resella
Informācija
Lietotājvārdsresella
Vārdsdaniella
Daiļdarbos kopš12.03.2006
Recenzents
Saziņa
Foruma profils
Sazināties
Izlase [9]
 
Darbi autoram: resella
resella
Dusošais pūķis

Pirmā daļa Draco Triloģijai, pēc kuras seko Draco Sinister un Draco Veritas.
Kad kāds atgadījums Mikstūru stundā Hariju pārvērš par Drako un Drako par Hariju, katrs no viņiem ir spiests tēlot otru. Romantika, kļūdainas identitātes, Patiešām Viltīgi Plāni, mīlas trīsstūris un „mīlas izpausmju” pārpilnība.

resella
Tu mainīji manas domas

„Tumšs Darbs”: Dažreiz tavs ienaidnieks ir tavs vienīgais draugs. Pārējais reizes viņš nebūt tāds nav. Kad tev nav pilnīgi neviena pie kā griezties, vai tu vari griezties pie tā, kurš teorētiski ir tā visa cēlonis? Vai arī viņš tad mēģinās un nostādīs tevi pret visu, kam tu ticēji?

Autors: AkashaTheKitty

Darbs: http://colouredgrey.contraveritas.com/viewstory.php?sid=5270
resella
Viltīgās kāpnes

Hermione Grendžera un Drako Malfojs – trīs stundas ir ilgs laiks būt iesprūdušiem zem viltīgām un blēdīgām kāpnēm, pie tam trepes mūsdienās nav pietiekami ietilpīgas ...

resella
Vol de Mort

Seko līdzi Tomam Melsudoram caur viņa Cūkkārpas gadiem pirms viņš pārtop par Tumsas Pavēlnieku. Uzzini viņa domas, izjūti viņa dusmas, redzi viņa pasauli. Ieskaties sevī; tur ir pirmsākums spēkam, kurš vienmēr parādīsies, ja vien tu nepagursi tur ieskatīties.

resella
Zināt šo

Vienas nodaļas darbs jeb "one shot".

"Teorētiski, būdama gudra meitene, tu tiešām spēj būt muļķe."