Fijusska
Informācija
LietotājvārdsFijusska
Vārds
Daiļdarbos kopš12.03.2006
Recenzents
Saziņa
Foruma profils
Sazināties
Izlase [1]
 
Darbi autoram: Fijusska
Fijusska
Cīņa ar Likteni
Lilija Evansa un Džeimss Poters nav nekas vairāk kā kaitinošas paziņas viens otram. Bet kad viņu pasaule tiek apdraudēta, viņi iemācīsies, ka greizsirdība un traģēdija spēj savest viņus kopā, bet mīlestība viņus kopā turēs līdz mūža galam.
Fijusska
101 Uzaicinājums satikties

101 Džeimsa mēģinājums uzaicināt Liliju uz randiņu, un, protams…viņas gudrās atbildes!

Fijusska
Naktīs visi kaķi melni

Džeimss satiek viņu tumsā. Viņš nezina, kas viņa ir.

Viņš vēlas to noskaidrot, bet notiek tādas lietas, kurām viņš nebija ticējis, ka tās jebkad varētu notikt!

Fijusska
Es nekad nebūšu ar tevi…
Songfics. Var uzskatīt, ka kas tāds ir īstenība, bet var palikt pie
pārliecības, ka nekad nekas tāds nav noticis. Tas ir katra paša ziņā.
Fanfiks, kas neticībā liks pakratīt galvas un nespēs atbildēt uz
jautājumu - smieties vai raudāt! Protams, lielākai daļai tas viss
liksies 'sviestains'. L/S.
Fijusska
Pirms bērēm

„Jauktasiņu Prinča” 30. nodaļas laikā. Ir bēru diena. Kad Hermione gatavojas grūtajai dienai, viņa saņem atbalstu no Rona. Vienā nodaļā Rona/Hermiones „kopā saiešanas” pazudušais fragments.
Fijusska
Viena zilā līnija
Freds, Džordžs un Rons papīrgrozā atrod vientiešu grūtniecības testu…un Džinnija jau dažas dienas jūtas slima…kāda saistība?
Fijusska
Tētis
Pēc Cūkkārpas: Rons un Harijs ir tiek nosūtīti uz Ameriku, lai mācītos par Auroriem. Rons pavada savu pēdējo nakti Anglijā ar Hermioni, un atgriežoties pēc diviem gadiem, viņš atrod Hermioni ar piecpadsmit mēnešus vecu mazuli…
Fijusska
Tam, kuru reiz es mīlēju
Viņas reakcija uz to, ka viņš neatzīst, ka mīl viņu. Pēc vēl vienas nakts izpriecām, tad pamešanas, viņa nolemj kaut ko darīt.
Fijusska
Apvaldīt jūtas
"Viņa sāka satikties ar viņu septītajā gadā. Tad, kad viņš bija mazliet nolaidis tvaiku." Džeimss ir izmisis, vai viņš tiešām spēs mainīt sevi...dēļ meitenes? Nu...viņš mēģinās!
Fijusska
Siriuss Bleks… ekstra lieliskā aukle?!

Ja Siriuss Bleks septiņus gadus Cūkkārpā varēja tikt galā ar Severusu Strupu, tad pieskatot mazuli Hariju, viņa krustdēlu, uz vienu nedēļas nogali varētu būt pavisam viegli, vai ne? NEPAREIZI! Uzziniet, kas īsti notiek, kad Džeimss un Lilija atstāj Hariju krusttēva uzraudzībā.

Fijusska
Eņģelis
Stāsts no Lilijas skatu punkta par dienu, kad viņa zaudēja Džeimsu un mira, lai aizsargātu Hariju. Viņa bija Džeimsa eņģelis, viņa bija Harija eņģelis. Es mīlu tevi, Harij. Es būšu tavs eņģelis, manu mazulīt. Es mīlu tevi. Tētis un es pieskatīsim tevi. Drīz es būšu ar tevi, Džeims, mans mīļais.