- Teksta izmērs +
Autora piezīmes
Nākamajā rītā Hermione pamodās Drako gultā. Viņa piepeši atminējās, ka bija pirms divām dienām bija satikusi Džinnijas bijušo puisi, Billiju Harisu, slimnīcas palātā. Viņš bija meiteni atbalstījis brīdi, kad viņai blakus neviena nebija. Hermione jutās viņam pateicīga. Drako roka bija sargājoši apvijusies ap Hermiones vēderu. Blūzes abas apakšējās pogas bija attaisījušās, un Drako delns mierīgi atdusējās pret Hermiones maigo, gludo vēdera ādu. Hermione pasmaidīja un pastiepa roku, lai atglaustu no puiša sejas viņa neiedomājami zīdainos matus. Viņas pirkstu galu viegli pārskrēja pār puiša vaigiem. Drako miegā dziļi ieelpoja un nopūtās. Hermione nolēma aiziet līdz tualetei, tāpēc lēnām sāka raisīties vaļā no puiša tvēriena.

„Tu nekur neiesi, Grendžere,” Drako miegaini nomurmināja, apķēris Hermioni vēl ciešāk pievelkot viņu sev klāt. Hermionei patika būt ievītai viņa spēcīgajās rokās. Viņa nosmīkņāja un uz brīdi palika mierīgi guļam. Hermione savija savus un Drako pirkstus. Drako pirkstu āda bija parupja, bet tai pašā laikā arī neticami mīksta un maiga. Hermione ieķiķinājās, iedomājoties, ka vienīgais darbs, kuru būtu redzējuši šie pirksti, bija eseju rakstīšana, duelēšanās vai kas tamlīdzīgs. Viņa pacēla puiša pirkstus pie savām lūpām un maigi noskūpstīja.

„Zini, sajūta ir ārkārtīgi laba,” Drako nomurmināja un centās pagriezt meiteni ar seju pret sevi.

„Ne tagad, Malfoj! Man ir jāaiziet uz mazo meiteņu istabu,” Hermione ieķiķinājās. Drako nobolīja acis un nožēlas pilns pacēla rokas, lai Hermione varēt tikt ārā no gultas. „Tu taču apzinies, ka es neesmu pavadījusi pilnīgi nevienu nakti pie tevis ar pidžamu mugurā?” Hermione ierunājās, dodamās ārā no istabas.

„Jā, es to apzinos. Ir visdažādākie apģērbu gabali, kurus es gribētu redzēt tev mugurā savā gultā. Padomāsim... sāksim ar pilnīgi neko un tad jau redzēs ar ko turpināsim,” Drako teica, nerātni piemiegdams ar aci. Hermione pabāza galvu pa vannas istabas durvīm un uzmeta puisim ciešu skatienu, bet tad iesmējās.

„Vismaz tagad es zināšu par ko tu sapņo, kamēr mierīgi krāc man līdzās,” viņa iesaucās. Drako dzirdēja kā pudelītēs grab tabletes un sarauca pieri.

„Nu, tas ir visai izklaidējošs sapnis,” viņš noteica un izstaipījās. Hermione neatbildēja, bet Drako turpināja staipīties, ļaujot nokrakšķēt visām iespējamajām locītavām. Hermione atgriezās istabā tajās pašās drēbēs un, pēc Drako domām, svaigu elpu.

„Zini, Grendžere, nav nekādas jēgas censties izskatīties pieklājīgi, ja es tik un tā pacentīšos, lai panāktu pretējo,” Drako teica ar smīnu sejā, izlēkdams no gultas un aplikdams rokas ap meitenes vidukli. Hermione iesmējās un maigi uzlika plaukstas uz puiša kailajām krūtīm.

„Malfoj, es zvēru, ja tu man kaut pirkstu piedursi...”

„Tu mani noskūpstīsi?” Drako izpalīdzīgi ierunājās. Hermione samirkšķināja un vilinoši samitrināja lūpas.

„Kas to lai zina?” viņa teica. Drako pieliecās un noskūpstīja Hermioni. Meitene pasmaidīja. Drako viņu iecēla gultā turpinādams skūpstīt, Hermione viņu cieši apskāva.

