- Teksta izmērs +
Autora piezīmes

Iekšā atskanēja klaboņa. Durvis pavērās. Vīzliju kundze mazliet izbrīnīta tomēr priecīga aicināja zēnu iekšā.

„Harij, mēs nezinājām ka tu šodien ieradīsies, tāpāc ē neko nepagatavoju. Visi jau sen paēda.Es tūlīt tev sagādāšu,” viņa pavicināja zizli un izteica buramvārdus.

„Nevajag tiešām. Es jau labi paēdu mājās.”

„Kā tas saprotams, labi? Ak, pareizi.Tu jau esi pilngadīgs. Uzbūri.”

„Nē ,Petūnija uztaisīja.”

Vīzlija kundze bija izbrīnīta.

„Tā ir tā vientiešu māmuliņa?” Mollija jautāja.

„Nu, jā, Dūdija, ”Harijs teica.

„AAA, ”viņa kaut ko pie sevis domādama izrunāja. „Es pasaukšu lejā bērnus.”

„Jā,” piekrita Harijs. Mollija viņam uzsmaidīja un tad vēlreiz pajautāja: ”Bet , kā tad , Harij, tu nokļuvi šeit?”

„Atteleportējos.”

„Bet, Harij, tev taču nav atļaujas. Tu pārkāp likumus.”

Harijs pasmaidīja, bet neko neteica.

„Bērni nākat lejā!” Mollija bļāva.

„Mēs neesam bērni,” Harijs dzirdēja balsi, „Esam jau sen pilngadīgi.”

„Ron, es tikai ceru ka mums nebūs jātrenkā dārza rūķi ,”teica meitene, kas , Harijprāt, noteikti bija Hermione.

„Es tev piekrītu, ”reizē ierunājās vēl divas balsis.

„Es visu dzirdēju, ”Mollija teica meklēdama kaut ko skapī.

„Bet , mammu, tas jau...Harij! ”Rons ierunājās un pieskrēja pie drauga un apkampās. Klāt pienāca arī Hermione un Džinnija. Harijs mīļi apkampa abas meitenes.

„Harij, mēs par tevi ļoti uztraucāmies, ”stāstīja Hermione.

„Jā, tu mums vispār gandrīz neko nerakstīji, Džinnija pabeidza.

„Kā tad tev gāja pie tie vientiešiem? Vispār mēs jau bijām pagalam noraizējušies par to ka tu vēlies tur vēl pavadīt kādu laiku. Parasti tu gribi ātrāk tīties prom.”

„Nu, jā. Šovasara bija forša, ”stāstīja Harijs un pēc Rona lūguma pamatoja savu viedokli. Atstāstīja gan par Rubīnu, gan par Drēslijiem, gan par sapņiem.”

Draugi nenoliedzami bija pārsteigti par Rubīna zināšanu par burvju eksistenci. Un vēl vairāk. Par slaveno Hariju Poteru. Liekas ka draugi neticēja par Drēsliju garstāvokļu maiņu.

„Harij, tu lasīji „Dienas Pareģa ”rakstus? ”jautāja Džinnija.

„Nē, bet kas ir?”

„Izlasi pats!” Rons teica un iziedams no virtuves atnesa sasaitētu bunkšķīti . Iemeta to Harijam klēpī. „Tu esi katrā avīzē.”

„Es atļaujos labot. Katrā lapaspusē, ”teica Hermione, kamēr Harijs sēja vaļā mezglu, kas saturēja avīzes.

„Mēs iesim ārā, ”teica Rons.

„Es arī,” Harijs piebilda.

„Nē ,tu paēd un izlasi avīzes!”

„Bet...”

„Harij, lūdzu, paēd kārtīgi. Ja vēlies vēl tikai pasaki, ”Mollija teica.

„Labi, „Harijs vīlies pateica.

Trijotne pasmaidījuši zēnam izgāja ārā, visticamāk, spēlēt kalambolu.

Harijs pasniedzās pēc pirmā „Dienas Pareģa” nummura.

 

 

 

Harijs Poters izredzētais?

 

Klīst neapšaubāmi stāsti par zēnu, kurš izdzīvoja pēc Vārdā Neminamā uzbrukuma. Nu, šis zēns jau vēl sešas reizes izsprucis sveikā. Vai viņš ir izredzētais? To neviens nezina. Paši- Zinat- Kas Harija piektajā mācību gadā ielauzās Burvestību ministrijā lai nozagtu pareģojumu. Kas tajā stāstīts?

