- Teksta izmērs +
Autora piezīmes
Hermione un Džinnija ienāca pilnīgā klusumā. Džeimss sēdēja uz dīvāna, izskatīdamies patiešām dusmīgs, Remuss un Siriuss bažīgi lūkojās uz savu draugu, un Harijs ar dīvainu sejas izteiksmi stāvēja uz kāpnēm, kas veda uz guļamistabu.
„Ēē... Khem,” Hermione noklepojās. Neviens pat nepakustējās.
„Vai kaut kas nav kārtībā?” mēģināja Džinnija.
„Džeimsam bija strīds ar Liliju,” Harijs klusu sacīja.
„Varbūt man vajadzētu...” Hermione iesāka.
„Man vajadzētu iet,” Remuss ātri piecēlās kājās.
„Tieši tā! Ej un mierini viņu,” Džeimss uzleca kājās gatavs iedunkāt Remusu.
Siriuss nostājās starp viņiem. „Nē, Džeims. Es domāju, ka Mēnestiņam ir taisnība,” viņš apturēja draugu.
„Lieliski,” Džeimss nokliedzās un atkal apsēdās.
„Nomierinies, draugs, Remuss nav nodevējs,” Siriuss nogrozīja acis.
„Džeimss ir greizsirdīgs?” Džinnija ar pārsteiguma izteiksmi sejā iesaucās. Džeimss, pēkšņi nopratis, kas meitenei prātā, paskatījās uz viņu. „Tu aizmirsi to pieminēt pagājušonakt!” viņa apcirtās uz papēža un pameta koptelpu.
„Džinnij, uzgaidi,” Džeimsam bija nepieciešamas tikai divas sekundes, lai izlemtu sekot viņai.
„Kas te notiek?” Harijs nolūkojās pakaļ Džeimsam un Džinnijai. „Kas notika pagājušajā naktī, Hermione?” viņš vaicāja.
Meitene paraustīja plecus un paņēma kādu grāmatu.
„Hermione, nenodari man to!” Harijs sauca.
„Kur ir Tārpastis un Strups?” Hermione viņu ignorēja.
„Tārpastis ir savā guļamistabā, un es domāju, ka Puņķimuss slēpjas zem gultas,” Siriuss plati pasmaidīja.
„Ko tu izdarīji?” Hermione nikni uz viņu paskatījās.
„Neko, godīgi. Viņš tikai izdomāja, ka labāk būtu turēties no mums tālāk,” Siriuss paraustīja plecus.
„Hermione!” Harijs kliedza.
„Es tev nestāstīšu, Harij. Bez tam, tā vairs nav tava darīšana,” viņa vēsi atteica.
„Es to vairs nevaru izturēt,” Harijs steidzīgi pameta koptelpu.
„Vai viņš vienmēr tik dīvaini uzvedas?” Siriuss jautājoši pacēla uzaci. Hermione veltīja viņam iznīcinošu skatienu.
„Tas bija tikai jautājums,” Siriuss aizstāvējās.
Meitene nedaudz pasmaidīja un atkal pievērsās grāmatai.
„Kā gan tu vari koncentrēties grāmatai, kad telpā atrodas tik izskatīgs puisis?” Siriuss pasmaidīja.
„Kur tad viņš ir?” Hermione pacēla acis, lai paraudzītos visapkārt.
„Ēē... Šeit pat. Jēziņ, meitenēm nākotnē ir tik briesmīga gaume,” Siriuss nobolījās.
„Vai arī meitenēm pagātnē gaume ir briesmīga,” Hermione iesmējās.
„Ei! Neaizskar manas jūtas!” Siriuss iesaucās. „Es esmu ļoti jūtīgs,” viņš turpināja telotā sašutumā. Hermione izplūda smieklos.
„Tu izskaties lieliski, kad smejies,” Siriuss smaidīja.
„Vai patiešām?”
„Jā... Brīnišķīgi.”
„Nu...”
„Tu taču netaisies mani iedunkāt?” zēns ievaicājās.
„Kāpēc lai es darītu ko tādu?”
„Labi, varbūt es varētu to pamēģināt...” Siriuss piecēlās un noskūpstīja viņu. Šoreiz meitene atbildēja skūpstam.

***

Rons ienāca koptelpā, tā bija tukša. Vismaz pirmajā brīdī tā šķita. Tad zēns sadzirdēja dīvainus trokšņus, kas nāca no dīvāna puses, un piegāja tuvāk, lai redzētu, kas notiek. Viņa acis no pārsteiguma iepletās. Siriuss izklaidējās ar Hermioni. Rons juta, ka seja deg kā ugunīs.
„Hermione...” Ronam izdevās pateikt, pirms viņš pagriezās un aizgāja. Viņš skrēja prom no skata, kas salauza sirdi. Zēns izskrējās ārā lietū un ieraudzīja Hariju.
„Kā sviežas, draugs?” Rons vaicāja, cerēdams, ka, runājot ar Hariju, sāpes pazudīs.
„Garš stāsts...” Harijs iemeta ezerā akmeni.
„Nu, tad labāk sāc tik stāstīt...” Rons nosēdās uz slapjās zemes.
Harijs sarauca uzacis. „Vai tev viss kārtībā?”
„Kāpēc prasi?”
„Ēē... Tāpēc, ka līst, un tu ienīsti aukstumu un slapjumu, jo tā dēļ tev rodas milzīgā ēstgriba.”
„Vienkārši klāj vaļā savu stulbo stāstu,” Rons īgni iesaucās.
„Es strīdējos ar Džinniju visu vasaru. Viņa visu laiku kliedza uz mani, ka neesot bezpalīdzīgs bērns. Vienmēr tas beidzās ar to, ka mēs bijām patiešām dusmīgi viens uz otru. Un tagad... Man šķiet, ka viņa skūpstījās ar manu tēti,” Harijs ieņēma vietu blakus Ronam.
„Meitenes sūkā,” Rons nomurmināja.
„Vai izstāstīsi, kas notika ar tevi?”
„Es ieraudzīju Hermioni kopā ar Siriusu,” Rons atbildēja.
„KO?!” Harijs šokēts piecēlās kājās. „Es domāju, ka viņa ir tava draudzene.”
„Es viņu vēl nekur neuzaicināju,” Rons vainīgi atzinās.
„Tu... Neuzaicināji?”
Rons bezcerīgi paraustīja plecus.
„Viss kļūst arvien trakāk un trakāk. Paldies Dievam, ka Malfojs neatgriezās skolā. Iedomājies, kas notiktu, ja Voldemorts uzzinātu par šo visu...”

Tev ir pieteikties, lai iesūtītu atsauksmi.