- Teksta izmērs +
Autora piezīmes
„Es nesaprotu, es to vienkārši nesaprotu!”„Ko tu nesaproti, Džeimss?”

„Ko? Ak, Lilij, es nepamanīju, ka tu te esi. Ermmm, neko,” Džeims nedroši nobeidza.

„Džeimss Alan Poter, tūlīt pat pasaki man, kas ir noticis!”

„Tas ir par Eisiju O’Nīlu, atceries viņu?”

„Tu domā Siri ...”

„Jā, izskatās, ka Remusam ar viņu kaut kas ir.”

„Ko? Ak! Opaa!”

„Jā!”

„Vai viņš zin?”

„Nē, to zinām tikai mēs ar tevi.”

„Vai tu runāsi ar Tonksu? Un kā ar Remusu? Ak Dievs!”

„Negribu, negribu un jā.”

„Vai man vajadzētu?”

„Tikai, ja tu vēlies, dārgā.”

„Zaķapastala!”

„Bet tu vēl aizvien mani mīli.”

„Tev par laimi, jo es neesmu pārliecināta, ka kāda cita tevi gribētu.”

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Lilija izmeklējās pa visu Grifidora torni, līdz beidzot atrada Tonksu koptelpā blenžot uz kaut ko viņas rokā. Kad viņa pienāca tuvāk, Lilija pamanīja, ka tā ir kaklarota.

„Tonksa?” Lilija maigi pasauca. Pārsteigtā Tonksa paskatījās uz augšu un fiksi aizbāza kaklarotu aiz krekla.

„Ak, sveika, Lilij! Kā tev šodien iet?” Viņas balss nedaudz trīcēja.

„Man iet labi, bet es īstenībā uztraucos par tevi.”

„Ko tu gribi zināt?”

„Eisija.”

„Džeimss tev izstāstīja?” Viņas acis vēstīja, ka viņa jūtas nodota.

„Jā, bet es dzirdēju arī vecākās meitenes runājam, ka lieliskais Remuss bibliotēkā katru dienu tiekoties ar kādu nekaunīgu blondīni. Viņas ir greizsirdīgas.” Tonksas seja pietvīka.

„Viņš ir lielisks, bet paga. Nekaunīga?” Viņa sāka maigi murmināt, bet pabeidza teikumu atkal pietvīkdama.

„Tev nāksies viņam pateikt ...”

„Bet es nevaru! Viņš mani ienīdīs! Viņš domās, ka esmu pārāk jauna. Es nevaru to izdarīt, Lilij, lūdzu neliec man to darīt!”

„Es nevaru tev noteikt, kas tev jādara, bet cik ilgi tu domā to slēpt no viņa? Remuss ir labs cilvēks, ja viņš izlemj mīlēt kādu, tad viņš mīlēs no visas sirds. Tas viņu ļoti sāpinās, ja tu slēpsi šos melus no viņa, un viņš tos atklās pats.”

Asaras ritēja pāri Tonksas vaigiem. Redzot to, Lilija atmaiga un apskāva mazo meitenīti, teikdama: „Esmu pārliecināta, ja tu viņam to pateiksi tagad, viņš sapratīs. Remus nav no seklajiem puišiem, viņam tu patīc dēļ tava rakstura, nevis dēļ tās garkājainās blondīnes izskata.”

„Nu varbūt ne pilnīgi,” viņa piebilda pēc brīža.

Lilija drīz atstāja Tonksu vienu ar viņas pārdomām. „Es nedrīkstu to viņam teikt. Es neizturēšu, ja viņš mani ienīdīs. Man būs jāpārtrauc mūsu attiecības. Tā mums abiem būs labāk.” Asaras tecēja straumēm, un viņas vēders sāpēja no elsu aizturēšanas. Beigās viņa neizturēja un ļāva raudām vaļu, līdz aizmiga uz saraudāto grāmatu kaudzes. Pirms ieslīgšanas miegā viņa nomurmināja tukšajai koptelpai: „Piedod!”

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Remuss ienāca koptelpā un atrada to tukšu, izņemot vienu meiteni, kura bija aizmigusi. Viņš piegāja viņai klāt un maigi pabikstīja, lai pamodinātu. Kad viņš nokļuva viņas pusē, viņš redzēja viņas sejas vaibstus. Viņa bija maza ar gariem, skruļļainiem matiem. Viņas rokas bija cieši sakļautas ap grāmatām zem viņas sejas. Uz viņas kreisā vaiga bija viena bedrīte. Šo meiteni viņš ir redzējis tikai vienu reizi. Tā bija Nimfadora Tonksa savā īstajā veidolā. Viņš sajuta uzbangojam aizsardzības sajūtas, kad pamanīja viņas apsarkušās acis. Meitene bija raudājusi.

„Dora?” viņš maigi pasauca, lietojot iesauku, kādā viņš bija meiteni saucis tikai savās domās. „Dora, kāpēc gan tu nevienam nesaki, kas ir noticis? Tu sevi nodzen. Nevarētu būt, ka tikai stundas tevi tā nomoka, tu esi gudra meitene. Lūdzu pasaki man, kas ir noticis, es vēlos tev palīdzēt.”

Viņa vārdi pat neiztraucēja gulošo meiteni. Viņa vienkārši tur gulēja. Remuss pacēla viņu uz rokām un bija pārsteigts, ka viņa bija tik viegla. Izņemdams savu zizli, viņš nomurmināja buramvārdus, kurus atklāja Siriuss ceturtajā mācību gadā, lai apietu meiteņu guļamistabu aizsardzības burvestību. Uzmanīgi, lai viņu nepamodinātu, Remuss ienesa meiteni pirmziemnieku guļamistabā. Par laimi tā bija tukša, kad viņš viņu noguldīja gultā.

„Remuss!” Viņa miegā iesaucās.

„Kuš, Dora! Tev ir jāpaguļ,” viņš mierinoši atbildēja. Uzklādams viņai segu, viņš nočukstēja: „Guli, mana Dora!”
Tev ir pieteikties, lai iesūtītu atsauksmi.