Daiļdarba vispārējā informācija
Daiļdarbs
Virsraksts: Aizejošais laikmets
Iesūtījis/usi: Aiva
Saturs
Kategorija/s: Fanu fantāzija un fantastika
Tēli: Nav
Anotācija: «Ieslodzītais Nr 1387 lūdz ierasties uz tikšanos savu dēlu, Kitu Vējriteni, pulksten divos pēcpusdienā...»
Stils
Žanrs: Drāma
Reitings: G
Piezīmes: Tulkojums
GarumsLaiksLasītāji
Nodaļas: 1 Iesūtīts: 12.12.2020 Atsauksmes: 0
Vārdi: 2056 Papildināts: 12.12.2020 Lasīts: 1796
Pabeigts:
Dažādi
Sērijā/s: nav nevienā sērijā
Izaicinājumi: nav atbilde izaicinājumam
Piezīmes
Daiļdarba piezīmes
Piezīmes:

Autora piezīmes: Šis ir mans apaļās jubilejas darbs. Piecdesmitais, ja kādam interesanti. Gribētos teikt daudz ko, bet varbūt labāk nevajadzētu. Tomēr dažus vārdus es atļaušos.

Es mīlu visus savus darbus - dažus varbūt mazāk, dažus vairāk - mīlu tik cieši, ka reizēm tas jau robežojas ar naidu. Rakstu es jau gadus sešus, un iedvesma nenoplok. Laikam jau tā ir laba zīme.

Īsāk, atzīmēju es jubileju ar šo darbu par manu mīļāko bērnības animācijas seriālu.  Nekad neesmu sapratusi, kāpēc scenāristi tā arī nepieķērās plašāk Karnāža un Kita attiecībām. Tas taču būtu tik superīgs materiāls! Tādas tēmas varētu izcilāt! Goda vārds, Disneja pārstāvji, ja kādreiz veidosiet jaunu seriālu par šo tēmu, sauciet taču mani par scenāristu! Tas arī viss, draugi!

Atslēgvārdi:  Pēc-kanona, pēckara laiks, radinieki, grūtas attiecības ar vecākiem, galvenā varoņa bojāeja.

Darbojošās personas: Balu fon Brunvalds XIII, Dons Karnāžs, Kits Vējritenis.

Paldies Hermaine par pārlasīšanu un norādi uz pāris kļūdiņām.

Nodaļas
Nr.VirsrakstsIesūtījisAtsauksmesGarums
1Aizejošais laikmetsAiva Atsauksmes (0) 2056 vārdi
Autora piezīmes:

Tulkojums.
Oriģināla autors - Your strange love (https://ficbook.net/authors/907258)

Oriģināls: "Minuvšij vek" https://ficbook.net/readfic/9827087

Autora piekrišana tulkojumam saņemta

Opcijas
  • Printeris