To nezina neviens, izņemot pašu Hariju.

Daudzi joprojām domā ka šim zēnam viss izdosies.

 

 

Harijs nometa avīzes gabalu un ķērās pie nākošā.

Pareģi sāk runāt

Slavens pareģis Erls Makenlijs pareģoja ka nebūt nezināmais Harijs Poters piedzīvos vēl daudzas grūtas dienas cīnoties ar Vārdā Neminamo. Viņa paziņa apgalvo , ka ejot kopā ar draudzeni viņai parādījusies vīzija kurā redzējusi Hariju Poteru mirkstot asinīs. Bet kā jau vienmēr viņu izglābj Cūkkārpas Raganības un burvestību arodskolas direktors- Baltuss Dumidors

 

„Viņiem noteikti, kaut kas nepareizi rādījies, ”Harijs nosmīkņāja.

Tieši tajā laikā pulkstenis nosita 16.00. Zēns paskatījās uz to apaļo apli kur norādīja visu ģimeņu locekļu atrašanās vietu. Vīzlija kungs tāpat kā Persijs , Bils, Freds, Džordžs bija darbā. Mollija, Rons un Džinnija bija mājās. Viņš pastiepās pēc nākošā

laikrasta

 

Mums „Dienas Pareģis ”ir pienākušas nekļūdīgas ziņas par Harija Potera piekto mācību gadu. Vārdā Neminamais ielauzies Burvestību ministrijā lai iegūtu pareģojumu kurā minēts slavenais zēns un Vārdā Neminamais. Paši- Zināt- Kas deva tā sauktajiem nāvēžiem atgūt pareģojumu, kas kā Paši- Zināt- Kas bija paredzējis, ka to paņems Harijs Poters. Zēns to paņēma un nāvēži centās to dabūt. Tas īsti labi neizdevās, jo Harijam līdzi devās viņa draugi: Hermione Grendžera, kas mācās izcili un protams Harija labā roka- Rons Vīzlijs kuri jau agrāk Harijam palīdzējuši cīņā pret Vārdā Neminamo.

Trijotnei līdzi devās arī Nevils Lēniņš kura vecākus spīdzinājusi nāvēde Bellatrise Svešovska. Kā arī Luna Mīlaba kura labprātīgi pieteicās palīdzēt. Vēl talkā nāca Rona māsa Džinnija.

Neaizmirsīsim arī šo gadu kad skolas vadību pārņēma Doloresa Džeina Ambrāža. Tātad bērniem vispirms vajadzēja atbrīvoties no lielinkvizatores kura bija skolēnus sagūstījusi par noteikumu pārkāpumu. Protams aizbēgšanas plānu izdomāja Grendžeras jaunkundze.

Viņi izdomāja plānu kā nokļūt burvestību ministrijā un daudziem par lielu pārsteigumu zināja arī iekļūšanas paroli. Viņi nogāja lejā, paņēma pareģojumu. Tūlīt ieradās arī apmēram ducis nāvēžu kuru starpā, protams, bija Malfojs un Bellatrise. Tā viņi ilgi runājās un Harijs tomēr nosargāja pareģojumu un Nezināmā veidā aizkavēja nāvēžus. Netīšām grupa sadalījās uz pusēm. Harijs skrēja kopā ar Nevilu un Hermioni. Tā nāvēži, protams, viņiem uzbruka.

Ar dažām vainām nogādāts skolas slimnīcas spārnā būtu bijis jebkurš, izņemot Hariju, jo viņam klāt netika neviena burvestība. Viņš atrada savus pārējos draugus un joprojām stingri turēdams pareģojumu uzbruka nāvēžiem.

Skatoties Bellatrises Svešovskas atmiņas redzējām kā Harijs šai pašai nāvēdei nosauc Vārdā Neminamā vārdu. Nāvēde lūdzās Tumsas pavēlniekam, bet Harijs tik apgalvoja lai viņa pietaupa savas plaušas, jo viņas kungs tāpat neko nedzird.

„Tiešām nedzirdu?” Uzrodoties jautāja Vārdā Neminamais. Harijs bija šokā. Kā no zila gaisa uzradās Dumidors. Viņš, protams, zēnu pasargāja. Vēlāk visi tika nogādāti drošībā. Pareģojums saplīsa.

