- Teksta izmērs +
Autora piezīmes

Nabiki vēroja, kā Himura dodas uz sporta zāles durvīm. Viņa bija piegājusi pietiekami tuvu meitenēm, lai dzirdētu visu sarunu, bet pamanījusies ieturēt distanci pietiekami, lai neizskatītos, ka viņa ieinteresēti noklausās. Līdz šim īpaši daudz ar volejbola izlases kapteini viņai nebija iznācis saskrieties, kas droši vien nāca tikai par labu.

Vismaz Himurai. Nabiki drūmi nodomāja. Viņa ir tieši tāda egoistiska maita, kas pelnījusi, ka viņu skaļi nosauc par...

"... KUCI!"

Nabiki sejā uz mirkli uzplaiksnīja nicīgs smīns, ievērojot, kā Himuras lepnais solis uz mirkli samežģās. Paldies, Juka... Himura ir tieši tāda degunu mākoņos saslējusi draņķe, ko es labprāt ievilinātu iekāpt pamatīgā peļķē un aplauzties.

Atgrūdusies no sienas, Nabiki devās pie Ranmas. Viņas acis viegli ieplētās, pamanot turp virzoties arī Hiroši un Dausuke, joprojām tērpušos pušķainajos svārciņos. Es ceru, Hana būs pratusies arī šo duetu iemūžināt.

"Tas bija kaut kas neticams!" Hiroši paziņoja, smaidam stiepjoties no vienas auss līdz otrai.

"Protams, mūsu tik kvēli iedvesmots, tas nevarēja beigties savādāk!" Daisuke piebalsoja, abiem sasitot rokas uzvarošā sveicienā.

"Tā jums tagad būs jaunā skolas forma?" Juka aizdomīgi nopētīja abus, sakrustojusi rokas.

"Man likās, jūs tā kā plānojāt kļūt par detektīviem?" piebalsoja Sajuri.

"Mēs to varam arī apvienot!" Hiroši izaicinoši saslējās.

"Ja godīgi, karsējpuiši-detektīvi - tas izklausās pēc satriecoši labas prečuzīmes," Daisuke domīgi saberzēja zodu. "Es pat varu iedomāties, ka kaut kas tāds varētu pārtapt par visai veiksmīgu serializētu mangu."

"Domāju gan, ka mangai tomēr vajadzēs mazliet vairāk ideju," Hiroši turpināja.

"Tad varēsim būt ne tikai reizē detektīvi un karsējpuiši...." Daisuke iesaucās.

"Tas būs pat mūsu pienākums!" Hiroši lepni izslēja gaisā dūri.

"Tas būs kā īstu vīru uzdevums!!!" viņi pabeidza saukli reizē, lepni izslējuši gaisā pušķus.

"Jūsu kā divu idiotu uzdevums, drīzāk," nomurmināja Juka, taču piktos vārdus izbojāja smaids, kas par varītēm mēģināja izrotāt meitenes mutes kaktiņus. 

"Labi, kas mums būs pusdienās, lai nosvinētu uzvaru?" Riko painteresējās, paskatījusies pulkstenī, kad grupa sāka virzīties uz izeju no sporta zāles.

"Cik nu es manīju no rīta, kad nesa iekšā kastes, kafejnīcā būs izcils bankets, sakaltusi karija maize un aplejamās makaronu zupiņas," Daisuke paziņoja, piesitoties līdzi kompānijai.

"Nevar būt! Skola tikko sākās! Kur viņi varēja dabūt sakaltušu maizi?"

"Re nu! Tieši tāpēc šai skolā ir vajadzīgi karsējpuiši-detektīvi!"

Pamanījusi tuvojamies Nabiki ar tādu kā smaidu sejā, Ranma lēnām atpalika no bara. Parasti vidējās Tendo viltīgais smaids liecināja par veiksmīgiem biznesa darījumiem. Laikam jau šīs spēles laikā būs uzņemts labi daudz fotogrāfiju, un šobrīd peļņa jau tika aprēķināta un sadalīta. "Kā noprotu, bizness iet no rokas?"

"Kad fotogrāfijas būs attīstītas, mēs kopīgi tās izskatīsim un atlasīsim pārdošanai derīgās, partner." Nabiki attrauca, nepārtraucot smaidīt. "Ja Hana būs bijusi uzdevuma augstumos... un viņa vienmēr ir uzdevuma augstumos... tad tās būs fotogrāfijas, kur spēlētāji ir redzami darbībā. Nekas tāds, par ko tev vajadzētu satraukties."

Ranma izskatījās pārsteigts. Ne vienu brīdi, slēdzot partnerības vienošanos ar Nabiki, Ranmas piekrišana fotogrāfiju tirdzniecībai nebija pat pieminēta. "Kāpēc tu piepeši esi tik jauka palikusi?"

Nabiki pasmīnēja. "Neesmu jauka, Saotome, es esmu godīga. Tu tagad esi mans sadarbības partneris... pat ja tehniski mūsu bizness būs visaprijoša naudas bedre, kur pazudīs visa mūsu liekā nauda un brīvais laiks..." Uz mirkli smīns notrīsēja. "Godīgi partneri tādos gadījumos apspriežas viens ar otru. Tas garantē uzticēšanos un uzlabo savstarpējo attiecību atmosfēru."

"Līdz darījums ir galā, un tu esi tikusi pie tā, ko vēlies," Ranma nomurmināja.

"Tieši tā! Tad visas norunas ir beigušās." Nabiki nopūtās. "Nebūs nekādu ‘pikanto' bilžu. Ja vien tu pats tādām nepiekritīsi."

"Kāpēc gan lai es kam tādam..."

Nabiki brīdinoši paslēja gaisā pirkstu. "Tu dabūsi daļu no peļņas."

"Nabiki, pasaulē nav tik daudz naudas, lai es..."

Nabiki izvilka miniatūru kalkulatoru, ātri saspaidīja podziņas, un tad pagrieza pret mazā auguma rudmati.

Ranma paskatījās uz skaitli un viņai aizsitās elpa. "Nē... nav... Tu taču to nedomā nopietni?!"

"Tas ir Kuno-bumbulītis viens pats, Ranma." Nabiki smaidot savāca un paslēpa kalkulatoru. "Pareizi iestudētas, nokadrētas fotogrāfijas? Trīskāršo to summu."

Ranma brīdi apdomāja uzzināto, un tad mežonīgi sapurināja galvu. "Nē. Nē, nē, nē. Nē! Es te nekļūšu par visas skolas seksa objektu!"

"Kā vēlies," Nabiki paraustīja plecus. "Dodies uz dušu un nomazgājies, tikai paliec joprojām kā meitene. Man līdzi ir Kasumi mums abiem pagatavotās pusdienas, tā ka uz kafejnīcu iet ēst to draņķi neiesim. Paēdīsim svaigā gaisā un pie viena novērtēsim, cik veiksmīgs mums ir sanācis šis mazais sociālās inženierijas projekts."

"Es vēlētos, kaut tu nosauktu to kā savādāk," Ranma sastomījās. "Tas izklausās tik... blēdīgi..."

"Ranma, Ranma, Ranma..." Nabiki uzlika roku uz rudmates pleca. "Blēdīgs un populārs atšķiras tikai ar to, cik labi tev tas izdodas."
Tev ir pieteikties, lai iesūtītu atsauksmi.