„Tu garšo pēc piparmētrām,” Drako iesmējās, cenzdamies izkliedināt radušos spriedzi. Hermione to ignorēja un pārlaida plaukstas pār puiša muguru. Viņas rokas noslīdēja lejup un sāka spēlēties ar Drako bikšu striķīšiem....

„Hermione, nē,” Drako nošņācās un atrāvās. Hermione apjukumā sarauca uzacis.

„Kas vainas Drako? Vēl neesi tam gatavs?” viņa iesmējās un noskūpstīja puisi vēlreiz. Viss šķita esam kārtībā, kamēr viņi viens otru skūpstīja, bet tad Hermione apgrieza Drako uz muguras un viņas rokas atkal aizklejoja līdz bikšu striķīšiem...

„Hermione!” Drako iesaucās un atrāvās. Hermione jāteniski apsēdās uz Drako kājām, neļaudama puisim piecelties. Drako bija jāatzīst, ka viņa izskatījās ārkārtīgi skaista. Puiša acis aizceļoja līdz Hermiones šokolādes brūnajām... un tad tās pievērsās pārsējam uz meitenes pakauša.

„Drako, es tevi gribu!” Hermione visai tieši pateica un centās noskūpstīt apjukušo puisi. Drako ļāvās skūpstam tikai uz brīdi, līdz sajuta vēsu asaru piezemējamies uz vaiga.

„Hermione, nē!” viņš atkārtoja. Drako strauji apgāza Hermioni uz muguras un neļāva viņai piecelties, ar visu svaru uzguldamies virsū. Hermione bija bezpalīdzīga. Viņa palūkojās uz Drako ar asaru pilnām acīm.

„Es... teicu... nē!” Drako stingri noteica, beidzot ļaudams meitenei piecelties sēdus. Asaras klusi tecēja pār Hermiones vaigiem. „Kāpēc tu tā uzvedies?” Drako jautāja. Viņš pastiepās, lai mierinoši apskautu Hermioni, bet viņa to atgrūda.

„Lūdzu, piedod man!” viņa nočukstēja. Drako sarauca pieri.

„Tev nav jālūdz man piedošana,” viņš teica.

„Drako, man ir divas nedēļas! Tikai divas nedēļas! Tad man jāmirst! Vai tu to spēj aptvert? Jāmirst! Tas nozīmē, ka es nevarēšu tevi noskūpstīt, apskaut, vai pat domāt par tevi! Es pat nevaru tevi gribēt! Es tevi te atstāšu, likdama tev just Dievs zina ko!” Hermione šņukstēja. „Es tikai vēlējos, lai tev piederētu kāda daļa no manis, kura vēl nepieder nevienam... es tikai vēlējos... es vēlos, lai tu domātu par mani... lai tu atcerētos mani...” viņa turpināja, tad, paslēpusi seju plaukstās, sāka klusi raudāt. Drako cieši apskāva raudošo meiteni.

„Es tevi vienmēr atcerēšos. Tas, ka es pajokoju par seksu, vēl nenozīmē, ka tas ir viss, ko es no tevis vēlos... tu man esi viss, atceries?” viņš jautāja. Hermione lēnām pamāja ar galvu.

„Es jūtos tik stulbi!” viņa iesmējās caur asarām. Drako pasmaidīja.

„Nu, tavai zināšanai, man tobrīd likās, ka tu esi visapburošākā sieviete, kuru man JEBKAD ir bijis tas prieks satikt,” viņš teica ar smīnu sejā. Hermione pasmējās un nobolīja acis. Piepeši, pie portreta ieejas kāds sāka satraukti dauzīties. Hermione nopūtās un izsteidzās no Drako istabas, lai atvērtu portreta ieeju.

„Hermione! Atver! Ak, Dievs, lūdzu, atver!” kāda balss satraukti lūdzās. Hermione atvēra ieeju. Koptelpā iesteidzās Harijs, puiša smaragdzaļās acis bija satrauktas un asaras straumēm vēlās pār vaigiem.

„Harij! Kas noticis?” Hermione iesaucās, satverot Harija drebošos plecus. Viņš uzlūkoja meiteni ar asaru pilnām acīm.

„Tā ir mana vaina... ak, Dievs... ak, Dievs es esmu izdarījis kaut ko šausmīgu... Hermione, es viņu nogalināju...”


Tev ir pieteikties, lai iesūtītu atsauksmi.