Kas šogad notiks Cūkkārpas Raganības arodskolā tagad kad Dumidors vairs nav ? Liekas ka visiem pietrūks šis cilvēks. Vārdā Neminamais noteikti vēlēsies nogalināt Hariju Poteru. KO tagad? Pašreiz Harijs ir neaizsargāts. Kurš viņu glābs?

Uz šo jautājumu diez vai var atbildēt pareģi, un diez vai to var arī pats Harijs.

Brīnišķīgo rakstu sagatavoja Rita Knisle.

 

 

Nekārtības Burvestību ministrijā.

 

„Tagad kad nav Baltuss Dumidors ir ļoti grūti strādāt, ”apgalvo vairāki Burvestību Ministrijas darbinieki, kā arī pats burvestību ministrs: Rufuss Skrimžūrs...

...................................................................................................

Harijs izlasīja rakstu un nolika to malā. Pagrāba nākošo avīzi un arī to nemaz neizlasījis līdz galam nolika to malā. Viņš izlasīja kādu no rakstiem.

 

Traģiski iet bojā Burvestību ministrijas darbinieks

 

 

Sv. Mango dziednīca sola sākt sīku izmeklēšanu pēc vakardienas incidenta, kad izejot no palātu miris tika atrasts Burvestību ministrijas darbinieks, 39. gadus vecais Leonīds Lāsmans, kuru saklapējušas durvis. Notikuma vietā izsauktajam dziedniekam neizdevās atdzīvināt Lāsmana kungu, kurš dažas nedēļas pirms nāves bija guvis ievainojumu nelaimes gadījumā, darbavietā.

Dziedniece Miriama Strauta, kuras pārziņā notikuma brīdī atradās Lāsmana kunga palātā, ir uz laiku atstādināta no pienākuma pildīšanas, saglabājot viņai pilnu darba algu, un vakar nebija izaicinājuma, bet dziednīcas preses sekretārs nācis klajā ar oficiālu paziņojumu: „Sv. Mango dziednīca pauž dziļu nožēlu par Lāsmana kunga nāvi.”

 

 

 

 

Harijs pārlasīja avīzi vēl divas reizes un šis raksts viņam kaut ko atgādināja, Jā. Harijs atcerējās ka Broderiku Biedu bija nožņaugusi Velna cilpa. Arī šoreiz tā nebija sakritība, ka durvis nosit cilvēku.

„Kāds uzdarbojas Sv. Mango dziednīcā,” viņš nodomāja un likdams avīzes mierā iztraucās pa virtuves durvīm un aizsteidzās pie pārējiem spēlēt kalambolu.

Viņi sadalījās divās komandās. Lai tās būtu apmēram vienlīdzīgas Harijs bija kopā ar Hermioni, bet Rons ar Džinniju.

Spēli viņi noslēdza ar Hermiones kritienu no slotas.

„Auč, uzmanīgāk! Man sāp. ”Hermione teica kad abi zēni viņu nesa iekšā mājā.

„Kas tad Hermionei noticis? ”durvīm atveroties jautāja Mollija redzēdama ka zēni Hermioni nes.

„Nokrita no slotas, ”mierīgi atbildēja Džinnija.

„Labi, labi. Tūlīt sadektarēsim, ”viņa teica un aizskrēja uz virtuvi. Pēc 5 minūtēm atskrēja ar mazu stikla pudelīti, kurā karsti virmoja tumši zaļa masa.

„Eē , kas tas ir?” nemierīgi jautāja Hermione, jau nojauzdama ka iespējams viņai tas būs jādzer.

„Bezsāpju līdzeklis. Ņem, Hermione, iedzer!” mudināja Mollija iedodama pudelīti meitenei.

Hermione turēdama to rokā pakratīja un atkal teica: „Nekad nebiju tādu redzējusi.”

Izteikusi šos vārdus viņa pielika stikla pudelīti pie lūpām un izdzēra tās saturu. Pudeles apakšā palika tikai zaļi nosēdumi, kas stipri atgādināja troļļu puņķus. Meitene nodrebinājās.

„Pretīgs,” atteica meitene. Mollija aplipināja cietušajai muguru ar dzeltenu ziedi. Izteica buramvārdus un pateica vienu” tīro ”burvestību un Hermiones mugurai vairs nebija ne vainas.

Tomēr draugi vairs nevēlējās riskēt, tāpēc nolēma vairs nespēlēt kalambolu.

