ļoti ilgi, un tur bija daudz purvi visur, un visi gribēja atpūsties, jo nebija tik izturīgi kā es.
Tad mēs beigās nonācām pie šamaņa. Šamanis teica, ka viņam vajag kaut kādu Acmetni, kas ir kaut kāds dzīvnieks. Un viņš man iedeva Ēsmu, ar ko Acmetni pievilināt, jo es biju pats drosmīgākais. Šamanis teica arī, ka sliktie cilvēki negrib, lai viņš dabū Acmetni, tāpēc nedrīkst nevienam rādīt Ēsmu, lai sliktie cilvēki nezinātu, ka mēs meklējam Acmetni. Ha, it kā man būtu bail no sliktajiem cilvēkiem! Un vēl šamanis parādīja, kur Acmetnis dzīvojās.
Mēs visi bariņā gājām pie Acmetņa, kas klaiņoja aiz lauka, mežiņā. Bet visi mani ceļabiedri nobijās tur iet, pat Ringus, un tikai es biju ļoti ļoti drosmīgs un gāju vilināt Acmetni. Es jau piegāju pie Acmetņa un tas sāka vilināties, bet tad no tuvējā mežiņa izlēca veseli 15 troļļi! Ha, es jau nenobijos, tikai negribēju aizbaidīt Acmetni, tāpēc cīnīties nesāku un aizgāju atpakaļ pie ceļabiedriem. Arī visiem troļļiem bija no manis ļoti bail, daži pat gribēja skriet.. jā jā, daži sāka skriet prom no manis.
Bet es mierīgi un nemaz nebaidīdamies aizgāju pie ceļabiedriem. Jo varbūt ceļabiedri bija bailīgāki par mani, bet tomēr varbūt varēja palīdzēt pievilināt troļļus, vai izdomāt kaut ko ļoti ļoti viltīgu un visus apmānīt. Ne jau ka es nevarētu izdomāt kaut ko ļoti ļoti viltīgu, bet... nu, tad es gāju atkal pie Acmetņa, bet mani draugi atkal nobijās un līdzi nenāca. Tad daži Troļļi sāka neglīti apsaukāties un man tas nepatika, tāpēc as pagaidīju, kamēr tur sanāk visi 20 troļļi un pateicu tiem: "Man nepatīk, ka jūs tā apsaukājaties. Jūs, troļļi, esat nejauki, tāpēc es jums uzbrukšu." Jā jā, un man nemaz nebija bail no viņiem. " Daži troļļi tad teica: "Neuzbrūc mums", jo viņiem bija bail, bet es uzbruku.
Un tad es cirtu uz vienu pusi un troļļi pašķīda, jo es cirtu ļoti spēcīgi, un uz otru pusi, un troļļi krita brēkdami. Kamēr es tā cīnījos, arī mani biedri pieskrēja, gribēdami arī troļļus sist, bet viņiem palika tikai kādi 2 troļļi no visa bara ko sist. Nu un tad es tā cīnījos un pēdējo trolli, pašu briesmigāko, nocirtu, bet tad viņš nokrita zemēnāvīgi ievainots un iekoda man kājā ar saviem milzīgajiem zobiem, kas bija tik lieli kā dunči un vēl asāki, un ļoti ļoti daudz, un kurus pēc tam pa vienam vajadzēja dabūt ārā!
Man ļoti sāpēja, bet es nemaz neraudāju. Mani biedri tomēr, kaut gan ar mokām, bet piebeidza palikušos 2 trollīšus, un mēs bijām uzvarējuši. Visi teica, cik es esmu drosmīgs, ka es uzvarēju tik daudz troļļus, un ka man sakoda kāju, bet es nemaz neraudu!
Tad es izdomāju iet atpakaļ pie šamaņa, lai viņš man izārstē kāju. Pa to laiku mani biedri apsolīja dabūt Acmetni. Es aizgāju pie šamaņa, bet viņa vairs nebija tajā vietā, kur viņš bija iepriekšējo reizi. Toties es dzirdēju un redzēju visādus cilvēkus, tie laikam bija tie sliktie cilvēki, par kuriem šamanis bija stāstījis. Sliktie cilvēki bija aizdzinuši šamani! Es gāju atpakaļ pie saviem biedriem, bet viņi vēl nebija dabūjuši Acmetni, bet bija nogalinājuši vēl kādus 2 trollīšus. Protams, ja man nebūtu sakosta kāja, es arī tur būtu un noteikti tiktu ar troļļiem galā labāk!
Toties drīz uz mūsu pusi pāri pļavai nāca vēl daži trollēni. Mana kāja pēkšņi sāka ļoti asiņot un es vairs nevarēju pacīnīties. Ringum nācās šoreiz cīnīties vienam. Labi, ka viņam bija tik daudz bruņas, savādāk viņš nav tāds cīnītājs, kā es un nevar tā cīnīties, kā es. Tomēr beigās Ringus tomēr uzvarēja.
