Sniega Rūķis
Informācija
LietotājvārdsSniega Rūķis
VārdsElva
Daiļdarbos kopš14.03.2006
Recenzents
Saziņa
Foruma profils
Sazināties
Izlase [8]
 
Darbi autoram: Sniega Rūķis
Sniega Rūķis
Visdīvainākā vieta
Tualete pavisam noteikti neatrodas to vietu top 10, kur varētu satikt
savu nākamo draugu. Ja tu tur atrodies, jo vem, tad tas šādu
iespējamību samazina vēl vairāk. Šķiet, ka Keilam ir paveicies.
Sniega Rūķis
Vissaldākais grēks

Pēc Voldemorta uzvaras otrajā karā Vientiešu ģimenēs dzimušajiem nācās kļūt par Tīrasiņu vergiem un kalpiem, lai izdzīvotu. Pa šo laiku Hermione Grendžere ir iemācījusies pārvarēt savu lepnumu un patstāvību, strādājot ģimenēs, kur viņa tiek vērtēta zemāk par putekļiem. Viņai šķita, ka būs gana gatava šai ģimenei, kāda jau bija bijusi visām iepriekšējām. Tikai viņa nezināja, ka šī ir neviena cita kā Drako Malfoja ģimene. Vai Hermione spēs savaldīties, kad manīs sevi cīnāmies ar pašas aso mēli, atmostamies naidam... un arī kam citam?

Sniega Rūķis
Saki man kad

Oriģināls: Tell Me When

Autors: InkySubstance

Emīlija, bēgot no kāda, nokļūst Venēcijā, kur sastopas ar Vespu un pārējiem. Bet kas notiks, kad meitenes vajātājs viņu atradīs?

Sniega Rūķis
Nenovēršamā krāpšana

Drako laulības sākas ar dīvainu ceremoniju. Viņš ir kļuvis par upuri vienai no Malfoju tradīcijām – izprecināt bērnus, un apprec kādu, ko nekad nav saticis... Hermiones un Rona attiecībās ir iestājusies krīze. Viņi gan dzīvo kopā, bet nejūt vienu un to pašu. Vai tad, kad Drako ar Hermione satiksies, dzirksteles lidos? Kas būs ar Rona un Drako sievām? Kas būs ar viņiem pašiem?