„Artūrs drīz būs mājā, ”Mollija teica paskatījusies pulkstenī kura rādītājs rādīja- ceļā.

Pie durvīm atskanēja klauvējiens. Vīzlija kundze pieskrēja un atvēra durvis.

„Sveika, mīļā,” teica nogurusi balss. Kā ne kā pulkstenis bija vienpadsmit vakarā.

„Sveiki, bērni. Sveiks, Harij,” apsēdies pie galda Artūrs sveicinājās. Mollija nolika viņa priekšā zupas bļodu.

„Kā, tēti, veicās darbā ?”ieinteresēta jautāja Džinnija.

„Ak , drausmīgi, ”Rons, Harijs un Hermione nejauši saskatījās.

„Liekas ka visus ir apgrūtinājusi doma ka Dumidors vairs nav. Protams, daudzus tas , nenoliedzami, priecē. Parādījušies neskaitāmi kaitnieki, kas pārdod kaitīgas lietas. Palielinājies mirstīgo skaits. Vienkārši čum un mudž ar nekārtībām. Skrimžūrs netiek galā ar saviem darba pienākumiem. Gājuši bojā arī daudzi vientieši. Man ir tik daudzi darbi ka nezinu no kura gala lai sāk. Katru dienu pienāk vismaz 10 izsaukumi. Vēl neesam pat tikuši galā ar veciem incidentiem kā piemēram: kad kādai raganai savas kurpes nokož kājas. Vienu vientiesi apēd durvju slēdzene. Tas vairs nav izturams, ”viņš pabeidza savu stāstījumu.

„Jā, mēs jau iesim gulēt, ”teica Rons un uzsita Hermionei un Harijam pa elkoni lai tie nāk līdzi.

Pārrunājuši kāds tam varētu būt sakars ar Voldemortu trijotne aizmiga.

Interesanti pagāja vasaras brīvlaika pēdējās dienas. Notika vēl daudzi piedzīvojumi, kas draugu smaidam lika atplaukt kā vēl nekad.

Protams, viņi pēc Hermiones stingrā lūguma arī mācījās un pēc Vīzlija kundzes uzdevuma darīja mājas darbus. Viens no tiem bija nogurdinošā un bezjēdzīgā darbība ar dārza rūķiem.

„Celies! Celies! ”modināja Rona balss, „Tev vēl jāpaspēj salikt mantas, tāpēc pasteidzies, Harij!”

Harijs piecēlās sēdus, uzlika brilles un ieskatījās pulkstenī, kurš rādīja: 8. 34.

„Kāpēc mums tik ātri jāceļas? Skola , taču šogad sākas 12.00, vai ne?”

„Jā, bet mēs vēl ieskriesim pie Freda un Džordža. Nu, tu saproti: joku bodē.”

„Jā, jā,” Harijs deva ziņu ka nav nekāds auna piere . Zēns piecēlās sēdus un uzlika brilles. Viņš saģērbās un sakārtoja mantu lādi. Abi zēni nokāpa lejā kur jau abas meitenes un Vīzlija kungs ar kundzi brokastoja.

„Ak, cik garšīgi, Mollija, tu kā vienmēr pārspēj pati sevi, ”teica Artūrs un iedeva sievai mazu rīta bučiņu uz vaiga. Mollija bērnu priekšā mazlietiņ nosarka, bet neko neteikdama novāca ēdāju šķīvus.

„Kā mēs nokļūsim Diagnolejā?” Rons jautāja.

„Aizzteleportēsimies, ”Artūrs atbildēja lasot avīzi.

Atšķirībā no Rona Džinniju interesēja, kas cits.

„Kas jauns Pareģī? ”viņa jautāja piegriezdama krēslu pie galda.

„Nekas atskaitot ka Harijs atkal ir, bet...”

„Iedod parādīt !”Džinnija iesaucās izraudama avīzi no sava tēva rokām. Tur patiešām bija raksts par Hariju. Arī Rons , Hermione un Harijs pieliecās pie avīzes lai redzētu rakstu.

 

Harijs Poters Cūkkārpā netiks pasargāts. Kāpēc?