Es pastāstīju par sliktajiem cilvēkiem, kuri bija aizdzinuši šamani un Moora teica, ka jāiet tad uz viņa torni Ziemeļzemē, bet ka tur ir tāls un grūts ceļš. Es, protams,no grūtībām nenobijos, pārējie gan šķita tādi kā nedroši. Bet tad es viņus visus sāku vest pa to taku, kur Moora rādīja un visi man sekoja, jo es biju ļoti drosmīgs un nemaz nebaidījos no grūtībām.
Pa ceļam mēs satikām kādu tanti, kas bija pazaudējusi tarbiņu. Bet mēs to neatradām. Noteikti, ja es būtu kārtīgi pameklējis, tad atrastu, bet mums nebija daudz laika.
Un tad mēs gājām un gājām, un gājām, un tad izdzirdējām, ka kaut kas mežā kliedz. Un man ļoti sāpēja kāja, bet es tik un tā kliboju uz to pusi. Un tur kāds milzīgs vīrs ar milzīgu zobenu vajāja kādu sievieti. Un es teicu lai viņi beidz, un kāpēc viņi tā dara. Bet viņi nemaz neklausījās. Man sāka ļoti asiņot kāja un es nevarēju apstādināt to vīru, bet mani ceļabiedri nobijās, jo vīram bija milzīgs zobens, tik milzīgs kā māja, un viņi nobijās.
Galu galā es tomēr pieruņāju savus ceļabiedrus apstādināt to lielo vīru un viņi tam uzbruka. Bet tas vīrs bija pats tik garš kā koks un milzīgi stiprs un briesmīgs, un viņu bija grūti nogalināt. Es redzēju, ka maniem biedriem iet slikti, jo viņi nebija tik labi karotāji, kā es. Tāpēc es mēģinātu viltīgi novērst briesmīgā vīra uzmanību, lai mani biedri varētu to piebeigt. Viss sanāca ļoti labi, bet tad briesmīgais vīrs paslīdēja savās asinīs un iecirta man stipri, stipri! Es nokritu zemē un domāju, ka nomiršu. Bet es biju tik un tā ļoti drosmīgs! Ha, es no nāves nebaidos, lūk tā. Tomēr mani biedri atrada pie nogalinātā Aarengarm amuletu. Moora nedaudz pieprata ārstniecības mākslu, tāpēc viņai izdevās mani izpestīt, kad es jau gandrīz biju nomiris!!!
Tad mēs gājām tālāk un es atkal gāju pa priekšu. Mēs atradām kādu vecīti un viņš laikam bija nelabs vecītis, jo viņš apstādināja mūsu Acmetni un mēs nevarējām to vest tālāk- vecītim bija Acmetņa kauls, no kura Acmetnim bail. Sliktais vecītis! Es viņam tā arī teicu, bet viņš teica, ka viņam nepatīk, ka uz viņu skatās Acmetnis, jo ar Acmetņa acīm redz dievi. Nu skaidrs, ka tas bija sliktais vecītis, ja jau viņš slēpās no dieviem! Beigās Osana ar Mooru iemainīja vecītim pret Acmetņa kaulu kaut kādu amuletu. Tas viss notika pie ezera, ap kuru parādījās spūki!! Spūki bija šausmīgi briesmīgi un visu laiku briesmīgi brēca. Bet man bija jātiek vaļā no Acmetņa kaula un tas jāiemet ezerā. Es nemaz nenobijos un skrēju uz ezeru. Es jau varētu arī cīnīties ar spūkiem, ja viņus varētu nogalināt, jo man no viņiem nemaz nebija bail! Galu galā es iemetu Acmetņa kaulu ezerā, apmānīju spūkus un ar saviem ceļabiedriem turpināju ceļojumu uz šamaņa torni.
Tālāk mēs šķērsojām atkal Dūmojošo Čūsku, kur satikām Ziemeļnieku sargus, kas ņoteikti gribēja Acmetni, bet es viņus visus apmānīju un mēs devāmies tālāk.
Tālāk mēs gājām ilgi, ilgi pa milzīgiem purviem. Arī Acmetnis sāka niķoties. Jocīgs zvēriņš. Bet es galu galā pierunāju Acmetni iet tālāk. Un tad mēs vēl gājām ilgi, ilgi pa purviem, un es nemaz nebiju apmaldījies, jo es visu laiku zināju, kur mēs ejam.
[pagaidām viss]
P.S. Kā jau Farliner teica- ja laiks sanāks, tad varētu piedalīties arī turpinājumā.
Tas tikkai taa, jautaajums, vai Juris drosmiigi, bezbailiigi un veikli metoties ciinjaa bljaava: "Par Tanju!!!"?
OK, pēc Berlogstāsta ir diezgan skaidrs, ka TNL prasās turpinājums. Savādāk mēs nekad neuzzināsim kā beidzās Jura lielais piedzīvojums un vai viņš par saviem varenajiem darbiem saņēma kāroto slavu.
