- Teksta izmērs +
Autora piezīmes

Drako – Ron, kā tu uzdrošinies?

Rons – Uzdrošinos ko?

Drako – Aiztikt mani!

Rons – Un?! Ko tu tagad darīsi, Drako?

Drako – Nezinu, bet man tas patika!

Rons – Patika?!

Drako – Jā, patika...Kas kurls neesi?

Rons – Nē... Vienkārši...

Drako – Vienkārši, kas?

Rons – Kā tev var patikt, ka es tev pieskaros? Es laikam vemšu...

Drako – Vienkārši patīk.

Rons – Es vemju... izliekas, ka vemj.

Drako – Pieskaries man vēl!

Harijs – Beidz Drako! Viņš tak` apvemsies.

Drako – Bet... Viņu pārtrauc Harijs

Harijs – Bet, kas? Kad satiksi Krabi vai Goilu, tad varēsi viņiem pieskarties.

Drako – Āāā...Tik ilgi jāgaida.

Harijs – Nē...Nav vis ilgi jāgaida.

Rons – Kāpēc nē?

Harijs – Mēs esam noguruši iesim uz savām istabām, un pagulēsim.

Hermione – Nožāvājas. Jā laba ideja.

Pa ceļam uz Grifindoru koptelpu (Drako viņus pavada).

Nevils – Āāā... Es jums nepateicu, es par savu eseju mikstūrās dabūju Izcili.

Hermione – Apsveicu.

Rons ar Hariju nervozi saskatās, un tad paskatās uz Drako kas kaut ko runā ar Hermioni. (Ja lasījāt 4. nodaļu sapratīsiet).

Pa šo laiku viņi bija nonākuši līdz grifindoru koptelpai.

Drako – Labi, es nu iešu, ja nu kāds mani ierauga tussējot ar Jums...Noskurinās..

Harijs – Labi, tad rīt tur pat!

Drako – Labi, Poter.

Drako aiziet. Džinnija ieiet koptelpā pirmā, viņai seko Hermione ar Ronu, un pārējie. Visi pārējie ir kaut kur citur. Harijs palūkoja ārā pa logu, viņš ierauga un atceras – šodien takšu spēlē Slīdenis pret Elšpūti. Nu tik būs Drako nebūs ieradies spēle...Harijs ar šo domu aizmieg uz Džinnijas pleca. Visi seko Harija piemēram un iemieg, jo bija piekusuši.

 

Harija sapnis ko viņš redzēja guļot uz Džinnijas pleca.

 

Harijs atrodas dīvainā telpā. Viņš saprot, ka tas ir sapnis. Viņam iesāpas rēta, Harijs saprot, ka ir Moldimora sapnī vai kaut kā tā.

Harijs – Moldimort! Kur esi?! Zini, ja tu mani nobiedēsi no mugurpuses tas nebūs baigi forši.

No Harija mugurpuses atskan – Bāc...Es jau grasījos...

Harijs – Tas tu, Molmod?

M`mords – Jā...Kas ta` cits?

Harijs – Man nepatīk tavi sapņi, visi tādā drūmā telpa, ejam uz manu sapni...

Viņi iet uz Harija sapni.

Viņi nonāk Harija sapnī. Tā ir skaista pļava ar dažiem ozoliem un daudz meitenēm un mazu mājiņu , kas stāv blakus villai, acīmredzot tā ir Harija villa, jo pie villas uzkārta zīme „Poteru ģimene”

Harijs apsēžas krēslā, klāt pieskrien meitenes un viņu glāsta...

Harijs – Sorry, aizmirsu. Redzot m`morta apmulsumu. Viņš uzsit vienu knipi pazūd visas meitenes, uzsitot otro parādās vēl viens krēsls.

M`mords – Paldies!

Harijs – Par ko tad šoreiz runāsim m`mord?

M`mords – Nu, man tev jāpastāsta kaut kas!

Harijs – Es vienmēr esmu atvērsts sarunām, klausos, vecīt!

M`mords – Nu visi tie melnie veči - „nāves ēdes” visu laiku piekasās man un liek man tevi nogalināt.

Harijs – Dāā-āāā...Mēs tak` esam lielākie ienaidnieki, atceries?

M`mords – Ne īpaši, jo dažs labs man vasarā ieblieza ar akmeni pa galvu!
Harijs – Āāā...Pareizi, atmiņas zudums... Tātad, kā tad ar „ēdēm”?

M`mords – Nezinu! Viņi visu laiku man uzplijās... Es pakasu roku, nu zini man tur tāds tetovējums un šie uzreiz parādās, sāk jau piebesīt!
Harijs – Kā es tevi saprotu! Kad es sēžu „knakts” autobusā un pakasu pieri visi uzreiz „WOW! Re` ku` Poters!”...

M`mords – Bāc... Tāda sajūta, ka mēs esam brāļi. Nu es tevi pasaucu, jo man radās plāns, kā es varētu tikt vaļā no savām „ēdēm”. Klausies... Es viņus tagad pasaukšu un tu dabū citu ainu šitam sapnim, nu kad ēdēs būs klāt es teikšu runu. Un tad tu būsi iespiedies stūrītī un es uz tevīm raidīšu to ”Avada kavarda” Harijs pārtrauc viņu

Harijs – Avada kedevra!

M`mords – Nē es uz tevīm raidīšu Avada kavarda... Viņi domās, ka es saku kedevra! Nu un tu izliecies, ka esi nosprādzis. Tad viņi mani apsveiks, un tīsies prom. Nu tad tu piecelies un pamosties, tev viss būs jāpastāsta saviem draugiem, labi?

Harijs – Bāc... Tev gan labi plāni!

M`mords – Paldies, Har`... Lab` sākam?!

Harijs uzsit knipi parādās drūma aina viņš ielien stūrī un saka – Sākām!

Moldimords pakasa tetovējumu. Ierodas daudzi nāvēži. Un Voldemords sāk savu runu!

M`mords – Klātesošie, cienījamie Nāves ēdes *kāds noklepojas* Es esmu noķēris Hariju Poteru un es jums parādīšu, kā es viņu nogalinu. M`mords paceļ zizli pret Hariju un iesaucas „Avada kedambra” un Harijs saraujas un izliekas, ka ir miris.

M`mords – Tātad, tas ir izdarīts. Lūdzu ejat.

Ēdes – WOW!

M`mords – Jā, jā...Man tagad jāiet uz kosmētisko salonu noņemt šito tetovējumu.

Neviens nedzirdēja ko M`mords teica, jo apbrīnoja Harijs „līķi”...

Ēdes – WOW!!!WOW!!!
M`mords – TINATIES!!!

Nāvēži nobīstas un teleportējas prom.

M`mords – Harij, vari celties! Viss beidzās!

Harijs – Es vairs nevarēju izturēt... Man pietrūka elpas. Labi es mostos...

Tev ir pieteikties, lai iesūtītu atsauksmi.