- Teksta izmērs +
Autora piezīmes
JAUNA DARBA IESŪTĪŠANA
Pirms iesūti jaunu darbu, rūpīgi iepazīsties ar Iesūtīšanas noteikumiem, ja vien jau neesi to izdarījis. Iesūtot tulkojumu, pārliecinies, vai kāds cits jau nav šī darba tulkojumu iesūtījis agrāk.

Daiļdarba rekvizīti apraksta darbu kopumā – kādai kategorijai, žanram un reitingam tas pieder, vai tas ir vai nav pabeigts utt.

Kategorija. Norādi, kādai kategorijai atbilst tavs darbs.

Fanu darbi – pie tās pieder visi fanstāsti. Noklikšķini uz tā un izvēlies kādu no apakškategorijām:
Harija Potera pasaule – izvēlies, ja tavā darbā ir izmantoti Dž.K.Roulingas radītie tēli vai pasaule.
Gredzenu pavēlnieka pasaule – izvēlies, ja tavā darbā izmantoti Dž.R.R.Tolkīna radītie tēli vai pasaule.
Fanu fantāzija vai fantastika – izvēlies, ja tavā darbā izmantoti jebkura cita rakstnieka radītie tēli vai pasaule.
Atpakaļ uz pamatkategorijām – izvēlies, ja tavs darbs neatbilda nevienai no iepriekš minētajām apakškategorijām.

Oriģināldarbi – iezīmē, ja tava darba pasaule un visi tēli ir paša radīti.

Esejas – iezīmē, ja tavs darbs ir padomi vai pārdomas par rakstīšanas procesu.

Kad esi izvēlējies un iezīmējis kategoriju, kādai pieder tavs darbs, klikšķini uz
“Atlasīt”: apakšējā tukšajā laukā parādīsies tevis izvēlētā kategorija. Ja esi izvēlējies nepareizo vai arī vēlies to mainīt, klikšķini uz “Notīrīt”.

Žanrs. Izvēlies, kādam žanram pieder tavs darbs, attiecīgo iezīmējot. Lai izvēlētos vairākus žanrus (tomēr neizvēlies vairāk par trim), turi nospiestu taustiņu “Ctrl” un ar peli klikšķini uz attiecīgā žanra, tādējādi to iezīmējot; tāpat dari, ja vēlies atcelt izvēlētos.

Piezīmes
Tulkojums - iezīmē, ja tavs darbs ir tulkojums. Personiska atļauja no daiļdarba autora to tulkot un publicēt šajā vietnē ir obligāta. Autora piezīmēs norādi kādu veidu, kā sazināties ar oriģināldarba autoru (vai nu autora e-pastu vai profila adresi kādā forumā) un/vai saiti uz vietni, kur publicēts oriģinālais darbs.

Alternatīva nozīmē, ka netiek ņemti vērā notikumi, kas risinās jau iznākušajās grāmatās, tā, piemēram, pie tādiem pieder darbi, kuros Hermione apprec Siriusu, lai gan tagad mēs visi zinām, ka Siriuss ir miris.

Sajauktas pasaules – stāsti, kuros kopā savītas dažādas fantāzijas un/vai fantastikas pasaules, piemēram – Bafija x Gredzenu pavēlnieks, Star Wars x Harijs Poters, Haklberija Fina piedzīvojumi x Sprīdītis un tamlīdzīgi.

HP6 spoileris – Harija Potera 6. grāmatas notikumi ir ņemti vērā un nav noslēpums.

Tēli –iezīmē sava stāsta galvenos tēlus, ja tie ir pieejami.

Reitings – izvēlies savam darbam atbilstošo. Vairāk par reitingiem lasi šeit.

Pabeigts – atzīmē, ja tavs darbs ir pabeigts.

Riņķa stāsts – riņķa stāsts ir darbs, kuram turpmākās nodaļas drīkst rakstīt arī citi autori.


Daiļdarba ievade – te tu ievadi savu darbu, kad esi ievadījis rekvizītus.

Virsraksts – šajā laukā ievadi sava darba virsrakstu.

Anotācija – te ievieto sava darba anotāciju. Tas domāts lasītāju pievilināšanai, tāpēc mēģini to uzrakstīt saistošu.

Nodaļas virsraksts - ja tavam darbam ir nodaļas, tad ievadi šeit pirmās nosaukumu. Ja neierakstīsi neko, tā automātiski tiks nosaukta “Nodaļa 1”.

Autora piezīmes – tulkojumiem šeit norādi oriģināldarba autoru, virsrakstu, veidu, kā sazināties ar oriģināldarba autoru, un linku uz stāstu oriģinālvalodā.
Vari arī izteikt pateicību savam recenzentam vai savai mūzai, vai atzīties, ka stāstu rakstījāt kopā ar draugu, vai atklāt dažu trāpīgu citātu patieso izcelsmi.

Daiļdarba teksts (teksts) – šajā laukā ar Ctrl+V vai pārrakstot ievadi savu darbu, vai arī laukā zem šī izvēlies datni, kurā atrodas tavs darbs. Minimālais vārdu skaits vienā nodaļā ir 50, maksimālais – 10 000.

Priekšskatīt – ieteicams izvēlēties, lai pārliecinātos, ka visi lauki aizpildīti pareizi, un arī formatējums ir atbilstošs.

Visbeidzot, kad viss ir kārtībā, noklikšķini uz [Iesūtīt]. Tavs darbs tiks iesūtīts regulatoriem, kas saprātīgā laika posmā tavu darbu apstiprinās vai arī atsūtīs atpakaļ izlabošanai.

Regulators var noraidīt tavu darbu, ja:
* darbs neatbilst norādītajam reitingam (netiek pieņemti stāsti, kas pārsniedz R reitingu);
* darbā ir daudz gramatikas vai pārrakstīšanās kļūdu, kas apgrūtina darba uztveri;
* darbs rakstīts bez garuma un mīkstinājuma zīmēm, tās aizstājot ar ii, kj, ss vai tamlīdzīgi;
* darbs nav adekvāti sadalīts paragrāfos, ja dialogi nav nekādi nošķirti no stāstošās daļas;
* darba kopsavilkums nav uzrakstīts latviski;
* stāsts nav iesūtīts tam atbilstošajā kategorijā vai apakškategorijā, ja tāda ir.

Vairāki autori ir izteikušies, ka nevēlas, lai tiktu rakstīti uz viņu darbiem balstīti fanstāsti. Cienot šo prasību, netiks pieņemti fanstāsti, kas balstīti uz šādu autoru daiļradi: P. Elrods (P.N. Elrod), Reimonds Fīsts (Raymond Feist), Terijs Gudkainds (Terry Goodkind), Lorela Hamiltone (Laurell K. Hamilton), Anna Makafrija (Anne McCaffrey), Robins Makinlijs (Robin McKinley), Airīna Redforda (Irene Radford), Anna Raisa (Anne Rice) un Nora Robertsa / Dž.D.Robs (Nora Roberts/J.D. Robb).




JAUNAS NODAĻAS PIEVIENOŠANA

Ja vēlies pievienot jaunu nodaļu, ej uz "Mana vadība", izvēlies "Pārvaldīt darbus" un pie "Opcijas" izvēlies "Pievienot jaunu nodaļu". Laukā "Nodaļas virsraksts" ievadi jaunās nodaļas nosaukumu, laukā "Daiļdarba teksts" – tekstu un nospied "Iesūtīt".
Opcijas
Tev ir pieteikties, lai iesūtītu atsauksmi.