 

Pēc visie drausmu pilnajiem notikumiem saistībā ar Hariju Poteru {viņu vecāku nogalināšanu, rētu, filazofu akmeni, cīnīšanos, Trejburvju turnīru, Noslēpumu kambari, Notikumiem burvestību ministrijā, Cūkkārpā} atliek vien minēt ka zēns nav aizsargāts. Vai tā ir Burvestību ministrijas vaina ka nevar nodrošināt papildus aizsardzību neaizskartam zēnam? Nē , nav viss. Paklausīsimies ko par to saka pats BM{Burvestību ministrs- Rufuss Skrimžūrs}

„Tā nav BM vaina, jo es pats personīgi piedāvāju Poteram aizsardzību, proti – aurorus, taču viņš atteicās vēl pirms tam nosmejamies, ”teica BM{burvestību ministrs}

Mēs aptaujājām BM locekļus kur varēja izlasīt šādus jautājumus:

* Vai Harijs Poters ir varonis?

No 90 aptaujātajiem cilvēkiem- 74 pilnībā piekrita, taču 16 to skaitā Rufuss Skrimžūrs apgalvoja pretējo.

* Vai šim zēnam ir nepieciešamība lietot aurorus, viņa drošībai? Kāpēc?

83- piekrita {pārējie ieskaitot R.S. un aurorus} nepiekrita. Burvji, kas noliedza apgalvoja ka nav ko tērēties- tāpat kā to teica Poters. Pārējie { 83burvji un raganas bija vienisprātis ka Harijs ir piedzīvojis pietiekami daudz lai saņemtu šādu atlīdzību

* Vai Dumidors oir vienīgais cilvēks , kurš Harijam kaut cik nozīmē?

90-NĒ. Kāpēc?...Kādi varianti?

1. Labā roka- Rons Vīzlijs { draugs no pirmā mācību gada. Vairāk kā draugs- gandrīz vai brālis}

2. Hermione Grendžera{ kreisā roka . Ļoti tuvs cilvēks, tāpat kā Rons.

Kas vēl?

3. Jau bojā gājušais{ pēc notikumiem Burvestību ministrijā, Pareģojuma zālē} Siriuss Bleks. Harijam, tā pat kā viņa tēvam Džeimsam{ miris} tuvs draugs un Harijam vēl krusttēvs.

4. Visa Vīzliju ģimene { Persijs strādā ārzemēs, Bils- BM tika sakosts tajā naktī kad nomira Dumidorss. Viņu sakoda Fenrins Pelēcis{ ļoti bīstams vilks} FReds, Džordžs- nepabeiguši skolu strādā „Joku bodē”, izplata jocīgas, bīstamas tomēr interesantas preces. Džinnija jūs jau visi viņu pazīstat { Harija draudzene} pavisam tuvs cilvēks un , protams, Mollija un Artūrs { Abi Fēniksa ordenī. Artūrs bīstamo lietu likvidētājs BM}

Runājot par bīstamām precēm būtu jāsoda arī viņa dēli- FReds un Džordžs, jo kā jau iepriekš lasījāt viņi gatavo arī bīstamas lietas un liekas viņi pat to varētu apstiprināt, jo dažām ir aizliegums tās lietot nepilngadīgajiem.

5. Varbūt ne tik ļoti bet tālāki Cūkkārpas darbinieki un skolēni:

! Minerva Makstūra ( Grifidora torņa vecākā, Harija skolotāja) Kāpēc? Dumidoram tāpat kā Poteram ir labā un kreisā roka. Pēc mūsu novērojumiem Minerva ( labā roka) iespējams viņa arī daudz zina par Potera PRIVĀTAJĀM LIETĀM, to skaitā Paši- Zināt- Ko.

! Nevils Lēniņš, šī zēna vecākus spīdzinājusi nāvēde Bellatrise Svešovska. Jūtam līdzi... Viņš ir Grifidora tornī , iesaistījis palīgos cīņā pret nāvēžiem un Vārdā neminamo.

! Luna Mīlaba (Kraukļnagā) Jauka, tomēr interesanta meitene. Viņas tēvs ir viens no garlaicīgā „VARKŠĶA” izdevējiem.

6. Ja mēs pirms tam runājam par mirušajiem cilvēkiem tad vajadzētu arī pieminēt Liliju un Džeimsu Poterus, kuri ir gājuši bojā aizsargājot savu dēlu. Jūs par to jau visu zinat.

APTAUJAS TURPINĀJUMU LASIET NĀKOŠAJĀ „DIENAS PAREĢA” NUMMURĀ, KURŠ TĀPAT KĀ ŠIS RAKSTS BŪS BRĪNIŠĶĪGS.