"Par Taņu!"
logiski ka vajag turpinaajumu un noteikti piedaliishos ja nebuus kaadi neparedzeeti iemesli nepiedaliities
sorry berlog - ja tieshaam sanjemshos tad varbuut izlasiishu - pagaidaam gan no shiis idejas atsakos, bet ticu ka iz intresanti
Tikai maza un nevienam nezinaama un totaali nesvariiga korekcija:
Vietaa, kur ganiijaas acmetnis, mita pustroljlji, nevis troljlji!
Pustroljlji ir mezhoniigaaki stulbaaki, un labpraat paartiek no cilveekiem, troljljiem, elfiem, puselfiem, pustroljljiem un vaavereem.
Jā. Ja jūs satiekat trolli, kuram ir gaiša āda, pat apģērbs, bet kas tūdaļ metas jums virsū, lai sistu, kurš klīst viens nevis pa vairākiem kopā, tas drīzāk ir pustrollis nekā trollis.
Nu bet Taņai jau patika troļļu kāvēji, kālab lai Jurītis medītu pustroļļus, ja tie var izrādīties arī troļļi
Un "sēņu sargi" kas turpat mums uzbruka jau bija, ja nemaldos, troļļi?
"Tikai ssoreiz meklee nepiedegossaas vaaveres...."
iisteniiba seenjotaaji bija trollu un ziemelnieku kishnish ar roiziineem, jo pavidu bija veel viens chieplis
he he - jaapaardomaa paaraaks rases idejas - pagaidaam pustrolli izskataas krutaaki
Ui, kas tik mēs nebijām - ziemeļnieki, pustroļļi un vietām maatrilas kā arī uz beigām čieplis.
Par pārākajām rasēm - troļļiem piemīt bik saprāta, that's why viņi ir pārākā rase. Viss jamiem ir pārsvarā - ja viens drebelīgs cilvēciņš var knapi 3kg pacelt, tad viens rebelīgs trollis spēj nosist ziloni..nu vispā, toļļi ir tādi kā EsEsmuVissKopā
TN:L labaakais bija tas ka vareeji iejusties pilniigi jebkuraa adaa ko piedaavaaja
Manuprāt, šis pasākums bija pietiekami labi izdevies, lai radītu turpinājumu. Tādēļ arī noteikti piedalos kā NPC. Būtu ļoti labi, ja jau kādu laiciņu pirms pašas spēles būtu zināmas iespējamās lomas, lai sagatavotu vairākus tērpus..nuu lai nesanāk tā, ka trollis, ceļinieks vai vēl kāds mošķis klīst vienā apģērbā. Mjā, un tagad man drrrausmiigi gribas būt trollim...
Berlog, tu nu gan esi pacenties...stātiņš ir vienkārši superīgs un tā vien prasās pēc nobeiguma!!!
Cik gadiem šajās Troļļu naktīs jābūt spēlētājam lai varētu piedalīties?
Šīs troļļu naktis jau ir beigušās.
mjaa bet tiek plānotas nākamās
ee par gadiem...woow! vai ta ir kāds vecuma ierobežojums,ko esmu palaidusi garām?!?
Naz, vai šajās, bet ''lielajās'' gan - no 16 tik var piedalīties.
Bet visi (nu labi, tie, kam mazāk par 16) spirinās un brēc, ka nevajag nekādu vecuma ierobežojumu. Un nevajag ar...
Īstenībā jā, vesela kolonija ar , piem., desmitgadīgiem radītu tik reālistisku mazu knariņu iespaidu!!
Bet ierobežojums droši vien ne jau, lai kādu speciāli uz spēli nelaistu, bet lai savā veidā pasargātu.
IMO gan lai attīrītu spēli - 16 gadu vecumā cilvēkiem vidēji ir vairāk nojēgas nekā 10 gados.
jaa pareizi, attiiriisim speeli, un peectam rasi ... ups...
p.s. laikam jums tajaas tn l ir gaajis varen labi
atkariigs no taa ko katrs uzskata par labi bet es nesuudzos
kurbad - no kaa tad shoreiz ir jaattiira speele? tikai nesaki ka no mazgadiigiem pokemoniem, savaadaak laikam jau arii man buus jaatsakaas no maatrilaam un ziemelniekiem
Es laikam veel tur neiesaistīšos. Varbūt tikai rudenī, ja tad vēl vispār būs TN?
Ērm, ja nemaldos (ko es visdrīzāk daru), tad TN:C notiek šovasar, kkad augusta beigās vai kaut kā tā
Viens padoms - ja neesi drošs, obligāti brauc. Es tā izdarīju un tagad nevaru iedomāties neko interesantāku kā klīšanu bezgala plašā teritorijā, meklējot kaut ko, kas noteikti tur nav. Vai piemēram zobencīņas. Tīri iesācēju līmenī, bet aizgrābjoši
Zanete - tu jau , protams, esi iznjeemums..... tas pat zvirbulim skairds
Eh - viss jau ir Sveetaa gara (Kamazgara) rokās.
Foruma dzinējis: Invision Power Board (http://www.invisionboard.com)
© Invision Power Services (http://www.invisionpower.com)