Daiļdarba vispārējā informācija
Daiļdarbs
Virsraksts: Ledus pils 2
Iesūtījis/usi: Bizii van Dope
Saturs
Kategorija/s: Oriģinālstāsti
Tēli: (oriģināltēli)
Anotācija:

 Klejotāja Lidija Maglēra pēc tāliem ceļojumiem atkal ir atgriezusies sev tik pazīstamajā Bezvārda zemē, lai palūkotu kā šai pasaulei klājas pēc Nāves vīra, monarha karaļa Nashuriho, nāves. Bet tā vietā, lai ieraudzītu smaidīgus cilvēkus, Lidija sastop tikai bailes un nemieru.

 Nashuriho varbūt ir miris, bet viņa visvarenākais kalps Tumšais burvis Marlings, pēc nozušanas ēnās, ir atgriezies un ar niecīgu karaspēku plosa Bezvārda zemes tautas. 

 Lidija izlemj stāties pretī Tumšajam burvim, taču ar laiku saprot, ka iespējams viss ir daudz grūtāk, nekā tas izlikās sākumā. Marlings ir ļoti spēcīgs pretinieks un ne jau vien tikai tāpēc, ka ir talantīgs burvis. Šim varenajam vadonim piemīt kaut kas īpašs, tāpat kā katram no viņa vīriem.

 Ļaunums nekad nav bijis tāds.

 Zobu pret zobu, aci pret aci, prātu pret prātu! Kurš kuru?

Stils
Žanrs: Piedzīvojumi
Reitings: PG-13
Piezīmes: Nav
GarumsLaiksLasītāji
Nodaļas: 2 Iesūtīts: 10.12.2006 Atsauksmes: 6
Vārdi: 4310 Papildināts: 28.02.2007 Lasīts: 7035
Pabeigts: (Nav pabeigts) starstarstarstar
Dažādi
Sērijā/s: nav nevienā sērijā
Izaicinājumi: nav atbilde izaicinājumam
Piezīmes
Daiļdarba piezīmes
Piezīmes:

 

 2. stāsts par Lidiju Maglēru un viņas piedzīvojumiem Bezvārda zemē. 

Nodaļas
Nr.VirsrakstsIesūtījisAtsauksmesGarums
1Reiz krodziņā…Bizii van Dope Atsauksmes (4) starstarstarstar2020 vārdi
Autora piezīmes:

 

 Mortimeja - Mežlinas karaļa galma pavalstniece. Mežlinas ciema vecākā meita. Skaista, jauna meitene. 

 Ridigens -  Lidijas pamātes tēvs. Pirms pieciem gadiem apmācijis Lidiju maģijas zintīs. Pusaudzes gados sieviete mēdza viņu saukt par ''vectēvu''. Burvju savienības bijušais vadonis. Cienīts, godāts, taču arī mīlēts un ienīsts pa savu garo, raibo mūžu, kas kā Lidija lēš, varētu pārsniegt savus simts gadus.

 Marlings (Tumšais burvis, Mareks) - izbijušā ļaunuma Nashuriho labā roka. Par šo cilvēku klīst krāšņas leģendas un daudzi saka, ka viņš ir vēl spēcīgāks nekā Nashuriho. Vienkārši pieder pie tumšo burvju kārtas, taču liek cilvēkiem sevi dēvēt par Tumšo burvi. Kaut ko īpašāku par citiem. Neviens nezin kā šis vīrietis izskatās, taču cilvēki droši turās uz divām pārliecībām:

 1.  Pusmūža vīrietis. Skarbs pēc skata, zilām acīm, sārtām lūpām un pēlēkiem matiem. Ikmietis pēc tautības. Bijis varens karotājs un dēkainis kā arī klejotājs līdz nonācis Nashuriho paspārnē, viņa varas vilināts. Tur iemācījies slepenību, piesardzību un maģiju no Nāves pils pesteļotāja.

 2. Atdzīvojies no mirušajiem kapličā un saucis Pļāvēju tik ilgi līdz tas atnācis. Runājis tik ilgi un uzstājīgi, ka Nāves brālis paņēmis viņu līdz. Tad uzaudzējis miesu uz kauliem un pasludinājis sevi par Tumšo burvi ar lielo ''T''. Sejā līdzīgs jaunam zēnam. Tā ir maiga, noslēgta, bet pie reizes pārpasaulīgi skaista un valdzinoša savā jauneklībā. 

2Iepazīšanās ar Tumšo burviBizii van Dope Atsauksmes (2) 2290 vārdi
Autora piezīmes:
Opcijas
  • Printeris