 

Šo kolosālo rakstu sagatavoja: Eilīna Kursa.

 

Harijs nospļāvās. Viņam nemaz kā Kursai šķita kolosāls,- Harijam raksts likās pretīgs.

„Harij, es zinu ka raksts tev nepatīk, taču dažiem tas raisa drausmīgu interesi, ”gurdeni teica Džinnija. Hermione parāva rakstu un teica: „Ahā ,tātad arī rītā būs tas šis rakstiņš tikai, protams, turpinājums.”

„Nesatraucies, vecīt, viņiem ,vienkārši , nav ko rakstīt.”

„Tieši tā , Ron, beidzot kaut ko pasaki pareizi, ”Hermione novīpsnāja. Rons nošķobījās.

„Mums jāiet, ”lielajiem runātājiem uzsauca Vīzlija kundze.

„Šo es ņemšu līdzi,” apņēmīgi noteica Hermione.

 

Pēc 10 minūtēm visi jau bija nonākuši Diognalejā un sapirkušies dažādus nieciņus.

Rons ar Hermioni Harijam ar nokavēšanos apsveikdami draugu pilngadībā uzdāvināja grāmatu, ko Hermione uzstāja dāvināt. Harijs Ronam nopirka jaunu zizli Olivanda zižļu veikalā, par ko Rons bija ļoti pateicīgs. Viņi bija iegājuši arī veikalā „Malkinas Madāmas drānas jebkuram dzīves gadījumam.”

Nopirkuši tur visus apmetņus skolai Rons ar Hermioni un Džinniju devās jau laukā, bet Harijs likdams draugiem tur stāvēt aizskrēja uz veikala stūri. Pēc piecām minūtēm atgriezās ar papīra sainīti.

„Lūdzu, tas tev ,”Harijs bija teicis Hermionei. Meitene uzlūkodama zēnu atvēra paciņu. Viņas rokas izvilka skaistu, tumši violetu svētku mantiju. Tā atšķirībā no gaismas, saules staru krituma mirdzēja. Hermionei nebija, ko teikt. Likās, ka tā ir pirmā reize kad viszinošā meitene nezin ko teikt. Viņas acīs izdzisa uguntiņas un piespiedusi to Harijam teica: „Es to nevaru pieņemt. Tā maksā dzīvu naudu.”Zēni nemaz neievēroja ka Džinnijas acīs bija ielijusi maza skaudība.

„Tur tā lieta ka vari un, ja ne tad es ar tevi nerunāšu.”

„Labi.”

„Hermione, tu esi traka? ”jautāja Džinnija pavisam satriekta.

„Redzi, tu esi vienīgā, kas domā ka Hermione to nav pelnījusi, ”Harijs teica un abi draugi piekrītoši pamāja ar galvām.

„Labi, es to pieņemšu, ”Harijs , Džinnija un Rons sasmaidījās, „tikai tad , ja, Harij, tu pateiksi kā tu nokārtoji eksāmenu, jo, šķiet, tu par to izvairījies runāt un nemaz neatsūtīji rezultātus.”

„Es nu ē nokārtoju uz izcili pilnīgi visu.”

„Nevar būt!” klausītāji reizē iebļāvās un visi, kā viens bija šokā. Harijs iedeva mantiju Hermionei un izgāja no veikala.

„Jūs jau ejat pie Freda un Džordža! Es arī tūlīt iešu, ”Harijs skriedams atteica.

„Uz kurieni tu?” Džinnija jautāja, taču Harijs jau bija tālumā.

Zēns skrēja tālāk pa šauro ielu un divreiz nogriezās pa kreisi. Zēns bija nonācis pie cerētā veikala. Harijs to saprata kad ieraudzīja izkārtni virs durvīm.

 



Smalkākās rotaslietas HAhara

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Viņš iegāja veikalā un nopirka tiešām skaistu un dārgu kaklarotu.

Tā bija no zelta ar dārgakmeņiem un dimantiem rotāta. Tā burtiski laistījās un mirdzēja. To nebija iespējams atstāt plauktā un Harijs to nopirka.

Zēns bija skrējis atpakaļ un pēc iepirkšanās Joku bodē ar saviem draugiem, tagad arī ar Artūru un Molliju devās uz platformu 9 34


 

Opcijas
Tev ir pieteikties, lai iesūtītu atsauksmi.